چشم انداز

فصل جدید سری دوئل‌های پدال در راه است…

بیش از سه سال پیش سری رقابت‌هایی را در پدال برگزار کردیم که طی آن خودروهای هر کلاس دوبه‌دو باهم به رقابت یا همان دوئل پرداخته و از طریق نظرسنجی، نهایتاً یک خودرو در کلاس خود به پیروزی می‌رسید. این رقابت‌ها به‌عنوان تجربهٔ اول ما در این زمینه، با همهٔ کاستی‌ها و اشتباهاتی که داشت، موردتوجه و استقبال شما مخاطبین عزیز قرار گرفت. به همین دلیل و به خاطر درخواست شما عزیزان، تصمیم گرفته‌ایم دوباره این رقابت‌ها را در فصل جدیدی برگزار کنیم؛ اما با تجربه و درس‌هایی که از فصل قبلی گرفتیم، در فصل جدید شاهد تغییراتی خواهیم بود.

مهم‌ترین تغییر در فصل جدید دوئل‌ها حذف سگمنت‌های نه‌چندان محبوب است تا هم رقابت‌ها جذاب‌تر شود و هم زودتر به پایان برسد. به همین دلیل، در این فصل فقط سگمنت‌های پرطرفدار و جذاب یا کلاس‌هایی که از فصل قبلی تاکنون خودروهای جدید زیادی به آن‌ها وارد شده را در رقابت‌ها خواهیم داشت. با این کار، تعداد گروه‌ها به بیست سگمنت مختلف کاهش یافته که نسبت به فصل قبلی تقریباً نصف شده است. علاوه بر این، فقط خودروهایی که عرضهٔ جهانی دارند می‌توانند در این رقابت‌ها حضور داشته باشند و خودروهایی که فقط مخصوص بازار یا منطقه‌ای خاص مثل چین یا آمریکای لاتین هستند را در بین شرکت‌کنندگان قرار نخواهیم داد.

تغییر بعدی اینکه برخلاف فصل قبلی، در فصل جدید دوئل‌ها به‌صورت یک روز در میان منتشر می‌شوند تا فرصت بیشتری برای رأی دادن وجود داشته باشد. نکتۀ آخر اینکه پیش از آغاز رقابت‌ها، لیست کامل گروه‌ها، خودروها و رقابت‌های مرحلهٔ مقدماتی منتشر خواهد شد تا بتوانیم از پیشنهادات و انتقادات شما در این رابطه بهره‌مند شویم و اگر از دید شما نیاز به تغییری در این زمینه وجود داشت، حتماً اعمال گردد. در این فصل، مثل گذشته، خودروهای هر گروه دوبه‌دو به مصاف هم خواهند رفت و با رأی شما خودروی پیروز راهی مرحلهٔ قبل خواهد شد. سعی می‌کنیم برای همهٔ خودروها اطلاعات و مشخصات کاملی را ارائه کنیم تا بهتر بتوانید خودروی برتر را انتخاب کنید.

امیدواریم مثل فصل قبلی، در این فصل هم استقبال و حمایت فوق‌العادهٔ شما عزیزان را داشته باشیم تا بتوانیم این سری رقابت‌ها را هرچه جذاب‌تر و پُرشورتر برگزار کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. Mf1

    ۲۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (477 ديدگاه)

    بعضی از این رقابت ها خیلی عجیبه مثل رقابت استون مارتین راپید با تنفس طبیعی و مرسدس cls با موتور توربو که اکثریت به مرسدس رای دادن طبیعه اگه بجا چهارتا بنزی که تو ایرانه بجاش چهار تا استون بود نظرات تغییر میکرد

    موافقم 8
    مخالفم 6
    1. ?porsche?

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (25 ديدگاه)

      انشاالله ماشین های درست حسابیی بیارن مثلا پورشه و فراری و مک لارن و…

      فقط آشغالهایی به نام بوگاتی و تسلا رو نیاری??

      (دقت کردین همیشه بوگاتی به خاطر نهایت سرعت و قیافش میبره (قیافه یه کامیونیش) ???????)

      موافقم 3
      مخالفم 2
  2. فرهاد

    ۲۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دوئل قبلی که اصلا افتضاح بود. هم طول کشید. هم اینکه ارا تو تلگرام هم محسوب شد. تو تلگرام بات میزنن نامردا. مثلا ۱۰۰ تا رای میدن.
    بعدم طوری بود دوئل که خودروهایی بالا میومد که اصلا طرفدار نداشت.
    بدترینش همین بود که خیلی خیلی طولانی شد. یک ماهه باید جمع بشه دوئل. شایدم کمتر.
    تو تلگرام رای نزارین.

    موافقم 13
    مخالفم 2
  3. یوسف

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (923 ديدگاه)

    نتایج هم که معلوم نشد

    موافقم 1
    مخالفم 2
  4. محمد

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (804 ديدگاه)

    به نظر من اگر پدال دوئل هارو هر روز برگذار کنه به دلیل مراجعه بیشتر رتبه الکسای سایت هم بالا تر میره مزیت بعدیش اینه رقابت ها زود تر تموم میشه ودر نتیجه نیازی به حذف هیچ کلاسی نیست

    موافقم 3
    مخالفم 1
  5. لامبورگینی

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از نظر من لامبورگینی همیشه اوله هم از لحاظ سرعت موتور طراحی همه طوره اما همیشه دلم ی چیز میخاست که ماشین های لامبورگینی شتاب 0تا100 توی 2/5ثانیه بره و سرعتش هم 400 کیلومتر در ساعت باشه

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا