چشم انداز

خودروهای ارزان با حسی گران‌بها!

برخی اوقات خریداران با سورپرایزهایی دل‌چسب مواجه می‌شوند!
ظاهر خودرو همه‌چیز نیست اما می‌تواند موردی مهم برای یک خریدار بالقوه باشد. شاید یک خودرو بسیار گران نباشد اما می‌تواند با عناصر طراحی متمایز و مواد داخلی با کیفیت، حس گران‌بهایی را ایجاد کند. در این لیست ۱۵ خودرو را آورده‌ایم که قیمتی کمتر از ۴۰ هزار دلار دارند اما نمایی گران‌تر از آنچه که واقعاً هستند ارائه می‌دهند.

Vehicles-Less-Than-40k-That-Look-More-Expensive
فورد اِج
اِج شاید فرزند وسط فورد باشد اما از طراحی واضح و خطوط بدنه‌ی تیزی بهره می‌برد که کمک می‌کنند تا در جایگاهی جدا از برادران خود قرار بگیرد. اِج بین اسکیپ و اکسپلورر قرار می‌گیرد و برچسب قیمتی آغازی ۲۹۵۹۵ دلاری دارد. دوربین پشتی استاندارد، صندلی‌های جلویی خاص و قابلیت سینک شدن بر اعتبار این کراس اوور می‌افزایند.

2016 Ford Edge
آکورا ILX
این خودرو از چراغ‌های جلو و عقب الماس‌نشان LED به‌صورت استاندارد بهره می‌برد و قیمت آغازی آن ۲۸۹۳۰ دلار است. دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو عبارت‌اند از صندلی‌های اسپورت چرمی و راحت، غربیلک فرمان پوشیده از چرم و مونوروف برقی. تریم A-Spec آکورا مواردی چون اسپویلر عقبی، رکاب‌های جانبی و روشنایی قرمز داخل کابین را دریافت می‌کند و قیمت آن ۳۲۹۲۰ دلار است.

2016 Acura ILX
کیا سورنتو
سورنتو با جلوپنجره‌ی معروف خود و مه شکن‌های LED سریعاً چشم‌ها را می‌رباید. تریم سطح متوسط EX که حدود ۳۰ هزار دلار قیمت دارد از صندلی‌های گرم شونده‌ی چرمی در جلو، سیستم تهویه‌ی دو ناحیه‌ای، غربیلک فرمان پوشیده از چرم و سیستم هشدار پشتیبان بهره می‌برد. خریداران مجبور نیستند تا ۴۰ هزار دلار را برای به دست آوردن چراغ‌های خوشامدگویی، سیستم صوتی قوی، صندلی‌های قابل تنظیم در ۱۴ جهت و دیگر موارد بپردازند. قیمت این خودرو از ۲۵۹۹۵ دلار آغاز می‌شود.

2016-Kia-Sorento-SXL-front-three-quarter-in-motion-21
هیوندای سوناتا
هیوندای سوناتای بهبود یافته قیمت آغازی ۲۲۵۸۵ دلاری دارد اما شما احتمالاً این خودرو را با مدلی گران‌قیمت اشتباه خواهید گرفت. چراغ‌های روز روشن LED و جلوپنجره‌ی احاطه‌شده با کروم و… نمایی ممتاز را به این خودرو اهدا می‌کنند. تجهیزات کلیدی این خودرو عبارت‌اند از دسترسی به صندوق‌عقب بدون استفاده از دست، جزئیات کابین چوبی، فیبرکربنی و فلزی، رادیوی HD و اندروید اتو.

2016-Hyundai-Sonata-20T-front-three-quarter-in-motion
نیسان ماکسیما
نگاهی به ماکسیما بیندازید و می‌دانید که با سدان خانوادگی متوسطی روبرو نیستید. خطوط بدنه‌ی الهام گرفته از جت‌های جنگنده ممکن است که دوقطبی باشند اما حداقل جزئیات کروم، موارد برجسته‌ی کاپوت و ظاهر جذاب سقف باعث می‌شوند تا احترامی خاص برای این خودرو قائل شویم. داخل کابین، صندلی‌های خاص و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی استاندارد خودنمایی می‌کنند. زیر کاپوت ۳۰۰ اسب بخار سرکش از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری خارج می‌شوند. قیمت خودرو از ۳۳۳۴۵ دلار آغاز می‌شود که برای چنین خودرویی بد نیست.

2016-Nissan-Maxima-promo21
مرسدس بنز CLA
اگر نگوییم این خودرو تیزتر است اما نمای تیز برابر با سایر برادران سدان خود دارد. مدل پایه‌ی CLA از قیمت ۳۲۹۷۵ دلار چکش می‌خورد. داخل کابین تفاوت‌های بین این سدان و دیگر ساخته‌های بنز مشهودتر می‌شوند و این خودرو از موادی با احساس ارزان‌قیمتی استفاده کرده و سواری آن به خوبی برخی از برادرانش نیست.

2015-Mercedes-Benz-CLA250-4Matic-front-three-quarters-04
کادیلاک XT5
خب ممکن است در این مورد کمی خیانت کرده باشیم. قیمت آغازی این کراس اوور ۳۹۹۹۰ دلار است. این قیمت برای چنین کراس اوور لوکسی کمی زیاد است. به خاطر داشته باشید که قیمت آغازی مرسدس بنز GLE هم ۵۲۰۲۵ دلار و ب‌ام‌و X5 هم ۵۵۶۹۵ دلار است.

2017-Cadillac-XT5-front-three-quarter-05
لندروور دیسکاوری اسپورت
این یک لندروور است پس باید گران‌قیمت باشد! درست است؟ این کراس اوور کامپکت که طراحی خود را از سایر برادران خانواده به ارث برده قیمت آغازی ۳۸۴۵۰ دلاری دارد. دیسکاوری همچنین عملکرد آفرودی مورد انتظار شما از این برند را ارائه می‌دهد که موارد برجسته‌ی آن عبارت‌اند از سیستم پاسخ زمین و کنترل صعود از تپه. نمای داخلی نیز نسبتاً بی تجمل است اما فضای زیادی را در اختیارتان قرا می‌دهد.

2015-Land-Rover-Discovery-Sport-HSE-front-three-quarters-in-motion-03
شورولت ایمپالا
هرچند این خودرو یک سدان خانوادگی بزرگ است اما شبیه یک خودروی اسپورت احساس می‌شود. در جلوی خودرو، این خودرو علیرغم قیمت آغازی ارزان‌تر آن (۲۷۹۷۰ دلار) از نمای اسپورت تری نسبت به شورولت SS بهره می‌برد. دستگیره‌های در کرومی و رینگ‌های ۲۰ اینچی خودرو این معامله را دل‌چسب‌تر نشان می‌دهند.

2016-Chevrolet-Impala-LTZ-front-three-quarters
هوندا آکورد
سدان مشهور ژاپنی به درستی به‌طرف لوکس بودن حرکت می‌کند. چراغ‌های بازطراحی شده‌ی جلو توسط مه شکن‌های LED کامل شده‌اند و در شب مدل‌های اکورد را به ما یادآوری می‌کنند. صفحه لمسی ۷ اینچی، سازگاری با اپل کارپلی و بسته‌های کاملی از تکنولوژی‌های ایمنی از قبیل ترمز اضطراری خودکار این خودروی را به گزینه‌ای جذاب بدل نموده‌اند. داخل کابین خریداران می‌توانند بین تِم های مختلف، رنگ‌های مختلفی را از قبیل تریم پیانوبلک و تریم چوبی انتخاب کنند.

2016-Honda-Accord-Touring-front-three-quarters-04
لینکلن MKZ
این سدان میدسایز شبیه لینکلن قدیمی پدربزرگتان نیست. برای سال ۲۰۱۷،MKZ بسیاری از عناصر طراحی کلیدی خود را با لینکلن کانتیننتال به اشتراک می‌گذارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به چراغ‌های نازک و جلوپنجره‌ای منحصربه‌فرد اشاره کرد. مدل‌های پایه از صندلی‌های جلوی گرم شونده، صندلی‌های عقب تا شونده و چراغ‌های LED تطبیق شونده سود می‌برند. قیمت خودرو از ۳۵۹۳۵ دلار آغاز می‌شود.

2017-lincoln-mkz-front-three-quarters-03
هیوندای جنسیس کوپه
سدان جنسیس حدود ۱۰ هزار دلار گران‌تر از نسخه‌ی کوپه است. این خودرو شبیه یک مدل لوکس به نظر می‌رسد و جالب اینکه قیمتی ۲۷۸۴۵ دلاری به همراه گیربکس ۶ سرعته دستی دارد. زمانی که اکثر آپشن ها سفارش داده شوند قیمت خودرو به ندرت بالای ۳۵ هزار دلار را می‌بیند.

2016-Hyundai-Genesis-Coupe-front-three-quarter
کیا کادنزا
کیا کادنزای ۲۰۱۶ از تجهیزاتی چون سیستم ناوبری، سیستم صوتی فراگیر، چراغ‌های LED، دوربین پشتی، صندلی‌های جلوی گرم شونده و دیگر خوبی‌هایی که در یک مدل پایه‌ی ب ام و یا بنز آرزو هستند بهره می‌برد. در سال ۲۰۱۷ کادنزا به لطف جلوپنجره‌ی مقعر و متمایز خود، چراغ‌های Z شکل و… بیش‌ازپیش به مدل سطح پایه‌ی K900 نزدیک شده است. نسخه‌ی پایه‌ی این خودرو قیمت آغازی ۳۳۸۴۰ دلاری دارد.

2017-Kia-Cadenza-front-three-quarter-in-motion
کرایسلر ۳۰۰
کرایسلر ۳۰۰ در بیرون از نمای یک سدان لوکس برخوردار است و این شرایط به داخل کابین نیز ادامه می‌یابد. راننده با طیف جامعی از مواد نرم احاطه شده که یکی از این موارد صندلی‌های چرمی است. تِم های مختلف رنگی داخل کابین قابل سفارش است و همچنین از صفحه‌نمایش لمسی ۸.۴ اینچی نیز لذت خواهید برد. قیمت آغازی خودرو ۳۳۱۵۵ دلار بوده که برای مدلی چون ۳۰۰ وسوسه‌انگیز است.

2016-Chrysler-300S-Alloy-Edition-front-three-quarter-03
فولکس‌واگن گلف GTI
این هاچبک جذاب حول‌وحوش ۲۵ هزار دلار قیمت می‌خورد. همراه با جلوپنجره‌ی اسپورت، GTI از مه شکن‌های LED و رینگ‌های شیک ۱۸ اینچی سود می‌برد. داخل خودرو دنبال صندلی‌های منحصربه‌فرد، دوربین پشتی، انتخاب‌گر حالت رانندگی، صندلی‌های جلوی گرم شونده و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی باشید. فراموش نکنید که رانندگی با گلف هیجان خاص خود را دارد.

2014 volkswagen golf gti

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (295 ديدگاه)

    کیا کادنزا جدید واقعا فوق العاده شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اشكان

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (106 ديدگاه)

      یادش بخیر سال 89 همزمان مورانو فول و پرادو 6 سیلندر فول با هم برچسب قیمت 88 تومنی خوردند که تازه اعتراض هم شد!!!!الان پرادو کارکرده 6 سیلندر 200 تومن!!!یکی ندونه فک میکنه صحبت از 90 سال پیشه!!نمیدونم تو این 5 سال چی شد!!ولی هر چی شد سر مردم شد..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علي

        ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (969 ديدگاه)

        یادش بخیر ٣ سال پیش که دلار بود ٩٠٠ تومان ???

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرامرز

          ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (1595 ديدگاه)

          سه سال پیش دلار ۹۰۰ نبود. اوایل سال ۹۰ من برای کنفرانس نیاز به دلار داشتم و ۱۲۶۰ خریدم. این قیمت تا سال ۹۱ تغییر چندانی نکرد ولی تو اون سال ظرف ۶ ماه تا ۴۰۰۰ هم رسید (من دقیقاْ همون موقع نیاز به یورو داشتم و ۵۷۰۰ مجبور شدم بخرم) ولی کم کم تا ۳۵۰۰ اومد پایین و تو این سه سال تغییر چندانی نداشته

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. دانیال

        ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (92 ديدگاه)

        بله دقیقا یادمه پدرم یک وامی بهش دادن اون زمان میخواست پرادو بگیره البته اینجا 80 ت هم گیر اومد نخرید خونه خرید الان همون خونه 170 ملیون شده و حالا پرادو هم میشه حول حوش 150-40 تمیزشو فروخت ولی نخرید هی ماشین ایرانی عوض کرد پولایی که بینا بین عوض کردن ماشینا داد حدودا 20 -30 ت شد الان خودش میگه از کجا میدونستیم اینجور میشد واقعا معلوم نیست پنیر امیروز 2 تومنه فردا 2500

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. محسن

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    آخی ، تیتر واقعا جالبه .خودروهای ارزان قیمت . حداقل تو ایران بر عکسه .ارزون اونها لوکس ماست .همین کادنزا پاش و تو ایران بذاره کمتر از 250 میلیون قیمتش نیست که اگه متوسط درآمد یه خانواده رو 3 میلیون در نظر بگیریم میشه 80 ماه نخور نپوش یه خانواده متوس ایرانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (242 ديدگاه)

    برای ما که فرقی نداره ماشین ارزون باشه یا گرون، داخل ایران میشه خیلی گرون. نمیدونم تاکی میخواد این وضع ادامه پیدا کنه. 75 میلیون نفر استثمار شدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. gatham

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    لینکلن باید عقب میبود .حیف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    همشون خوبن، البته کادیلاک هم واسه خودش استایل خاصی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. داج توماهاک

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    عشق است المان و امریکا و ژاپن.خودروسازی هرسه دوس دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احسان(احسان سابق)

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    بجز جنسیس و گلف بقیشون واقعا حس لوکس بودن رو دارن.سورنتو 25 هزار دلار عالیه و کادیلاک ایکس تی 5 هم کم و بیش قیمت خودروهای لوکس رو داره و نیازی نیست وقتی کادیلاک میخری حس کنی سوار بنز و بی ام و شدی چون خود این ماشین به اندازه کافی با ارزش هست که با داشتنش احساس متمول بودن بهت دست بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (137 ديدگاه)

      حالاشم کادیلاک برندیه که با بنز و بی ام دبلیو مقایسه میشه مگه غیر از اینه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان(احسان سابق)

        ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (2872 ديدگاه)

        بر منکرش لعنت…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. shahin

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    باید مزدا cx9 رو هم که 40 هزار دلاره به اینها اضافه کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. 92

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    C300وgti?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Nima

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    به نظرم کرایسلر ٣٠٠ از هموشون بهتره توى قیافه و استایل،اصلا کیف کردم وقتى دیدمش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علي رضا

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (229 ديدگاه)

    اون آکورا به قیافه اش میخوره قیمتش 50 -60 هزار دلار باشه…جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سامان اذری

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    اکیورا ماکسیما و لندروور عالی بودند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. علیرضا4225

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (132 ديدگاه)

    مفتشون گرونه( مدیر عامل یه شرکت ایرانی)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. h112

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (434 ديدگاه)

    عشق است طراحی های پیتر شریر…..واقعا کارش درسته………/////

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. moein

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    کره ایی ها چه رویی دارن
    چه قیمت های نجومی دارن همین قیمت هم براشون زیاده
    من باشم یا ماکسیما یا لندرور
    مثلا 27 تا ندی لندرور بعد 25 تا بدی سورنتو
    اصلا اسم لندرور و انگلیس کره رو با جاش می خوره
    خوبه نویسنده اشاره کرده لندرور یعنی لوکس !!!
    نمونش فیلم سریع و خشن که از قسمت اول تا هفتم خودرو هاش دستی بودن و یه راننده موفق رو نشون میدن رانندگی یعنی بازی با کلاچ
    مردم ما چون رانندگی بلد نیستن ( مهم ترینش نیم کلاج نمی تونن بگیرن ) برا همین تو ایران بازار اتومات پر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایمان

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (93 ديدگاه)

      لندروور دیسکاوری قیمت آغازی 38450 دلاری دارد!!!!!!!!!
      27 هزارتا را از کجا آوردی؟؟؟ بس برای تخریب ماشین کره ای عجله داری 38 هزارتا رو 27 می بینی!
      قبلا هم گفتم کلا کره ای ستیزی تو فضای مجازی بیشترجنبه روحی روانی داره تا فنی!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. moein

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    کره ایی ها چه رویی دارن
    چه قیمت های نجومی دارن همین قیمت هم براشون زیاده
    من باشم یا ماکسیما یا لندرور
    مثلا 27 تا ندی لندرور بعد 25 تا بدی سورنتو
    اصلا اسم لندرور و انگلیس کره رو با جاش می خوره
    خوبه نویسنده اشاره کرده لندرور یعنی لوکس !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. sunmartin

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    خوشبختانه بازهم دراین لیست جایی برای فرانسوی های پرخرج و پر استهلاک وجود نداره بازهم کره ای ها خوش درخشیدند و دو مدل ارائه دادند این خودروها از فورد اج تا مرسدس بنز و دیسکاوری سورنتو و سوناتا و ..درحالیکه قیمت متعارفی دارند آپشنال با کیفیت و دارای حس ارزان بودن یا همون چیپ بودن نیستند بر خلاف فرانسوی ها که اصلا قیمتشون با امکاناتشون همخوانی نداره
    کره ای ستیزی در برخی کامنت ها موج میزنه خوشبختانه سیستم شناسایی ای دی مشابه پدال خوب عمل میکنه چراکه در سایت دنده 6 کاربری بانام کاربری مستعار “احمد” با چندین آی دی قصد تخریب تمامی برندها بخصوص کره ای ها را دارد و تنها از ال نوت و یایر فرانسوی های معلوم الحال سخن پراکنی و تمجید میکند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا