چشم انداز

کانورتیبل‌های سریع

زمان زیادی نمی‌گذرد از روزی که پاگانی خبر از یک نسخه رودستر از هایپرکار فوق‌العاده‌اش، یعنی هوآیرا داد. نسخه رودستر از هوآیرا ابتدا قرار بود که در سال ۲۰۱۴ ارائه شود. ولی سخنگوی این خودروساز ایتالیایی اعلام کرد که نمایش این مدل تا ۲ سال آینده انجام خواهد شد.

pagani huayra roadster
Pagani Huayra roadster
اگر گذشته پاگانی را درنظر بگیریم، هوآیرا رودستر شباهت زیادی به برادران با سقف سختش خواهد داشت. همین‌طور قلب تپنده آن یک موتور ۶ لیتری با توربوهای دوقلوی V-12 مرسدس‌بنز AMG خواهد بود که حداقل ۷۰۰ اسب‌بخار قدرت خواهد داشت.
حتی با وجود قیمت ۱/۵ میلیون دلاری این خودروها، هر کدام از آن‌ها خواهان زیادی خواهد داشت. امّا در عین حال، تا داشتن یک کانورتیبل سریع با برچسب قیمت ۱/۵ میلیون دلار حداقل ۲ سال فاصله است و برخی شاید نتوانند دست روی دست بگذارند!

خوشبختانه در حال حاضر نیز در بازار گزینه‌هایم مختلفی برای کسانی که به دنبال هیجان رانندگی در مدل‌های سقف‌باز هستند وجود دارد. در ادامه بهترین‌ کانورتیبل های سریع دنیا را مرور می‌کنیم.

شورولت کوروت استینگری کانورتیبل مدل ۲۰۱۴

C7 کوروت استینگری کانورتیبل با سر و صدای با حضور هزاران هوادار معرفی شد و دلیل این موضوع کاملاً روشن بود. این مدل بسیاری از مشکلات C6 را با یک ساختار جدید و صلبیت بیشتر رفع کرده بود. شاسی به کار رفته کاملاً مخصوص یک خودروی اسپرت و با موتور جلو و دیفرانسیل عقب ساخته شده است.

2014 chevrolet corvette stingray convertible
۲۰۱۴ chevrolet corvette stingray convertible
یک موتور LT1 V-8 قدرتی به میزان ۴۵۵ اسب‌بخار و ۶۲۳ نیوتن‌متر گشتاور را به یک گیربکس ۷ دنده دستی یا ۶ دنده اتوماتیک همراه با پدل شیفتر انتقال می‌دهد. صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها اندکی بیش از ۴ ثانیه است و حداکثر سرعتی برابر ۲۹۷/۷ کیلومتر بر ساعت دارد. شاید بیشتر از این از یک خودروی اسپرت نمی‌توان انتظار داشت. در همین حال، این کوروت شرایط بهتری در قیمت نیز دارد و شروع قیمت آن از ۵۶ هزار دلار است.
جگوار اف‌تایپ رودستر مدل ۲۰۱۴

ای‌تایپ خودرویی بود که حتی انزو فراری نیز از آن تعریف کرد و اف‌تایپ قرار بوده تا جانشین موفقی برای آن باشد. طراحی این مدل، شاهکاری از «ایان کالوم» است؛ مردی که در پشت مدل‌هایی چون نیسان R390 و البته استون‌مارتین DB7 بوده است. اف‌تایپ بازگشتی از یک رودستر بزرگ بریتانیایی است.

2014 chevrolet corvette stingray convertible
۲۰۱۴ chevrolet corvette stingray convertible
این مدل دارای دو گزینه پیشرانه شامل موتور سوپرشارژر ۳/۶ لیتری V-6 و یک موتور ۵ لیتری V-8 و در سه تریم مختلف عرضه شده است. در اف‌تایپ بیشترین تلاش برای جلب رضایت هواداران انجام شده است. قیمت مدل پایه اف‌تایپ ۶۹۸۷۵ دلار، قیمت تریم S با قدرت ۳۸۰ اسب‌بخار برابر ۸۱۹۷۵ دلار و قیمت تریم V-8 برابر ۹۲۸۷۵ دلار است.
پورشه ۹۱۱ کاررا کابریولت مدل ۲۰۱۴

نسل هفتم از پورشه ۹۱۱ وقتی با سیستم فرمان الکترونیکی خود معرفی شد، خشم بسیاری از هواداران خود را برانگیخت. ولی در هر صورت، هنوز یک ۹۱۱ است و حتماً دلیلی وجود دارد که این خودرو از سال ۱۹۶۳ تا کنون در مسیر پیشرفت گام برداشته است. البته یک نسخه کانورتیبل نیز از آخرین ۹۱۱ عرضه شده است.

porsche 911 carrera-s cabriolet
porsche 911 carrera-s cabriolet
تریم‌های مختلفی برای این خودرو درنظر گرفته شده است؛ مدل پایه کاررا، ۴، S، ۴S، توربو و توربو S. برای کسی که می‌خواهد ۹۱۱ را با سقف باز تجربه کند، گزینه‌های مختلفی درنظر گرفته شده است. کمترین قیمت مربوط به مدل پایه کاررا به میزان ۹۶ هزار و ۲۰۰ دلار و بیشترین قیمت مربوط به مدل توربو S با ۱۹۳۹۰۰ دلار است. سابقه ۹۱۱ می‌تواند انتخاب را کمی آسان‌تر کند.
فراری ۴۵۸ ایتالیا اسپایدر مدل ۲۰۱۴

یک تونل، یک خودروی سقف‌باز و یک موتور قدرتمند فراری V-8 حتماً می‌توانند هیجان زیادی را در رانندگی ایجاد کنند. فقط نشستن در پشت یک فراری ۴۵۸ ایتالیا اسپایدر و شنیدن غرش موتور فراری برای برخی علاقه‌مندان دنیای خودرو کافی است.

یک سقف سخت جمع‌شونده این خودرو را از دیگر خودروهای این لیست متمایز می‌کند. ولی قدرت ۵۶۲ اسب‌بخار برای خودرویی که بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم وزن دارد، نشان می‌دهد که انتخاب چندان بی‌جایی نیز نبوده است. البته دینامیکی رانندگی با قیمت ۲۵۷ هزار دلاری آن کمتر مطابقت می‌کند. در همین پیچیدن باد در موها و موتور ۴/۵ لیتری V-8 که به ۹ هزار دور بر دقیقه می‌رسد، جای حرفی باقی نمی‌گذارد.

لامبورگینی اونتادور LP 700-4 رودستر مدل ۲۰۱۴

موتور V-12، دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، طراحی تهاجمی، سقف باز؛ این‌ها مؤلفه‌هایی هستند که می‌توانند یکی از دیوانه‌کننده‌ترین تجربه‌های رانندگی با یک کانورتیبل را رقم زنند که البته در یک لامبورگینی اتفاق می‌افتد.

2014 Lamborghini Aventador LP-700 4 Roadster
۲۰۱۴ Lamborghini Aventador LP-700 4 Roadster
قدرت از یک موتور ۶/۵ لیتری V-12 به میزان ۶۹۱ اسب‌بخار به یک گیربکس ۷ دنده اتوماتیک منتقل می‌شود و باعث می‌شود تا این خودرو بتواند در عرض ۲/۹ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت اونتادور نیز نزدیک به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است. البته ابتدا باید به قیمت ۴۴۱ هزار و ۶۰۰ دلاری آن نیز توجه کرد.
فورد موستانگ شلبی GT500 کانورتیبل مدل ۲۰۱۴

این که کسی به موستانگ علاقه نداشته باشد بسیار جای تعجب خواهد بود؛ همین طور یک موستانگ بدون سقف. به علاوه یک موتور ۵/۸ لیتری سوپرشارژر V-8 یا گیربکس ۶ دنده دستی به صورت استاندارد برای موستانگ شلبی GT500 کانورتیبل عرضه شده است.

2014 Shelby GT500
۲۰۱۴ Shelby GT500
رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت تنها ۳/۵ ثانیه طول می‌کشد و سرعت نهایی نیز ۲۴۹/۴ کیلومتر بر ساعت. البته سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت برای مدل کوپه اعلام شده، ولی برای جلوگیری صدمات به مدل کانورتیبل، محدودیت سرعت ۲۴۹/۴ درنظر گرفته شده است. در همین حال، برچسب قیمت ۶۰ هزار و ۱۱۰ دلاری، آن را تبدیل به گزینه‌ای مناسب از این لحاظ در میان خودروهای این لیست می‌کند.

شورولت کامارو ZL1 کانورتیبل مدل ۲۰۱۴

تا زمانی که C7 شورولت کوروت Z06 ساخته نشده بود، شورولت کامارو ZL1 مدل ۲۰۱۴ قدرتمندترین کانورتیبل ساخته شده توسط جنرال‌موتورز به حساب می‌آمد. البته این موضوع به هیچ‌وجه چیزی از ارزش‌های شورولت کامارو کم نمی‌کند؛ چرا که با امکاناتی مانند کنترل رانندگی مغناطیس تبدیل به یکی از راحت‌ترین سواری‌ها در جاده شده است.

 Chevrolet Camaro ZL1 convertible
Chevrolet Camaro ZL1 convertible
پیشرانه کامارو از یک موتور ۶/۲ لیتری LSA V-8 با سوپرشارژر تأمین می‌شود که قدرتی معادل ۵۸۰ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۷۵۴ نیوتن‌متر برای آن تولید می‌کند. همچنین دو گزینه گیربکس دستی و اتوماتیک ۶ سرعته در دسترس قرار دارند. قیمت پایه این خودرو ۶۱۱۵۰ دلار است.

آئودی R8 اسپایدر مدل ۲۰۱۴

امسال اولین باری خواهد بود که آئودی R8 اسپایدر وارد یک تجدیدنظر در طراحی‌اش پس از معرفی آن در سال ۲۰۰۷ می‌شود. برخلاف سن این مدل، نشانه‌هایی از پختگی در آن دیده می‌شود؛ یک سوپرکار که می‌تواند شرایط راحتی را برای رانندگی‌های روزانه فراهم کند و در همین حال، با استفاده از آپشن‌های گران‌بهای خود، هیجان زیادی را در رانندگی ایجاد کند.

2014 Audi R8 Spyder
۲۰۱۴ Audi R8 Spyder
اسپایدر دو نوع پیشرانه می‌تواند داشته باشد؛ یک موتور ۴/۲ لیتری V-8 یا یک موتور ۵/۲ لیتری V-10 که هیچ‌کدام از آن‌ها انتخاب بدی نیست. گزینه‌های گیربکس نیز ۶ سرعته S ترونیک و دستی هستند. شروع قیمت از ۱۲۸ هزار و ۴۰۰ دلار است؛ هزینه‌ای که برای خودرویی پرداخت می‌شود که هر روز کار شما را انجام می‌دهد و صدای فوق‌العاده‌ای هم دارد.
ب‌ام‌و M6 کانورتیبل مدل ۲۰۱۴

اگر به دنبال یک کانورتیبل بزرگ و ۲ در لوکس و راحت برای مسیرهای طولانی می‌گردید، ب‌ام‌و M6 مدل ۲۰۱۴ شاید گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. البته این به معنای آن نیست که هیجان رانندگی با آن کم است؛ چون این خودرو هنوز یک مدل سری M است و این خودروها برای لذت از رانندگی ساخته شده‌اند.

BMW M6 convertible
BMW M6 convertible
دیگر خبری از موتور با تنفس طبیعی نیست و این M6 جدید برای پیشرانه از یک موتور ۴/۴ لیتری V-8 با توربوهای دوقلو استفاده می‌کند که جایگزین V-10 قبلی شده است. این موتور جدید باعث می‌شود که خودرو در ۴/۶ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد و تا مرز محدودیت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت پیش برود. گزینه‌های ۶ دنده دستی یا ۷ دنده اتوماتیک دوکلاجه برای گیربکس M6 در دسترس قرار دارند و قیمت اولیه برای این کانورتیبل لوکس سریع ۱۱۷۵۰۰ دلار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. رضا ... فقط مرسدس بنز

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    فقط هوایرا رودستر و جگوار F TYPE!!!!! :)

    البته بقیه هم خیلی خوبن:فراری-لامبو پورشه-…
    خدایی ماشین کانورتیبل یه چیز دیگست!حتی اگه پیکان باشه… :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      تک تکشونو قبول دارم همشون رو فقط نداریم همشون سرورن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۸ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        من M6 و 911 و آونتادور و آئودی رو بیشتر دوست دارم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا ... فقط مرسدس بنز

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          مملی کجایی تو هم بیا با یک کامنت ما را محفل ما را منور بفرما :D

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Carbonado Aventador

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          سلام
          همین جام!
          از دور هواتونو دارم!
          به نظرم هوایرا و وننو رودستر بهترین سقف باز های جهان اند!!!
          البته از lp-720-4 آونتادور هم نمی شه گذشت!
          458 هم رو تخم چشمای من جاداره!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. رضا ... فقط مرسدس بنز

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          از دور هوامونو داری به درد نمیخوره برادر!!!

          باید بیای وسط گود!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Carbonado Aventador

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          نه داداش!
          کمرم شیکسته!
          نمی تونم بیام وسط !
          فقط به درد لایک و دیس لایک می خورم!
          لعنت به هرکی که این کارو با من کرد…!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. رضا ... فقط مرسدس بنز

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          کی؟؟؟
          هرکی بود بگو خودم تیکش میکنم برات!!!…اسم بده جسد بگیر…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Carbonado Aventador

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          اون آدم خودم بودم!
          همیشه می گن از ماست که برماست !

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. انزو

      ۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      همه شون یه طرف،پاگانی هم یه طرف.کلا طراحیش یه چیز دیگس.اصن باید پاگانی رو یه کلاس جداگانه براش درست کنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۸ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        کربونادو شکست عشقی خوردی؟؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Carbonado Aventador

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          نه !
          بلایی که سر من اومد ، خیلی بیشتر از شکست عشقی هست!!!
          دوسنام از پشت به من خنجر زدن!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. رضا ... فقط مرسدس بنز

          ۹ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          امان از یار آدم کش
          امان از یار آدم کش…

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. انزو

      ۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      1:پاگانی
      2:فراری
      3:لامبورگینی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. وحید

        ۸ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (399 ديدگاه)

        دقیقا منم با شما موافقم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Zonda R

        ۹ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        با تشکر از انیس حسینی عزیز
        من با اجازتون استون مارتین وانکییش ولانه رو هم در این گروه جا میدم
        که فوق العاده زیبا و باوقار
        و استون مارتینه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. انزو

      ۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      لامصب طراحی و اصالت و زیبایی ایتالیا.شما به لیست نگاه کنید از همه شون قشنگ تر و خاص تر و گرون تر همین سه تا ایتالیایی هس ینی پاگانی و فراری و لامبورگینی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. "Amir"

      ۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      فقط لامبو و بی ام و

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. WARNING

      ۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      به نظرم بی خرج ترین این مدل ها باید شورلت کامارو باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. ASTON MARTin

      ۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      آدم روهش شاد میشه اینا رو میبینه اصا
      خداییش هر وقت راجب ماشین میخونم از بس لامصبا نازن جیگرم حال میاد
      حالا بیا برو داخله پرایدو پژو رو نگا کن!اشکت در میاد! مال دهه نوده همه طراحی ها!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. وحید

        ۹ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (399 ديدگاه)

        حتی دهه 80 میلادی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    8. ASTON MARTin

      ۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      هرکی قبول داره 1 ائودی 2 پورشه nice تر از بقیه هستن ( تو حالت اوپن روف از نظر ظاهر خیلی ظریف به نظر میان خداییش ) like
      مخالفا unlike

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. آترون- فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    کاملا محرز که پاگانی حکمران بی چون چرای این قافله است البته جگوار هم در رتبه دوم جزو جذابترین و بهترین ها هستند …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      کارنوتیبل به درد ایران و شمال میخوره،یک حالی میده با اون کوروت استینگری بری تو شمال گاز بدی لامصب زمین میلرزه بعد تازه حساب کن رودستر هم باشه!
      عظمتی داره این استینگری
      البته کامارو رودستر هم بد نیست…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا ... فقط مرسدس بنز

        ۸ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        چطوری مکی؟تیپ عوض کردی داداش؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          تیپ عوض نکنیم چه کنیم؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Carbonado Aventador

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          درست رو بخون!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. رضا ... فقط مرسدس بنز

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          چی کارش داری تو دیگه؟بزار تیپ بزنه…خیلی هم خوب!!! :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. رضا ... فقط مرسدس بنز

          ۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          راستی چه عجب پدال نتایج فرمول یک رو آپدیت کرد…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. مک میسل

          ۱۰ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          ای خدا………….مردم از درس خوندن،فعلا دارم ارمین2AFM گوش میدم حالمو بهم نزنید که فعلا خیلی دپرسم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال مادرید »

          ۱۰ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          دپرس چی هستی؟
          زور پاشو یرو درست رو بخون ببینم تا اون روی … ام بالا نیومده!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. Night Fury

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    جانم فدای هوایرا!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NASSY

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    بی نظیر هســـــــــــــــــــتن همشون

    کامارو+موستانگ+کوروت+اونتادور+911 جیگــــــــــــــــــــــر تر هستن :P

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. MoahmmadTSR

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    آوانتادور و اف تایپ
    افتاد؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. MoahmmadTSR

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    موندم پاگانی چ کار داره بین این همه ماشین خوشگل؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا ... فقط مرسدس بنز

      ۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      اینا خودشونو چسبوندن پاگانی امضا بگیرن ازش……بعله داداش :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MoahmmadTSR

        ۸ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (323 ديدگاه)

        خ ه خ خ ه
        ممنونم ممنونم ک موجبات خنده و شادی مارا حتی در زمان بی اعصابی فراهم میکنی!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. وحید

          ۹ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (399 ديدگاه)

          خوب رضا راس میگه دیگه. یه نیگا به دیس لایکات بنداز…

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. امیر

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    بیشتر این ماشینها قیمتشون چندین برابره فورد موستانگ و شورولت کوروت هست !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. M Power///

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    من از ماشین رودستر خوشم نمیاد. ولی بین اینا من ۹۱۱، f-ftype و m6 رو دوست دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    با تشکر از مطلب زیبای آقای انیس حسینی.
    تا اونجایی که بنده اطلاع دارم گشتاور کامارو ZL1 اشتباه نوشته شده و بر واحد پوند فوت 556 است که اگر به نیوتون متر تبدیل گردد بسیار بیشتر میشود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمدحسین پورکیوان

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (73 ديدگاه)

    سلام
    منم با نظر رضا موافقم ولی قبل از همه شورولت کامارو ZL1 و
    موستانگ شلبی GT500 یه چیز دیگن.
    رنده باد ماشینای امریکایی!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا ... فقط مرسدس بنز

      ۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      قربون داش ممد !

      از نظر من ماشین آمریکایی یه فلسفه جدا داره…
      ولی واقعا قبول دارم موستانگ شلبی GT500 یه چیز دیگن!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. BMW4ever

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    فقط bmw و audi r8 خیلی خفنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. datsun

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (3502 ديدگاه)

    بهترینشون لامبو آونتادور رودستر و فراری 458

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Just germany...

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    اومدم هوآیرا رو به خاطر amg انتخاب کنم…چشمم به اونتادور افتاد بیخیال پاگانی شدم
    جگوار هم معرکس اما من نسخه معمولیش رو بیشتر دوس دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. شلبى

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    قیمت اکثر ماشیناى این لیست چندین برابر خودروهاى امریکاییه که تو این لیست هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. 4MATIC

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    فقط جگوار اف تایپ وبنزslوپورشه
    البته کامارو وکوروت هم عالین
    بزن لایکو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. وحید

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (399 ديدگاه)

    bmw m6 هم خوشگله اما قبول دارین پیش اون یکی ها اصلا حرفی برا گفتن نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. sina

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    جای مرسدس sl خالی است!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. parseh net30

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    هی وای من!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. رضا

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    just r8 !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. navid

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    وااااای دیوانه کنندس این اونتادور رودستر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. علی

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (969 ديدگاه)

    به نظر من همشون خوبن . ولی از نظر من برنده این رقابت فقط شورولت کوروته . با توجه به قیمت ۵۰۰۰۰ دلار برندست. واقعا ماشینای امریکایی مفته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ياكان

      ۱۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (74 ديدگاه)

      مفته برا خودشون دیگه! ن واس ما ایراینای مفلس اسیر دست آشغال سازا!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. h112

    ۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    ترجیح میدم موتور سوار بشم تا اینکه خودرو با سقف چرمی……
    .
    کاش اول متن به صورت یک مقدمه درباره ی خودرو کانورتیبل توضیح میدادین…البته ببخشید…فقط یه پیشنهاده…
    (کروک…کانورتیبل….کبریولت…..)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا ... فقط مرسدس بنز

      ۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      لزوما سقفش که پارچه ای نیست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. McLaren Automotive

    ۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    همشون عالین اما به نظر من :
    1 : هوایرا
    2 : لامبو
    3 : جگوار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. ياكان

    ۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    من که گیج شدم! موندم کدوم یکیو انتخاب کنم، یکی از یکی فوق العاده تر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. ammar

    ۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    لیستی که توش بنز نباشه از بنیاد بی پایه واساسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا ... فقط مرسدس بنز

      ۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      من به همون موتور آ ام گ هوایرا راضی ام :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. e36

    ۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    لامبورگینی
    BMW

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. ارباب امیر پاشا خان

    ۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    کوروت با این قیمت و با این طراحی و با این همه قدرت واقعا عالیه و به نظر من از همشون سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. امید

    ۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    اخ دلم اب شد بینظیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. mostafa

    ۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    خیلی جالبه یکی نظر داده من از این ماشینا فلان هارو منفی خورده!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. رامتین

    ۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    پس فراری کالیفرنیا کو؟
    بیشک برترین کانورتیبل دنیا فراری کالیفرنیا یا 458A هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا