چشم اندازهفته نامه

نتایج دوئل‌ها: معرفی برندگان گروه سدان‌های متوسط لوکس

دور هفتم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال به پایان رسیده است و همانند گذشته پس از چند رو وقفه دور بعدی را آغاز می‌کنیم. از سوی دیگر اما تا این جای رقابت‌ها، دوئل‌های بسیاری از گروه‌ها به پایان رسیده و راه‌یافتگان به مرحلهٔ بعدی مشخص شده‌اند؛ بنابراین تصمیم داریم در این چند روز وقفه‌ای که تا آغاز دور بعدی مرحلهٔ مقدماتی رقابت‌ها وجود دارد، طی مطالب کوتاهی هرروز به اعلام نتایج نهایی و برندگان یکی از گروه‌های تکمیل‌شده بپردازیم. همچنین در این مطالب دوئل‌های مرحلهٔ بعدی هر گروه را نیز ذکر می‌کنیم. امروز اولین قسمت از این مطالب را با اولین گروه تکمیل‌شده یعنی گروه سدان‌های متوسط لوکس آغاز کرده‌ایم. دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ مقدماتی ازاین‌قرار بودند:

مرسدس بنز E کلاس

اینفینیتی Q70

آئودی A6

جنسیس G80

مرسدس بنز E کلاس

آئودی A6

کادیلاک CTS

لینکلن MKZ

جگوار XJ

مازراتی گیبلی

کادیلاک CTS

مازراتی گیبلی

ب‌ام‌و سری ۵

آکورا TLX

لکسس GS

ولوو S90

ب‌ام‌و سری ۵

ولوو S90

لکسس ES

کادیلاک XTS

تسلا مدل S

فیسکر کارما

کادیلاک XTS

تسلا مدل S

دوئل آخر این گروه بین ب‌ام‌و سری ۵ و آکورا RLX برگزار شد که در این رقابت درمجموع تعداد ۱۷۳۸ رأی به ثبت رسیده است. در این دوئل سری ۵ توانست با دریافت ۱۵۰۵ رأی و کسب ۸۶ درصد از کل آراء قاطعانه پیروز گردد درحالی‌که TLX موفق به کسب تنها ۲۳۳ رأی شده است. بدین ترتیب با برگزاری آخرین دوئل گروه سدان‌های متوسط لوکس، راه‌یافتگان به مرحلهٔ بعدی رقابت‌ها از این گروه مشخص شدند که عبارت‌اند از:

مرسدس بنز E کلاس

آئودی A6

کادیلاک CTS

مازراتی گیبلی

ب‌ام‌و سری ۵

ولوو S90

تسلا مدل S

کادیلاک XTS

از میان شانزده شرکت‌کنندهٔ گروه سدان‌های متوسط لوکس، این هشت خودرو به مرحلهٔ بعدی صعود کرده‌اند که پس از رقابت در آن مرحله، نهایتاً چهار خودرو راهی فینال خواهند شد. دوئل‌های گروه سدان‌های متوسط لوکس در مرحلهٔ بعدی بدین‌صورت خواهد بود:

ب‌ام‌و سری ۵

تسلا مدل S

؟

مرسدس بنز E کلاس

مازراتی گیبلی

؟

کادیلاک XTS

کادیلاک CTS

؟

آئودی A6

ولوو S90

؟

با کلیک بر روی لینک‌های زیر نیز می‌توانید تمامی دوئل‌های گروه سدان‌های متوسط لوکس را مشاهده کنید:

دوئل مرسدس بنز E کلاس و اینفینیتی Q70

دوئل آئودی A6 و جنسیس G80

دوئل کادیلاک CTS و لینکلن MKZ

دوئل لکسس GS و ولوو S90

دوئل جگوار XF و مازراتی گیبلی

دوئل ب‌ام‌و سری ۵ و آکورا RLX

دوئل تسلا مدل S و فیسکر کارما

دوئل کادیلاک XTS و لکسس ES

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. (ali (Chevy nova

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (6810 ديدگاه)

    دوئل ها خىلى داره سخت مىشه و من همچنان منتظر رقابتهاى سخت تر هستم البته نکته اونکه 2 تا ماشىن با مشخصات و قىمت مشابه رقابت کنن نه مثل رقابت فورد جى تى و نىسان جى تى ار که تفاوت قىمتشون خىلى خىلى بالا بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      سخت ؟؟؟؟
      الان فقط باید ببینیم کی بعد m5 دوم میشه ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    احتمالا این سگمنت مال eکلاس بشه
    ولی خیلی دوست دارم کدیلاک برنده کل این سگمنت باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (Chevy nova

      ۹ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      F22
      اىن رقابتها رو به چشم ىه رقابت جدى نباىد دىد و بهتر به چشم مکانى براى تبادل نظرات دونستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. F۲۲RAPTOR

        ۹ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (2598 ديدگاه)

        مرسی از پیشنهاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. شاهين

      ۹ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      فکر کنم e class این سگمنت رو میبره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. علی

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    به نظر من ((((((((بنز و آئودی ))))))مستحق فینال هستن .ولی از bmw 5 هم نمیشه گذشت .

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mehdi TuRbO

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1959 ديدگاه)

    فقط لکسوس حیف بود حذف بشه مخصوصن با طراحی داخلی فوق العادش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. KamyR

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (51 ديدگاه)

    خیلی ناراحت شدم که آخرین نماینده ی مازراتی خورد به e class . مازراتی تو این دوئلا خیلی بدشانس بود??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. الف.ی

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1642 ديدگاه)

    پدال هنوز نمی تونم درکت کنم!!!!!!!!!
    از اینکه در گروه سوپر اسپرت ها مرسدس AMG GT و جگوار اف تایپ و بی ام و i8 رو کنار اونتادور s و فراری 812 قرار دادی!!!!!
    دوئل های گروه مکلارن p1 و لافراری و بوگاتی و … هم که یکی از یکی بدتر بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر دهقان

      ۹ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (695 ديدگاه)

      درود دوست عزیز
      در گروه سوپراسپرت‌ها تمامی خودروها بجز لامبورگینی اونتادور و فراری 812 تقریباً در یک سطح قرار دارند. به همین دلیل امکان ایجاد یک گروه مجزا تنها برای دو خودرو وجود نداشت و بنابراین ناچراً اونتادور و 812 را با سوپراسپرت‌های ضعیف‌تر در یک گروه قرار دادیم.
      در گروه هایپرکارها اما حق با شماست و چینش رقبا از ابتدا چندان هماهنگ صورت نگرفته است. از طرف دیگر بتازگی خودروهای جدیدی مثل هنسی ونوم و مک‌لارن سنا هم به این گروه اضافه شده‌اند. به همین دلیل به احتمال زیاد دوئل‌های گروه هایپرکارها بار دیگر با چینش جدید رقبا برگزار خواهد شد.
      سپاس از همراهی و مشارکت شما

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. الف.ی

        ۹ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (1642 ديدگاه)

        سپاس فراوان بخاطر اهمیت دادن به نظر و پیشنهاد کاربران

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Amin

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (91 ديدگاه)

    لکسوس کاملا بهتر بود از ولوو و فقط از رو تعصب رفقای المانی باز حذف شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Yaser1986

      ۹ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (76 ديدگاه)

      دوست عزیز ولوو ماله سوئد هستش ربطی به دوستداران آلمانی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیرمحمد

        ۹ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (238 ديدگاه)

        کلا دوستان ژاپنی باز توهم توطعه دارن چیز جدیدی نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Amin

        ۹ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (91 ديدگاه)

        میدونم ولوو برا سوئده!ولی خب خیلی حال نمیکردن لکسوس بره بالا دیگه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. lawyer hamid

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (73 ديدگاه)

    بنظر من که e class و سری ۵ به فینال راه پیدا میکنن
    اونم یه دوئل سنتی و داغ
    احتمالا تو فینال هم بنز با اختلاف حدود ۱۰ درصد برنده میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. رامتین

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    در نهایت در هر سگمنت میشه 3 خودروی برتر را دید و با نتایج car&drive یا سایتهای دیگه مقایسه کرد. البته نباید مغرضانه رای داد. ضمن اینکه نتایجی که حاصل میشه یه عیبی داره: ما همه این خودروها را بر مبنای اعداد و ارقام و مطالعات فردی انتخاب میکنیم، اما سایتهای خارجی معمولا همه این خودروها را تست می کنند و طرف که رای داده اکثر خودروها را سوار شده!! در هر حال کار خوبی انجام شده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Love Cars

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    به نظرم دوئل ها منصفانه نبود نمونش دوئل بی ام و سری 5 با آکورا RLX.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا