چشم انداز

چرخ‌های رؤیایی: ۱۰ عدد از گران‌قیمت‌ترین خودروهای جهان

گران‌قیمت‌ترین خودروهای جهان فراتر از یک وسیله برای حمل‌ونقل‌اند. این اثرهای هنری متحرک از دنیایی دیگر به کره خاکی ما آمده‌اند، دنیایی پرزرق‌وبرق، سرعت و قدرت عنصرهای تشکیل‌دهنده‌اش هستند. اگر به شیوه زندگی صاحبان این چرخ‌های رؤیایی کاری نداشته باشیم، این‌ها همان ماشین‌هایی‌اند که ذهنتان را تا حد انفجار می‌رسانند و ما اینجا، آن‌هایی را که چشممان را گرفته به شما معرفی می‌کنیم.

Bugatti Veyron Vivere Mansory
Bugatti Veyron Vivere Mansory
برای شفافیت موضوع، ما تنها خودروهای جدیدی که مجوز عبور از جاده‌های عمومی را دارند در نظر می‌گیریم و از کنار خودروهای کلاسیکی که پایشان به حراجی‌ها باز شده به‌آرامی گذشته‌ایم. همچنین از هر خانواده تنها یک نماینده آورده‌ایم، پس انتظار وجود ۱۰ مدل بوگاتی ویرون را نداشته باشید.

خب اگر اسمتان بوفت، گیتس، استارک یا مک داک است، ثروتمندترین افرادی که در این کره خاکی زندگی می‌کنند، این مرکبان برای شماست سرورم! بعضی‌ها می‌گویند با پول نمی‌توان شادی را خرید، اما آن بعضی‌ها شاید بعد از دیدن این لیست نظرشان عوض شود.

۱۰. (Zenvo ST1 (1.2M
آغازگر لیست ما بیش از آن‌که ماشین باشد، حیوانی است که قلاده‌اش را دریده. زنوو اس تی ۱ موتور ۶٫۸ لیتری V8 خود را به سوپر شارژر و توربوشارژر مسلح نموده تا نیرویی خالص و دهشتناک متولد کند، اما دهشتناک به چه معناست؟ نظرتان درباره ۱٬۱۰۴ اسب نیرو و ۱٬۴۲۹ نیوتون –متر گشتاور چیست که مستقیم به محور عقب می‌روند؟

Zenvo ST1
Zenvo ST1
متأسفانه خودروی دانمارکی ما که قسمت عمده پیکره‌اش دست‌ساز است، از همان روزهای تولد درگیر جنگ‌های بسیاری شده. فصل ۲۱ مستند تخت گاز بود، دریکی از قسمت‌ها اس تی ۱ به پیست معروف برنامه رفت تا همه را به حیرت وادارد، اما مردم فقط شاهد ضعف‌های پیاپی، رکوردهای کند و آتش گرفتن موتور بودند. این هم نوعی سورپرایز شدن، منتهی از جهت منفی.

Zenvo ST1 Interior
Zenvo ST1 Interior
Zenvo ST1
Zenvo ST1
زنوو با ادعاهای تخت گاز مخالفت کرد و برنامه را متهم به پخش کردن کندترین دور فرزندش کرد. کمپانی آتش موتور را هم به ساعت‌ها رانندگی خشن بچه‌های تخت گاز نسبت داد. هرچه باشد، ظاهر زیبا و مرگبار و غرش قلبی که در سینه‌اش می‌تپد، به ما اجازه بیرون انداختنش از لیست را نمی‌دهد.

۹. (Ferrari LaFerrari (1.4M
هایپرکار ۹۵۰ اسب بخاری سرچشمه اعتبار است، درست مانند نامش که به ایتالیایی می‌شود “فراری.” به‌عنوان اولین نیمه هیبریدی کمپانی، لافراری میزبان موتور ۶٫۳ لیتری V12 و یک موتور الکتریکی است. با کمک سیستم بازیابی انرژی جنبشی، رتبه نهم لیست ما تنها چند اسب از هزار اسبش را گم کرده و با ۹۰۰ نیوتون-متر گشتاور به خرد کردن آسفالت جاده‌ها کمربسته است.

Ferrari Laferrari
Ferrari Laferrari
کمتر ماشینی به جذابیت او می‌رسد و حتی کمتر ماشینی سریع‌تر از لافراری شتاب می‌گیرد. با وزن خالص ۱٬۲۷۰ کیلویی، این هیولا صفر تا صد را زیر ۳ ثانیه پر می‌کند و قبل از اینکه عقربه ساعت به ۷ ثانیه برسد با ۲۰۰ کیلومتر سرعت می‌تازد. بد نیست بدانید اسب سرکش ایتالیایی تخت گاز ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد.

Ferrari Laferrari
Ferrari Laferrari
تنها چیزی که از خود ماشین سریع‌تر است، مدت‌زمانی است که به فروش رفت، چون‌که قبل از اینکه شما بتوانید کلمه “وام بانکی ” را ادا کنید سندهای ۴۹۹ واحد از این ابر خودرو به نام صاحبانش خورد. البته فراری دست از سر لافراری برنداشته و برادری به نام FXX K را مخصوص پیست ساخته که بعداً به آن می‌پردازیم.

۸. (Pagani Huayra (1.4M
هوایرا به همان اندازه برای اسم عجیبش معروف است که برای نیروی عظیمش شناخته‌شده است. نامش را از نام خدای باد اینکاها گرفته‌اند، پس هوایرا به یاری موتور شش لیتری V12 خود که با دو توربوشارژر همراه شده، ۷۲۲ اسب تازه‌نفس و ۱٬۰۰۳ نیوتون-متر گشتاور را به خدمت می‌گیرد تا بر جاده‌ها خدایی کند.

Pagani Huayra
Pagani Huayra
سؤال اینکه تا چه اندازه سریع است؟ حاصل دسترنج پاگانی در ۱ دقیقه و ۱۳.۸ ثانیه پیست تخت گاز را پشت سر گذاشت یعنی حدود ۳ ثانیه سریع‌تر از بوگاتی ویرون سوپر اسپرت. حتی آریل اتم ۵۰۰ با آن ۵۰۰ اسبش حریف الهه بادها نشد. با درهای پروانه‌ای باورنکردنی و یکی از پیچیده‌ترین طراحی‌های فضای داخلی، هوایرا هیچ همزادی در جاده ندارد.

Pagani Huayra
Pagani Huayra
Pagani Huayra
Pagani Huayra
Pagani Huayra interior
Pagani Huayra interior
۷. ( Aston Martin One-77 (1.4M
تابه‌حال دقت کرده‌اید که چرا برچسب قیمت بیشتر این ابر ماشین‌ها ۱٫۴ میلیون دلار را نشان می‌دهد؟ خب شاید به این خاطر که نشستن پشت فرمان این نسخه محدود استون این‌قدر سرمایه طلب می‌کرد. گفتیم “می‌کرد” چراکه در این لحظه تمامی ۷۷ برادر به دست صاحبانشان رسیده‌اند. پس متأسفانه فرصت جیمز باند بازی با این خودرو را از دست داده‌اید.

Aston Martin One-77
Aston Martin One-77
و اما شک نکنید که این ماشین زیباترین کلاسیک لیست ماست؛ بدنه One-77 را بر شاسی فیبر کربنی بنانهاده‌اند، پیکره‌ای آلومینیمی و دست‌ساز که ظاهرش را پیچیده و تهاجمی‌تر می‌کند.

Aston Martin One-77
Aston Martin One-77
زیر کاپوت استون کمینگاه یک هیولاست. موتور V12 با ۷٫۳ لیتر ظرفیت توانایی ایجاد ۷۲۰ اسب بخار نیرو و ۷۵۰ نیوتون-متر گشتاور را دارا است، مقدار کمی نیست. این اعداد و ارقام One-77 را بدل به سریع‌ترین استون مارتینی می‌کنند که تاکنون قدم به جاده گذاشته، چراکه تخت گاز ۳۵۴ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد و تنها در ۳٫۵ ثانیه از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

۶. (Koenigsegg One:1 (2.0M
با دو میلیون دلار خیلی چیزها می‌توان خرید – یک‌خانه خیلی خوب، تقریباً ۸۰ مزدا ام ایکس ۵ یا مگاکار سوئدی بالا. قطعاً یک شخص منطقی راه‌های بهتری برای خرج کردن پس‌انداز زندگی‌اش پیدا می‌کند، اما مگاکار ها به منطق لعنتی توجه نمی‌کنند، چون مگاکار هستند.

2015 Koenigsegg One:1
۲۰۱۵ Koenigsegg One:1
One:1 را بر پایه آگرا R ساخته‌اند و نام شاعرانه‌اش را از نسبت یک‌به‌یک کیلوگرم به اسب بخار گرفته. این ابر خودرو ۱٬۳۴۰ کیلوگرمی ۱٬۳۴۰ اسب نیرومند در اسطبل دارد. بله این وسیله ۱٬۳۴۰ اسب بخار نیرو را رام کرده و دقیقاً به همین خاطر سقف سرعتش ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت است. دریک کلام این خودرو یکی از سریع‌ترین ابر خودروهای دنیاست و با هسته لانه‌زنبوری، مقدار زیادی فیبر کربن و ترمزهای سرامیکی یکی از پیشرفته‌ترین‌ها نیز هست.

2015 Koenigsegg One:1
۲۰۱۵ Koenigsegg One:1
Koenigsegg One:1
Koenigsegg One:1
Koenigsegg One:1 Supercar
Koenigsegg One:1 Supercar
تنها شش عدد One:1 از کارخانه بیرون آمدند که در چشم برهم زدنی به فروش رفتند.

۵. (Ferrari F60 America (2.5M
فراری برای گرامیداشت ۶۰ سالگی خود در آمریکای شمالی، ۶۰ واحد از این خودروی بسیار زیبا ساخت. با طرح خط و ستاره روی بدنه و صندلی‌هایی با پوشش پرچم آمریکا، F60 مناسب وطن‌پرستان ایالات‌متحده است. مایلید شکوه و عظمت F60 را بیشتر حس کنید؟ سقف پارچه‌ای خودرو را کنار بگذارید و از منظره لذت ببرید.

Ferrari F60America
Ferrari F60America
F60 را بر اساس F12 برلینتا ساخته‌اند، پس مشخصات فنی این دو باهم یکسان است؛ اما F12 را یک فیات پاندا فرض نکنید که ایتالیایی‌ها خودروی‌شان را با استناد بر آن ساخته‌اند. موتور ۶٫۲ لیتری V12 با ۷۴۰ اسب باشکوه، کافی است تا این ابر ماشین صفرتا صد را تنها در ۳٫۲ ثانیه پشت سر بگذارد. ابر ماشین پرچم نشان با گذشته‌های دور کمپانی گره‌خورده، چراکه ایتالیایی‌ها در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی نیز تعدادی خودروی خاص ساخته بودند.

Ferrari F60America
Ferrari F60America
Ferrari F60America
Ferrari F60America
۴. (Mansory Vivere Bugatti Veyron ($3.4M
لیست ما هرگز بدون وجود نماینده‌ای از بوگاتی ویرون تنومند کامل نخواهد بود. ما این بار انگشتمان را به‌سوی Mansory Vivere edition نشانه رفتیم، چون‌که نه‌تنها یکی از پرسرعت‌ترین خودروهای دنیا بلکه یکی از گران‌قیمت‌ترین‌ها نیز هست.

Mansory Vivere Bugatti Veyron
Mansory Bugatti Veyron Vivere
Mansory Vivere Bugatti Veyron
Mansory Bugatti Veyron Vivere
جادوگران آلمانی منصوری، یک گرند اسپرت ویتِس را برداشتند و با بدنه‌ای از جنس فیبر کربن، پکیج اسپویلر جدید، چراغ‌های LED ارتقا یافته و جلوپنجره بازطراحی شده آراسته‌اش کردند. برای این‌که ویرون هنری‌تر شود، آن‌ها نقشه‌های تاریخی مسابقاتی چون Tagra Florio را با لیزر بر بدنه خودرو حک کردند. در ضمن سقف سرعت این ابر خودرو ۴۰۸ کیلومتر بر ساعت است.

قسمت دوم: فراتر از رؤیا; گران‌قیمت‌ترین خودروها

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی بازیار

نویسنده و مترجم اخبار دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. Reza :: Deutschland :: Mercedes

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    درود
    توان پاگانی هوایرا اصلاح شود

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. میلاد

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      درود
      من رفتم یه سرچ زدم و با این مواجه شدم: 620hp and 740lb-ft شما این رو چی ترجمه می کنید؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Carbonado Aventador

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      بقیه متن کجاست؟؟؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. Carbonado Aventador

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      بقیشم میزاشتین!
      از مهدی بازیار تشکر میکنم بابت مطلب خوبشون

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Xman

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (546 ديدگاه)

        منتظر وننو و لایکن هایپر اسپرت بودی نه؟ منم همینطور اما تو اخر متن گفت که منتظر باشین ادامه دارد…..

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. پژمان

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (296 ديدگاه)

      اقای نویسنده وزن خشک ماشین هیچ وقت حساب نمیشه بلکه وزن اصلی ماشین حساب میشه لافراری1420 کیلو وزن داره . لافراری تو تست موتورترند 0 تا 60 مایل ( 0 تا 96 کیلومتر) رو تو 2.4 ثانیه ثبت کرد یعنی 0 100 رو تو 2.6 ثانیه میزنه ضمنا شرکت فراری حداکثر سرعت لافراری رو 350< یعنی بیش از 350 کیلومتر اعلام کرده فراری 458 تو تستی که در اتوبان کنار پیست نوربرگ انجام شد تونست سرعت 341 کیلومتر رو ثبت کنه مطمئنا حدامثر سرعت لافراری بیشتر ار 350 کیلومتر هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        درود
        350 km/h
        Ferrari states that the car has a top speed exceeding 350 km/h (217 mph), and that it is capable of reaching 100 km/h (62 mph) in under three seconds, 200 km/h (124 mph) in under seven seconds, and a speed of 300 km/h (186 mph) in 15 seconds.

        1,250kg
        Advanced carbon fibre tub construction helps to achieve a dry weight of around 1,250kg. To cope with the awesome power and performance, the La Ferrari’s front Pirelli P Zero tyres are bigger than on the Enzo, plus there’s a new generation of Brembo carbon ceramic brakes.Jun 12, 2015
        Ferrari LaFerrari: price, specs and all the details | Auto …
        http://www.autoexpress.co.uk/ferrari/laferrari/…/ferrari-laferrari-pric…Auto Express

        البته وزن در این مقاله اشکال داره حدود 20 کیلوگرم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. آرمااااان

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      رینگارو ول کن،ماشیناااارو،اون ONE_77رو

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. Aston Martin

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      چرا صندلی های آخرین عکسی ک گذاشتین اینقدری هم اسپرت نمیزد؟حاشیه هاش کمه چطو قراره. مسافرا رو ا تکون های اضافی نگه داره؟
      کمربندش هم سه نقطه ای بنظر نمیرسید
      عجیبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Lord Cezar

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (300 ديدگاه)

    بوگاتی ویرون منصوری از همشون خاص تره . خیلی خوبه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امید

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (409 ديدگاه)

    انصافا کونیخزگ وان خیلی زیباست
    و همچنین سریعترین
    بوگاتی و لافراری رو یه لقمه چپ میکنه !!!
    خبری هم از لامبو نیس
    منتظر قسمت 2 و 3 هستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      کونیخزگ؟ کوانیگ زگ درست داداش. تلفظش(koenigzeg)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ALL CARS

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    مگه میشه حرفی زد
    اعدادو ارقام قابلیتهاشون یکطرف
    زیباییهاشون یکطرف، قیمتشونم همون طرف :)

    سپاس از مهدی بازیار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امیر مرادی

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    متن عالی بود
    خود ماشینا فوق العاده
    دیگه نظر میخوان چکار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. lmbx

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (287 ديدگاه)

    متن جالبی بود.اما هیچ کدوم مثل لامبورگینی وننو چشم ها رو به خودش خیره نمیکنه
    با ابهت ترین ماشینی که میشناسم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      چرخ های فیبر کربنی وننو
      زیباترین چرخ هاییه که دیدم….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. RAYAN

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (62 ديدگاه)

    با تشکر از نگارش زیبای آقای مهدی بازیار که با ادبیاتی جذاب به توصیف خودروها پرداختند.. نظر من کوئنیگ زگ وان هست چون تنها هایپر کار با تعریف 1کیلوگرم به هر اسب بخار هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. MohseN

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (53 ديدگاه)

    پس لامبو کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Infinite

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (452 ديدگاه)

      شکیبا باشید
      اگر این لیست ادامه پیدا کنه قطعا نام وننو رو هم خواهید دید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Xman

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (546 ديدگاه)

        و نام لایکن با قیمت3.5 میلیون!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. AHMADREZA

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    هیچ کدومشون ارزش این همه پول رو ندارن چه خبره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. h112

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (434 ديدگاه)

      اگه بحث پول باشه..حق با شماست یه gtr یا کوروت کار همه شون رو میکنه…ولی ایجا بحث گرانقیمت ها و خاص بودنه/

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. luis

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    جالب بود اگه میشه یه مقاله هم از خودروهای گران قیمت کلاسیک بزارید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مرصاد قاسمی

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    قطعاً یک شخص منطقی راه‌های بهتری برای خرج کردن پس‌انداز زندگی‌اش پیدا می‌کند، اما مگاکار ها به منطق لعنتی توجه نمی‌کنند، چون مگاکار هستند.

    این تیکش عالی بود …. واقعا همینه … یه سری چیزا منطق لازم نداره ….

    آقای بازیار ,عالی بود … منتظر مقاله بعدی هستیم ….دستت درد نکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. پوری پوریا!

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (322 ديدگاه)

    عاقا ینی چی ؟؟؟؟؟؟؟
    لامبورگینی وننو رو ول کردین دو تا بوگاتی نوشتین ؟؟؟
    با اون هندلینگ و فرم بدنه …
    با اون چرخ ها و اسپویلر…
    باا اون قیمت.
    ظاهرشم از همه اینا فضایی تره !!
    واقعا که

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (810 ديدگاه)

    ممنون آقای بازیار عزیز.مطلبتون زیبا بود.
    فقط و فقط کونیخزگ آگرا. اصولاً طراحی این کلاس خودرو بسیار مشکله و هر برندی نمیتونه از پسش بر بیاد.آگرا از معدود خودروهایی است که به نظرم در این کلاس طراحی زیبایی داره.
    هرچند طراحیش یه طرف قضیه هست و در طرف دیگه مهندسی فوق العاده این خودرو قرار می گیره.
    تو فیلم NFS چه خودنمایی میکردن این کونیخزگ ها!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Archi KHAN

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    “این اثرهای هنری متحرک از دنیایی دیگر به کره خاکی ما آمده‌اند”
    خیلی جالب بود.
    اینها همه از بهترین ها هستن و شرط انتخابشون بیشتر بر اساس سلیقه اس …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. تحریم خودرو ایرانی

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (43 ديدگاه)

    بوگاتی عجب هیولایییه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. فردین بهادری نژاد

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (129 ديدگاه)

    لیستی که لامبورگینی توش نباشه مفت نمیرزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. نوید جهرمی

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3684 ديدگاه)

    عشق است پاگانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. من

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (249 ديدگاه)

    انتخاب من LaFerrari بعدش ویرون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Infinite

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (452 ديدگاه)

    اگر حق انتخاب داشتم هیچکدوم رو انتخاب نمی کردم.
    صبر می کردم.

    غیر ممکن ها رو تصور کنید…
    http://www.aparat.com/v/RPL6O

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      این که فقط جاده بود و بس…………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. aryan

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فوق العاده بود

    منتظر سه تای اول لیست هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mohsen

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    اون سه تا تو تاپ گیر هر چی ماشین تو چنته داره رو میزن بیرون اگه اتیش میگرف باید همشون اتش میگرف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. mohsen

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    خوشم میاد اسم لامبورگینی در میان نیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. حسین

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    ممنون آقای نویسنده
    ولی واقعا zenvo یا فراری قابل مقایسه با one1 هستش؟
    کمتر ماشینی به جذابیت او می‌رسد و حتی کمتر ماشینی سریع‌تر از لافراری شتاب می‌گیرد!!!
    بهتره مگاکار رو با مگاکار مقایسه کرد
    مثل بوگاتی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. erfan

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    شاهکار بودن لامبورگینی تو اینه که با قیمت کمتر از بوگاتی یه گاو وحشی به شما میده که سراسر کاراکتر و شخصیت و شتاب و وحشیگریه.دوستان بدونن اونتادور SV تو پیست نورنبرگ که به جهنم سبز معروفه رکورد زیر 7 دقیقه زده و تنها دو ثانیه از پورش 918 هیبرید کندتر بوده.کلیپ 1080 شو ببینین!حالا قیمت پورش کجا قیمت لامبو کجا.این شاهکار نیست؟هنر طراحی به محصول بهتر با قیمت تمام شده کمتره!اینم بگم حیف که موتورهای تنفس طبیعی جزء سنت لامبورگینیه ولی منصوری این گاو سرکشو تیون کرده توانش شده 1600 اسب.میخوام ببینم بوگاتی در برابر اون حرفی واسه گفتن داره؟!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. HELL CAT

    ۲ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    دوستان یه سوال شخصی از همتون
    اگه بگن یه ماشین رو بدون محدودیت پولی انتخاب کن کدوم ماشینو بین تمام ماشین های ساخته شده تا به الان انتخاب میکردین؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا