چشم اندازهفته نامه

نتایج دوئل‌ها: معرفی برندگان گروه سدان‌های کوپه

در ادامهٔ انتشار سری مطالب نتایج دوئل‌ها امروز نوبت به گروه سدان‌های کوپه رسیده است. این یکی از خلوت‌ترین گروه‌های رقابت‌ها بوده و تنها شش خودرو در آن حضور دارند که همگی هم آلمانی هستند. شرکت‌کنندگان گروه سدان‌های کوپه در مرحلهٔ مقدماتی به ترتیب زیر باهم به رقابت پرداختند:

آئودی A7

ب‌ام‌و سری ۶ گرن کوپه

مرسدس بنز CLS

ب‌ام‌و سری ۶ گرن توریزمو

آئودی A7

مرسدس بنز CLS

مرسدس-آام‌گ GT 4

پورشه پانامرا

مرسدس-آام‌گ GT 4

در آخرین دوئل این گروه، پورشه پانامرا و مرسدس-آام‌گ GT 4 باهم به رقابت پرداختند. در این دوئل مجموعاً تعداد ۱۷۷۲ رأی به ثبت رسیده است که مرسدس با دریافت ۱۰۵۲ عدد از آن‌ها و کسب ۵۹ درصد از کل آراء به پیروزی رسید درحالی‌که پورشه موفق به دریافت ۷۲۰ رأی شده است. بدین ترتیب سه خودرویی که از گروه سدان‌های کوپه به مرحلهٔ بعدی راه پیدا می‌کنند مشخص شدند؛ اما در این گروه هم مشکل تعداد فرد بودن راه‌یافتگان به مرحلۀ بعدی وجود دارد. همان‌طور که قبلاً به‌طور کامل توضیح دادیم، برای حل این مشکل خودرویی که در مرحلۀ مقدماتی با کمترین اختلاف شکست خورده است را هم به همراه خودروهای پیروز راهی مرحلۀ بعدی خواهیم کرد تا تعداد خودروها زوج گردد. بدین ترتیب با بررسی نتایج دوئل‌های گروه سدان‌های کوپه مشخص شد که ب‌ام‌و سری ۶ گرن کوپه در دوئل با آئودی A7 موفق به کسب ۴۵ درصد از کل آراء شده و با کمترین اختلاف شکست خورده است؛ بنابراین این ماشین به همراه سه خودروی پیروز به مرحلهٔ بعدی راه پیدا می‌کنند. این چهار خودرو عبارت‌اند از:

آئودی A7

ب‌ام‌و سری ۶ گرن کوپه

مرسدس-آام‌گ GT 4

مرسدس بنز CLS

 

این چهار سدان کوپهٔ آلمانی در مرحلهٔ بعدی که مرحلهٔ نیمه‌نهایی محسوب می‌شود، طی دو دوئل باهم به رقابت خواهند پرداخت تا نهایتاً از بین آن‌ها دو ماشین به مرحلهٔ نهایی یا همان فینال راه پیدا کنند. دوئل‌های گروه سدان‌های کوپه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی به شرح زیر است:

آئودی A7

مرسدس بنز CLS

؟

ب‌ام‌و سری ۶ گرن کوپه

مرسدس-آام‌گ GT 4

؟

در ادامه نیز می‌توانید مروری داشته باشید بر تمامی دوئل‌های گروه سدان‌های کوپه:

دوئل آئودی A7 و ب‌ام‌و سری ۶ گرن کوپه

دوئل مرسدس بنز CLS ب‌ام‌و سری ۶ گرن توریزمو

دوئل مرسدس-آام‌گ GT 4 و پورشه پانامرا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. joojoo

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (272 ديدگاه)

    با توجه به طراحی های نسل جدید این خودروها……عشق فقط آئودی….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    اول عشق پانامرا وبعد bmw

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    که تعصب باعث حذفش شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. الف.ی

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (1640 ديدگاه)

      شما نتایج دوئل قبلی و قدیمی CLS و پانامرا رو ببین. ببین اونجا آرا چطوره
      انصافا بین AMG GT4 و پانامرا مرسدس خیلی سرتره
      ماشینی که با تعصب حذف شد به نظر من مکلارن P1 بود.تقریبا تمام برتری با مکی بود ولی حذفش کردیم!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ستار

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (145 ديدگاه)

    سری 6 گرن کوپه چقد بد که حذف شد
    یعنی حتی اگر از جلو یک فرد مسن آلزایمری که در قید و بند دنیا نیست هم رد شه سرش و بر میگردونه که نگاش کنه
    دیگه عشق ماشین ها که جای خود دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمدرضا

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (804 ديدگاه)

    خالق کلاس یعنی بی ام و تمام دوئل هارو باخت???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ابولفضل نصیری

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (161 ديدگاه)

    آئودی یه چیز دیگست بین اینا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. shirko

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (21 ديدگاه)

    بخاطر تعصب کور کورانه و بچگانه چه ماشینهایی اومدن بالا ، چه ماشینهایی حذف شدن !!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. cls

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (16 ديدگاه)

    مرسدس ومرسدس فینال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمدرضا

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (91 ديدگاه)

    اول پانامرا بعد مرسدس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا