چشم اندازهفته نامه

نتایج دوئل‌ها: معرفی برندگان گروه کوپه‌های متوسط

امروز قسمت سوم سری مطلب نتایج دوئل‌ها به گروه کوپه‌های متوسط اختصاص دارد. در ابتدا در این گروه یازده شرکت‌کننده حضور داشتند اما بعداً تعداد آن‌ها به دَه خودرو کاهش یافته و بدین ترتیب با یکدیگر به رقابت پرداختند:

شورلت کامارو

دوج چلنجر

کادیلاک ATS کوپه

هوندا آکورد کوپه

دوج چلنجر

کادیلاک ATS کوپه

مرسدس بنز C کلاس کوپه

اینفینیتی Q60

ب‌ام‌و سری ۴

فورد موستانگ

مرسدس بنز C کلاس

فورد موستانگ

آئودی A5

لکسس RC

آئودی A5

در آخرین دوئل این گروه مرسدس بنز C کلاس و اینفینیتی Q60 به مصاف یکدیگر رفتند. در این رقابت مجموعاً تعداد ۱۸۲۸ رأی به ثبت رسیده است که C کلاس کوپه توانست با دریافت ۱۴۶۶ عدد از آن‌ها یا کسب ۸۰ درصد از کل آراء پیروزی مقتدرانه‌ای کسب کند درحالی‌که Q60 با کسب تنها ۳۶۲ رأی از دور رقابت‌ها حذف شد. بدین ترتیب از بین ۱۰ شرکت‌کنندهٔ گروه کوپه‌های متوسط پنج خودرو به مرحلهٔ بعدی می‌روند؛ اما در این گروه در ابتدا جگوار F تایپ هم حضور داشت که در اولین دوئل گروه رودرروی شورلت کامارو قرار گرفت. در این دوئل کامارو به پیروزی دست پیدا کرد ولی بعداً جگوار F تایپ به گروه سوپراسپرت‌ها منتقل شد؛ اما با توجه به اینکه تعداد راه‌یافتگان گروه کوپه‌های متوسط به مرحلهٔ بعدی فرد است و از طرف دیگر شورلت کامارو هم در یکی از دوئل‌های این گروه به پیروزی دست پیدا کرده است، تصمیم گرفتیم این خودرو را هم در بین صعودکنندگان قرار دهیم؛ بنابراین خودروهایی که از گروه کوپه‌های متوسط به مرحلهٔ بعدی راه پیدا کرده‌اند عبارت‌اند از:

شورلت کامارو

دوج چلنجر

فورد موستانگ

کادیلاک ATS کوپه

مرسدس بنز C کلاس کوپه

آئودی A5

این شش خودرو در مرحلهٔ بعدی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا از بین آن‌ها نهایتاً سه ماشین به فینال گروه کوپه‌های متوسط لوکس برسند. رقابت‌های مرحلهٔ بعدی این گروه بدین شرح است:

کادیلاک ATS کوپه

شورلت کامارو

؟

مرسدس بنز C کلاس کوپه

دوج چلنجر

؟

آئودی A5

فورد موستانگ

؟

در ادامه هم می‌توانید تمامی دوئل‌های گروه کوپه‌های متوسط لوکس را مشاهده کنید:

دوئل شورلت کامارو و جگوار F Type

دوئل کادیلاک ATS و هوندا آکورد کوپه

دوئل ب‌ام‌و سری ۴ و فورد موستانگ

دوئل دوج چلنجر و شورلت کامارو

دوئل آئودی A5 و لکسس RC

دوئل مرسدس بنز C کلاس کوپه و اینفینیتی Q60

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. (ali (Chevy nova

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    اىن رقابت دىدن داره
    تو مراحل قبلى که موستانگ عالى عملکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. F۲۲RAPTOR

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (2596 ديدگاه)

      برنده این رده از دوئل ها بی شک یا چلنجره یا موستانگ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. M.us

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    دوست دارم یه امریکایی برنده این رقابت باشه مخصوصا یا دوج یا کامارو یا موستانگ این کلاس برای امریکایی هاس البته بنزو ایودی هم رقبای بزرگی هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (Chevy nova

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      M. Us,
      اىن دوئل ها فقط براى تفرىح هستش و بس
      دنىاى واقعى مهمه که خوب تو دنىاى واقعى چلنجر. کامارو. موستانگ کاملا موفقن
      امار فروش هر 3 تاشون رو که پدال تو چندتا پست قبل گذاشته نشون از فروش بالاشون داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Wrx

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    خدا کنه یا فورد ببره یا دوج
    اینفینیتیه هم خوبه?
    در ضمن اون هوندا اکورد کوپه هیچ حرفی نداره برای گفتن در برابر این رقبا چون یه کوپه دیفر جلو هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. PaRHaM

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    از کنار رفتن کامارو واقعا ناراحت بودم
    و الان از برگشتش ب شدت خوشحال?
    موضوع خیلی مهمی نی
    ولی باحال بود برام

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (Chevy nova

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      داش پرهام ناراحتى نداره
      در ضمن به قول خودت الان که کامارو هستش
      راستى پرهام ىه کامارو 68 قرمز چند روز پىش دىدم جات خالى اومده بود براى بازسازى
      در کنارش هم ىه کامارو 1989 بود که براى صاحب همون گاراژ بود که مىخواست جمعش کنه
      اگه اونجا بودى کلى حال مىکردى
      جاى رفقاى امرىکاى باز حسابى خالى بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. PaRHaM

        ۱۱ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (741 ديدگاه)

        کامارو ۶۸ رو خیلی خیلی دوس دارم!
        یکی دو بار بیشتر ندیدمش
        ولی خیلی خوبه طراحیش
        ۸۹ هم اصلا ندیدم ?
        خوشا به سعادتت?
        جایی الدورادو ۵۹ دیدی بگو بیام
        دیگه نمیشه برای دیدن اون صبر کرد?

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. کارل شلبی

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (300 ديدگاه)

      کامارو ۶۸ عالیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. کارل شلبی

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (300 ديدگاه)

      آره منم از برگشتش خیلی خوشحالم مگه میشه عاشق موستانگ نبود اینقدر عاشق این ماشینم که عکسش روی تیشرتمه.?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. hamid

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (277 ديدگاه)

    کادیلاک باید با مرسدس مقایسه بشه و کامارو با چلنجر. از هر نظر حساب کنی اینجوری بهتر میشه.
    بنز و کادیلاک لوکسن و قیمت وکلاسشون بیشتر به هم میخوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ارش

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (75 ديدگاه)

    مهم اینه که بشه سوار بشی و مالک یکی از اینها باشی میشه چی کی برنده بشه ؟!!کادیلاک برنده بشه بی ام و یا بنز بر نده بشه چه فرقی به حال ما میکنه وقتی دستمون بهشون نمیرسه !!!واقعا هیچ کشوری اینطوری با مردمش رفتار نمیشه رو همه چی در روبستن آدم به تنگ میاد وقتی میبینه توآفریقا پرفروش ترین ماشین تویوتا هایلوکسه و عجب ماشین خوبیه نرم پرقدرت عملکرد چند منظوره عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ارش

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    یادمه یه دهه پیش خیلی از کارشناسان خودرو عقیده براین داشتن که مزراتی کواترو پورته تقریبا بهترین سدان لوکسه البته مرسدس s کلاس هم بود ولی تواناییهای اسپرت مزراتی رو نداشت . مزراتی قیمت گرانی هم داشت اما بعد از چندسال افت قیمت شدیدی داشت و از 140 تا به 50 هزار و الانم به 17 هزار تا رسیده یعنی میخوام بگم رفاه وآسایشی که الان در اکثر نقاط دنیا شامل حال مردم دنیا شده به طرز وحشتناکی از ما دریغ شده ضعیف ترین قشر امریکا طبقه کارگر های ساده هستن که اونها هم با توجه سطح پایین دستمزد ی که دارن بازهم به پول ایران نزدیک ماهانه 6میلیون تومان میرسه بعد ببینید همین مزراتی که اینجا نزدیکه 2 میلیارده اونجا 68 میلیونه و یه کارگر ساده چقدر به داشتن مزراتی که برای ما رویاست نزدیکه.چرا باید یه مزراتی متعلق به یک دهه پیش قیتی 30 برابر قیمت خود رو پیدا کنه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمیدرضا

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (2415 ديدگاه)

      ارش جان چون ما بهترین مدیران رو داریم که اصلا انتقادی بهشون وارد نیست و ثرتمندانی داریم که همیشه رانت دارن و مردم اساسا براشون مهم نیستن فقط وفقط کسب ثروت و متاسفانه صرف اون در امور کاملا بی مصرف برای کشور

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. حمیدرضا

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    منتظر دور بعدی هستم از الان به ماسل کارها رای خواهم داد شاید در مورد کادیلاک یکم نظرم تغییر کنه ولی در نهایت ماسل ها یه چیز دیگن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Love Cars

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    واقعا یسری دوئل ها اصلا منصفانه نیست نمونشQ60 با c class

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Milad

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا این مقایسه ها خیلی خوبه ولی بعضی از ماشین ها نباید رودرو هم باشن اونم دور اول مثله ferrari 812 superfast VS lamborghini aventador s

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا