چشم اندازهفته نامه

نگاهی به خودروهای جدید 25 تا 35 هزار دلاری در سال 2017

در قسمت قبل اولین بازه قیمتی خودروهای ۲۰۱۷ را بررسی کردیم. این بار در دومین قسمت از این مجموعه نوشتارها به سراغ مدل‌های ۲۵ تا ۳۵ هزار دلاری رفته‌ایم که ازقضا اقبال خوبی میان مردم دنیا دارند. با ما همراه باشید.

هوندا رِج‌لاین

در حال فروش
قیمت پایه: ۳۰,۳۷۵ دلار

2017-Honda-Ridgeline-front-three-quarter-in-motion-2-e1462556160342(1)
مدل ۲۰۱۷ رج‌لاین نسبت به نسل اولِ آن که سال ۲۰۰۶ آمد خیلی جاافتاده‌تر است. این وانت پرماجرا چند ویژگی شاخص دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد مقابل اشاره کرد: ظرفیت کشش بار تا ۵۰۰۰ پوند (۲۲۶۷.۹ کیلوگرم)، محفظه بار ۱۵۸۴ پوندی (۷۱۸.۴ کیلوگرمی)، فاصله ۵۰ اینچی (۱۲۷۰ میلی‌متری) بین برآمدگی گلگیرهای عقب، فهرست بلندبالای موارد امنیتی استاندارد و سفارشی و مهروموم سه‌لایه اتاق. کیفیت و راحتی سواری نیز به لطف سامانه تعلیق مستقل در هر ۴ چرخ، اتاقِ به‌اصطلاح Carlike و صندلی‌های نرم و دربرگیرنده دقیقاً مشابه یک سدان اندازه متوسط بوده و تعادل بسیار خوبی دارد.

تأمین قدرت برعهده بلوک ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر V شکل ۲۸۰ اسب بخاری و ۳۵۵ نیوتون‌متری خواهد بود که خروجی خود را به جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار می‌سپارد. این جعبه‌دنده استاندارد بوده و با استفاده از فناوری “مبدل گشتاور چندصفحه‌ای مجهز به کلاچِ به‌اصطلاح lockup-clutch” باعث نمایش قدرتنمندتر پیشرانه می‌شود. همانند گذشته، تمامی مدل‌ها به‌صورت ۴ درب با محفظه بار کوچک و دیفرانسیلِ جلو یا جفت تولید می‌شوند. دقت کنید نمونه‌های دو دیفرانسیل هم در حالت عادی از چرخ‌های جلو استفاده می‌کنند و تنها در مواقع لزوم تا ۷۰ درصد گشتاور به محور عقب می‌رود.

کرایسلر پَسیفیکا

در حال فروش
قیمت پایه: ۲۹,۵۹۰ دلار

2017-Chrysler-Pacifica-Limited-front-three-quarter-in-motion-05
پَسیفیکا واقعاً شایسته تجلیل است. مهندسی نو، کیفیت رانندگی و سواری بسیار خوب، ظرفیت حداکثر ۸ سرنشین، موارد سفارشی مخصوصِ سرگرمی، چندین نمایشگر داخل اتاق و کنترل‌کننده‌های جداگانه از ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

طراحی بیرونی زیبا و قابل‌قبول است. داخل کابین چینش بسیار خوبی دارد و تماشایش چشم‌هایتان را اذیت نمی‌کند. بهره‌گیری از کاپوت و درب‌های کشویی آلومینیومی به همراه فولاد بسیار مقاوم وزن کلی را ۲۵۰ پوند (۱۱۳.۳ کیلوگرم) کاهش داده است. زیر کاپوت بلوک ۳.۶ لیتری پِنتااِستار (۵ ستاره) V6 به قدرت ۲۸۷ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵.۲ نیوتون‌متر قرار گرفته که در کنار جعبه‌دنده ۹ سرعته خودکار، نسبت به قبل حس بهتری دارد.
برای افرادی که سبز و طبیعت‌دوست هستند، یک نسخه پلاگ-این هایبرید نیز از پاییز امسال در دسترس خواهد بود.

شورولت کامارو ۱LE

آغاز فروش: اواخر ۲۰۱۶
قیمت پایه: ۳۰,۱۹۵ دلار

2017 Chevrolet Camaro 1LE
توسعه نسخه ۱LE برای نسل نو کامارو اتفاقی بود؛ درواقع آمد تا در کنار ویژگی‌های ظاهری، با استفاده از به‌روزرسانی‌های سامانه تعلیق، کم‌فرمانی حاد کامارو SS در پیست را برطرف کند. کاپوت مشکی مات، اسپویلر خاص و ارتقای سامانه ترمز، خنک‌کننده و رینگ و لاستیک‌ها مواردی هستند که بازهم در قالب این نسخه ارائه شده‌اند (مشابه نسل‌های قبل) تا به قول خودِ کمپانی، نسخه محبوب ۱LE، افزایش فروش را با خود بیاورد. البته همه چیز به این‌ها ختم نمی‌شود، چراکه دیفرانسیل عقب با کنترل الکترونیکی و تعلیق مگنتورئالاجیکال (Magnetorheological) در کالبد آن جای داده شده‌اند.
این نسخه مخصوص مدل‌های V8 است. برای اِکوبوست‌ها ارائه نمی‌شود و ۶ سیلندرها هم تنها می‌توانند به‌روزرسانی‌های سامانه تعلیق را دریافت کنند.

بیوک لاکراس

در حال فروش
قیمت پایه: ۳۲,۹۹۰ دلار

Buick-LaCrosse-2017-01
مدل ۲۰۱۷ لاکراس یکسری عناصر طراحی خود را از خودروی مفهومی بیوک آوِنیر سال ۲۰۱۵ گرفته است. در میان تمامی تغییرات، افزایش ابعاد، کاهش ۳۰۰ پوندی (۱۳۶ کیلوگرمی) وزن، تعلیق ۵ اتصالی جدید در محور عقب، تعدیل‌های سفارشی انطباقی و کاهش ارتفاع سواری پررنگ‌تر بوده و امیدهای زیادی برای بهبود هرچه بیشتر آن نسبت به مدل قبلی ایجاد کرده‌اند.

قوای محرکه لازم به‌وسیله نسخه کاملاً جدید بلوک ۶ سیلندر V شکل جنرال موتورز با حجم ۳.۶ لیتر (مورداستفاده در مدل‌های شورولت و کادیلاک) تأمین می‌شود که بیشینه توان و گشتاور آن به ترتیب ۳۰۵ اسب بخار و ۳۶۳.۳ نیوتون‌متر است و در ادامه‌اش جعبه‌دنده ۸ سرعته خودکار قرار می‌گیرد.
داخل اتاق استفاده از چرم و چوب و چینش مناسب ادوات فضای بسیار راحتی را پدید آورده و وجود مواردی چون کمکی پارک، تشخیص عابر پیاده، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، هدآپ دیسپلی، اپل کارپلی و آندروید اتو به ارتقای تجربه سواری کمک شایانی ‌می‌کند. تنها نکته منفی شاخص، کاهش فضای ردیف عقب علی‌رغم افزایش فاصله بین محورهاست که جداً جای تأمل دارد!

فیات ۱۲۴ اسپایدر

در حال فروش
قیمت پایه: ۲۵,۹۹۰ دلار

Fiat 124 Spider 10
پلتفرم ۱۲۴ با مزدا MX-5 میاتا یکسان است و از ورق فلزی و قطعات داخلی خاصی بهره می‌برد. زیر کاپوت قلب توربوشارژر شده ۱.۴ لیتری با ۱۶۴ اسب بخار قدرت جای دارد که می‌تواند با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا خودکار جفت شود. وزنش نسبت به مدل افسانه‌ای کمی سنگین‌تر شده اما به نظر نمی‌رسد مورد خاصی باشد. فیات همچنین یک نسخه آبارث ارائه می‌کند که اگزوزهای پرسروصدایش واقعاً جذاب‌اند.

جمس آکادیا

در حال فروش
قیمت پایه: ۲۹,۹۹۵ دلار

2017-GMC-Acadia-Denali-front-three-quarter-motion
نسل جدید آکادیا به میزان قابل‌توجهی سبک‌تر و غنی‌تر بوده و از نظر ظاهری بیشتر شبیه یک کراس‌اوور می‌نماید. استفاده از پلتفرم کراس‌اوور جدید جنرال موتورز باعث شده تا موفق به کاهش وزن ۷۰۰ پوندی (۳۱۷.۵ کیلوگرمی) شود و در نوع خود رکوردی تازه برای کمپانی بر جای بگذارد.
فضای اتاق هنوز هم مثل قبل جادار و راحت است. صندلی‌های ردیف سوم قابلیت تا شدن با نسبت ۵۰/۵۰ دارند. برای ردیف دوم، صندلی‌های سفارشی موسوم به “کاپیتان” قابل سفارش‌اند که مخصوصاً اگر فرزند در حال رشد دارید، گزینه مناسبی هستند. در هر سه ردیف نیز خروجی‌های USB تعبیه شده تا تمامی سرنشینان بتوانند وسایل دیجیتالی خود را شارژ کنند.

وزن کمتر، مهندسان را قادر ساخته که یک پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر با خروجی ۱۹۴ اسب بخار و ۲۵۷.۶ نیوتون‌متر را به‌عنوان مدل پایه در فهرست قرار دهند. با این‌همه، بلوک ۳.۶ لیتری V6 که توان ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۷.۴ نیوتون‌متر ارائه می‌کند حتماً گزینه بهتری خواهد بود. باید اشاره کنم که هردو گزینه در راستای بهبود مصرف سوخت و افزایش بازدهی با جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار و فناوری استارت/استاپ عرضه می‌شوند. نتیجه اما زیاد هم رضایت‌بخش نبوده، چراکه در شهر و جاده به ترتیب ۱۳.۰۶ و ۹.۴ لیتر بنزین می‌سوزاند!

کیا نیرو

آغاز فروش: اوایل ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۲۷,۰۰۰ دلار (تخمینی)

Kia Niro 2016
نیرو که اولین خودروی کیا روی پلتفرم هایبرید DE محسوب می‌شود، بیشتر از این‌که کراس‌اوور باشد، به یک هاچبک قدبلند می‌ماند. قلب ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر خطی آن در کنار یک موتور برقی کوچک مجموعا ۱۴۶ اسب بخار (۴۳+۱۰۳) قدرت و ۲۶۴.۳ نیوتون‌متر گشتاور تولید کرده و تحویل جعبه‌دنده ۶ سرعته دو کلاچه خودکار می‌دهد. برجسته‌ترین ویژگی این بخش، سامانه کنترل پیش‌گویانه انرژی یا Predictive Energy Control می‌باشد که با استفاده از اطلاعات سامانه رهیاب، باتری‌ها را در سرپایینی‌ها شارژ کرده و در سربالایی‌ها از انرژی آنان استفاده می‌کند. طبق ادعای کمپانی، تعویض بین حالت‌های استارت/استاپ برقی، EV و درون‌سوز در نیرو به آرامی هرچه‌تمام‌تر صورت می‌گیرد.

تویوتا ۸۶

آغاز فروش: پاییز امسال
قیمت پایه: ۲۶,۵۰۰ دلار (تخمینی)

Facelifted Toyota GT86
عدد ۸۶ اشاره به مساحت ۸۶ میلی‌متر مربعی قطر سیلندر و کورس پیستون پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۲ لیتری خودرو دارد. مدل‌های دارای جعبه‌دنده دستی از خروجی ۲۰۵ اسب بخار و ۲۱۱.۵ نیوتون‌متر بهره می‌برند، درحالی‌که انواع خودکار تنها ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۴.۷ نیوتون‌متر گشتاور دارند. نسبت‌های فنر/تعدیل نیز مورد بازبینی قرار گرفته‌اند تا کنترل بدنه نسبت به قبل بیشتر شود.

تویوتا هایلندر

آغاز فروش: پاییز امسال
قیمت پایه: ۳۱,۵۰۰ دلار (تخمینی)

2017 Toyota Highlander
نسخه پایه همان پیشرانه ۲.۷ لیتری ۴ سیلندر خطی را دارد، اما بلوک ۳.۵ لیتری V6 موجود در نمونه‌های قوی‌تر به‌روز شده و از فناوری تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد. جعبه‌دنده ۶ سرعته موجود در مدل‌های ۶ سیلندر سابق نیز از رده خارج شده و جای خود را به نمونه ۸ سرعته خودکار داده است. داخل اتاق هم علاوه‌ بر تریم‌های Limited و پلاتینوم موجود، دو گزینه جدید LE و XLE ارائه می‌شود که نسبت به دوتای قبلی ساده‌تر هستند.

به نظر می‌رسد با این تغییرات، بازدهی مصرف سوخت نسبت به مدل‌های کنونی که در شهر و جاده ۱۲.۳ و ۹.۴ لیتر بنزین می‌بلعند بهبود یابد، اما اگر بازهم به دنبال صرفه‌جویی بیشتر هستید، نسخه هایبرید را انتخاب کنید که بلوک بنزینی ۶ سیلندر و جعبه‌دنده CVT دارد.

مزدا MX-5 میاتا RF

آغاز فروش: اوایل ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۳۱,۵۰۰ دلار (تخمینی)

2017 Mazda MX-5 RF
ساخت نسخه تارگا میاتا حرکت هوشمندانه و ساختارشکنانه‌ای بود. نمای ظاهری گیرا و جذاب به ‌خوبی با اتاق پوشیده از چرم ناپا کامل شده و از رودستر کوچک قبلی، یک کوچولوی جسورتر ساخته است. البته وجود سقف فلزی ۱۰۰ پوند (۴۵.۳ کیلوگرم) به وزن کلی اضافه کرده و تقریباً جایی برای قرار دادن وسایل در صندوق عقب باقی نمی‌گذارد.

فولکس‌واگِن تیگوآن

آغاز فروش: تابستان ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۲۵,۵۰۰ دلار (تخمینی)

Volkswagen-Tiguan-2017-R-Li
فولکس‌واگن قصد دارد از طریق ارائه نسل دوم تیگوآن با نسخه‌های مختلف، خریداران کراس‌اوورها را جذب خود کند. گونه با فاصله محوری بلند و پیشرانه (احتمالی) ۱.۸ یا ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر در تأسیسات چین و مکزیک کمپانی تولید شده و پیش از همه به آمریکا خواهد رفت. در اروپا هم برنامه‌هایی برای عرضه نسخه تقویت‌شده‌ای با کد R و ابعاد استاندارد وجود دارد.

تویوتا پریوس پرایم

آغاز فروش: پاییز امسال
قیمت پایه: ۳۱,۰۰۰ دلار (تخمینی)

2017-Toyota-Prius-Prime-front-side-view
مجموعه باتری‌های ۸.۸ کیلوواتی با همکاری بلوک درون‌سوز ۱.۸ لیتری وظیفه تأمین قدرت پریوس پرایم را بر عهده دارند. نکته تحسین‌برانگیز درباره آن، برد مسافت کلّی ۶۰۰ مایلی و توانایی پیمودن ۲۲ مایل در حالت تمام برقی است که نسبت به قبل بیش از دوبرابر افزایش را نشان می‌دهد.

در نمای ظاهری تغییرات خوبی صورت گرفته و رخ کلی خودرو قدرتمندتر از قبل می‌نماید. داخل کابین هم نسبتاً زیبا بوده و چینش صفحه‌نمایش ۱۱.۶ اینچی در کنار سایر ادوات، قابل‌قبول به نظر می‌رسد. همچنین دستی هم در فناوری‌های نو داشته و تقریباً می‌تواند به‌صورت خودکار حرکت کرده و پارک شود.

تویوتا تاکوما TRD Pro

آغاز فروش: پاییز امسال
قیمت پایه: ۳۴,۹۹۰ دلار

toyota-tacoma-trd-pro
ارتقای شوک‌های بیلشتِین، فنرهای جدید جلو، صفحه فلزی محافظ زیر بدنه (Skid plate) در جلو و نیز انبوهی از تغییرات ظاهری، گونه Pro را از TRD عادی جدا می‌کند و به افراد ماجراجوتر اجازه می‌دهد بیش‌ازپیش در مناطق خارج جاده به سیروسفر بپردازند.

TRD Pro تنها به‌صورت دو کابین، چهار چرخ محرک و فضای بار کوچک ارائه می‌شود. پیشرانه آن ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر V شکل است که خروجی خود را به جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار یا دستی می‌دهد. لاستیک‌های گودیر رانگلر آل-تِرین (Goodyear Wrangler All-Terrain)، دیفرانسیل قفل‌ شونده برقی عقب، دوربین GoPro داخلی و حفاظ لبه گلگیرها نیز از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

نیسان تایتان

آغاز فروش: پاییز امسال
قیمت پایه: ۲۸,۵۰۰ (تخمینی)

2017-nissan-titan-first-drive3
تایتان استاندارد ۲۰۱۷ نسبت به خودش ویژگی‌های چشم‌گیری دارد. فریم آن با نسخه XD متفاوت بوده و با طول بدنه ۱۴.۷ اینچ (۳۷۳.۳ میلی‌متر) کوتاه‌تر، بیشتر می‌تواند مانور دهد. ۵ تریم مختلف از S تا پلاتینوم به همراه فضای بار ۵.۵، ۶.۵ و ۸ فوتی قابل سفارش‌اند. اوایل تولید تنها با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری ۳۹۰ اسب بخاری و ۵۴۳.۶ نیوتون‌متریِ موجود در تایتان XD عرضه می‌شود، اما بعداً بلوک کوچک‌تر V6 نیز در دسترس خواهد بود. بد نیست اشاره کنم که جعبه‌دنده نمونه‌های ۸ سیلندر از نوع ۷ سرعته خودکار است.

هیوندای سانتافه

در حال فروش
قیمت پایه: ۳۱,۶۹۵ دلار

2017 Hyundai Santa Fe Sport
سانتافه و سانتافه اسپورت ۲۰۱۷ هردو از ویژگی‌های جدید ازجمله تغییرات ظاهری در جلو و عقب، جلوپنجره جلا داده‌شده و هواسُرتر، رینگ‌های جدید و رکاب‌های جانبی نو سود می‌برند. دوربین دید عقب، آندروید اتو و خروجی USB شارژر ردیف سوم به‌صورت استاندارد در سانتافه عرضه می‌شوند، درحالی‌که نمایشگر ۷ اینچی لمسی و آندروید اتو در سانتافه اسپورت سفارشی هستند.

هردو خودرو همانند سوناتای جدید با کاهش قدرت روبرو شده‌اند. قدرت ۱۸۵ اسب بخاری پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر خطی سانتافه اسپورت و خروجی ۲۴۰ اسب بخاری بلوک ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو سانتافه به ترتیب ۵ و ۲۵ اسب بخار نسبت به قبل کمتر هستند. طبق گفته‌های کمپانی، تمامی این تغییرات، گشتاور موجود در دورهای میانی را افزایش داده و بازده مصرف سوخت را حدود ۱.۱۶ لیتر بهبود بخشیده است.

مزدا CX-9

در حال فروش
قیمت پایه: ۳۲,۴۲۰ دلار

Mazda-CX-9-Touring-AWD
شاسی‌بلند ۷ نفره مزدا نه تنها فضای زیادی برای سرنشینان دارد بلکه انبوهی از فناوری‌ها و امکانات امنیتی هم ارائه می‌کند تا همه‌چیز برای موفقیت آماده باشد. بلوک ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو در بهترین حالت ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰.۳ نیوتون‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد تا مشکلی برای گشت‌وگذار در انواع جاده‌ها وجود نداشته باشد؛ گرچه میزان تحقق این هدف قابل‌بررسی است. البته این را هم باید در نظر داشت که در کلاس خود نسبت به بهای پرداختی، امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهد که همگان از آن برخوردار نیستند.

نگاهی به خودروهای جدید کمتر از ۲۵ هزار دلار در سال ۲۰۱۷

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. Elemento

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    من برم یک پارچ اسید سولفوریک بخورم بیام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (681 ديدگاه)

      من هم خودم رو حلق آویز کنم شایدتو راه اون دنیا تونستیم سوار یه همچین ماشین هایی بشیم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. vahid porsche

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (474 ديدگاه)

        انتخاب من فولکس تیگوآن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. کامیاب

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (499 ديدگاه)

      انتخاب من به ترتیب:
      ریجلاین
      تاکوما
      تایتان
      پسفیکا
      آکادیا
      ام ایکس 5
      جی تی 86

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خداییش خودروهای ژاپنی و امریکایی با بهترین قیمت عرضه میشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Nima

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    به ترتیب براى من:
    کامارو
    لاکراس
    آکادیا
    نیسان تایتان
    پسیفیکا

    آخر همه هم رج لاین(فروشش سال ٢٠١۵ توى آمریکا فقط ١ عدد بوده!!!)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      ابنم ترتیب من
      کامارو
      لاکراس
      اکادیا
      پاسیفیکا
      همین فقط

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Mohamad

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (812 ديدگاه)

    ماشالا همش تویوتا!
    چیزایی که من دوسشون دارم
    تویوتا 86، کامارو، هایلندر، تاکوما (البته ترتیب و اولویت خاصی نداره)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      همشون خوبن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. امیرحسین

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (337 ديدگاه)

    تو سواری ها کامارو و مزداmx5 و تو پیکاپ ها و کراس ها تیوتا تاکوما,هایلندر,نیسان تیتان و آکادیا
    یعنی اگه کسی اسم سانتافه رو بیاره من خودزنی میکنم!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علي

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    درود بر سانتافه که هنوز که هنوزه جز لیست ماشینای ارزان و مناسبه جالبه که چند سال از معرفیش میگذره.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      توایران که قیمتش ارزون نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. امیر.عارف

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (876 ديدگاه)

    وای پسر چه ماشینهایی میشه با 87500000 تا122500000 خرید . وای خدا آخه چرا ما ایرانیها نباید از این ماشینها لذت ببریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. hsn safari

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ملت شریف .ملت بزرگ .ملت صبور. ملت …
    ولی حتی حق انتخاب یه ماشین هم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Infinite

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (452 ديدگاه)

    اگر اشتباه نکنم مدل پایه مرسدس بنز CLA هم در این رنج هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      نه دوست خوب.
      CLA مدل پایش از 37 هزار شروع میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Infinite

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (452 ديدگاه)

        CLA 250 coupe
        $32,400

        CLA 250 4matic coupe
        $34,400

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. حميد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    مزدا شاسی به نظر من عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احمد باقری

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    بیوک لاکراس، شورولت کامارو، تویوتا 86، تویوتا تاکوما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Ali

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    چقد این بیوک خوشکل و لوکسه.
    از بین هایلندر و سانتافه ب نظرم هایلندر زیبا تره.

    انتخاب من بیوک.:))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سید مهران میرابوالقاسمی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (259 ديدگاه)

    مزدا cx9 و مزدا mx5 و دیگرهیچ.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      عشق ژاپن داری ها
      بازم دمت گرم ولی امریکایی ها هم خوب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. سینا

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (347 ديدگاه)

    این نسخه مخصوص مدل‌های V8 است. برای اِکوبوست‌ها ارائه نمی‌شود و 6 سیلندرها هم تنها می‌توانند به‌روزرسانی‌های سامانه تعلیق را دریافت کنند.

    اکوبوست مگه مدل های توربو فورد نبود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. جیانی آنیلی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (161 ديدگاه)

    به نظرم 124 اسپایدر البت مدل عقرب نشانش و مزدا cx-9 بهترین هستن تو کلاس خودشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (347 ديدگاه)

      آبارث رو میگی ؟
      فیات ۱۲۴ کوپه اش باحال میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. shahin

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    کسی میدونه چرا مزدا شاسی بلند وارد نمیشه؟ قیمتش که تقریبا با سانتافه برابره.چون ژاپنی هم هست به هر حال پرفروش میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مهدی drift

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    چه دنیایی شده سانتافه از کامارو گرون تره !!!! حتی از جمس هم گرون تره :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. رافال M

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (61 ديدگاه)

    از لحاظ قیمت:
    تایتان کامارو 1le تویوتا 86
    تیگوان فیات 124 رج لاین هوندا

    از لحاظ عملکرد: مزدا cx9 تیگوان مزدا میاتا mx5
    تویوتا های لندر نیسان تایتان تویوتا تاکوما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهدی drift

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    از همه ی اینا اگه من بودم کامارو میخریدم اگه برای راحتی و مسافرت میخواستم جمس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. mojtabaaston

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    واقعا کامارو عالیه
    هم خودش هم قیمتش
    حیف به خاطر عقده های شخصی برخی افراد
    ملت ایران از لذت سوارشدن به همچین ماشینهایی بی نصیب موندن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. GOD BLESS AMERICA

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    ثآمریکاییها بد نبود ولی با توجه به وزن نسبتا بالای این محصولات گشتاور کافی در چنته ندارند.

    ولی خوب جمس آکادیا چشمم رو گرفت، البته امیدوارم در لیست موتورها نسخه وی 8 با حجم 5.7 لیتری هم وجود داشته باشه یا بعدا اضافه بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Hami

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (31 ديدگاه)

    مزدا سی ایکس پس چرا اینا رو انقدر گرون می کنن تو ی ایران :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Amin

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    شورولت کامارو رو داشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فکر کن با 100 میلیون کامارو2016 سوار شی!!!!!!!!!!!!1

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      بعد اینجا با 100 میلیون چی سوار میشیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. حمیدرضا

    ۱۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بیوک لاکرس واقعازیبا و دیدنی هست امیدوارم یه روزی مجددا وارد بازار خاورمیانه بشن که بتونیم در خیابان ها ببینیمشون حداقل دیگران سوارشن ما لذت ببریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. ابولفضل نصیری

    ۱۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (161 ديدگاه)

    سرور لیست آبارت 124

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا