چشم اندازطراحیهفته نامه

زیباترین کراس‌اوورها و شاسی بلندهای سال 2017

شاسی بلندها و کراس اوورها به‌طور سنتی بسیار “زیبا” نبوده و نیستند اما خودروسازان در حال اثبات این موضوع هستند که این خودروهای جعبه‌ای کاربردی می‌توانند کاملاً زیبا باشند.

خب برای افرادی که ترجیح می‌دهند اولین تجربه‌ی خرید خودروی خود را با جذاب‌ترین مدل‌های در دسترس داشته باشند، این مقاله مخصوص آن‌هاست. کراس اوورها و شاسی بلندهای جذابی در هر قیمتی وجود دارد اگرچه که تعداد زیادی از خودروهای زیبا گران‌تر هستند.

از آنجایی که زیبایی یک موضوع شخصی و ذهنی است به همین دلیل همه‌ی افراد با لیست زیر موافق نخواهند بود. به هر حال در این لیست ۱۰ شاسی‌بلند و کراس اوور زیبای سال ۲۰۱۷ را به ترتیب حروف الفبای لاتین ذکر کرده‌ایم.

  • آکورا MDX


آکورا MDX سه ردیفه اخیراً به‌روز شده و نمای جلوی شیک باعث شده این خودرو یکی از زیباترین شاسی بلندهای بازار باشد. جلوپنجره‌ی الماس بزرگ، نشان حجیم و چراغ‌های جلوی جواهرنشان باعث شده‌اند MDX جدید لوکس‌تر باشد. این خودرو به‌صورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری ۲۹۰ اسبی عرضه می‌شود. همچنین مدل اسپورت هیبرید با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری و سه واحد الکتریکی در دسترس بوده که قدرت ۳۲۱ اسب بخاری دارد.

  • آلفارومئو استلویو


اولین شاسی‌بلند آلفارومئو قلب بسیاری از افراد را به خاطر ظاهر زیبای خود تسخیر کرده است. جلوپنجره‌ی نمادین آلفا به خوبی با نمای گیرای کراس اوور چفت شده و ابعاد خودرو نیز عالی هستند. هنوز بهای این خودرو مشخص نشده اما گفته شده در سه تریم عرضه خواهد شد: استلویو، استلویو Ti و استلویو کوادروفولیو. پیشرانه‌ی استاندارد این خودرو از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۸۰ اسب بخار است که به گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک متصل شده است. افرادی که خواهان پرفورمنس بیشتر هستند نسخه‌ی کوادروفولیو را دوست خواهند داشت. این خودرو قدرت ۵۰۵ اسبی خود را از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی دست پرورده‌ی فراری کسب خواهد کرد.

  • اینفینیتی QX70

New Infiniti QX70 Ultimate
سبد محصولات اینفینیتی پر از کراس اوورها و شاسی بلندهای گوناگون است اما مدل QX70 شیک‌ترین بلندقد این برند به شمار می‌رود. موضوع جالب‌توجه اینکه طراحی خودرو کاملاً قدیمی شده اما به خوبی پیر شده است. گفته شده این خودرو شبیه یک یوزپلنگ وحشی است. فاصله‌ی مناسب از کف زمین و چراغ‌های جلوی منحصربه‌فرد از شاخصه‌های برجسته‌ی QX70 هستند. زیر کاپوت خودرو پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری با قدرت ۳۲۵ اسب بخاری آرمیده است.

  • جگوار اف پیس


بی‌شک زیباترین شاسی‌بلند بازار در حال حاضر جگوار اف پیس است. این اولین شاسی‌بلند لوکس برند بریتانیایی بوده و مدل سال ۲۰۱۸ آن به لطف اضافه شدن پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو ارزان‌تر از قبل نیز شده است. همچنین پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی دیزلی با قدرت ۱۸۰ اسبی و دو نسخه ی بنزینی دیگر با قدرت‌های ۳۴۰ و ۳۸۰ اسبی نیز در دسترس هستند.

  • لندروور رنجروور اسپورت


لندروور سال‌های سال است که به ساخت شاسی بلندهای لوکس مشغول بوده و رنجروور اسپورت جدید شاید زیباترین ساخته‌ی این شرکت باشد. ما فاصله‌ی کف از زمین، کاپوت تخت و طراحی شناور سقف را دوست داریم. این خودرو به‌صورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۳۴۰ اسب بخار عرضه می‌شود. بهای آغازین خودرو ۶۶۶۴۵ دلار بوده بنابراین یکی از گران‌ترین خودروهای لیست به شمار می‌رود.

  • مزراتی لوانته

Maserati Levante
اینکه اولین شاسی‌بلند مزراتی زیباست کمی سورپرایز کننده است. این خودروساز ایتالیایی طراحی‌های زیبایی داشته و لوانته نیز برای اولین در این کلاس تولید شده است. جلوپنجره‌ی خاص مزراتی و ورودی‌های هوای کناری خیال‌انگیز به نظر می‌رسند اما لوانته بیش از آنکه شبیه شاسی‌بلند باشد همانند یک خودروی اسپورت به نظر می‌رسد. لوانته به‌صورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری ۳۵۰ اسبی عرضه می‌شود و با این پیشرانه در ۶ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. همچنین نسخه‌ای دیزلی و بنزینی قدرتمند (لوانته S) با قدرت ۴۳۰ اسب بخار وجود دارد.

  • مزدا CX-9


به عنوان یکی از ارزان‌ترین مدل‌های حاضر در لیست، مزدا CX-9 2017 یکی از شیک‌ترین شاسی بلندهای بازار است. این شاسی‌بلند دارای خطوط زیبا و جلوپنجره‌ای قوی بوده که باعث می‌شوند مزدا گران‌تر از آنچه هست به نظر آید. CX-9 2017 به‌صورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با خروجی ۲۵۰ اسب بخار ارائه می‌شود.

  • مرسدس-ای ام جی GLC 63


مرسدس و بازوی پرفورمنس آن یعنی ای ام جی با سرعت بالایی کراس اوورها و شاسی بلندهای جدیدی را معرفی کرده اند؛ اما زیباترین شاسی‌بلند این شرکت که اخیراً معرفی شده ای ام جی GLC 63 است که از جلوپنجره‌ی بسیار مشابه به مدل اسپورت ای ام جی GT بهره می‌برد. زیر کاپوت این خودرو قلب آهنین ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربویی قرار دارد که قدرت ۴۶۹ اسبی را در مدل استاندارد تولید می‌کند مدل GLC 63 S خروجی ۵۰۳ اسبی دارد. البته مدل S به عنوان یک شاسی‌بلند کوپه مانند در دسترس بوده و ما خیلی طرفدار طراحی آن نیستیم.

  • تویوتا C-HR


شاید استایل ظاهری C-HR باب طبع همه‌ی افراد نباشد اما ما آن را دوست داریم. این خودرو استایل بسیار اغراق‌آمیزی داشته و همچنین ارزان‌ترین خودروی لیست نیز محسوب می‌شود. تویوتا C-HR ثابت کرده خودروهای ارزان‌قیمت مجبور نیستند که ظاهر کلافه کننده‌ای داشته باشند. این خودرو به‌صورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۴۴ اسبی در دسترس است.

  • ولوو XC90


ولوو پس از دست‌وپنجه کردن با مشکلات مالی روی فرم آمده و معرفی XC90 قطعاً به بازگشت این خودروساز به بخش لوکس‌سازها کمک کرده است. با طراحی جذاب و فهمیده، ولوو واقعاً یک اسکاندیناویایی اصیل است. به خاطر ساده بودن ما فکر می‌کنیم با گذشت سال‌ها نیز طراوت خود را حفظ کند. این خودرو از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوی ۲۵۰ اسبی استاندارد بهره می‌برد.

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. امير علي

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (399 ديدگاه)

    به نظر شما xc90 از نمای پشت قشنگه؟کلاً ماشین قشنگیه؟نظر شما دربارش چیه?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (848 ديدگاه)

      تو تهران ریخته . جالبه که بیشتریش تو خود نمایشگاها داره خاک میخوره با اون قیمت کذاییش. نمیگم ماشین بدیه ولی خوب هم نیست ، متوسطه و از طراحی معمولی و محتاط برخورداره . در ضمن یادمون نره متعلق به چینه .چگوار و لندوور هم که همه میدونن متعلق به هندوستانه که تو این مقاله به اشتباه نوشته بریتانیا .
      با تچکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. همراه قدیمی پدال

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (16 ديدگاه)

        شما مالک این خودرو بودید یا تجربه رانندگی داشتید ؟ یا به اقتضای سنتون و هیجانات دوران بلوغ متکی به نظرات کودکانه هستید ؟
        بخدا هیچکس مجبورتون نکرده که هرجور شده یک کامنت کوچه بازاری بگذارید….. امان از قضاوت ها و نظرات بعضی از ملت فهیم ایران….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. BMW

          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (577 ديدگاه)

          دمت گرم‌ علی خوب سوزوندی
          بعضیا با یه اسمه دیگه میان تا شناسایی نشن اما با توجه ترکیب حرف زدنشون تابلو کی هستند …..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مهدی

          ۲۵ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (263 ديدگاه)

          آقای عزیز پدال ملک شخصی شما نیست که فقط شما نظر بذارید وقتی تحمل یه نظر هم ندارید همینه دیگه که هست و این واژه سن و اینا به شما ربطی نداره هر کسی با هر سنی میتونه نظر بذاره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Daniel

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (951 ديدگاه)

        ولوو قشنگه. حالا چون تو ایران شخمی شخمی قیمت میخوره دلیل بر بد بودنش نیست که.
        در تعجبم که چرا کسی درباره ی بنز حرفی نمیزنه. از نظر من (نظرم رو به کسی تحمیل نکردم بعد نگید متعصبی یا بی انصافی) زیباترین خودرویی هست که تا بحال ساخته شده البته بعد از BMW e46 csl.
        از خودرو های SUV بدم میومد ولی از وقتی بنز این مدل رو داده بیرون نظرم رو کاملا عوض کرده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حمید

          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (29 ديدگاه)

          بحث این که چقد ماشینه خوبیه به کنار چون اون سالی که به بازار اومد تو بیشتر بازارا به عنوان بهترین suv انتخاب شد .
          به نظرم به نسبت قیمت بقیه ماشینا تو ایران (یعنی ماشینای تقریبا هم کلاسش) قیمتشم خوبه ،وقتی لندکروزر رو میدن ۱ میلیارد….
          در مورد طراحیشم کسانی که ماشینای شیک و خوش استایل رو می پسندن، خوششون میاد و با طراحی های عجیب غریب کره ای قابل مقایسه نیست.
          به اون قسمت مالکیت هم که گفتی فقط میشه خندید??? چون معنیشو درست نمی دونی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. عارف

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (143 ديدگاه)

      طراحی. کلی فوقالعاده ای داره فقط پشتش از نظر من جای کار داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امير علي

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (399 ديدگاه)

        منم همین نظرو دارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. حميد

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1724 ديدگاه)

      به نظر من لیست زشت ترینها خوشگل تَر از اینها بودنند ولی به هر حال بنز رو خوب اومده با تویوتا
      یادم نره ألفا که خیلی تو دل برو هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. ونوم اف ۵

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      به نظر من که ولوو قشنگه ولی این دو تا مطلب اتو گاید رو اصلا تخصصی نمیدونم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. sina

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    جگوار و مزدا و تویوتا واقعا زیبا هستن.
    جای هوندا CRV واقعا خالیه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. gta

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (56 ديدگاه)

      ای یو وی سال شد…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. peyman

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    اینا زیبا نیستند که بلکه شاهکار هنری هستند .از جمله cx_9که عشقمه??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    دوستان یه چیزی در مورد اینفینیتی Qx 70

    شاید در عکس زشت باشه اما در واقعیت بسیار زیباست نزدیک 20 دقیقه کنار یکیش پارک کرده بودیم و کامل نگاهش کردم که واقعا زیبا هست نمیدونم عکس بده یا کلا Qx 70 تو عکس بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      موافقم مهدی جان. چند وقت پیش که کیش بودم دو سه تا اینفینیتی شاسی بلند دیدم. واقعاً فکر نمیکردم از نزدیک اینقدر زیبا و با ابهت باشن. محوشون میشه آدم. ولی خوب زیاد خوش عکس نیس دیگه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Daniel

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (951 ديدگاه)

        قبول دارم. سمت ما هم دوسال پیش ی 2 تا بود حالا دقیقا مدلشو نمیدونم چی بود ولی ی چهره خشن و ی کاپوت بزرگ و کشیده داشت که جلوه خاصی بهش داده بود. اتفاقا ی رنگ خیلی جذابی هم داشت. ولی مدتیه دیگه نمیبینمشون ولی ی سیویک جدید مشکی رنگ هست که واقعا محشره.
        خلاصه اینکه از طرفدارای ژاپنی نیستم ولی اینفینیتی رو دوززززز میدارم.
        طرح جسورانه یعنی اینفینیتی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. TRX

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (317 ديدگاه)

      کلا خوانواده qx بد عکسا خیلی ها فکر میکنن QX80 ماشین قشنگی نیست ولی واقعا به عنوان SUV طراحی زیبایی داره .
      روح یک SUV در قالب ظاهر خشن و عضلانی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. cardesigner

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    خدایی مازراتی و اینفینیتی خوشکل نیستن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. farshid omidfar

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (72 ديدگاه)

    با این خبرهایی که راجب زیباترینا و زشت ترینا خوندم اگه اسم خبر زشت ترین ها بود تعجبی نمیکردم
    رنجروور مرسدس و ولوو طراحی پخته تری دارن
    تویوتا هم اصلا جالب نیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      داداش مطمئن باش اگه CHR زیبا نبود جزو سه نامزد نهایی بهترین طراحی سال قرار نمیگرفت.
      به احتمال زیاد از نزدیک ببینیش نظرت عوض میشه. البته رنگ قرمزش زیاد خوش عکس نیس. رنگ نقره ای و سفیدشو سرچ کن ببین چقدر قشنگه. به نظر من که زیباترین تو کلاس خودشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. farshid omidfar

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (72 ديدگاه)

        درسته هرکسی شاید از یه ماشینی خوشش بیاد که بستگی به سلیقه داره
        من برای شاسی بلند طراحی خشن تر و مردونه تر رو بیشتر میپسندم
        مثل رنجروور یا کادیلاک اسکالید شاسی بلند باید ابهت داشته باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. BMW

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (577 ديدگاه)

    بنظر من مازراتی و آلفا قشنگ ترینن و آکورا زشت ترین اصلا واژه زیبا رو نباید براش بکار برد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ahmad

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    ولوو و آکورا خوبن ولی بقیه فوق العاده هستند واقعا. الان فهمیدم مطلب قبلی که در مورد suv های زشت بود واقع درست بود.اونا رو با اینا مقایسه کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Ali

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    به نظرم چنتا ماشین ها تو لیست زشت ترین ها و زیبا ترین ها اشتباه نوشته شده!!تویوتا و آکورا به نظرم جایی تو این لیست ندارن!!!جای جیپ گرند چروکی و اسکالید تو این لیست واقعا خالیه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. امپراتور لامبورگینی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    لوانته اصلا زیبا نیست به نظرم.
    CHR هم طراحی نپخته ای داره.
    ولی با زیبایی اف پیس و ولوو شدیدا موافقم.
    CX9 هم خیلی زیباست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. shahin

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    چقد اون مزداعه خوشکله…البته همشون بجز اینفینیتی عالین.ولی اینفینیتی به دلم اصلا نشست.نیسان مورانو از اینفینیتیه بهتره والا.حتی نیسان پاترولم ازین بهتره مدلای جدیدش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ASA

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    این لیست و لیست قبلی اصلا با سواد کافی نوشته نشده بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. یاسین

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    CHRجز خوشگل ترین کراس اورها ذوق کردیم من وقتی میخواستم تصمیم بگیرم که بین میتسوبیشی ASX و نیسان جوک و تویوتا CHR کدومو برم ثبت نام کنم خیلی فکر کردم اخرش بین این موندم که جوک اسپرت 190 اسبی بهتره یا CHR هیبریدی با خودم گفتم منکه خیلی دنبال قدرت نیستم که برم سمت جوک والا واقعا با ظاهرش مشکلی نداشتم چون به نظرم طراحیش متفاوت با سلیقه مردم ماست بد نیست والا تو دنیا انقدر فروش نمیکرد موضوع بیشتر این بود که با خودم گفتم تو این مملکت من کی قراره تند برم همش تو ترافیکم که 190 اسب لازمم بشه از طرفیم تو این مملکت که بنزینی که اب توش بستن توربو هرگز راحت نمیتونه اون عملکرد واقعی موتور رو نشون بده برا همین CHR هیبرید رو انتخاب کردم گفتم اگه قراره تو ترافیک معطل باشیم حداقل بنزین کمتر بسوزونیم
    به نظرم بین همه اینا خوشگلا با توجه به قیمت مزدا حرف نداره واقعا طراحی پریمیومی داره حیف که CX3 تو بازارمون نیست والا فقط بخاطر طراحی عالی مزدا بجای CHR اونو میگرفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. فيصل.

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    اگه پدال عنوان این مقاله رو با مقاله زشت ترین کراس اور عوض میکرد مطمئنا هر ٢ مقاله موافقان بیشتری داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مجتبی مبارز

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    پس بچه شیر و گروهبان و دولوزی کجان؟
    پژو سیتروئن و رنو که زیباترین و با کیفیت ترین های جهانن ؟؟ واقعا نا عادلانه بود سلطان اروپا فرانسه در این لیست نیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یاسین

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (658 ديدگاه)

      مجتبی جان مام طرفدار فرانسوی ها هستیم ولی خدایی تو مثل اینکه از اون طرفدارای دو اتیشه ای :)))) فرانسوی ها بخصوص در هفت هشت سال گذشته ثابت کردن میتونن به عنوان برندهای اقتصادی دنیا ماشین های درجه یکی تولید کنن جمله با کیفیت ترین جمله ای که من به شخصه در مورد خودروهای اقتصادی قبولش ندارم هر برندی مزایا معایبی داره ولی فرانسوی های بخصوص در هفت هشت سال گذشته ثابت کردن که کیفیت ماشیناشون چیزی کم از رقباشون نداره بخصوص رنو که داره با برادر ژاپنیش نیسان تو دنیا به عنوان سومین گروه خودروسازی دنیا قرار گرفتن و محصولات جدیدش با وجود تراز اقتصادیشون طراحی خیلی شکیل و لوکسی دارن چیزیم نیست که بخواد کسی به چالش بکشتش با یه نگاه ساده به مدلهای جدید کولئوس و تالیسمان و مگان میشه اینو فهمید
      دلیلش اینه که این مقاله مربوط به بازار امریکاس که PSA هنوز درش حضور نداره
      ولی اگر بودن احتمالا 3008 و C5 ایرکراس هم تو این لیست بودن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مجتبی مبارز

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (8 ديدگاه)

        یاسین جان درسته اما واقعا فرانسوی ها اصالت دارن من الان تالیش مان دارم قبلش اپتیما داشتم اصلا قابل مقایسه نیست شتابش روخ زیباش کیفیتش و از همه مهمتر کلاس تالیس مان الان کره ها خیلی خز شدن و بی کیفیتی از سرو روشون داد میزنه ان شاله سال آینده سال نابودی کره ای ها اوسط کره شمالی و چین و پیروزی برند اصیل زادگان فرانسوی است

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. shirko.merceds benz

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (200 ديدگاه)

    اکورا که خیلی زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Saied

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    یا معنایه شاسی رو نمیدونن. یا معنایه زیبایی رو. فکر کن با مزراتی بری افرود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ایرانی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    زنده باد ولوو..

    تو اینا فقط تویوتا اینفینیتی و آکورا خوبن ولی خیلی شاید زیبا نباشن…

    آلفارومئو و مازراتی هم عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. امره Emrah

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (162 ديدگاه)

    مرسدس واقعا خیلی بی نظیره لذت بردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Daniel

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (951 ديدگاه)

      مزدا cx-9 و اینفینیتی هم بدون بزرگنمایی میگم که خیلی زیبا هستن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. محمد

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    به نظر من فقط مرسدس و ولوو و مزدا تو طراحی زیبا هستن بقیشون بویی از زیبایی نبردن و نمیشه اسم طراحی زیبا رو روشون گذاشت.
    اکثرشون رو از جلو دیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. سینا

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (347 ديدگاه)

    اگه شما به اینا میگید زشت بعد ، پریوس چیه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. جواد

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (27 ديدگاه)

    اتو گاید مثل اینکه کلا با شاسی بلند های کوپه مشکل داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. رضا اعتمادیان

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (257 ديدگاه)

    سلام دوستان
    این لیست که مربوط به زیباترین هاست ولی به نظر شخصی من حتی اون لیست قبلی که بعنوان زشت ترین ها نام برده شد اشتباهه ، باید در نظر داشته باشیم که همه این نظرها سلیقه ای و شخصی هستند و از همه مهمتر نسبی هستند چون در ذهن ما همه خودرو هارو با هم مقایسه میکنیم ، برای یک ماشین که عده زیادی با صرف زمانهای زیادی یک طراحی سنگین میکنند شایسته است که ما از کلمات زیبا و زیباتر استفاده کنیم ، ضمن اینکه خیلی از این ماشینها رو ما از نزدیک ندیدیم و فقط از روی عکس نظر میدیم .
    زشترین ماشین الان بنظر ما رو اگه ده سال پبش میدیدیم میگفتیم یک اثر هنری و جه بسا زیباترین خودرو فعلی اگر ده سال دیگه بهمین شکل تولید بشه احتمالا میشه زشت ترین ، پس نتیجه میگیریم تمامی قضاوتهای ما نسبی هستند . پس بیاییم از کلماتی مثل زشت ، بد ، افتضاح و …. که بار منفی هم دارند کمتر استفاده کنیم تا هم قضاوت درست تری کرده باشیم هم زحمات تیم طراحی را به باد ندهیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. علیرضا

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (752 ديدگاه)

    امان از این جگوار باطراحیاش شاهکار کرده کلا جگوار لندروور خوب پیشرفت کرده بر عکس استون مارتین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. مجتبی میارز

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    درود بر فرانسوی های با اصالت دوسدارم فرنچ هستم نمیدونم کلئوس زیبا جرا در این مقاله نیست واقعا فرانسه ماد هنر مهندسی و طراحی جهان با عطرهای خوش بو و ساختمان های هنری است
    دولوزی و بچه شیر و گروهبان هم باید در این تست حضور جدی داشتند اما امان از این ژاپنی پرستان بی منطق و کره ای بازهای حلبی ساز که در هر کوی و برزنی رسوخ کردند وگرنه در مقابل خروس ها و بچه شیر کسی قد علم نمیکرد
    جاست فرنچ فور اوور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. امیر

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (174 ديدگاه)

    تویوتا سی اچ آر تو این لیست جا گرفته اما محصولات لکسوس خبری ازشون نیست
    ضمنا از طراحی مازراتی زیادخوشم نمی یاد و همچنین آکورا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. e36

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (918 ديدگاه)

    Mazda CX9

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. ADAK

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1829 ديدگاه)

    اف پیس و qx70 بین اونایی که از نزدیک دیدم خیلی خوشگل ترن …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا