چشم اندازهفته نامه

معرفی زیباترین خودروهای سال 2020

سبک‌های طراحی و استایل بسیار متفاوتی در دنیای خودرو وجود دارد؛ و این مدارس زیبایی‌شناسی در هر کلاس خودرویی نشان دهنده‌ی درس‌های متمایزی هستند. “دیوانه‌وار” بودن تعریف کننده لامبورگینی آونتادور است اما همین خصیصه عصبانیت درباره لکسس NX هم صدق می‌کند؛ و شاید رولزرویس با واژه‌های اشرافیت و لوکس بودن شناخته شود، واژه‌هایی که درباره رنجروور هم صدق می‌کنند؛ اما ابعاد یا استایل یک خودرو و همچنین پیروی از اصول طراحی اهمیت چندانی ندارد زیرا همیشه نمونه‌های خاصی وجود دارند که ترکیب جذابی از ابعاد، پانل‌های بدنه و جزئیات بوده و یک خودروی بسیار ویژه را تشکیل می‌دهند. در ادامه ۱۵ خودروی زیبای سال ۲۰۲۰ را خدمت شما را معرفی می‌کنیم که شاید شما با آن‌ها موافق نباشید که طبیعی هم هست زیرا زیبایی امری سلیقه‌ای و شخصی است.

  • آلفارومئو جیولیا

آلفارومئو جیولیا

شاید همه جلوپنجره سپر مانند و تیز آلفارومئو را دوست نداشته باشند اما این قطعه روی جیولیا به خوبی نشسته و باقی طراحی خودرو نیز بسیار زیباست. این سدان اسپورت تناسباتی عالی داشته و کاپوت دراز و کابین آن به سمت چرخ های عقب کشیده شده‌اند، بدنه و جزئیات آن نیز بسیار جذاب هستند؛ و موضوع جالب اینکه تمامی مدل‌های جیولیا دارای همین جذابیت هستند زیرا آلفارومئو تمایز زیادی بین مدل‌های پایه و پرچم‌دار همچون کوادروفولیو قائل نشده است. شاید به نظرتان عجیب بیاید اما فکر می‌کنیم سپرهای جلو و عقب ساده‌تر، فقدان ورودی‌های هوای جانبی و تریم کروم اضافی باعث بهبود جذابیت مدل‌های پایه جیولیا شده‌اند!

  • آئودی RS6 آوانت/RS7

آئودی RS6 آوانت/RS7

جدیدترین RS های ۸ سیلندر آئودی روح عضلانی خود را به خوبی به نمایش می‌گذارند. دو خودروی RS6 آوانت و RS7 به گونه‌ای ظاهر شده‌اند که انعطاف و اغراق در طراحی بدنه خود را نشان می‌دهند. هر دو خودرو از گلگیرهای پهن‌تر و ارتفاع کمتر سود برده و بنابراین ابهت زیادی در جاده دارند. RS6 آوانت رقیب جذابی برای مرسدس-ای ام جی E63S بوده و البته RS7 هم به اندازه ظریف و شاید مخوف‌تر است. در واقع شاهد جایگزینی سقفی طویل با خط سقفی خمیده هستیم که کاراکتر خاص‌تری را ایجاد کرده است.

  • استون مارتین DBS سوپرلگرا

استون مارتین DBS سوپرلگرا

قطعاً استون مارتین جزو خودروسازانی است که می‌داند چگونه خودروی زیبایی را بسازد. DBS سوپرلگرا جدیدترین محصول این برند بوده و البته زبان طراحی نوین این برند را نیز نشان می‌دهد. اگرچه خودروی موردبحث بر پایه DB11 شکل گرفته اما به جز سقف از بدنه‌ای منحصربه‌فرد استفاده می‌کند. طراحی کوسه مانند جلوپنجره که خیلی هم بزرگ نیست ظاهری ترسناک ایجاد کرده است. به این موارد باید اورهنگ جلوی کوتاه و گلگیرهای پهن را هم اضافه کنیم که در کل تناسباتی عالی ایجاد می‌کنند. جزئیات سنتی‌تر DBS که به DB11 مرتبط هستند باعث طراحی جذاب‌تری هم شده‌اند.

  • ب ام و سری ۸ گرن کوپه

ب ام و سری 8 گرن کوپه

آئودی تنها برند آلمانی‌ای نیست که خودروهای زیبایی تولید می‌کند. زیباترین عضو خانواده ب ام و سری ۸ از نظر ما نسخه گرن کوپه است. این خودروی چهار درب از پروفایلی شناور سود برده و کاپوت طویل و شیشه جلوی خمیده آن به زیبایی به ستون C فربه می‌رسند. سری ۸ گرن کوپه دارای عناصر طراحی مشابه سری ۶ گرن کوپه بوده و البته یک پله فراتر رفته است. جلوپنجره این خودرو هم برخلاف دیگر محصولات ب ام و خیلی بزرگ نمی‌رسد.

  • بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون

بوگاتی ویرون اگرچه به خاطر رکورد سرعت خود در خاطره‌ها مانده اما ضرورتاً خودروی جذابی نبوده است. حتی افراد زیادی آن را خودرویی با ظاهر عجیب می‌دانند؛ اما جایگزین ویرون یعنی شیرون در عین اینکه خودروی فوق‌العاده سریعی می‌باشد بلکه خیلی زیباتر است. طراحی این خودرو خشن‌تر بوده و ورودی‌های هوای بزرگی در آن دیده می‌شوند. کل بخش عقب خودرو دارای یک طراحی مرموز و جذاب است. در پروفایل جانبی هم خط C مانندی دیده می‌شود که به سمت درب‌ها کشیده شده و بدنه را به دو بخش متمایز جدا کرده است. بوگاتی این کار می‌تواند از دو رنگ برای بدنه استفاده کند. در کل شیرون خودرویی با طراحی بسیار هدفمند و دراماتیک است. مخصوصاً در نسخه Pur Sport زیبایی خودرو دو چندان می‌شود.

  • فورد GT

فورد GT

سوپرکار فورد GT برای مدل سال ۲۰۲۰ خود به‌روز شده و یکی از آپشن های جذاب آن بدنه‌ای فیبر کربنی است. این امر باعث می‌شود قیمت خودرو فراتر از ۵۰۰ هزار دلار باشد. البته گزینه دیگری هم وجود دارد و آن‌هم پوشش نمادین Gulf Racing Heritage می‌باشد که آن نیز بر زیبایی GT می‌افزاید.

  • اینفینیتی Q60

اینفینیتی Q60

ما Q50 را هم دوست داریم اما این خودرو با از دست دادن دو درب به چهار چرخ زیبای Q60 تبدیل می‌شود. چراغ‌های نازک‌تر، سپرهای اسپورت تر و نمای عقب ظریف‌تر باعث شده‌اند طراحی این خودرو نسبت به برادر سدان بهبود یابد؛ اما این بخش وسط خودروست که جذابیت اصلی Q60 را به وجود می‌آورد. خط سقف خودرو به‌صورت عالی کار شده و در طراحی ستون C نیز بهترین کار اینفینیتی را شاهد هستیم. خط شانه Q60 نیز بالاتر و گیراتر از Q50 بوده و دستگیره درب را روی خود جای داده است.

  • لکسس LC

لکسس LC

لکسس LC پیش از راه یافتن به خط تولید به‌صورت کانسپتی با طراحی وحشیانه معرفی شده بود و البته ژاپنی‌ها در ابتدا برنامه‌ای برای تولیدش نداشتند. چهار سال پس از معرفی آن خودرو، LC تقریباً بدون تغییر نسبت به مدل مفهومی وارد میدان شد. تناسبات این خودرو به عنوان یک گرند تورر کلاسیک بسیار جذاب بوده و به این موارد باید جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های گیرا و گلگیرهای عقب پهن و عضلانی را نیز اضافه کنیم. لکسس به تازگی نسخه کانورتیبل LC را نیز معرفی کرده که به اندازه برادر کوپه برجسته به نظر می‌رسد.

  • مزدا ۳

مزدا 3

نسل پیشین مزدا ۳ هم جزو زیباترین خودروهای بازار بوده اما نسل جدید آن بهتر کار شده است. در نظر داشته باشید که مزدا ۳ یک خودروی ارزان‌قیمت است اما پانل‌های بدنه آن باعث شده‌اند مزدا ۳ جزو زیباترین محصولات کلاس و بازار باشد. خیزها و خطوط بدنه در کمترین حد ممکن کار شده‌اند. دماغه کوسه‌ای مزدا ۳ نیز به خوبی با خط سقف مدل سدان و صندوق‌عقب آن هماهنگی داشته و بازهم باید گفت این سدان دیفرانسیل جلوی کامپکت در کلاسی حضور دارد که عموم افراد به آن دسترسی دارند. ما می‌دانیم که نسخه هاچبک مزدا ۳ با ستون C ضخیم و روح اسپورت خود جلب‌توجه بیشتری خواهد کرد اما ما مدل سدان را بیشتر دوست داریم.

  • مرسدس بنز S کلاس کوپه

مرسدس بنز S کلاس کوپه

هر نسخه از مرسدس S کلاس کنونی استثنایی به نظر می‌رسد و جزئیات بسیار خاصی دارد. البته مدل موردتوجه ما از نوع دو درب کوپه است. خط سقف جذاب این خودرو با محفظه بار عضلانی ترکیب شده است. مرسدس خط شیشه‌های جانبی را در بخش عقب کمی بالاتر برده و به نقطه جذابی در ستون C رسانده است. گرافیک افقی چراغ‌های عقب نیز باعث ایجاد ظاهر پهن‌تر و کم ارتفاع‌تری برای خودرو شده‌اند. اگر شیشه‌های بدون فریم S کلاس کوپه باب میل شما نیست می‌توانید نسخه کابریولت را انتخاب کنید که شاید ظاهر آن با بسته بودن سقف خیلی جذاب به نظر نرسد اما زمانی که از نظرها پنهان شود حس سوار شدن بر یک قایق لوکس را خواهید داشت.

  • پولستار ۱

پولستار 1

ولوو و جیلی والدین بسیار غیرمحتمل برندی پرفورمنس با نام پولستار هستند اما این برند نه‌تنها روی پرفورمنس بلکه روی طراحی زیبا هم تمرکز کرده است. اولین محصول پولستار یعنی ۱ از خطوط ساده‌ای در بدنه برخوردار بوده اما زبان طراحی کمی مشابه ولوو در یک کوپه‌ی پرچم‌دار به خوبی جواب داده است.

  • پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲

پورشه 911 نسل 992

اکثر نسل‌های پورشه ۹۱۱ طراحی خوبی داشته‌اند. قطعاً چراغ‌های تخم‌مرغ مانند نسل ۹۹۶ و سپرهای ۹۱۱ دهه ۸۰ میلادی می‌توانستند بهتر باشند اما این خودروی اسپورت پیشرانه عقب در عین اینکه کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته از طراحی زیبایی نیز سود برده است. نسل جدید این خودرو که با کد ۹۹۲ شناخته می‌شود ساده‌ترین ۹۱۱ تاریخ بوده و از خطوط واضح و زوایای نرم سود می‌برد. این خودرو در واقع مدرن‌ترین نسخه از ۹۱۱ کلاسیک بوده و برخی ویژگی‌های ناب همچون کاپوت مربعی و چراغ‌های عقب کاملاً متصل و پهن را بکار برده است.

  • پورشه تایکان

بی‌شک تایکان زیباترین خودروی الکتریکی تا به امروز بوده و ما را به آینده الکتریکی‌ها امیدوار می‌کند. تایکان همانند پانامرا خودرویی چهار درب است اما بجای بخش عقب هاچبک مانند دارای صندوق بوده و به نوعی شبیه ۹۱۱ به نظر می‌رسد. این خودرو مستقیماً از کانسپت میشن E الهام گرفته است. خطوط نرم، ارتفاع کم از سطح زمین و پهنای بالا ترکیب فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده‌اند. اگر همه‌ی خودروهای الکتریکی شبیه تایکان باشند ما با آغوش باز از آن‌ها استقبال خواهیم کرد!

  • فولکس‌واگن آرتئون

فولکس‌واگن آرتئون

فولکس‌واگن CC که به خاطره‌ها پیوسته جزو اولین خودروهای رده میانی بود که از طراحی به‌اصطلاح چهار درب کوپه استفاده کرده بود. جایگزین معنوی این خودرو یعنی آرتئون از همان فلسفه استفاده کرده است. البته برخلاف CC، آرتئون یک هاچبک است اما شما این را در نگاه اول متوجه نخواهید شد. بخش عقب پهن خودرو به همراه گلگیرهای جلوی عضلانی طراحی جذابی ایجاد کرده‌اند.

  • ولوو V60

ولوو V60

از زمانی که ولوو به جیلی فروخته شد شاهد بهبود طراحی محصولات این خودروساز سوئدی بودیم. ولوو V60 نه‌تنها نشان دهنده‌ی تحول بخش طراحی این برند می‌باشد بلکه جزو جذاب‌ترین استیشن‌های بازار نیز هست. V60 شبیه نسخه‌ی کوچک‌تر V90 بوده و این چیز بدی نیست زیرا برادر بزرگ‌تر خودرویی زیبا و لوکس بوده و ابهت زیادی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
caranddriver

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷۳ دیدگاه‌ها

  1. Archi KHAN

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    تایکان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      فراری !؟ لامبورگینی !؟ پاگانی !؟کونیخ زگ!؟ بنتلی !؟ رولزرویس!؟_ ??؟؟؟!!!!! ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamidreza

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        چرت ترین پستی بود که تو عمرم خوندم
        آئودی که همیشه عالیه و تایکان هم زیباست
        پدال جان
        یکم تلاش کن اختصاصی یه چیزایی بزاری این چرندیات رو نخونیم

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. datsun

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (3431 ديدگاه)

          راس میگه پدال این چرت و پرته ها چیه میزاری
          اختصاصی مطلب بزار از برند مورد علاقه دوستمون
          آقا شاهین فورا به caranddriver ایمیل بزن و بگو چرندیات منتشر نکنه‌

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Hamidreza

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2442 ديدگاه)

          نه datsun
          منظورم این بود که یه مطلبی خود پدال منتشر کنه نه اینکه ترجمه کنه؛
          منظورم از چرندیات این بود که ارزش این مطلب زیاد نبود
          خیلی کمبود ها داشت …
          اگه مطلب بهتری بود بیشتر ارزش دیدن داشت
          خداییش چرا مثلا Volvo V60 هست اما لامبو اوراکان نیست!! یا مثلا F8 نیست؟ آیا 765lt شایسته زیبا بودن نیست؟ ملاکشون چیه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. GERMANY

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (946 ديدگاه)

        ،جوووووووووون فقط 911 و استون و اس 63 و ال سی و سری 8 و آر اس 6 آوانت (عهههههه چقد زیاد شد لیست?)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. رزیتا

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (418 ديدگاه)

      به نظر من پورشه 911 و مرسدس s کلاس از همه خوشکلترن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. علیرضا

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (425 ديدگاه)

      واقعا طراحی آستون محشره . چه رنگی چه طراحی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Nissan

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    فک کنم نویسنده مقاله المانی بوده و المان رو خیلی دوست میداشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سینا BMW

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    همشون عالی هستن!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (24 ديدگاه)

      پس فراری f8 و هوراکان چی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا BMW

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        به نظرم ماشین های خیلی زیادی بودن که میتونستن باشن ولی لیست زیادی طولانی می شد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. hamid

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (44 ديدگاه)

    دوتا ولوو و بوگاتی و فرود جی تی و فلوکس واگنه حقشون نیست تو این لیست باشند
    نمیگم زشتن اتفاقاً خوب هستن اما برای قرار گرفتن تو این لیست تنها خوب بودن کافی نیست
    من بودم به جای بوگاتی یه مدل کونیخ زگ میزاشتم
    به جای ولو پولستار هم سری 3 جدید ب ام و رو میزاشتم
    به جای اینفینیتی هم کوپه آلپینا رو میزاشتم
    جای فراری تریبوته هم تو لیست احساس میشه یکی از بهترین هایپرکارهای خیابانی
    ( هر چند این سلیقه ی منه )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. MOHAMMAD.DEMON

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (420 ديدگاه)

    تنها سوپر کار لیست فورد جی تی
    ولی عجیبه این همه ماشین زشت هست ولی
    Gt500 و کوروت نیستن حتی 720

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      **نظر موتور ترند در مورد طراحی کوروت C8**
      با نزدیک شدن به کوروت C8 خطوطی بی هدف دیده میشود که به هرطرف کشیده شده است.علاوه براسن چین خوردگی ها فراوانی در بدنه این ماشین به چشم میخورد،دلیل این کار هرچه باشد جزئیات خوب نیست!!!!!
      * نظر یان کالوم مدیر پیشین طراحی جگوار و داور مهمان موتورترند*
      کوروت C8 خودرویی است با طراحی و استایل خجالت آور!!!!!
      ((این نظر موتورترند و مدیر پیشین طراحی جگوار هستش در مورد طراحی کوروت C8 و البته خیلی های دیگه طراحی بیرونی کوروت C8 رو ناهماهنگ و غیرحرفه ای میدونن که خواسته شبیه فراری 458 بشه))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یانکی

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2354 ديدگاه)

        نمیدونم این چه دردیه که امثال تو از کوروت دارید تحمل میکنید.اونوقت کوروت زشته x7 که حتی یه بچه هم حاضر نیست همچین چیزی تو دفتر نقاشیش بکشه خوشکله

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. MOHAMMAD.DEMON

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (420 ديدگاه)

        هزار بار گفتم یه بار دیگه میگم بشنوی
        مجلات حرفشون به درد خودشون میخوره
        و حرف کسایی که مجلات رو منبع قرار میدن هم حرفشون به درد عم…
        چیزی که نه تنها من بلکه تمام کسایی که خریدن اینه که فوقعالهاده زیباس کوروت c8 و میتونی چشم هاتو از جلو پنجره های نره غول بی ام و برداری یه سری بری ویدیو های خریدارانش از تو یوتوب رو ببینی
        انقدری خوب هست طراحیش که واسه خریدش سر و دس میشکنن
        اکثر ماشین های این لیست از جمله اون سری هشت به خاطر عدم هماهنگی طراحیش توی نمایندگی ها دارن خاک میخورن (منبع عدم فروشش چند پست قبل تر)
        به قول یانکی عزیز حتما x7 زیباس که بچه هم خجالت میکشه تو درفتر نقاشیش بکشه همچین چیزی
        درد شما بیشتر اینه کاری رو که بی ام و و امثال المانیش تا الان نتونستن انجام بدن جنرال موتورز تو یه سال انجامش داد

        موافقم 0
        مخالفم 1
      3. Elmiraj

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (3088 ديدگاه)

        شمار پیج هایی که جلو پنجره بی ام و را مسخره می‌کنند کل فیسبوک و اینستا را گرفته…..

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Mahdi

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1195 ديدگاه)

      استون مارتین رو دیدم قند تو دلم اب شد

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. MOHAMMAD.DEMON

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (420 ديدگاه)

      فکر نکنم تایید شه جوابی که به mahdi دادم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mahdi

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1195 ديدگاه)

        آقا مگه جوابتون چی بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. ممد ژانگولر

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3454 ديدگاه)

    یعنی بخوام صلیغمو بگم و خداوکیلی نظرمو بیان کنم

    لکسوسو و اینفینیتی و مزدارو بندازی دور ، بقیشون خداییش قشنگن
    البته ماشینای دیگه هم بودن که میتونستن داخل لیست باشن ولی این ۳ تا ژاپنی حقشونو گرفتن و لیستو سیاه کردن

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. کیان

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1412 ديدگاه)

      حتما باید سوناتا جدید و النترا و ازرا جدید و میذاشتن تا لیست صحیح بشه !!!

      کسی هست به لکسوس ال سی و مزدایی ک این همه تحسین برانگیز طراحی شده ایراد بگیره ؟!!

      البته وقتی کسی برند اولش هیوندای باشه نمیتونه این سطح بالا و درک کنه !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ممد ژانگولر

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (3454 ديدگاه)

        کیان جون داداش اعصاب نداریا
        این مقاله در مورد زیباترینه و تا اونجایی که من و خیلیها میدونن ماشینای ژاپنی زیبا نیستن و کاملا عادی و معمولی هستن
        حالا شما تعصب رو ژاپنی داری نوش جونت ولی چرا به کره ایی ها توهین میکنی
        میتونی بگی مال ژاپنیهارو دوست دارم ولی مال کره ایی هارو دوست ندارم
        دیگه غم و قصه نداره که . خوشبحال ژاپنیا که انقدر دوستشون داری .?

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. datsun

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (3431 ديدگاه)

          جالبه که به بقیه اتهام تعصب میزنی ولی خودت رو عاری از تعصب و سلیقه خودت رو بهترین میدونی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ممد ژانگولر

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (3454 ديدگاه)

          datsun
          داداش خدا وکیلی من موندم این ۳ تا ژاپنی کجاشون قشنگه که تو لیستن
          من احساس میکنم بعضی سایتها و رسانه ها برای اینکه دعوا نشه بین هوادارهای دو آتیشه ژاپنی اینارو اضافه کردن . ژاپن به غیر از fj cruse و چند مدل دیگه کدوماش قشنگ بودن .به جرات میتونم بگم تنها ماشینایی که مورد خطر و تهاجم قرار گرفتن ژاپنیان الخصوص از طرف کره و چین
          ولی ماشینای آمریکایی و اروپایی حالا حالاها حاشیه امنیتشون بالاست . من نمیگم ماشینای ژاپنی بد هستن و عالی هم نیستن و جایگزین زیاد دارن
          درست میگم؟

          موافقم 0
          مخالفم 1
        3. OMID

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          Lc که خیلی خوشگله?

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. ممد ژانگولر

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (3454 ديدگاه)

          omid
          داداش lc لکسوس که میگی خیلی خوشگله به نظرت خیلی اغراق و بزرگنمایی نیست؟!!
          این همه ماشین زیبا تو لیست وارد نشدن بعدش این ۳ تا ژاپنی با اون ولوو استیشنه اینجا چی کار میکنن خدا داند!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Hamidreza

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      ممد ژانگولر باز خراب کاری کردی
      این لیست ناقصه ولی مزدا و لکسوس و … خدایی زشت نیستند حداقل از رینگ اون بوگاتیه زیبا ترند!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ممد ژانگولر

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (3454 ديدگاه)

        حمیدرضا داداش خوبی سلامتی یک مدت نبودی نگرانت شده بودم
        تیکه معنا داری به ژاپنیا انداختی ???
        یعنی کل ماشینای ژاپنیزو با رینگ بوگاتی مقایسه کردی؟!!!
        دمت گرم من حالا حالاها باید پیشت درس پس بدم
        هم خودتو خراب نکردی هم نیشتو تا ته تو هوادارهای ژاپنیا فرو کردی
        ??

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. MSKR 8326

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (9 ديدگاه)

    به نظر من بی ام و ام۸ کوپه هم باید می بود.
    آئودی آر اس۷ و پورشه ۹۱۱ عالین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ایمان

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    فراری روما
    لوتوس اویجا
    پاگانی هوآیرا
    کوئنیگ زگ آگرا
    پینین فارینا باتیستا
    لامبورگینی هوراکان Evo
    خیلی ها جاشون تو این لیست خالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GERMANY

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      پاگانی؟!؟!؟! وات ده فاز داداش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. OMID

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2172 ديدگاه)

        مگه چشه پاگانی ?

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ایمان

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (3880 ديدگاه)

        شما وات دِ فاز داداش ؟؟؟؟
        اگه پاگانی زشته ، چه ماشینی خوشگله ؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Hamidreza

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        @germany
        میخواستی بگه x7 ؟
        پاگانی بسیار زیباست یعنی اصلا معمولی نیست!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. Farzad

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    اینا ماشینهای زیبایی هستن ، نه اینکه نباشن ، اما وقتی نوشته زیباترین خودروها ? خیلیاشون اشتباه هستن …
    تو این لیست ۱۵ تایی ۹۱۱ و LC فقط ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      استون مارتین dbs تو این جمع انتخاب شخصی من هستش

      بنظرم امسال فراری یه جهش تو طراحی کرد و قابل دوس داشتنی تر شد
      روما
      F8
      و sf90 بینظیر بودن…
      بنظرم خاص ترین خودروی دنیا پاگانی هست…..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. حمید

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    همگی عالین ولی خودروهای زیادی هستن میتونیم اسمشو ببریم.
    من نظرمو در مورد خودرهای قدیمی میخوام نام ببرم
    مرسدس slrوsls/ پورشه کررا جی تی/لامبورگینی اونتادور و مورسیلاگو/رنجرور ایوک/مکلارن f1/لکسوس lfa/بی ام و m3 e46 وz8/دوج وایپر/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محمد

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    فورد GT

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      دیگه آخرین انتخابم بود فورد جی تی !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. امیر

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    همشون عالین
    مزدا ۳هم ک در عین سادگی بسیار زیباست
    ولی هیچ‌کدوم هیبت دیمن رو‌ندارن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Elmiraj

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    زیبایی سلیقه ایه….
    .
    چیزی بنام لیست زیبا ها نداریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      باهات موافقم
      فقط نمیدونم چرا اینقدر دیسلایک میدن « دیسلایک های دیگران اهمیتی نداره» بعضیا دارن از حقیقت فرار میکنن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. کاوه

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (61 ديدگاه)

    هر جور نگاه می کنم پولستار عالی ترینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      چون فقط جلوشو دیدی
      پشتش رو ببین اون موقع حساب کار میاد دستت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mahdi

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1195 ديدگاه)

        پشتشم خیلی دلبرانه و هینطور ساده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. محمد

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (24 ديدگاه)

    پس فراری f8 و لامبورگینی هوراکان evo چی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. MAHDI

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    ب ام و سری8 گرن کوپه که نسخکوپه اش بعنوان جذاب ترین خودروی سال انتخاب شدو برنده فرمان طلایی سال هم شد، اما نسخه گرن کوپه خیلی جذاب ترهم هست.
    مرسدس S کلاس کوپه، پورشه 911 که نه تنها خیلی زیباست بلکه پرفومنس و عملکردی خیره کننده داره. لکسوس LC500 هم که خیلی جذابه.فولکس واگن آرتیون، آئودی RS7 که واقعا زیباست در این نسل.درکل همشون جذابیت بالایی دارن.
    پورشه تایکان هم که جذاب ترین خودروی الکتریکی دنیاست و البته در خط مستقیم و در پیست هم سریع ترین الکتریکی با تولید بالا در دنیاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ممد ژانگولر

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3454 ديدگاه)

      نه خوشم امد خوش صلیغه ایی ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رامتین

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3020 ديدگاه)

      از کی تا حالا آرتئون هاچبک شده؟؟”!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. محمد

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    لامبورگینی سیان و بوگاتی چنتودیچی
    با اختلاف زیباترین ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      عقب اون بوگاتی که نام بردی : با اختلاف زشت ترین!! واقعا زشته خدایی زشته !! فرد بی تعصب درک میکنه !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. meysam

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    فورد جی تی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Dante

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    bmw با جلوپنجره کوچک واقعا خیلی زیبا تره
    مزدا ۳ واقعا خودروی عالی هست حیف عکس خوبی انتخاب نکردن براش
    جای cla خالیه کونش واقعا زیباس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مودریچ

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    ولو و بوگاتی الکی اینجان
    پژو هم میتونست باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. حسین

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    آئودی ، لکسوس ، پولستار!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. NAVID۰۰۹۸

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    نمیشه انتخاب کرد
    همشون خوبن
    ولی در کل فکر میکنم آلمانها عالی باشند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. ehsan

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (172 ديدگاه)

    توی این لیستی که caranddriver انتخاب کرده زیباترین تایگان هست به نظرم
    ***********************************************************************************************************
    ***********************************************************************************************************
    دوستان پدالی اگر بخواین فقط یک ماشین تولیدی 20 سال گذشته رو انتخاب کنید * خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
    ************************************************************************************************************
    ************************************************************************************************************
    زیباترین خودروی انتخابی من توی این 20 سال گذشته پورشه کاررا جی تی هست مدل میراژ جی تی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایمان

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3880 ديدگاه)

      انتخاب زیباترین که خیلی سخته دوست عزیز
      ولی اگه بخوام زشت ترین رو انتخاب کنم
      فقط و فقط محصولات سانگ یانگ

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Hamidreza

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      من سوبارو (2006)WRX STI رو بر میدارم و یه نیسان اسکای لاین و اگه منظورت تو کل این بیست سال تا 2020 باشه مک لارن 720s !

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. OMID

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      اونتادور مدل معمولی یا svj واقعا خفنه طراحیش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. نویدی

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (409 ديدگاه)

    فقط استون مارتین DBS سوپرلگرا و m8 گرن کوپه…دو تا شاهکار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. (Saeed(peugeot

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    ۱ _ شیرون
    ۲_ استون مارتین
    ۳ _ M8

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. Saeed

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    سلیقه‌ی نویسنده تو حلقم!?
    این همه ماشین به این خوشکلی
    اونتادور svیاsvj
    کونیگ‌زگ آگراrs یا رگرا
    پاگانی هوایرا ایمولا یا bc roadster
    مک‌لارن ۶۰۰lt یا P1LMکه حدود ۳ ثانیه از اونتادورsvj تو پیست نوربرگ‌رینگ سریع‌تر بوده(هرچند ماشین خیابانی نیست)
    این همه ماشین زیبا
    فاز نویسنده چی بوده؟واقعا درک نمیکنم?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محمد

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    ماشین های دیگه ای هم میتونستن تو این لیست باشند هرچند همینا هم خوبه ولی قطعا از برند های دیگه باید میزاشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Bilbo

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (516 ديدگاه)

    چقدر بعضی از عزیزان آمریکایی بازمون رفتارهای بچه گانه و انزجار آمیزی دارن. بخدا هیچ کجای دنیا صفر و صد نیست که شما اینقدر صفر و صدی هستید. واقعا اصلا باور نکردنی هست این حجم از نفرت و بی منطقی. اگه راضی میشید که بگیم همه بد آمریکا خوب که خب یه کمپین بزنیم براتون و راحت بشیم از شر این رفتارهای مسخره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      امریکایی باز ها آلمانی باز ها دیگه شورشو در آوردن
      نمیدونم چرا اینطوری میکنن!!
      این میگع مهندسی واسه ماست اون یکی میگه اسب بخار و…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. ارشیا

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    ماشینای خیلی خوشگل تر دیگه ایم هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. حسین

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تنها از سه مدل خوشم اومد. فورد جی تی. پولستار و ولوو. بقیه معمولین. یعنی نسبت به بقیه فاکتورها زیاد زحمت نکشیدن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا