چشم اندازهفته نامه

سریع و جادار! سدان‌هایی با سرعت بیش از 320 کیلومتر بر ساعت

از تسلا مدل S گرفته تا مرسدس-ای‌ام‌جی S65، هیچ کمبودی در بخش سدان های واقعاً سریع و قدرتمند در بازار امروزی وجود ندارد.

200mph-sedans
اگر دنبال خودرویی با سقف سرعت بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت هستید، باید بگوییم که تعداد بسیار معدودی خودرو وجود دارند که می‌توانند به این سرعت دست یابند. حال اگر نظر شما روی سدان ها باشد تعداد این خودروها به ۴ عدد می‌رسد! در حال حاضر تنها ۴ خودروی سدان در بازار وجود دارند که می‌توانند سقف سرعت بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را به شما هدیه کنند.

به شکلی متناقض، با وجود آن همه بزرگراه بدون محدودیت و سدان‌های بسیار قدرتمند، هیچ‌یک از خودروهای لیست ما از آلمان نیستند. از ژاپن یا ایتالیا نیز نماینده‌ای وجود ندارد.
تنها سدان‌های جدیدی که قادرند ۴ نفر را به چنین سرعتی برسانند به‌طور انحصاری از کشورهای انگلیسی‌زبان می‌آیند. اگر به تازگی سرخط خبرهای خودرویی را دنبال کرده باشید، احتمالاً یکی از آن‌ها را می‌شناسید. اما این خودرو تنها نیست! باهم نگاهی به این گلوله‌های آتشین می‌اندازیم.

  • بنتلی فلایینگ اسپور W12 S

Bentley-Flying_Spur_W12_S-6
بنتلی چندین نسخه از کانتیننتال را تولید کرده که می‌توانند سقف سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را رد کنند و حتی شاسی‌بلند بنتایگا نیز می‌تواند همین کار را انجام دهد اما اخیراً این قابلیت به سدان فلایینگ اسپور اعطا شده است. این خودرو که هفته پیش رونمایی شده مدل W12 S جدید است که برای اولین بار می‌تواند به چنین سرعتی دست یابد. پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی این خودرو توانایی تولید ۶۲۶ اسب بخار قدرت را دارد. با اینکه فلایینگ اسپور سنگین است اما هنوز هم توانایی کافی برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت در ۴.۲ ثانیه و کسب حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت وجود دارد.

  • استون مارتین رپید S

2015 Aston Martin Rapide S
فلایینگ اسپور تنها سدان انگلیسی نیست که می‌تواند به سرعت ذکر شده دست یابد. مدل دیگر ساخت استون مارتین به اسم رپید S است. این خودرو که اساساً نسخه‌ی ۴ درب خودروی DB9 است از پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری سود می‌برد. این پیشرانه توانایی تولید قدرت ۵۵۲ اسب بخاری را دارد. رپید S ظرف ۴.۴ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و سقف سرعت آن ۳۲۷ کیلومتر در ساعت است.

  • کادیلاک CTS-V

2016 Cadillac CTS-V
دیترویت ثابت کرده که به تنهایی قادر به تولید سدانی پرفورمنس است که قابلیت رقابت با بهترین‌های اروپایی را داشته باشد. کادیلاک با تولید جدیدترین نسخه‌ی CTS-V این مهم را اثبات کرده است. این خودرو از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۶۴۰ اسب بخار بهره می‌برد. طبق گفته‌ی سازنده این خودرو تنها در ۳.۷ ثانیه به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و سقف سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت دارد.

  • دوج چارجر SRT هلکت

dodge-charger-srt-hellcat-front-three-quarters-burnout
دوج نشان داده که برای یافتن سوپر سدانی که بتواند چنین سرعتی را داشته باشد نیازی نیست دنبال برندی لوکس باشید. با پیشرانه‌ی هلکت همه‌چیز در اختیار شماست. پیشرانه‌ی هیولای ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژدار این خودرو قدرت عظیم ۷۰۷ اسب بخاری را تولید می‌کند. این پیشرانه در چلنجر کوپه نیز در دسترس است اما در خودروی موردبحث ما بکار گیری این پیشرانه باعث می‌شود چارجر در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت ۳۲۸ کیلومتر در ساعتی داشته باشد. با این اوصاف، این خودرو سریع‌ترین سدان بازار است.

  • دیگر مدل‌های قابل‌احترام

لیست بلندبالایی از سدان های پرفورمنس وجود دارد که البته در اینجا حضور ندارند اما در آینده می‌توانند بسیار خوب عمل کنند. آلپینا، بخش M، مرسدس-ای‌ام‌جی و آئودی کواترو سدان‌های واقعاً کارا و توانایی را می‌سازند. پورشه پانامرا، مزراتی کواتروپورته و جگوار XJR نیز به خودروهای ذکر شده نزدیک هستند اما به کلوب ما نمی‌توانند بپیوندند.

Ferrari GTC4 Lusso 2016
خودروهای دیگری نظیر استون مارتین ونکوئیش، بنتلی کانتیننتال GT و فراری GTC4 Lusso نیز به سقف سرعت ذکر شده دست پیدا می‌کنند اما دو درب کمتر دارند. همچنین خودروهای اصلاح شده‌ای از برابوس و G پاور نیز وجود دارند که کارایی ذکر شده را ارائه می‌کنند. شاید منطبق‌ترین گزینه در این بخش بنتلی بنتایگا باشد که عنوان سریع‌ترین شاسی‌بلند دنیا را یدک می‌کشد. هرچند شاید به زودی رقیبی برای این عنوان پیدا شود.

Bentley Bentayga

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. Nima

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    از حضور کادیلاک و چارجر مطمئن بودم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      اقایون و داداشا دیشب تو اخبار یه پراید نشون میداد که دنده پنچ نداشت .چهار دنده ای بود!یه بار هم یه پراید نشون میداد که دنده عقب نداشت.خخخ.جالبش اینجاست که نمایندگیش گفته بود اشکال نداره!!صاحب ماشین میگفت بعد چند سال با وام و قرض قورضه خریدم اینم اینجور در اومد.حالا اگه خودرو ساز های خارجی بودن فراخوان میدادن.گاهی فک میکنم چقدر بدبخت شدیم …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. new great britain

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    پرچم آمریکا و بریتانیا تو این بخش بالاست.
    ولی بینه این چهارتا داخل ماشینهای انگلیسی انصافا با کیفیت تر و زیباتر از آمریکایی هاست.
    در کل هم بخوایم نگاه کنیم داخل کابین ماشین های انگلیسی چه از نظر زیبایی و چه کیفیت داخل ماشین از آمریکایی ها یه بدن بالاتره.

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Nima

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      داداش قیمتاشون هم دیدى؟
      خوب این 70000 و 100000 دلاره اونا ٣ برابر اینا قیمت دارن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. new great britain

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        نیما جان بحث قیمت نیست.
        بحثه اینه که آمریکایی ها کلا عادت ندارن به کابین خیلی لوکس.اگه 200 تا هم بود بازم کابیناشون قابل قیاس نیست با مثلا نمونه آلمانی انگلیسی.
        من خودم کادیلاک ct6 رو خیلی دوست دارم هم با ابهت و زیباست از نمای بیرونی هم داخلش عالیه.ولی من بازم همونی که گفتم اعتقاد دارم.
        شما مثلا کادیلاک اسکالید 2016 رو مقایسه کن با رنج روور SVAutobiography Dynamic مقایسه کن درسته قیمت رنج روور بالاتره.ولی از لحاظ فنی و زیبایی داخل کابین واقعا حقشه این قیمت.هیچ گرانی بی حکمت نیست.من نسبت به ماشین های آمریکایی اون حسه لوکس بودن ماشین های آلمانی و انگلیسی رو اصلا ندارم.
        البته شاید من اشتباه میکنم ولی این فقط نظر شخصیمه.

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

          ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          در تاریخ ماشینی مثل اسکالید ساخته نشده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

          ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          البته رنج روور هم عالیه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Nima

          ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (1658 ديدگاه)

          داداش ٧٧ سال کادیلاک استاندارد خودروسازى دنیا بوده که با رولزرویس مقایسه میشده. شما همین الان عکساى هر دهه تا دهه ٧٠ رو کادیلاک با رولزرویس مقایسه کن. میبینى که کابین کادیلاک خیلى لوکس تره.
          اما حال حاضر!!! اگر شما تونستى نسبت به قیمت ماشینى مثل آمریکایى پیدا کنى توى هر زمینه من بت جایزه میدم. مثال ها: همین کادیلاک CT6 رو با قیمت 56000 دلار پایه در نظر بگیر. ببین چى میتونه این اباهت و لوکسى رو داشته باشه. یا اسپورت مثل کوروت اگر با 60000 دلار پیدا کردین یا کامارو ZR1 من بتون جایزه میدم. یه مقایسه بود مال چند ماه پیش.
          http://www.pedal.ir/بنز/مقایسه-شاسی%E2%80%8Cبلندهای-لوکس/
          لینک مقایسه. کادیلاک هم کیفیت بهترى داشته و هم رتبه اول شده و هم لوکس تره ولى رنج روور رتبه ۴ گرفت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

          ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          new great britain جان.
          الکی چرا هندونه میدی زیر بغل رنج رور؟
          خیلی گرون ها بی حکمتن.
          ساده ترین مثال رو برات میزنم.
          کابل اندروید گرفتم 20 هزار تومن. همون کابل اپل هست 250 هزار تومن.
          تازه کابلش هم عالی کار میکنه.
          خیلی وقت ها تنها حکمت گرون بودن بعضی چیزا خالی کردن جیب من و شماست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. new great britain

          ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          پس با این حساب مجید جان هایپرکار جدید مرسدس با 3 میلیون دلار قصدش خالی کردن جیبه منو شماست.
          مثلا کوروت به قل شما نیما جان با 60000 دلار بهتره؟؟؟؟!!!!
          کجایه دنیا کوروت رو بهتر از مک لارن و پورشه میدونن؟
          هروقت کوروت تونست مثله اف1 هفت سال رکورددار باشه اونوقت میتونیم بگیم این قیمت ارزش داره حالا تازه مک لارن اون موقع همچین مهندسی رو داشته الان بماند.اینم بماند که تمامه ماشین های ناسکار آمریکا از تکنولوژی های الکتریکی مک لارن استفاده میکنندیگه همه دلیله ارزون بودن ماشینهای آمریکایی رو میدونن احتیاجی به توضیح نیست(استفاده از قطعات مشترک. وگرنه اگه قرار بود هر خودروسازی قطعاتش رو خودش بسازه قیمتشون دقیقا به اندازه نمونه های اروپایی میشد با کیفیت پایینتر!!1).و خیلی از موردهای دیگه که از حوصله خارجه.
          حرف زیاد دارم ولی حوصله ندارم.
          اینم لیست پرفروش ترین شاسی بلندهای لوکس اروپا.
          http://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D8%B3%DB%8C%E2%80%8C%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-2015/
          پس لابد اروپایی ها اصلا مطالعه ندارن و درمورده کیفیت چیزی نمیدونن.
          الان دقیقا تو این لیست کادیلاک کجاست؟
          فقط یه دونه نماینده از آمریکا هست تو کلاسsuv هایه لوکس بزرگ که اونم 1 درصد کاهش داشته(گرند چروکی).اروپایی ها همیشه بهترین کیفیت ها رو سوار میشن نیما جان و قطعا مطالعشون و مقایسشون از منو شما بهتره.

          موافقم 0
          مخالفم 1
        6. فقط انگلستان

          ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (1045 ديدگاه)

          نیما جان شاسی بلند های امریکایی 260تا بیشتر نمی تونن برن و بنتلی بنتایگا سوسکشون می کنه و سدان های امریکا هم کیفیت خیلی پایینی دارن در برابر سدان های انگلیسی از نظر کوپه سازی با نهایت کیفیت هم امریکا عددی نیست در برابر انگلیس از نظر اسپورت سازیه باکیفیت و سوپر اسپورت سازی هم همینطوریه
          الان یه شرکت مثل پورشه میاد یه پورشه کاین درست می کنه وبرای ساختش از بهترین موتور و بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی و بهترین … استفاده می کنه مثل رنجروور و قیمتشم به اندازه رنجروور بالا میاد اگه خودروساز های آمریکایی هم از همون بهترین ها استفاده کنن اونام قیمتشون به اندازه رنجروور و پورشه کاین بالا میاد ولی خواهیم دید که نمی تونن یه دونه هم با اون قیمت بفروشن بنابراین میرن از چند درجه کیفیت و تکنولوژی و امکانات پایینتر استفاده می کنن که اینم باعث می شه که قیمتشون اینی باشه که الان 99درصدشون هست پس سعی نکن امریکا رو هم تراز انگلیس قرار بدی چون ماشین های امریکایی چند درجه پایین تر از ماشین های انگلیسی هستن.

          موافقم 0
          مخالفم 1
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خوب قیمت های خودروهای انگلیسی هم گرون تر دوست من
      امریکا خودروهاش عالیه و بهترین قیمت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. کامیاب

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (499 ديدگاه)

      کریستوفر نولان عزیز شما تا حالا چن تا ماشین انگلیسی روندی میگی با کیفیت ترن؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. علي

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    واقعا از بنتلی زیر مجموعه گروه اعظم فولکس در این حد انتظار نداشتم تو این مقاله بتونه راه پیدا کنه. تبریک میگم به هواداران گروه فولکس آلمان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    مدعی جایگاه بنتایگا کسی نخواهد بود جز عشقم لامبورگینی اوروس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. vahid porsche

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (474 ديدگاه)

      کاین عزیزم کاین رو یادت رفت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        خودت میدونی کاین رو چقدر دوست دارم.
        ولی این جا بحث طرفداری و کُری خوندن نیست. همه ی مجلات از اوروس به عنوان رقیب آینده ی بنتایگا نام میبرن. اگر هم دقت کنی از مفرد استفاده کرده. فقط منظورش اوروس بوده. هر چند کاین خیلی خیلی عالیه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      اساسی عشق لامبورگینی داری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. دوچرخه سوار

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (182 ديدگاه)

    جای پانامرا توربو 2017 خالیه . و همچنین برابوس 800 و پیکان 2017 دابل ss

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. reza

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (37 ديدگاه)

    بنتلی فلایینگ اسپورw12 بینظیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. تمدن عرب

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (120 ديدگاه)

    جناب وحید پورشه
    اگه دقت کنی در تیتر نوشته شده: سریعترین سدان.

    پورشه کاین یک شاسی بلند بحساب میاد نه سدان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      بنتایگا هم قاعدتا نباید سدان باشه !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. nima

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام من یه سوال داشتم و خواهش میکنم کمکم کنید:من وقتی ماشینم خاموشه چراغش به راحتی روشن میشه ولی وقتی روشنش میکنم چراغا تیک میخورنو بعدش خاموش میشن.میخوام بدونم مشکلش چیه.بسیار ممنون.لطفا دوستانی که تجربه دارن و مشکل رو میدونن پاسخ بدن ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهدی 911

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (459 ديدگاه)

    اکثر المانیا محدودیت سرعت دارن مثل ام 5 rs6 rs 7 s63 s65 e 63

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. GOD BLESS AMERICA

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    دقیقا باید کمپانیها از ساخت سوپر اسپورت ها و هایپر کارهای موتور وسط چشم پوشی کرده تمام توان خود را برای رقابت در این بخش بازار پیش بگیرند.
    مثلا خدایی بوگاتی کالیبیه با موتور w16 کواد توربو جاش تو لیست خالیه.
    یا تصور کنید فراری وارد این بازی بشه ، مطمئنا” سقف سرعت رو به 350 کیلومتر میرسونه و با موتور 12سیلندر تنفس طبیعی 800 اسب بخاری نفس همه رو بند میاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احسان(احسان سابق)

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    این هلکت بخاطر قیمت خوبی که داره مشتری های بیشتری رو جذب می کنه(سریعترین این 4 ماشین هم هست) واسه همین کسایی که اینو سوار میشن احتمال داره تو چند دقیقه اول ماشین رو به باد بدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حميد

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    امیدوارم همه دوستداران ماشین که هم وطنم هستند بتونند یکی از این مدلها رو برا خودشون داشته باشند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. GOD BLESS AMERICA

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    دقیقا باید کمپانیها از ساخت سوپر اسپورت ها و هایپر کار های موتور وسط چشم پوشی کرده تمام توان خود را برای رقابت در این بخش بازار پیش بگیرند.
    مثلا جای بوگاتی کالیبیه با موتور w16 کواد توربو توی این لیست خالیه.
    یا تصور کنید فراری وارد این بازی بشه ، مطمئنا سقف سرعت رو به 350 کیلومتر در ساعت میرسونه و با موتور 12سیلندر تنفس طبیعی 800 اسب بخاری نفس همه رو بند میاره.
    البته نباید فراموش کرد که نگهداری و استفاده روزانه از این خودروها بسیار منطقی تر از هوراکان یا ویرون هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. saeid

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    انتخاب اول صددرصد کادیلاکه ، هر ماشین دیگه ای هم کنار کادیلاک بزارن بازم انتخابم
    کادیلاکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Justice

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    عشقست چارجر
    کوتاه و مفید???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی drift

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (183 ديدگاه)

      گل گفتی عشقســــــــت چارجر
      صفرتا صدش قبلا 3.7 بود بعد شد 3.6 بعد شد 3.2 الانم میگن 2.9
      تاپ اسپیدش هم همینطور حتی بعضی جاها نوشته 330
      یعنی این مدل چارجر با مدل 2015 فرقی داره که هرسال سریع تر میشه ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. مرصاد

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (62 ديدگاه)

    انگلیسی ها خیلی زیبا ند
    چند دقیقه داشتم به بنتلی و استون مارتین نگاه میکردم
    البته نباید از چارجر و ff عزیز هم غافل بشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Hj

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (83 ديدگاه)

    فقط چارجر??کادیلاک عالی????بنتلی یکم تعجب اور بود حضورش ولی خب بعید نبود استون مارتین هم که باید باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ونوم

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    اول کادیلاک دوم چارجر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. حمیدرضا

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    من میتونم یه ایراد به این لیست بگیرم اونم اینه که اکثر خودروهای آلمانی رو 250 کیلومتر محدود شدن مثل بی ام دبلیو ام 5 یا بنز ا ام گ ولی این چنتا خودرو خیلی جذابن خصوصا بنتلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. mohsen.b

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (73 ديدگاه)

    همشون خوشکلن-من پول داشتم میخریدم ولی افسسسسسوس که بودجه م به پیکان بیشتر نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. احمد باقری

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مسلما ماشینهای آمریکایی، با قیمت بسیار کمتر، امکانات بهینه تری رو در اختیار قرار میدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ارمان

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    فکر کنم اون استون مارتین کوپه حساب بشه ها!!!!!!
    یا فقط تو عکس کوپست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. USA & JAPAN

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (216 ديدگاه)

    عاشق چارجرم
    نمیدونستم این هیولا کم تر از 3 ثانیه به 96 کیلومتر میرسه!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Taha GTR

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    فقط چارجر هلکت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا