چشم انداز

مطمئن‌ترین کراس‌اورها و شاسی‌بلندهای ۲۰۱۴

در بررسی مطمئن‌ترین کراس‌اورها و شاسی‌بلندهای مدل سال ۲۰۱۴، جی. دی. پاور برای کراس‌اورهایی که طراحی اولیه آن‌ها برای رانندگی در جاده است و نیز، شاسی‌بلندهایی که برای یدک‌کشیدن، حمل وسایل زیاد و شرایط خارج از جاده تدارک دیده شده‌اند، شرایط یکسانی درنظر گرفته است. در لیستی که در ادامه می‌آید نام ۵ کراس‌اور و ۴ شاسی‌بلند به چشم می‌خورد. این خودروها در طول زمان کیفیت و قابلیت‌اطمینان خود را به صاحبانشان نشان داده‌اند.
جی. دی. پاور برای این مطالعه از فرم‌های تکمیل‌شده هزاران صاحب خودرو استفاده کرده است. در این باره از رانندگان خودرو سؤال شده که چقدر از خودروهایشان راضی بوده‌اند و چه میزان این خودرو آن‌ها را به دردسر انداخته‌ است. از میان اطلاعات جمع‌آوری شده، مطمئن‌ترین کراس‌اورها و شاسی‌بلندهای ۲۰۱۴ به صورت زیر استخراج شده‌اند.

بیوک انکلِیو ۲۰۱۴

2014 Buick Enclave
۲۰۱۴ Buick Enclave
پس از لیست بلندبالایی که برای بهینه‌سازی‌های انجام شده برای مدل سال ۲۰۱۳ ارائه شد، در حال حاضر بیوک انکلِیو ۲۰۱۴ با یک سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم اعلام عبور از خط عرضه شده است. قابلیت متن به صدا در سیستم اطلاعات و سرگرمی (IntelliLink) اضافه شده و سرنشینان ردیف دوم نیز می‌توانند با استفاده از پورت‌های USB دوگانه وسایل خود را شارژ کنند. انکلیو باز هم به استفاده از طراحی داخلی با کیفیت بالا در یک کراس‌اور شاسی‌بلند ادامه داده است. پیشرانه این خودرو یک موتور ۳/۶ لیتری V6 است که ۲۸۸ اسب‌بخار قدرت دارد.

بیوک انکور ۲۰۱۴

2014 Buick Encore
۲۰۱۴ Buick Encore
بیوک انکور در اولین سال حضور خود در بازار با تکنولوژی‌های جدید چون هشدار نقاط کور جانبی و ترافیک پشت‌سر، قابلیت متن به صدا در سیستم اطلاعات و سرگرمی اینتلی‌لینک و هماهنگی با «سیری» در گوشی‌های هوشمند اپل است. یک موتور ۱/۴ لیتری توربوی ۴ سیلندر پیشرانه این کراس‌اور کامپکت شاسی‌بلند را تأمین می‌کند که می‌تواند با آپشن دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک همراه شود.

شورولت تاهو ۲۰۱۴

Chevrolet Tahoe 2014
Chevrolet Tahoe 2014
شورولت تاهو در آخرین سال قبل از تجدیدنظر کلی در طراحی‌اش قرار دارد و شورولت تجهیزات استاندارد این مدل را اضافه کرده است. این شاسی‌بلند ۸ سرنشینه فول‌سایز در رنگ ویژه متالیک عرضه می‌گردد. یک موتور ۵/۳ لیتری V8 با ۳۲۰ اسب‌بخار قدرت به صورت استاندارد در این خودرو استفاده شده است. البته شورولت تاهو در تریم‌های LS، LT و LTZ قابل‌دسترسی است. تولید تاهو هیبرید نیز متوقف شده است.

جی‌ام‌سی یوکان ۲۰۱۴

GMC Yukon Hybrid
GMC Yukon
این مدل در بیشتر موارد با شورولت تاهو مشترک است و تنها اندکی از لحاظ جنبه‌های طراحی و تجهیزات با آن متفاوت است. جی‌ام‌سی یوکان نیز وارد آخرین سال قبل از تجدیدنظر کلی در مورد طراحی مدل شده است. ارائه تجهیزات بیشتر به صورت استاندارد، رنگ آبی تیره متالیک و حذف یوکان هیبرید از خط تولید، از نکات قابل‌توجه برای سال ۲۰۱۴ هستند.

هوندا CR-V مدل ۲۰۱۴

Honda CR-V 2014
Honda CR-V 2014
با توجه به بهینه‌سازی‌هایی که برای مدل ۲۰۱۵ هوندا CR-V درنظر گرفته شده، مدل ۲۰۱۴ این خودرو تغییرات چندانی به خود ندیده‌ات. هوندا CR-V یک کراس‌آور کامپکت شاسی‌بلند است که جای ۵ سرنشینی را دارد و از یک موتور ۲/۴ لیتری چهار سیلندر برای پیشرانه خود بهره می‌برد. برای سیستم دیفرانسیل این خودرو می‌توان از نوع چرخ‌های جلو یا تمام‌چرخ متحرک استفاده کرد. تریم‌های ارائه شده نیز شامل LX، EX و EX-L هستند.

نیسان مورانو ۲۰۱۴

2014 Nissan Murano
۲۰۱۴ Nissan Murano
یک طراحی دوباره از نیسان مورانو در پاییز امسال به عنوان مدل ۲۰۱۵ عرضه می‌شود و بنابراین، نیسان، به جز چند آپشن برای تغییر رنگ در طراحی کابین، دست به تغییر دیگری در نیسان مورانوی ۲۰۱۴ نزده است. این خودروی کراس‌اور متوسط شاسی‌بلند با ظرفیت ۵ سرنشین برای پیشرانه خود از یک موتور ۳/۵ لیتری V6 با قدرت ۲۶۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند. سیستم دیفرانسیل جلو نیز به صورت استاندارد در آن ارائه شده که می‌تواند از آپشن تمام‌چرخ متحرک نیز استفاده کرد. همچنین خریداران می‌توانند از بین تریم‌های S، SV، SL و پلاتینیوم برای نیسان مورانو انتخاب کنند.

تویوتا فور رانر ۲۰۱۴

2014 Toyota 4Runner
۲۰۱۴ Toyota 4Runner
اگر تصمیم دارید به خارج از جاده بروید ولی نیاز به صندلی‌های بیشتر برای جا دادن ۷ سرنشین دارید، تویوتا فور رانر می‌تواند برای شما مفید باشد. مدل امسال فور رانر یک طراحی جدید به خود دیده است؛ در کابین آن تجدیدنظر صورت گرفته و ابزارهای جدیدی در آن قرار گرفته‌اند. حتی می‌توان بین سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی، انتخاب خود را داشت. تریم‌های مختلفی برای این خودرو درنظر گرفته شده است که مدل پایه آن SR5 است. تمام این تریم‌ها از موتور ۴ لیتری V6 با قدرت ۲۷۰ اسب‌بخار برای پیشرانه خود استفاده می‌کنند.

تویوتا FJ کروزر ۲۰۱۴

Toyota FJ Cruiser
Toyota FJ Cruiser
امسال، سال پایانی تولید تویوتا FJ کروزر، به عنوان یک شاسی‌بلند ۵ سرنشینه است و دارای طراحی مشابه به FJ40 کلاسیک است. یک نسخه محدود از این خودرو با رنگ‌آمیزی مخصوص و بهینه‌سازی‌های عملکرد تویوتا و امکانات دیگر برای امسال ارائه شده است.

تویوتا راو فور مدل ۲۰۱۴

Toyota RAV4 2014 SUV
Toyota RAV4 2014 SUV
بهینه‌سازی‌های اندک در تریم داخلی و رنگ جدید آبی متالیک از نکات تازه در راو فور سال ۲۰۱۴ است. در همین حال، تریم لیمیتید می‌تواند از یک بسته تکنولوژی به عنوان آپشن استفاده کند که شامل مونیتورینگ نقطه کور و سیستم هشدار ترافیک پشت‌سر همراه با سیستم‌های هشدار عبور از خط و نوربالای خودکار است. در غیر این صورت، این کراس‌اور شاسی‌بلند ۵ نفره، با توجه به این که تنها یک سال از تغییرات کلی در طراحی آن می‌گذرد، تغییر چندانی به خود ندیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۲۴ دیدگاه‌ها

  1. احسان1

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (113 ديدگاه)

    فقط ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hero

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (593 ديدگاه)

      درود بر احسان
      پرچم ژاپن بالاست
      بدون ماشین ژاپنی هرگز

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد حسین

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (184 ديدگاه)

      فقط ژاپن ،فقط تویوتا،فقط هوندا ولی لکسس و لنکروز چی میشن؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ali

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (34 ديدگاه)

      جونم تویوتا و ژاپن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. مهران

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      حالا رنجروور رو ننوشتید عیب نداره ولی از لندکروز که نمیشه گذشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. خودم

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      فقط آمریکا.
      اگه دقت کرده باشید تو این لیست اکثرشون خودروهای امریکایی هستند چون به ایمنی خودرو خیلی اهمیت میدن.
      آمریکا آیین نامه های جامع و مشخصی در رابطه با ایمنی خودرو ها داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهاد

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (378 ديدگاه)

        والا تا جایی که من میبینم از 8 تا 5 تاشون ژاپنیه
        شاید لیست پدال برا شما فرق داره!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرهاد

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (378 ديدگاه)

          منظورم از 9 تا بود(:

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. داوود

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (131 ديدگاه)

    حیف، دلم واسه FJ Cruser تنگ میشه! تو دل بروترین شاسی بلند مخصوص آفرودی بود که میشناسم
    تو کل دنیا خیلی طرفدار داره.
    خداحافظ اسطوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. fleetwood

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (274 ديدگاه)

      تویوتا اف جی کروزر که طراحی بیرونی اش قشنگه مخصوصا واسه تغییر قیافه دادن عالیه ، ولی همونطور که اومدند از روی هامر کپی بزنند داشبوردشم مثل هامر پلاستیکی و بی کیفیت و بدون طراحی زدند ، خداییش تویوتا داره چه غلطی میکنه با این طراحی هاش ؟؟ فوررانر خیلی طراحیش مزخرفه ،
      دم شاسی بلندای آمریکایی گررررررررررررررررررررررم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      ژاپن و امریکا شاسی بلند های خوبی میسازن.ولی اینو بدونین.خودروسازی دنیا
      در این دهه به الملان تعظیم کرده….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        الملان چیه یا کیه یا کجاست؟
        یکم توضیح بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا

          ۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          الملا یه کشور ارلوپاییه که کنار فرلانسه هست!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. شروین

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (515 ديدگاه)

        اگه اینطوره پس کجان این آلمانا؟ چرا نیستن؟! دارن مدل جدید x6 میزنن که 4 روز بعدش بنز 4 روز بعدش پورش مشابه شو بزنه و با هم رقابت کنن لابد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (79 ديدگاه)

          چیزی که مشخصه اینه که این بررسی طیف ویژه ای از اس یو وی ها رو شامل شده. مثلا محدوده قیمتی خاص یا بازاری خاص یا قشر خریدارانی خاص. و البته فقط کافیه به لیست نگاه بکنین تا متوجه بشین هیچ خودروی لوکسی در لیست وجود نداره.
          همه هم میدونن که خودروسازهای آلمانی و انگلیسی لوکس ساز به حساب میان.بنابر این مشخصه که چرا بنز یا بی ام و یا آئودی و پورشه و رنجرور و حتی لکسس تو این لیست جائی ندارن. بهتره قبل از تعصب بیجا کمی هم فکر کنیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          این لیست از ماشین ها و برندهای معمولی انتخاب شده ،

          شما برو اول فرق برند های معمولی و لوکس رو یاد بگیر و

          بدان که کدام برندها لوکس هستند و کدام برندها معمولی .

          علت حضور نداشتن فولکس هم ، به خاطر فروش کم ان

          امریکا بوده .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . افرین مهدی جان .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Metalhead

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        آلمان که حرف نداره ، پرچمدار ماشین های لوکس آلمانه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . المان با همون جی کلاس و یونیماگ همه ی دنیارو حریفه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شروین

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          اینو نگید چی بگید!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          اگر این را هم نمیگفتم که شما فرق برند معمولی با برند

          لوکس رو نمیدونستی .

          هنوز زوده بخواهی با ما در بیفتی .

          از همه نظر عقب تر از ما هستی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. احمد

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (381 ديدگاه)

        المانی ها توی رده شاسی بلند فقط میتونن ماشین های فانتزی که بیشتر به درد پوز دادن و کلاس گذاشتن بسازند تو این رده امریکا اوله با اختلاف زیاد .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (244 ديدگاه)

          احمد جان اونوقت نظر شما در مورد شاسی بلندی مثل مرسدس بنز G class چیه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. انزو

          ۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (369 ديدگاه)

          آقا جیپ و رنج روور و بی ام و بنز کجان پس؟؟!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. احمد

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          محمد جان با ز هم ماشین های شاسی بلند امریکایی تو این رده بسیار برتر و قدرتمند تر از g class هستند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . احمد هم سند بیار و هم ویدئو بیار که جی کلاس از

          امریکایی ها کمتره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. شروین

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          واقعا روت زیاده میلاد!! کسی باهات در نیفتاد که عقب باشه. تو هنوز اندر خم یک کوچه ایی. از ادامه اسمی که باهاش کامنت میدی هم میشه فهمید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        افرین بر تو مک میسل .

        تو یکی از با تجربه ها هستی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. زیگما

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    افرین جی ام
    6 سال پس از ورشکستگی، از پس همه برمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Metalhead

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      نشریه آمریکایی باید هم زباله های خودش رو اول بزاره ، آمریکایی ها تو بازده ی موتور به معنای واقعی گند زدند

      داشبورد و قیافه ی شورولت تاهو و جی ام سی یوکان رو که دیدم فکر کردم ماشین مال 15 سال پیشه

      راستی قدیما طرفدار ایران بودی مسیح جون ، چی شده زدی تو کار آمریکایی ؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        هر وقت فهمیدی رابطه گشتاور و حجم موتور و اسب بخار چیه بعد بیا اینجا نظر بده.

        اون ماشین هایی هم که اسمشون رو بردی، نسل جدیدشون معرفی شدن
        اسم من هم زیگما و اسم واقعیم چیز دیگری هست

        اعتبار جی دی پاور هم که مشخصه
        جی دی پاور نشریه نیست در ضمن
        3 تا جمله میگه، هر سه تاش […]

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . دوستان با خوبی همدیگر را متقاعد کنیم .

        با جنگ و جدل به جایی نمیرسیم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. ali97

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    حالا هر چی میخواین بگین تویوتا بده .زاپن بده.
    هنوز هم که هنوزه صاحبانشون ازشون راضین.
    و همین بسه.
    من اطلاعات کافی ندارم اما اگه این مقایسه و پرسش خودرو های المانی رو هم شامل میشه من که اسمی ازشون ندیدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      خیلی از این ماشین ها در کشوری که فروخته میشن طراحی و مهندسی میشن!
      مثلا اون فوررانر موتور و گیربکسش در شعبه تویوتا در اسیا برای پرادو ساخته شد و بقیه چیز هاش کار امریکایی ها هست
      یا مثلا اون راو4 همش تو میشیگان طراحی و ساخته شده
      بس کنید و دیگه اسم کشور نیارید
      یه دقعه گفتم ولی نظرم ثبت نشد
      وقتی یه ماشین قراره ساخته بشه
      گیربکسش رو ممکنه الیسون بسازه
      موتورش رو وی ام موتوری ایتالیا
      پلاستیکش رو یکی دیگه
      ایربگش رو یه شرکت دیگه
      ای بی اسش رو بوش
      و….
      با این همه مشارکت بقیه کمپانی ها از بقیه کشور ها، آیا باز هم میشه گفت،دم ژاپن گرم؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ali97

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (101 ديدگاه)

        حق با شماست
        البته من بیشتر بحثم رو تویوتا بود که همه بچه های سایت انگار باهاش دشمنند(به جاش فولکس واگن رو میپرستن) و میگن مضخرفه
        و میبینین که بیشترین تعداد نماینده در لیست رو داره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          کسی نگفت تویوتا بده . تویوتا دقتش در مونتاژ پایینه .

          فولکس هم که وجهش و سرمایش برای همه مشخصه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ali97

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (101 ديدگاه)

        من GM رو خیلی دوست دارم
        اما در راستای بحث شما یعنی GM تمام قطعاتشو خودشم میسازه که شما گفتی افرین GM؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          گفتم افرین بر جی ام چون هنوز چیزی از زمان ورشکستگیش نگذشته، و با انتخاب بهترین مواد و قطعات (که یا اونارو تولید میکنه یا از دیگران میخره) تونسته وارد این لیست بشه.
          در واقع همین که بتونه اون قطعات رو با بهترین کیفیت تهیه کنه و هزینه ها رو هم مدیریت کنه، افرین داره.
          راستی بیشترین نماینده در لیست ، مربوط به جی ام هست با 4 نماینده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ali97

          ۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (101 ديدگاه)

          منظور من برند خاص هستش نه اینکه یه شرکت صاحب چند برند مختلف باشه
          GM با سه تا برند مختلف اینجا حضور داشت که تازه دو تا از خودرو هاشون تقریبا یکی هستن اما تویوتا فقط با یه برند واحد اینجاست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اون سرمایه ای که جی ام برای گسترش محصولاتش در 4 برند اصلی میکنه، بیشتر از سرمایه ای هست که تویوتا برای محصولاتش تحت یک نام صرف میکنه
          چرا؟ چون علاوه بر سرمایه ای که فقط برای طراحی خودرو میکنه، باید هزینه صرف حفظ ارزش برندش بکنه
          کلی گفتم این موضوع رو…

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. علی

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (188 ديدگاه)

    تو برسی های جی دی پاور که انجام داده هم تو سواری هم شاسی بلند.اول امریکای ها بعد ژاپنی بودند خبری از اروپایی نبوده . فقط امریکایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      خودروهای المانی همشون لوکس هستند .

      امیدوارم که فرق خودروی لوکس و معمولی رو بدانی .

      شما یک برند لوکس را برای من که در لیست باشه بگو .

      فولکس هم چون فروشش در امریکا خیلی کمه حضور نداشته .

      فولکس رو باید در چین بررسی کرد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. SAEED

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    جالبه!فقط ژاپن و آمریکا!دمشون گرم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. hero

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    البته از محتوای این مقاله هم میشه متوجه شد که از یه سایت یا نشریه آمریکاییه!!
    اومدن قوم قبیله خودشون رو اول گذاشتن. هیچ بقالی هم نمیگه ماستم ترشه!
    والا این ماشینای آمریکایی فقط توی ایالات متحده خریدار دارن
    حالا اگه نویسنده مقاله مثلا آلمانی بود یه جور دیگه لیست رو میچید
    حتی توی کشورهای عربی هم ازشون استقبال نشده
    اگه میخواین شاسی بلند بخرین در مورد ژاپنی بودنش شک نکنین!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      اعتبار ازمایش های کیفی جی دی پاور به قدری زیاده که وقتی اعلام میشه، میتونه سهام شرکت ها رو از زمین به آسمون ببره یا بلعکس!
      این نتایج مورد قبول تمامی سازندگان خودرو،نشریات مجلات و منتقدین بنام خودرو هست.
      از همین جی دی پاور همین چند وقت پیش دعوت شد تا بره چین و وضعیت کیفی سازندگان خودرو در اون کشور رو بررسی کنه که نشون دهنده اعتبار این کمپانی ناسود بر هست
      جی دی پاور فقط در باره کیفیت سنجی اتومبیل فعال نیست و کیفیت تمامی لوازم خانگی، شرکت های هوایی، بیمه، بانک، تلفن و تبلت و… رو بررسی میکنه که باز آمار و نتایجش بسیار مورد اعتماد شرکت هاست و نتایجش میتونه سیاست های اینده یک شرکت رو تغییر بده
      در مورد فروش جی ام، جی ام الان دومین سازنده خودرو از نظر فروش در دنیاست که خودش گویای خیلی چیزاست.
      خودرو های لوکس که معمولا تحت برند های اروپایی فروخته میشن، بسیار پرخرج و مستهلک هستند و هیچ ادعایی هم در ضمینه هزینه کم نداشتند و عادی هم هست که در لیست نباشن، اون خودرو ها ویژگی های مطلوب دیگری دارن که مشتری رو به خودشون جذب میکنه
      بقول مرحوم میلاد:”هیچ خودروسازی کامل نیست”
      :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مرتضی

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (849 ديدگاه)

        دی جی پاور مثل بیشتر امریکایی ها فقط اسمه!! که با تبلیغات بزرگش کردند البته برای همه این اعتبار رو نداره!!! اینو اگه از اول تا اخر لیست بی ام و و بنز بود هم میگفتم!!!!! و البته فکر کنم اینا قابل اطمینان ترین های بازار امریکاهستند نه جهان!! که البته اگه اینطور باشه برای بعضیا تفکیکش خیلی سخته!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          قسمت دوم حرفت رو قبول دارم
          ولی در مورد اعتبار، اون قدر ها هم که فکر میکنی بی حساب یه اعتبار سنج معروف نمیشه
          به قول خاوری استاد اقتصاد، بازار هوشمنده….

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . زیگما منو کشتی ؟؟؟؟

        خیلی خوشحال شدم که جی دی پاور داره به چین میره .

        در ضمن بعضی از ماشین های المانی پرخرج هستند .

        اگر نمیدونی بهت بگم .

        در اخر هم باید بگم هم مرتضی حرفش درسته و هم زیگما .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          جی دی پاور به دعوت دولت چین برای بررسی خودروساز های وطنی اون کشور از نظر کیفی رفته و متاسفانه فولکس و جی ام و… رو بررسی نمیکنه
          اگه خودروساز های خارجی رو بررسی میکرد که عالی میشد
          چون هم جی ام و هم فولکس در چین موفق هستن و با فاصله کمی دارن رقابت میکنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. Metalhead

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    آلمانیا و انگلیسیا کجان؟؟؟؟؟؟ راستی داشبورد شورولت تاهو و جی ام سی یوکان رو که دیدم فکر کردم داشبورد سمنده

    فقط ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      به همون علت که کادیلاک و لکسس و اینفینیتی حضور نداشتند ، المانی ها هم

      حضور نداشتند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. مهدی ف

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    پرچم ژاپن مثل همیشه بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. شلبى

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    همانطور که در متن به ان اشاره شده است این رده بندى بر اساس راضى بودن مالکین و نداشتن هزینه براى ان ها انجام شده است و دلیل نبودن خودروهاى المانى نیز دقیقا به همین دلیل است جون هر جقدر که لوکس هستن و امکانات بالایى دارن همون قدر هم هزینه نکهدارى بالایى دارن و همه میدانیم که ماشیناى امریکایى و زابنى(البته نه برندهاى لوکسشون) کم هزینه هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Metalhead

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      عزیزم پارتی بازی شده اینجا ، کیفیت آلمانیا ، آمریکایی هارو میخوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (685 ديدگاه)

        عزیزم شما کیفیت رو باهزینه نکهدارى اشتباه کرفتى

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. زیگما

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        هزینه خودرو های اروپایی از جمله المانی وحشتناک بالاست.
        کیفیت هم معانی مختلفی داره
        اگه منظورت از کیفیت ، کیفیت مواد داخلی باشه، ب ام و و فولکس واگن اکثر خودرو هاشون داشبوردشون پلاستیکیه که با کیفیت نیست
        اگه کیفیت سگ جونی هست، باید به این امار جی دی پاور اعتماد کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . زیگما حرفتو قبول ندارم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. زیگما

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      پس فولکس چرا نیست؟ اون که لوکس نیست….دلیلش همونیه که در بالا گفتم
      خودرو های اروپایی به خاطر نوع استفادشون، پر هزینه هستن و رطی به المانی بودن یا لوکس بودن نداره
      البته در همین رتبه بندی مربوط به خودرو های لوکس سدان، یه بنز هم هست که نشون میده بنز داره شروع میکنه به کاهش هزینه های جانبی پس از فروش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (685 ديدگاه)

        شما درست میکى ولى تو کامنت قبلى شما هم به لوکس بودن اشاره کردى

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        فولکس به خاطر فروش کم ان در امریکا مورد بررسی قرار نگرفته و

        نمیشه که قضاوت درستی کرد . قضاوت فولکس باید در چین صورت گیرد .

        یک بار دیگر هم گفتم که بعضی از المانی ها هزینشون بالاست .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          ربطی نداره و این بررسی از میان کلیه خریداران هست
          خودرو های اروپایی هزینه هاشون کلا بالاست
          دلیل هم داره
          چون به دلیل قوانین سخت گیرانه محیط زیستی معمولا خودرو ها رو بیش از 5 سال نگه داری نمیکنن(یا در خوش بینانه ترین حالت 10 سال!)
          و خودروساز ها هم خودرو هاشون رو برای همون چند سال اولیه میسازن و نگران هزینه های خودرو پس از کارکرد های بالا نیستند و طبیعی هست که مشکلات فنیشون زیاد تر از ماشین های امریکایی باشه .
          در امریکا وقتی خودرو خریداری میشه، تا وقتی موتورش کار میکنه ازش کار میکشن…..درست برعکس جاهای دیگه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      افرین شلبی . حرفت ستودنی است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. رضا

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    از بیوک خیلی خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. شلبى

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    درود بر GM

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. sadegh

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    آمریکا و ژاپن واقعا توی شاسی بلند و SUV زدن از بقیه ی کشورا سرن، اصلا مث اینکه توی خونشونِ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. امین

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    عاشقتم تویوتا

    سه تا تویوتا باهم.

    همونطور که قبلا گفتم ماشین های ژاپنی یعنی ارامش، راحتی، کیفیت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امید

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    از طراحی داخلی و بیرونی بیوک انکلِیو ۲۰۱۴ خیلی خوشم اومد واقعا میشه روشون حساب کرد و هرجا رفت بدون نگرانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امید

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1323 ديدگاه)

      منظورم بیوک انکور ۲۰۱۴ بود خیلی عالیه داخل کابین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. علي

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    مسخرس
    مورانو هست ولی rx یا lx نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. reza

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    مدل های امریکایی که تو ایران نیس

    ولی از بین ژاپنی ها با FJ خیلی حال میکنم

    قــــــوچ ژاپــــــنی :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امید

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    20

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. PEUGEOT

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    توی این لیست آمریکایی ها و ژاپنی ها پرچمدارن
    هر دوکشور خودروسازیاشون حرف نداره و کیفیت خودروهاشون زبان زد دنیاست
    حالا ژاپنی ها استاد خودروهای کم مصرفن و آمریکایی ها استاد موتور و ماشین های قدرتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مرتضی

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    جالبه جی دی پاور ماشین هایی رو اول تشخیص میده که تو بیشتر تستهای مجلات و شبکه های تست ماشین اول نیستند که هیچ گاهی جزو 5 تای اول هم نیستند دقیقا نمیدونم منطق و میزانش چیه؟؟ واقعا گاهی مضحک به نظر میرسه!! خود گوید و خود خندد!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. بهزاد

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    مرسدس جی کلاس بهترین شاسی بلند دنیا و خیلی دیگه ای از شاسی بلندهای آلمانی و البته رنجرور انگلیسی از این ماشینا بهترن اینو من نمیگم سایت ها ومجلات معتبردنیا از autocar گرفته تا car and driveوخیلی های دیگه اینهارو تو تستهاشون و مقاله هاشون نشون دادن .اما میرسیم به جی دی پاور که یک موسسه وابسته به خودروسازان ژاپنی و امریکایه که بیشترین کارش تبلیغات برای این شرکت هاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. امین

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (146 ديدگاه)

    بهرحال این واقعیته که تو شاسی بلندا امریکا حرف اولو میزنه.
    این رده بندی معقول بنظر میاد.
    قطعا اگه تو این رقابت پیکاپ ها هم در نظرمیگرفتن کل لیست امریکایی میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. کافر مقدس

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    اگه آمریکایی جیز نبود و ورودش ب ایران آزاد بود ملت دوتا میدیدن تو خیابون همه الان میگفتن […]

    اکثر مردم از دیده هاشون نظر میدن تا دونسته هاشون . . . .

    سالهاست آمریکا حرف اول رو تو suv میزنه بعضی از هوندا ها و تویوتا های suv خودشون هم آمریکایی ن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. زیگما

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    این یه واقعیته که
    وقتی خودروی سال ژاپن اعلام میشه و بر فرض مثال خودرو ژاپنیه، آلمان باز ها و بقیه نتایج رو قبول ندارن
    وقتی خودروی سال امریکا اعلام میشه و برنده المانی نداره باز یه سری نتایج رو دروغ میخونن
    وقتی خودروی سال اروپا المانی انتخاب میشه هم باز یه سری هستن که از نظرشون نتایج متقلبانه هست
    وقتی جی دی پاور با این ید طویل در این کار و این همه اعتبار میاد و کیفیت سنجی میکنه،
    باز هم یه سری باید نتایج رو زر سوال ببرن
    تا وقتی تعصب هست ، همه این ها دروغه و تعصب درست میگه
    الان دنبال یه سری اطلاعات هستم که توسط یه شرکت در لس انجلس جمع اوری میشه و هزینه تعمیرات رو تا 4 سال بعد از خرید خودرو منتشر میکنه
    وقتی اون اطلاعات رو منتشر کردم میفهمید چقدر جی دی پاور صحت داره….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. NASSY

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    بابا امــــــــــــــــــــــریکای جهان خوار !!!!!

    اول امریکـــــــــــــــــــــــــــــــــــا بعد ژاپن !!!!

    میلاد خودتو کنترل کن داداش (به امید قرار گرفتن اروپایی ها توو این لیست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      ای بابا میلاد بیچاره که چیزی نگفت
      میلاد خودش قبول داره خودروساز های آلمانی اصلا ادعایی در زمینه کم خرج بودن و سگ جون بودن ندارن.
      عوضش مزیت های دیگری دارن که بقیه خودروساز ها ندارن…..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NASSY

        ۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        میلاد خــــــــــــــــــــان عزیزی داداش!

        زیکما جان , منم عاشق ماشین های المانی هســــــتم اما میلاد

        تعصب خاصی ب المان ها داره !!!!(فکر نکنم خوده المان ها اینقدر نسبت ب خودشون تعصب داشته باشن)

        WE LOVE YOU MILAD :x

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مرتضی

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (849 ديدگاه)

          اتفاقا ماشین های المانی به سگ جونی معروفند و بارها اینو ثابت کردند بیشترین پیمایش ماشین ها رو ببین ده تای اولش چند تاش المانیه؟؟؟ اگه بگن از ده تا هفت تاش المانیه تعجب نمیکنم میدونم پورشه و مرسدس و فولکس واگن حتما در صدر جدول هستند!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          این پست نشون داد که چقدر متعصب اینجا هست .

          اگر لکسس و کادیلاک و رنجروور و اکورا و اینفینیتی و

          و … حضور داشتند ، مطمئن باش المانی ها هم حضور پیدا

          میکردند .

          شما برو ارزش فراری را بیار بالا .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        در مورد هزینه حرفتو قبول دارم ولی در مورد سگ جون نه .

        این حرفو از کجات دراوردی ؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          سگ جون بودن یعنی اینکه خودرو بدون مشکل تا مدت زیادی کار کنه و نیازی به تعمیرات نداشته باشه.
          این آمار ها هم بر اساس همین موضوع تنظیم شده!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مرتضی

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (849 ديدگاه)

          سگ جون بودن یعنی بالای یکی دو میلیون کیلومتر راه بره و هنوز بره!!! مثل فولکس سوسک!! که اینجا بهش میگن قورباغه!! که رکورد جهان دستشه! یا بنز 170 که دومه!! و یه پورشه هم تو همین سایت دیدیم که هنوز مثل ساعت کار میکرد بعد این همه سال!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  26. بهزاد

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2412 ديدگاه)

    در اول متن به وضوح اشاره میکنه که این اطلاعات توسط خریداران این خودروها پر شده و gdpower فقط زحمت کارهای اداری رو کشیده ولی باز دوستان کم لطفی میکنند و برچسب رشوه و طرفداری از کشوری خاص رو میزنند!
    تست خودرو توسط تحلیلگران و نتایجش هیچ ربطی به کیفیت بلند مدت نداره و آمار کیفی و قابلیت اطمینان با هندلینک و قدرت موتور و بازدهی و مصرف سوخت و… ممکنه همخوانی نداشته باشه.
    اگر به آمار خریداران خودرو نو در آمریکا هم توجه کنیم به این نتیجه میرسیم که میانگین سنی اونها بالاست (برخلاف تصور دوستان جوان و گل ایرانی)
    مثلا برای هوندا 47 سال و بنز هم بالای 55 سال و…
    در نتیجه دور از ذهن خواهد بود که اینگونه افراد مجذوب تست تحلیلگران با القابی چون هندلینک و شتاب و قدرت موتور و شتاب جانبی و رکورد پیست و درگ و… شوند و به اقتضای سن و مکان و محیط و هزینه و… بی شک به دنبال خرید خودرو مطمئن برای گذران زندگی خواهند بود و اونوقت پی به صحبت زیگما عزیز میرسیم که قدرت gdpower و kbb و کانسومر رپورتز و… از motor trend و car and driver و… در فروش خودرو بیشتره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      واقعا گل گفتی داداش
      ایول داری بخدا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. NASSY

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    از همه مهم تر این که 2 محصول یک شرکت , اول و دوم هستن !!!!!!!

    دمــــــــــــــــش گرم (یاد بیوک های توو ایران بخیـــــر)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. احسان(احسان سابق)

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    شولت تاهو و سوبوربان و کادیلاک اسکالید که یکجور طراحیو پلتفرم و بدنه دارن پس چرا فقط تاهو هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. حامد MASERATI GT

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (308 ديدگاه)

    به صرفه ترین اینها تویوتا RAV4 هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. سام

    ۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام و عرض ادب خدمت کارکنان ارجمند سایت پدال
    موسسه جی.دی پاور یکی ازمعتبرترین ها توی دنیاست و بازار آمریکا نیز باکیفیت ترین بازار خودرویی دنیاست.درسته که توی این بازار از کشور چین ماشین کمتر فروخته می شه ولی این فقط از لحاظ کمیت خودروهاست نه کیفیت اونها. توی این کشور هر ماشینی به راحتی مجوز فروش نمی گیره و گرنه ماشین های چینی به راحتی وارد این بازار می شدن.من خودم از ماشین های آمریکایی اصلا خوشم نمی اومد تا این که سه سال پیش توی عربستان این ماشین ها رو از نزدیک دیدم و واقعا شیفته شون شدم.به جرات می تونم بگم که وانت ها و شاسی بلند های آمریکایی بی نظیرن ،چه از لحاظ کیفیت و چه زیبایی و چه استحکام. به همین خاطر شاسی بلندهایی مثل شورولت تاهو و جی ام سی یوکان حرف اول رو توی عربستان می زنند.اگه یک بار شورولت تاهو رو از نزدیک ببینین حاظر نیستین اونو با تویوتا لندکروز هم عوض کنین .لندکروزی که خودش جزو بهترین هاست. باسپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا