چشم اندازهفته نامه

معرفی گران‌ترین خودروهای جدیدِ تاریخ

بوگاتی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ از خودروی سفارشی La Voiture Noire رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون هم چندین محصول سفارشی توسط این برند معرفی شده است. جدای از بدنه‌ای خاص شامل نمای جلوی گیراتر، چهار خروجی اگزوز و نشان نورانی بوگاتی در عقب، La Voiture Noire گران‌ترین خودروی صفرکیلومتر و جدید تاریخ است. با قیمت فروش ۱۸.۷عقب، رفی شده است.  میلیون دلاری، این خودرو در صدر گران‌ترین خودروهای تک ساخت قرار گرفته است.

اما بوگاتی La Voiture Noire با عبور از چه خودروهایی توانسته عنوان گران‌ترین خودروی جدید را به دست آورد؟ خب محصولات تک ساخت رولزرویس و مرسدس بنز از نظر قیمتی فاصله چندانی با این محصول بوگاتی ندارند و حتی برخی از برادران La Voiture Noire نیز در لیست قرار دارند. در ادامه شما را با گران‌ترین خودروهای جدید تاریخ آشنا می‌کنیم.

  1. استون مارتین والکری

قیمت: ۳.۲ میلیون دلار

استون مارتین والکری

هایپرکار هیبریدی و جدید استون مارتین هنوز وارد بازار نشده اما قبلاً با قیمت ۳.۲ میلیون دلاری سولد اوت شده است. البته بریتانیایی‌ها قیمت رسمی این خودرو را اعلام نکرده‌اند ولی پیش‌بینی‌ها حاکی از فروش والکری با قیمت بین ۲.۶ تا ۳.۹ میلیون دلار دارند. البته قیمت ۳.۲ میلیون دلاری عدد جادویی‌ای به نظر می‌رسد. صرف‌نظر از قیمت، والکری خودروی فوق‌العاده‌ای است. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری ساخت کثورث قدرت ۱۱۶۰ اسبی و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری تولید کرده و حداکثر سرعت بیش از ۳۲۱ کیلومتر در ساعتی را ایجاد می‌کند. استون مارتین تنها ۱۵۰ دستگاه از والکری استاندارد و ۲۵ دستگاه از مدل AMR را خواهد ساخت.

  1. بوگاتی شیرون پور اسپورت

قیمت: ۳.۳ میلیون دلار

بوگاتی شیرون پور اسپورت

دیگر ستاره‌ای که قرار بود در نمایشگاه ژنو حضور یابد بوگاتی شیرون پور اسپورت است که روی آئرودینامیک، وزن کمتر و توزیع بهتر قدرت تمرکز دارد. نیروبخش این خودرو همان نیروگاه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربو است اما با گیربکس بازنگری شده‌ای همکاری می‌کند. اگرچه قدرت خودرو همان ۱۵۰۰ اسب بخار بوده اما ردلاین آن با افزایش ۲۰۰ واحدی به ۶۹۰۰ رسیده است. پور اسپورت همچنین در بخش بدنه تغییراتی داشته و بال عقب بزرگ‌تر و نمای جلوی آئرودینامیک تری دارد. قیمت این خودرو از ۳.۳ میلیون دلار شروع می‌شود.

  1. بوگاتی ویرون Vivere منصوری

قیمت: ۳.۴ میلیون دلار

بوگاتی ویرون Vivere منصوری

این ویرون یک ستاره واقعی است زیرا توسط بوگاتی تولید نشده است. ویرون Vivere خودرویی ویژه است که توسط منصوری تولید شده و قیمت ۳.۴ میلیون دلاری آن باعث جلب‌توجه بیشتر می‌شود. منصوری تنها ۲ دستگاه از این هیولا را با عناصر فیبر کربنی بدنه و کابین چرمی تولید کرده است. پیشرانه ۱۲۰۰ اسبی ویرون Vivere هم باعث ایجاد حداکثر سرعت ۴۰۸ کیلومتر در ساعت می‌شود.

  1. W موتورز لایکن هایپر اسپورت

قیمت: ۳.۴ میلیون دلار

W موتورز لایکن هایپر اسپورت

این کمپانی مستقر در دوبی با معرفی سوپرکار لایکن هایپر اسپورت در سال ۲۰۱۳ جهان را شوکه کرد. با چراغ‌های جلوی LED و صفحه‌نمایش هالوگرافیک در کنسول مرکزی، این خودرو سومین خودروی گران‌قیمت صفر در زمان خود بوده است. لایکن هایپر اسپورت از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربویی استفاده می‌کند که قدرت ۷۸۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۶۰ نیوتون متری دارد.

  1. پاگانی هوایرا رودستر BC

قیمت: ۳.۵ میلیون دلار

پاگانی هوایرا رودستر BC

پس از تولید نسخه استاندارد پاگانی هوایرا، عرضه نسخه رودستر BC اجتناب‌ناپذیر بوده است. این خودروساز سال پیش این هیولای بی‌سقف را با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربویی معرفی کرد که قدرت ۸۰۰ اسبی و گشتاور ۱۰۴۹ نیوتون متری دارد. مالکان علاوه بر داشتن لذت بیشتر به خاطر نبود سقف می‌توانند از مالکیت خودرویی فوق‌العاده کمیاب لذت ببرند. این خودرو تنها به تعداد ۴۰ دستگاه تولید می‌شود.

  1. لامبورگینی سیان

قیمت: ۳.۶ میلیون دلار

لامبورگینی سیان

سیان به چند روش گوناگون پلی به آینده لامبورگینی است. اگرچه سیان بر پایه آونتادور SVJ ساخته شده اما ظاهر وحشیانه‌ای داشته و اولین محصول الکتریکی شده لامبورگینی محسوب می‌شود. علاوه بر وجود پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری، سیان به سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی مجهز شده است. کل قدرت این مجموعه برابر با ۸۱۹ اسب بخار بوده و بنابراین سیان قوی‌ترین لامبورگینی تاریخ است. تنها ۶۳ دستگاه از این هیولا با قیمت ۳.۶ میلیون دلار تولید خواهد شد.

  1. بوگاتی شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰+

قیمت: ۳.۹ میلیون دلار

بوگاتی شیرون سوپر اسپورت 300+

اوایل سال جاری بود که بوگاتی اعلام کرد سقف سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت را با استفاده از شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰+ شکسته است. تنها ۳۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

  1. لامبورگینی وننو

قیمت: ۴.۵ میلیون دلار

لامبورگینی وننو

لامبورگینی تنها ۱۴ دستگاه از وننو را بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ ساخته است. این خودرو بر پایه آونتادور شکل گرفته اما قیمت حدود ۴.۵ میلیون دلاری دارد. زیر کاپوت وننو پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری قرار دارد که قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۷۴۰ اسب بخار و ۶۰۹ نیوتون متر می‌باشد. وننو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای داشته و تا به امروز گران‌ترین لامبورگینی جدید تاریخ می‌باشد.

  1. کونیگ زگ CCXR Trevita

قیمت: ۴.۸ میلیون دلار

کونیگ زگ CCXR Trevita

کونیگ زگ “ارزان‌ترین” محصول خود یعنی جسکو را امسال معرفی کرد اما مدل الماس دار CCXR Trevita دقیقاً در نقطه مقابل قرار دارد. این خودرو دارای بدنه‌ای است که اساساً شامل فیبر کربن با پوشش الماس بوده و نیروبخش آن نیز پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۸ لیتری توئین توربو با قدرت ۱۰۰۴ اسب بخار می‌باشد. تنها ۳ دستگاه از این خودرو تولید شده است.

  1. پاگانی هوایرا ایمولا

قیمت: ۵.۴ میلیون دلار

پاگانی هوایرا ایمولا

اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۹ بود که هایپرکار آرزوها پدیدار شد. پاگانی می‌گوید پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی هوایرا ایمولا قدرت ۸۲۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری دارد. هوایرا ایمولا قوی‌ترین خودروی تاریخ پاگانی بوده و ۳۶ اسب بخار قوی‌تر از BC رودستر می‌باشد. ما برخی ویژگی‌های این خودرو همچون بال عقب بزرگ و ورودی هوای روی سقف را دوست داریم. همان‌گونه که حدس می‌زنید این خودرو بسیار کمیاب بوده و تنها ۵ دستگاه از آن تولید شده است.

  1. بوگاتی دیوو

قیمت: ۵.۸ میلیون دلار

بوگاتی دیوو

از جمله محصولات اخیر بوگاتی می‌توان به دیوو اشاره کرد. اگر این خودرو وجه اشتراک زیادی با شیرون دارد اما خب بوگاتی راه‌های زیادی برای توجیه قیمت زیادتر آن پیدا کرده است. با اضافه کردن رینگ‌های سبک‌تر، اینترکولر فیبر کربنی و حذف متریال سرکوب‌کننده صدا، دیوو چند کیلویی سبک‌تر شده است. البته قدرت این خودرو نسبت به شیرون تغییری نداشته ولی آئرودینامیک آن بهبود یافته و بنابراین در پیست ناردو ۸ ثانیه سریع‌تر از شیرون می‌باشد. بوگاتی ۴۰ دستگاه از دیوو با قیمت ۵.۸ میلیون دلاری را می‌سازد.

  1. مرسدس-مایباخ اکسلرو

قیمت: ۸ میلیون دلار

مرسدس-مایباخ اکسلرو

همانند بسیاری از خودروهای پیشین، مرسدس-مایباخ اکسلرو خودرویی تک ساخت است. این خودرو توسط فولدا، زیرمجموعه گوودیر سفارش داده شده تا لاستیک‌های جدید را تست کند. این خودرو در سال ۲۰۰۴ معرفی شد و پیشرانه ۱۲ سیلندر توئین توربوی آن قدرت ۶۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۲۰ نیوتون متر دارد. حداکثر سرعت این خودرو برابر با ۳۵۰ کیلومتر در ساعت بوده و البته قیمت کنونی آن بیش از ۱۰ میلیون دلار می‌باشد.

  1. بوگاتی Centodieci

قیمت: ۹ میلیون دلار

بوگاتی Centodieci

این خودرو هم سال پیش در هفته خودرویی پبل بیچ معرفی شد و نشان دهنده‌ی یک هایپرکار فوق‌العاده نایاب دیگر بود. تنها ۱۰ دستگاه از این خودرو که ادای احترام به EB110 می‌باشد ساخته خواهد شد. همچنین Centodieci به خاطر گرامی داشت یک‌صد و دهمین سالگرد تأسیس بوگاتی معرفی شده است. استایل منحصربه‌فرد این خودرو باب میل همه نیست اما حداقل درباره خاص بودن آن نگران نخواهید بود. با قیمت حدود ۹ میلیون دلاری، این خودرو یکی از گران‌ترین چهار چرخ های تاریخ است.

  1. رولزرویس Sweptail

قیمت: ۱۲.۸ میلیون دلار

رولزرویس Sweptail

بله از نظر فنی این خودرو مدعی گران‌ترین خودروی تاریخ بوده است. مشکل این است که رولزرویس قیمت آن را به‌صورت رسمی تائید نکرده است؛ اما با قیمت تخمینی ۱۲.۸ میلیون دلاری، این خودروی تک ساخت چند میلیون دلار گران‌تر از خودروی قبلی می‌باشد. تولید این خودرو بیش از ۴ سال زمان برده است.

  1. بوگاتی La Voiture Noire

قیمت: ۱۲.۵ میلیون دلار

بوگاتی La Voiture Noire

با قیمت اعلامی ۱۲.۵ و قیمت فروش ۱۸.۷ میلیون دلاری، این خودرو به‌صورت رسمی گران‌ترین خودروی جدید تاریخ می‌باشد. La Voiture Noire ایده‌ای مدرن از تایپ ۵۷ SC آتلانتیک بوده و از همان پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربوی شیرون استفاده می‌کند. این پیشرانه قدرت ۱۴۷۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتون متری دارد. در این هیولا ۶ خروجی اگزوز بکار رفته و از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به رینگ‌های رادیکال، نمای جلوی گیرا و سفارشی و نشان نورانی در عقب اشاره کرد. این خودرو هم به تعداد یک دستگاه تولید شده است.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. Enzo

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (319 ديدگاه)

    پاگانی هوایرا ایمولا. سوپر استار دنیای خودرو. لامصب بی همتاست . وقتی رسیدم به تصویرش ناخودآگاه لبخند زدم???

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      گفتی والا
      اصلا دیدنش لذت داره
      بوگاتی Centodieci هم واقعا بیخوده
      اما La Voiture Noire زیباست خیلی

      موافقم 3
      مخالفم 1
    2. Zonda R

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      در سالی که 918 و لافراری و p1 معرفی شدند از سرجیو مارچیونه پرسیدند شما کدوم رو بهتر میدونید؟
      جواب این بود لافراری ولی در ادامه این رو گفت اما 918 خودروی اینده هست….
      بعضی از این خودروها تک ساخت هستند و نماد مثل بوگاتی نوویر
      اما در کل انتخاب شخصی من جیمزباند هایپرکارها یعنی پاگانی هست شاید شاید سریعترین نباشه و….

      موافقم 2
      مخالفم 0
    3. suan chwan

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (344 ديدگاه)

      ولی انگار بیشتر قطعاتش پلاستیکیه ایمولا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Reza

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      ❤️❤️❤️ Lamborghini Veneno ❤️❤️❤️

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. GERMANY

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    با احترام به نظر همگی،
    در مقایسه با بقیه ی ماشین ها، من از طراحی و پرفورمنس پاگانی هوایرا اصلا خوشم نمیاد، اونهمه پول برای کوارتر مایل 10.9 ؟!؟
    فقط خاص بودنش خوبه که اونم بقیه ی رقبا دارن.
    تا وقتی مکلارن و لامبو و فراری هستن،
    پاگانی چرا؟
    یا لامبورگینی وننو. یا شیرون. یا همون La Voiture Noire.
    همشون به پی 1 یا 918 میبازن.اونم با قیمت کمتر از یک میلیون.
    با احترام به نظرات شما.

    موافقم 0
    مخالفم 4
    1. Hamidreza

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      ببین
      همه چی اعداد نیستن! اگه اینطور باشه که دیگه لازم به ساختن اینا نیست! پاگانی واقعا کم پیدا میشه تو دنیا کونیگ زگ هم همینطور!
      عشق مهم ترین چیزه!
      الان GT350 ممکنه از خیلی از رقبا کند تر باشه اما من دوستش دارم!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. GERMANY

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (946 ديدگاه)

        با احترام به نظرت داداش
        بله بنظر منم عشق اصل کاره
        ولی من باهاش عشق نمیکنم✋

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. ساسان

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    سیان و بوگاتی La Voiture Noire واقعا طراحی خاصی دارن تو جمع متفاوت به چشم میان

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. ساسان

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      یکی از سیانها در کارخانه لامبورگینی آماده تحویل به مشتری:

      http://uupload.ir/files/54x4_72998667_407093553576441_1196166887891177446_n.jpg

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. سینا BMW

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        به نظر میرسه ارتفاع کمتری نسبت به SVJ داره ، درسته؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ساسان

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (1039 ديدگاه)

          بقول شما انگار چند میلیمتری ارتفاع کمتره ازsvj..هرچند سیستم پنوماتیک جلوی خودرو ارتفاعش قابل تنظیمه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. مهراد

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (760 ديدگاه)

    ۶ تاشون فوق العاده بیخودی گرون بنظر میرسن

    الباقی جزو طراحی های ماندگار و شاهکار

    دو سه تا هم تکرار مکررات ((بوگاتی)) ولی فوق العاده خواستنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (35 ديدگاه)

    من واقعا درک نمی کنم چرا باید یکی واسه لایکن این قدر پول بده اخه مشخصاتش اونقدر هم اعجاب انگیز نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. MHMD

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (68 ديدگاه)

    من اگه پول این ماشین ها رو داشتم ترجیح میدادم , هوراکان و 488 و 911 , جی , GT86 , موشتانگ شلبی , کیمن GT4 , اونتادور , کانیتنننال آخرین نسل , 720S , ونتیج , DB11 , سوپرا و … , همه رو باهم بخرم , خدایی بوگاتی Centodieci چیه واقعا حالت بهم می خوره یا رولزرویس Sweptail …
    ☺☺☺☺

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. ایمان

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    ستاره این لیست رولز رویس هست ⭐⭐

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. MAHDI

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      بعضی رسانه ها قیمت رولزرویس SWEPTAIL رو بیش از اینها زدن یعنی معادل ((20 میلیون)) دلار!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 1
  8. MAHDI

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    انتخاب من بوگاتی شیرون (نسخه اصلی) و رولزرویس sweptail بعنوان یه اثر هنری از رولزرویس!!!
    البته لامبورگینی وننو و بوگاتی دیوو هم فوق العاده ان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آریا ماشین

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (661 ديدگاه)

      شما یه نگاه به دیوو بنداز…??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. OMID

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    هنوزم بعد چند سال وننو جدید به نظر میرسه مدرن تر از خیلی از سوپر اسپرت های جدید
    این ماشین نشون میده میشه طراحی آینده نگرانه و خشن رو کنار هم اورد
    واقعا طراحیش بی‌نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Mahdi

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    بدترین کار زندانی کردن هیولا هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مهراد

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (760 ديدگاه)

    خفن ترینشون کونیکزگ CCXR TREVITA

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علی بلا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (14 ديدگاه)

    به نظرم لکسسlfaهم به عنوان خودرویی که قیمت قطعی اون مشخص نیست بد نبود تو این لیست هم باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. کامارو۲۰۱۷

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    اونوقت هی بگید پراید چقد گرونه
    پژو چقد گرونه
    در حالی که با یه دونه از گرون ترین ماشین دنیا میشه حدود
    ۳ هزار تا پراید صفر خرید ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1195 ديدگاه)

      تو بگو ارزون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. Farzad

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    لایکن هابپر اسپرت ?
    وننو ?
    کونیگ زگ CCXR ?♥️

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مرتضی

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (78 ديدگاه)

    تو این لیست ایمولا یک چیز دیگه است. کاش میشد یک کلیپ از ایمولا داخل پیست ببینیم ، حدس خودم اینه که رکورد دار نوربرگ رینگ بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Saeed

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    هعی
    فقط اون ccxr trevita
    امیدوارم یه روزی سوارش بشم
    فقط سوارش بشم….بزنم به جاده
    وقتی میبینیش روحت رو نوازش میکنه…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. طاها زارع

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (51 ديدگاه)

    بوگاتی با چند تا نسخه سفارشی در آمدی برابر با درامد یک ساله کل یک برند دیگس
    علاوه بر مدیر فروشش هم فوق العادس

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. Elmiraj

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    بیش از ۵۰۰ هزار دلار همه‌ش کلاه برداری مدرنه…

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. مانی

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      خدا وکیلی چجوری قیمت اون رولزرویس رو ۵۰۰هزارتا در آوردی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elmiraj

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (3099 ديدگاه)

        من مخالف سرسخت استفاده از چوب فلان درخت کمیاب و یا چرم یه حیوان زبون بسته در حال انقراض هستم…
        استفاده از طلا و الماس هم برام هیچ توجیهی نداره…
        .
        در کل اگر بزرگترین میلیاردر جهان هم باشی از نظر من هزینه کردن بیش ۵۰۰ هزار دلار برای یه خودرو احمقانه‌ست…

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Hamidreza

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2442 ديدگاه)

          شما اگه خیلی قصد سرمایه گذاری داری و دوست نداری کلاه سرت بزارن برو یه کلکسیونی بخر ارزش بعد ده سال چند برابر میشه !

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سینا BMW

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          پس لامبورگینی، بوگاتی، پورشه، مکلارن، فراری، رولزرویس،پاگانی و…. ماشین های احمقانه ای هستن!!!
          الان اگه تسلا یه ماشین با قیمت ۵۰۰ هزار دلار ساخته بود میشد عاقلانه ترین و بهترین ماشین دنیا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Elmiraj

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (3099 ديدگاه)

          تسلا در گذشته گیر نکرده که استفاده از الماس ، طلا ، چوب و چرم براش افتخار باشه…
          ‌.
          ماشین ۲۰۰ هزار دلاریش میلیون دلاری های بقیه رو پودر می‌کنه…

          موافقم 0
          مخالفم 0
  19. امیر

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (768 ديدگاه)

    اگه خارج از ایران بودم مسلما محصولات تیونینگ شده یا آمریکایی های عضلانی رو به این ماشین های بی فایده ترجیح میدادم فک نکنم طرف بتونه از اینا استفاده کن فقط برای چند دور این همه هزینه بی معنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Siawest

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    اون مایباخ یه چیز دیگست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. kurdishlambo

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (80 ديدگاه)

    وننو و رونتون و سستو المنتو در لامبورگینی و حالا انواع شیرون با رنگ و قالب های متفاوت در بوگاتی همه شون کار وینکلمن هستن!! دمش گرم خدایی راه و روش پر کردن صندوق کمپانی هاشو بلده که البته دومنیکالی در لامبو داره راه و روششو ادامه میده! دمشون گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. soroush

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (55 ديدگاه)

    پدال پاگانی زوندا بارچتا هم به لیست اضافه کن… اون هم با قیمت نزدیک به ۲۰ کیلیون دلار فروخته شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASHKAR

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2 ديدگاه)

      داداش اگه ی سرچی تو نت بکنی میبینی گرون ترین ماشین دنیا خیییلییی قیمتش بالا تر از این بوگاتی یا پاگانیه این لیستی که میبینی بر اساس بالاترین قیمت گزاری خودرو از طرف خوده شرکته ینی خوده شرکت سازنده بدون واسطه فروخته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. محمد

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1485 ديدگاه)

    تو اینکه این ماشینها شاهکارن شکی نیس ولی مالکاشون ادمای خیییییلی بیخودین یا یه شیخ نفتی هستن یا یک خانواده سلطتنی یا یه سلبریتی یا ورزشکاری که اینارو با پول باد اورده تو کلکسیونش جمع میکنه ولی پولدار های خودساخته و دانشمندا رو ببینید هر چقدرم ثروت مند باشن پولشون رو برای ایجاد تکنولوژی جدید یا بهبود زندگی بشر خرج میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا