چشم انداز

ترین‌های سال 2014 از میان خودروهای تست شده کار اند درایور

بهترین، سریع‌ترین، سبک‌ترین، کمترین و هر چیزی که نشان از پیشتازی داشته باشد، می‌تواند باعث جلب توجه شود. اما همیشه این “ترین” بودن در جنبه مثبت اتفاق نمی‌افتد. مثلاً پرمصرف‌ترین، صفتی نیست که افتخاری به همراه داشته باشد.

بهترین و بدترین های خودرویی در سال 2014
بهترین و بدترین های خودرویی در سال ۲۰۱۴
هرچند که بسیاری از صفات مانند زیباترین یا زشت‌ترین را باید به سلایق افراد منتسب نمود، بسیاری دیگر از ویژگی‌ها، قابل اندازه‌گیری هستند که می‌توانند برندگان و بازندگان را تعیین کنند. مجله کار اند درایور مجموعه‌ای از “ترین ها” را برای سال ۲۰۱۴ گردآوری نموده که با هم مرور می‌کنیم. قابل توجه اینکه این آمار تنها از خودروهای وارداتی به آمریکا و تست شده توسط این نشریه در سال ۲۰۱۴ حکایت دارد و خودروهای مختلفی با آمار بهتر یا بدتر که توسط آن‌ها مورد بررسی قرار نگرفته در این فهرست به چشم نمی‌خورند. پس جای تعجبی ندارد که در غیاب بوگاتی، کونیخ زگ و پاگانی، مک لارن سریع‌ترین خودرو شناخته شده و یا در میان بدترین‌ها، خبری از وانت باردو نیست!

شتاب صفر تا صد:

بهترین: پورشه ۹۱۸ اسپایدر با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۲.۲ ثانیه

2015 Porsche 918 Spyder
۲۰۱۵ Porsche 918 Spyder

بدترین: داج رام ۴۵۰۰ شاسی کاب با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۱۲.۴ ثانیه

2014 RAM 4500 Chassis Cab
۲۰۱۴ RAM 4500 Chassis Cab

شتاب از سرعت ۸ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت:

بهترین: پورشه ۹۱۸ اسپایدر با زمان ۲.۴ ثانیه

بدترین: داج رام ۴۵۰۰ با زمان ۱۲.۴ ثانیه

شتاب از سکون تا عبور از ۴۰۰ متر:

بهترین: پورشه ۹۱۸ اسپایدر با زمان ۹.۸ ثانیه

2015 Porsche 918 Spyder
۲۰۱۵ Porsche 918 Spyder
بدترین: داج رام ۴۵۰۰ با زمان ۱۸.۹ ثانیه

شتاب در دنده آخر از سرعت ۴۸ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت و ۸۰ تا ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت:

بهترین: لامبورگینی اوراکان با زمان ۳.۹ ثانیه

2015 Lamborghini Huracán LP610-4
۲۰۱۵ Lamborghini Huracán LP610-4
بهترین: شورولت کوروت Z06 با زمان ۳.۹ ثانیه

2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06
بدترین: فیات ۵۰۰L با زمان ۴۹.۴ ثانیه

2014 Fiat 500L
۲۰۱۴ Fiat 500L

خط ترمز از سرعت ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت تا توقف کامل:

بهترین: شورولت کوروت Z06 با ۳۹ متر خط ترمز

2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06
بدترین: داج رام ۴۵۰۰ با ۶۸.۳ متر خط ترمز

2014 RAM 4500 Chassis Cab
۲۰۱۴ RAM 4500 Chassis Cab

شتاب جانبی در دایره ای به قطر ۹۱.۴ متر:

بهترین: شورولت کوروت Z06 یا شتاب جانبی ۱.۱۹g

2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06
بدترین: جیپ رانگلر ویلز با شتاب جانبی ۰.۶g

2014 Jeep Wrangler Willys
۲۰۱۴ Jeep Wrangler Willys

سروصدای درون کابین در سرعت ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت:

بهترین: جی ام سی یوکان XL دنالی ۴WD با صدای ۶۳ دسیبل

جمس یوکان دنالی
جی ام اس یوکان دنالی
بدترین: مورگان سه چرخ با صدای ۱۰۰ دسی بل

Morgan 3 Wheeler
Morgan 3 Wheeler

مصرف سوخت در صد کیلومتر بزرگراه استاندارد EPA

بهترین: ب‌ام‌و i3 با مصرف ۲.۱۲ لیتر

2014 BMW i3
۲۰۱۴ BMW i3
بدترین: بنتلی کانتیننتال GT W-12 با مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر

Bentley Continental GT W-12
Bentley Continental GT W-12

مصرف سوخت متوسط اندازه‌گیری شده در تست مجله کار اند درایور:

بهترین: BMW i3 با مصرف سوخت ۱.۹۱ لیتر

بدترین: داج رام ۴۵۰۰ با مصرف سوخت ۲۹.۴ لیتر

قیمت پایه MSRP خودرو:

بهترین: میتسوبیشی میراژ با قیمت ۱۳۷۹۰ دلار

2014 Mitsubishi Mirage ES
۲۰۱۴ Mitsubishi Mirage ES
بدترین: پورشه ۹۱۸ اسپایدر با قیمت پایه ۸۴۷,۹۷۵ دلار

2015 Porsche 918 Spyder2015 Porsche 918 Spyder
۲۰۱۵ Porsche 918 Spyder

وزن کامل خودرو:

بهترین: مورگان سه چرخ با وزن ۵۷۵ کیلوگرم

Morgan 3 Wheeler
Morgan 3 Wheeler
بدترین: داج رام ۴۵۰۰ با وزن ۴۴۲۰ کیلوگرم

بیشینه سرعت:

بهترین: مک لارن P1 با سرعت ۳۴۹ کیلومتر بر ساعت

2014 McLaren P1
۲۰۱۴ McLaren P1
بدترین: اسمارت فورتو ED کابریولت با سرعت ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت

Smart Fortwo ED cabriolet
Smart Fortwo ED cabriolet

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. RETOLEX

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    از هیچ ماشینی به اندازه مورگان بدم نمیاد
    این دیگه چیه1!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. MAFIA

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      918 و P1 و بنتلی بهترین اعضای کروه بودن و دوج و اسمارت بدترینشون

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. حمید

        ۱۰ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (81 ديدگاه)

        بنتلی دقیقا چیش خوب بود؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 1
    2. shahin

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      اگه پراید بود بیشتر بد ترین ها نصیبش میشد!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. علی آهنگر

        ۱۰ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (375 ديدگاه)

        بابا پراید اصلا در حدی نبود که با اینا مقایسه اش کنن
        بعدشم پراید که واسه 2014 نیست واسه 1975 هستش :|

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. فرامرز

        ۱۰ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1595 ديدگاه)

        مقایسه این خودروها احمقانه هست! نه کاربرد و نه قیمت یکسانی دارند. پراید درسته که خیلی قدیمی تره و خیلی از نظر کیفی پایین تره اما تو همین جا هیچ امتیاز بدترینی نمیگیره و تو قیمت بهترین میشه. شما یه مورد بیار که پراید اینجا بدترین باشه؟ البته منظورم این نیست که پراید ماشین خوبیه اصلاْ هم برای کاربرد مورد انتظار مناسب نیست و منسوخ شده اما نمیشه الکی حرف زد. پراید زیر ۱۵ ثانیه به ۱۰۰ میرسه و خیلی راحت به ۱۵۰ کیلومتر میرسه. فکر میکنی رانندگی اسمارت خیلی از پراید بهتره؟ نه اما اسمارت برای کاربردی که طراحی شده خیلی بهتره تا پراید برای کاربردی که الآن مورد استفاده قرار میگیره. ما بیشتر از این که بد بخت باشیم خودمون تو سر خودمون میزنیم که بدبختیم!!!

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. علی آهنگر

          ۱۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (375 ديدگاه)

          اسمارت ترمزش هم رد میکنه؟
          صدی هفت لیتر هم میسوزونه؟
          تحت فشار فرمونش هم میبره؟
          وقتی کولور رو روشن میکنه بدنه رو میلرزونه؟
          تست تصادفش چی یعنی میخوای بگی از پراید که ازش تست نمیگیرن بدتره؟
          بعد از 2 سال کارکرد دیفرانسیلش ترق تروق صدا میده؟؟

          اسمارت صدی 4 لیتر میسوزونه دنده اتومات هم هست
          سیستم کنترل کشش دره , امکانات داخل کابینش هم اعم از پخش و کیسه هوا و چیزای دیگه طبق استاندارد جهانیه
          کنترل پایداری الکترونیک و توی تست تصادفش هم 4 ستاره شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. shahin

          ۱۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (266 ديدگاه)

          شتاب 14.5 ثانیه ، صدای داخل کابین در سرعت 113 ، خط ترمز از سرعت 113 اینم رکورد های پراید 1393 سایپا

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. انزو

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      هدف از دوج رام چی بوده؟ترمزش منو کشته.با اون وزنش ترمزم ک نمیگیره،کلاباید بره خط مقدم بجای تانک ازش استفاده کنن!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سجاد

        ۱۰ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (203 ديدگاه)

        شک ندارم اون مورگان سه چرخه رو همین بچه های دانشگاه آزاد مشهد درست کردند ، بعد قاچاقی فرستادند اونور !!! آخه مثلا این ماشین یا داج رام ، ارزش پول دادن داره ؟؟ اون رام که انگار داری نفر بر نظامی سوار میشی ! تا وقتی مثلا ماشین می خواد ترمز کنه که نیوفتی تو دره ، دیگه از ختم ـت هم رد شده!!! ؛
        اون مورگان ـه هم که عین سه چرخه بچه همسایه است .. فقط فرقش اینه که این آینه بغل هم داره.

        عشق است Z06 و P1 و 918 …
        خصوصاً کوروت که همه مقام های اول رو امسال ماله خودش کرد … حرف نداره این ماشین //

        مرسی عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. علی آهنگر

          ۱۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (375 ديدگاه)

          نه دوست عزیز نمیشه گفت این ماشین بد و هست و اون یکی خوب
          هر کدوم از اینا برای کار خاصی هستن مشکل از مقایسه اشتباه هست
          خود من به شخصه رام یا فورد F150 رو به کوروت و پورشه ترجیح میدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. جهانگیر

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    نظر سنجی…ی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AliZeus

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (420 ديدگاه)

      آیا مقایسه کردن غولی مثل پورشه 918 (850 هزار دلار!!) با وانتی مثل داج رام کار خوبی ست!؟
      مظلوم گیر آوردن! :D
      راست میگن ترین های شاخ به شاخ شدن از روبرو هم بذارن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. "Amir"

        ۱۰ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (728 ديدگاه)

        داداش تو ب داج با اون سیبیلاش میگی مظلوم؟

        داج ک اصن بنده خدا تو افق محو شد تو این مقایسه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. فریا

        ۱۰ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        خــوب میشد 918 و رام رو به هم میکوبوندن ببینن کدوم ایمن تره ؟؟
        :-D :-D
        ازشون انتظار می رفت با این مقایسه شون ..!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elring-aventador

          ۱۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (331 ديدگاه)

          اقا این دوج نه راه میفته نه وایمیسه چیه خب مصرف سوختشم که نگو و نپرس به نظرم چارش اینه که فضای بارشو پر از بشکه بنزین کنن تا کم نیاره ولی خیلی خوشکله

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. فرکانس

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    BMW i3 بهترین.

    RAM بدترین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سهیل

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (32 ديدگاه)

      اینا چ ربطی به هم دارن؟
      یکیش یه ماشین شهریه … اون یکیش یه وانت خر زور! :/

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. E 36

        ۱۰ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (918 ديدگاه)

        به جای بهترین و بد ترین باید الفاظ بیشترین و کمترین به کار برد در مورد این مطلب تا سوء تفاهم نشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. behzad

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    این است کروت…
    این نسل از کروت از بهترین خودروهای تاریخ آمریکا و جهانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران72

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (232 ديدگاه)

      عجیب باهات موافقم.البته کادیلاک cts_vهم کنار کوروت قرار میگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. behzad

        ۱۱ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (30 ديدگاه)

        اونم عالیه شدییییید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. amir

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (522 ديدگاه)

    ارزش علمی چندانی نداره چون مقایسه همیشه باید بین خودروهایی که در یک کلاس هستند انجام بشه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعید

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    بیچاره داج رام تو همه چیز بدترین شده! البته اگه بیشترین ظرفیت یدک کشی و حمل بار رو هم حساب میکردن شاید اول میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. behzad

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (55 ديدگاه)

    زیباترین وانت = دوج رام..

    فقط داخل کابین رو نگاه کنی باورت نمیشه یه ماشین حمل باره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. فریا

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    الان دقیقاً نقطه اشتراک رام 4500 با بقــیه اعضای گــروه چی بود ؟؟

    داشتن 4 چرخ ؟

    ماشین باربری که باید استهلاک کم و قدرت حمل بار بالا رو داشته باشــه

    رو باید با ســوپر اسپرت مقایسه کرد ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. نوید (6*6)

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    بچه ها به قسمت صدا توجه کردین
    63 دسیبل
    100دسیبل
    می دونید این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. نوید (6*6)

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    این یعنی صدای مورگان سه چرخ 5000 برابر صدای جی ام سی یوکان XL دنالی 4WD
    هستش
    بیشتر از 10 به توان 12

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. صادق

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    درود به بروبچ

    آخه چجوری میشه توی یه مجله حرف از 918 و P1 بیاد ولی از لافراری نیاد؟؟؟!!!!؟!
    بگذریم

    در کل اگه لافراری بود خیلی از این نتایج عوض میشدن
    شتاب جانبی لافراری حدود 1.3 تا 1.4 بود، دقیق یادم نیست
    سرعت بالاتر از 350 تا
    رقیبی براش توی شتابهای ثانویه نیست
    0-200 حدود 6-6.5 (به صورت غیر رسمی)
    0-300 = 15

    البته توی یه چیز قطعا بدترین میشد، قیمت!!

    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. به نکات خوبی راجع به لافراری اشاره کردی صادق جان، مثلا از نظر قیمت از 918 گرون تره. یه سری از ماشینا هیچ اشاره ای بهشون نشده. این مقاله صرفا ماشینایی که کارانددرایو تست کرده رو بیان میکنه و کلیت نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. PARVAZ

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    خدایی هدف دوج از ساخت این ماشین چی بوده؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      حمل بیشترین بار ممکن و کشیدن بیشترین وزن ممکن توسط یک وانت، به هدفش هم رسیده و یکی از 5 خودروی پرفروش امریکاست
      البته رم 1500 که نسبت به مدل 4500 بخش بار کوچکتری داری توی امار به خودرو های شهری با راحتی رقابت میکنه :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امیر محمد

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      بار بری و بار کشی اینا معیاراشون اشتباه بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. PARVAZ

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اقایون اینا مقایسه نیست نکات مثبت و منفی خودروهابیه که کارانددرایور تستشون کرده.آخه کی 915رو باداج مقایسه میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یه پسر

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1135 ديدگاه)

      اره دیگه دوستان مگه تو تیتر کلمه مقایسه اومده ؟؟
      مقایسه نیس ،ترین هاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. امیر

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رام بهترین ماشین تو این لیسته (با ابهت و قدرت و ارزان ) غول 4.4 تنی !
    برای مقایسه شتاب باید روی پورشه 918 3 تن وزنه بزاریم تا مقایسه عادلانه باشه !! اونوقت ببینم این پورشه 1 میلیمتر هم میتونه تکون بخوره یا نه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. علی

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (105 ديدگاه)

    و این جاست که پدال در افق محو میشود با این مقایسه اش.چی بگم والا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. یه پسر

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    یعنی هیشکی موقع خرید ماشینی برای سرعت بین مک لارن و اسمارت دو دل نمیشه که این بررسی بدردش بخوره :)

    البته من اشتباه می کنم مقایسه نبود ، ترین ها بود یعنی بهترین و بدترین ماشینها تو هر چیزی

    ولی خوشم میاد ارزون ترین ماشین این لیست تو ایران 70 میلیون قیمتشه !!
    میسوبیشی میراژ اگه 13000 دلار و قیمتش 70 میلیون هس

    پس چطور جیلی ای سی سون که تو سایتش زده 11 هزار دلار قیمتش 80 میلیون آب می خوره ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!باید ارزون تر باشه
    البته اینجا …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. آقا پسر شما به گمرک اعتقاد داری؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. محمد

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (212 ديدگاه)

    یعنی شتاب پورشه از لافراری کمتره؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (212 ديدگاه)

    یعنی پورشه از لافراری سریعتره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      محمد جان، پورشه از لافراری سریع تر نیست
      این لیست اینجوریه چون اصلا لافراری توی تستای کاراند درایو نبوده، بالاتر هم گفتم که اگه لافراری بود خیلی از نتایج عوض میشد!

      دلیل اینکه لافراری هنوز به صورت جامع تست نشده و رکوردای قطعی ای ازش بیرون نیومده اینه که اگه اشتباه نکنم هیچ مجله ای تا حالا این ماشینو توی پیست خودش تست نکرده (حداقل من جایی ندیدم و نخوندم) هرکی هم که خواسته تست کنه باید به پیست خود فراری میرفته و اونجا تست میکرده و هر کی هم که تست میگرده دقیقا اعداد و ارقام خود کمپانی رو اعلام میکرده
      مثل کریس هریس که بعد از تست گفت شتابش زیر 3 ثانیه اس ولی نگفت دقیقا چند!!!!

      نمیدونم چه سیاستی پشتشه ولی خلاصه یکم عجیبه
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. mehran911

      ۱۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      درسته محمد عزیز تو شتاب اولیه 918 از لافراری سریعتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. P.G

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (489 ديدگاه)

    اون گل پسری که میگفت کوروت سر پیچ افتضاحه و پشتش تکون میخوره و ترمز گیریش هم به درد نمیخوره و… امیدوارم دقیق این مطلب رو نگاه کرده باشه و دیگه بدون اطلاعات صحبت نکنه!؛)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Ehsan

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    از این داج رام میشه هم به عنوان تراکتور ، هم بلدوزر ، هم کشنده ، هم وانت استفاده کرد ، حقش رو خوردن والا بهترین ماشین چند منظوره است :-D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امیر محمد

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    بچها یه لحظه دوباره به فیات 500l توجه کنید
    اخه 49.4 این چه شتابیه پراید تو دنده پنج فوقش سی ثانیه بشه پرایدی که طراحی و تولیدش مال چندین سال پیشه یعنی واقعا گند زده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. amir

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    فکر کنید کوروت رو بدن سایپا بگن هر چی نبوغ داری نشون بده یه موتور پراید تیونینگ شده میندازه بالاش بعد دیگه شروع میشه کوروت 131 کوروت 151 کوروت 132 تا کوروت 999 پیش میرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Ahmad..F12

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    از کارانددرایور همچین مطلبی بعید بود

    توی همۀ موارد باز هم خودروهای دیگری پیدا میشدن

    مثلاً توی همین قیمت، P1 از 918 با اینکه گرون تر بود ولی نبود!!!!!!!

    یا تمامی موارد دیگر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mclaren

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      نمیدونم چرا همه جا میخوای پی1 رو بکوبی؟
      مشکلی داری با اصالتش….قدرتش…سوسک کردنش…بهترین طراحیش…قیمت مطلوب ترش نسبت به رقیباش
      من خودم اول مکلارن بعد فراری رو قبول دارم اما اینم در نظر بگیریم توی ویدئو ها دیدین ته ته ته ته ته ته ته تکنولوژی پورشه مقابل پی 1 محدود شده شکست خورد…خب این از پورشه که خیلی از بچه ها میگن و میگفتن : پی1 آشغاله و پورشه خدا حتی تستی که مکلارن لانچی بدی داشت و راننده ناشی که از ام پی 4 ضعیفتر بود یعنی 0-100 بالای 3 ثانیه ولی باز شکست دادن پورشه رو دیدیم.
      روی کاغذ هم که همگی گفتین مکلارن پی 1 از لافراری خیلی ضعیفتره آشغاله و فلان اما علی رغم اسب بخار کمتر توی تستی که بین 918 و پی 1 و لافراری انجام شد + تست پیست آلمان رکورد بهتری ثبت کرد حالا این همه دشمنی من نمیدونم دلیلش چیه همش میخوای پی 1 به چالش بکشین.
      من همیشه اگر ابر خودرویی از فراری دیدم تحسین کردم از لامبو بود تحسین کردم از پورشه بود تحسین کردم نگفتم آشغالن…اما نظرات خیلی هاتون در رابطه با پی1 تعصب و دشمنی بیش نیست….فراری هم با اون همه سابقه رکورد مکلارن رو نداره….به هر حال من به قدرت بی چون و چرا فراری و پورشه و … اعتقاد دارم اما باید این حرفم میزدم… توجه کنین نه شرکت مکلارن واسه بابای منه نه شما با شرکت فراری و لامبورگینی و پورشه نسبتی دارین اما حرفی که میزنین منطقی باشه و هدف هر شرکت و واسه ساخت اون سوپرکار یا هایپرکار بدونین بعد نظر بدین.
      یا علی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. کاوه k2

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    ۹۱۸ اسپایدر اوج نبوغ مهندسی المان ……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. فرید

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    شورولت ترکونده ها…
    ولی جای خیلی خودروها خالی بود…نمیدونم جطوری این مجله ها این هارو انتخاب میکنند…این نشون میده که دوستان کمتر باید مرجعشون رو این مجله ها قرار بدهند…
    ولی جالب بود.مرسی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. آترون فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    گزارشو ندیده میفهمی 918 برتر از همشونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. HaMiDrEzA

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    فکر کن داج رام بدترین شتاب رو داره با حدود 12.5 ثانیه. اونوقت ما بهترین شتابمون هم از این بیشتره والا :-D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. amin

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    پس چرا نه اسمی از بنز هست نه bmw نه لامبورگینیو بوگاتی.یعنی اونا توهیچی خوب نبودن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. ارمان

    ۱۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    هیچ گونه ارتباطی با این مطلب بر قرار نکردم :|

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. yamin

    ۱۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    عاشق لامبو ام

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا