چشم انداز

گزارش جی.دی.پاور: جهش کره‌ای‌ها، پیشتازی پورشه

در سال ۲۰۱۵، گزارش جی.دی. پاور نشان از پیشی گرفتن کیفیت خودروهای کره‌ای و جا ماندن خودروهای ژاپنی از آنها دارد. ژاپنی‌ها که برای سالیان متمادی به‌عنوان پیشتازان کیفیت در صنعت خودرو مطرح بودند، این بار پشت سر کره‌ای‌های پر شتاب قرار گرفتند. با این وجود، پورشه برای سومین سال پیاپی، با کیفیت‌ترین خودروی سال شناخته شد.

JD Power IQS award
JD Power IQS award
کیفیت اولیه مورد مطالعه برای این سنجش از روی شمارش میزان مشکلات در هر ۱۰۰ خودرو صورت گرفته و نشان می‌دهد که کیفیت کلی با کاهش ۳ واحدی مشکلات نسبت به سال گذشته، بهبود یافته است. اکنون تعداد مشکلات خودروهای جدید به‌طور متوسط به ۱۱۲ مورد در هر ۱۰۰ خودرو در طول ۹۰ روز نخست خریداری رسیده که با توجه به انبوه تجهیزات جدید و پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی، جای تقدیر دارد.

پورشه، با کیفیت ترین خودروی سال 2015
پورشه، با کیفیت ترین خودروی سال ۲۰۱۵
همچنین در این بررسی، برای نخستین بار، مارک‌های اروپایی، عملکرد بهتری نسبت به مارک‌های ژاپنی از خود نشان داده‌اند. و البته این برای دومین بار در طول ۲۹ ساله این بررسی‌هاست که برندهای امریکایی نیز به ژاپنی‌ها رسیده‌اند.

JD-Power-IQS-award KIA
کیا با جهشی چشمگیر توانسته به رتبه دوم جدول صعود نماید. دلیل عمده این صعود بهبود در سیستم جدید سرگرمی و ناوبری این خودروها گزارش شده است.

اصلاح سیستم سرگرمی و ناوبری فورد
اصلاح سیستم سرگرمی و ناوبری فورد
فورد نیز به همین نسبت با ارتقای سیستم پر ایراد MyFord خود توانسته رتبه‌های از دست رفته را جبران نماید. به گفته رنه استفانز، معاون موسسه جی.دی. پاور، هنوز سیستم‌های لمسی سرگرمی و اتصال آنها به وسایل دیجیتالی در صدر شکایات مشتریان قرار دارند. این مشکلات ۶۷ درصد از کل ایرادات گزارش شده را تشکیل می‌دهند و شامل مواردی چون تشخیص صدا و اتصال بلوتوث می‌شوند.
تویوتا و لکسس هر دو با سقوط مواجه بودند که بیشترین صدمه را از سیستم‌های صوتی، ناوبری و سرگرمی دیدند.

جی‌ام‌سی، داج، کادیلاک، جیپ و کرایسلر هم مشکلاتی بیش از میانگین این مطالعه داشتند. به عنوان مثال عمده مشکلات کرایسلر با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جدید محصولات ان است. فیات نیز دوباهر در رده آخر جدول ایستاد. هر چند این برند تعداد مشکلات خودروهای خود را (میانگین هر صد خودرو) از ۲۰۶ مشکل به ۱۶۱ مشکل کاهش داده است.

J.D. Power 2015 Initial Quality Study
J.D. Power 2015 Initial Quality Study
جوایز جی.دی. پاور در دسته‌های گوناگون نیز به صورت ذیل تفکیک می‌شوند که نشان از با کیفیت‌ترین و کم ایراد ترین خودرو در هر بخش دارد:
خودروهای شهری: شورولت اسپارک
خودروهای کوچک: هیوندای اکسنت
خودروهای کوچک لوکس: ب‌ام‌و سری ۲
خودروهای جمع و جور: نیسان سنترا
خودروهای جمع و جور اسپرت: مزدا MX-5 میاتا
خودروهای جمع و جور لوکس: ب‌ام‌و سری ۴
خودروهای جمع و جور اسپرت لوکس: پورشه باکستر
خودروهای متوسط: شورولت مالیبو
خودروهای میان‌سایز اسپرت: داج چلنجر
خودروهای میان‌سایز لوکس: ب‌ام‌و سری ۵
خودروهای میان‌سایز اسپرت لوکس: پورشه ۹۱۱
خودروهای بزرگ: کرایسلر ۳۰۰
خودروهای بزرگ لوکس: لکسس LS
شاسی بلندهای کوچک: هیوندای توسان
شاسی بلندهای کوچک لوکس: آئودی Q3
شاسی بلندهای جمع و جور: شورولت اکوناکس و فورد اسکیپ
شاسی بلندهای جمع و جور لوکس: پورشه ماکان
MPV های جمع و جور: کیا سول
شاسی بلندهای متوسط: کیا سورنتو
شاسی بلندهای میان سایز لوکس: اینفینیتی QX70
پیک‌آپ های متوسط: تویوتا تاکوما
مینی‌ون: نیسان کوئست
شاسی بلندهای بزرگ: تویوتا سکوئیا
شاسی بلندهای بزرگ لوکس: اینفینیتی QX80
پیک آپ های بزرگ سبک: شورولت سیلورادو
پیک آپ های بزرگ سنگین: فورد سوپر دوتی

2015 IQS Rank
منبع:j.d. power

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۹ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    درود بر پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      بنازم حکمت خدارو…
      تا دیروز سرویسمون کرده بودن با این جی دی پاورشون! الان میبینیم که BMW بیشترین نماینده رو داره و همچنین بالاتر از لکسوس قرار گرفته.
      این به ظاهر دوستان اگه ذره ای مرام و معرفت داشته باشن عمرا دیگه بحث نمیکنن اما من که این دوستان رو میشناسم گمون نکنم همچین مرام و مسلکی داشته باشن.
      باز هم حکمت خدارو شکر…
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .
        شاهین جان . خواهشا دیگه این بحث و کش نده . خداروشکر فعلا ظهورنکرده . آدم با یکی بحث میکنه که لااقل در کنار بحث های جوندارش ، چهارتا مطلب هم یاد بگیره .
        از کامنت های دوستان کاملا مشخصه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. amin

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (99 ديدگاه)

        سلام خدمت همه !!! داداشم بار سوم پورش اول میشه این کیفیت اولیه است…در طول سه ماه…اون یکی که بچه های ژاپن توش مینازن و 15 سال لکسس اول کیفیت اولیه نیست :) دست پاچه نشین تو اونم تازه برسین میشه یکبار ما 15 سال اول بودیم :)))) ما که دیگه بحث خاصی نداریم تو جایی که خیلی از مقاله ها رو واسه ترجمه میدی از سایت های معتبر میگن زیاد نمیشه گذاشت و امثالهم و اکانت بر بچه ها رو حذف میکنن…شما اگه ماشین آلمانی داری لذتش ببر اگه نداری خدا بهت بده…آمارم بیخیال خودت 5 سال حداقل یک ماشین سوار شو بعد قضاوت کن…تاکیید میکنم 5 سااااااااال :)))

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. K.MAK.MISEL

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        کاااااااملا موافقم!!!
        فرید کجاست؟هان؟کو؟ همین چند ماه پیش مارو نمود با این جی دی پاور و چند تا موسسه دیگه!
        یه عده ریختن مثل بختک تو سایت دارن جولون میدن
        صفحه قبل هم گفتم اینا مثل داعشن تا روزی که به صلاحشون باشه هستن روزی که نه نیستن!با هیشگی هم اتحاد ندارن!حرف حرف خودشونه.
        سردبیر جان التماست میکنم این یکی رو تایید کن!
        که بعضیا توجه کنن مخصوصا…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سجاد

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (199 ديدگاه)

      اصلا عادت ندارم زیر کامنت اول کامنت بذارم خواهش میکنم بی ادبی من رو ببخشید دوستان ولی دیگه نمیتونستم.
      اول این کامنت یه طرفدار لکسوس رو تو پست سری هفت بخونید:
      اگه پولم رو خواستم بریزم دور اس کلاس…چون هم خرجش زیاده و هم مورد اعتماد نیست برندش…طبق کانسومر ریپورتس کیفیت سایون از بنز بهتره قبول ندارید به آمار رجوع کنید…از سایون!!!!!!!!!!!…متعاسفم واسه بنز و بی ام و که ضعف طراحی دارند…یکم از لکسس یاد بگیرید….
      ما همه عاشق ماشینیم عاشق هر ماشینی ساخت هر نقطه ای از جهان باشه توی هر کلاس و با هر برندی اگه غیر از این باشه نمیتونیم ادعا کنیم عشق ماشینیم ولی متاسفانه صحبت های یه عده که قسم میخورم اصلا ماشین باز نیستن من یکی رو از ماشینای ژاپنی زده کرد، امیدوارم آمار جی دی پاور هم باعث پیشرفت و رقابت هر چه بیشتر بین خودروسازها بشه از ژاپن و کره گرفته تا اروپا و آمریکا و هم باعث بسته شدن دهن کسایی بشه که نافشون رو با تعصب و بی منطقی بریدن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ELDORADO

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    کره داره به کیفیتش اضاف میکنه ماهم داریم کم میکنیم
    ما بارس صفرکیلومترمون گیربکس میترکونه دوماه هم گذشته گارانتی جواب نمیده بعد ژست میگیریم میگیم برنامه گسترده ایرانخودرو برای حضور در بازار جهانی
    بروووووووووووو جمعش کن بابا برو اریسانت بساز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. hasan

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ,واقعا افرین بر کره ای ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sunmartin

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    مطلب بسیار ارزنده ای بود کیا موتورز مرزها را در هم نوردید و به قولی که داده بود “سال 2020 در میان بزرگان و جزو برندهای خواستنی جهان” زودتر از موعد عمل کرد در جدول kia در رده دوم و در زیر نام پر افتخار پورشه قرار گرفته بله اون روز رسید که خودروهای هیوندای کیا از ژاپنی ها کیفیت بهتر شتاب بهتر و عملکرد بهتری داشته باشند کحایید چینی پرستان کجای alireza_r و نریمان و محسن 2 و هزار نام جعلی دیگه که سینه چاک خودروهای بی ویفیت و یکبار مصرف چینی بودید ،در سایت دنده 6 مدام از هیوندای اکسنت بعنوان یک خودروی بی کیفیت نام برده میشه و حتی با خودروی لیفان و جک قیاس میشه و این آقایان نتیجهدگیری کرده و در نهایت رای به چینی ها میدهند چبنی هایی که جز ایران و چند کشور توسعه نیافته و جهان چندمی آفریقایی و در حال جنگ روسیه و اوکراین در هیچ جای دیگری شناخته شده نیستند در مورد کیفبت خکدروهتی کره ای همین بس که شرکت کیا با افتخار محصولاتدخودش با 7 سال گارانتی عرضه میکند و در اروپا و آمریکا طرفداران زیادی دارند البته تمام این موارد مدیون و مرهون سرطراح اسبق آئودی جناب پیتر شرایر است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. omid

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    جونم کره جنوبی که از همه نظر از ژاپن بالاتره کجان این ژاپنی بازا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      داداش هرکی از ماشین سر درمیاره میدونه هنوز کره خیلی مونده تا به ژاپن برسه !!!
      تو تعمیرگاه بودم به ماشین کره ای میگفت چینی زود خراب میشه بد تعمیر میشه :)))
      به طور مثال شما یک سانتافه بخوای موتورش تعمیر کنی اول باید چراغ جلو سپر جلو و جلو پنجره رو باز کنی تا بتونی موتور بیاری پایین…اما پرادو یک جک میزنی موتور از بالا میکشی بیرون این دوتا ماشین مثال زدم چون نمونش دیدم !!! تو بنگاه های ماشین نه تو نمایندگی های مشترک کیا با تویوتا برو یک آمار بگیر میگن کدوم بهتر چون جفتش دارن بهت نظر درست میدن….بچه های مشهد نمایندگی هاشمی برن تحقیق کنن همشون میگن کیا خوبه ولی تویوتا عالی…بخش تعمیرگاهش هم 5 تا کیاست یکی تویوتا :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. ELDORADO

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    کرررررههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ژابن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایرانخودرو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    لیفان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Lord Cezar

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (300 ديدگاه)

    حالا باز بگید کره ای ها اشغال هستن . کسایی که 1 بارم روی ماشین کره ای به جز پراید ندیدن اومدن نظر میدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. RETOLEX

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      اگه کره ای ها اونطور که میگی بودن ، جک s5 رو با توسان و اسپورتیج مقایسه نمی کردن

      کره هر کار کنه به المان و ژاپن و امریکا نمی رسه
      هیوندای اومد جنسیس ساخت که چی . مثلا اومده بود با مرسدس و بی ام و و لکسس و ائودی رقابت کنه ، ولی چی …… . اصلا هیچ کس اینو رقیب خودش حساب نکرد
      شما فقط سواری اینا رو با هم مقایسه کن

      اینقدر میگفتن سورنتو سورنتو سورنتو فقط سورنتو……….. سوارش شدم کلا از هر چی ماشین کره ای هست نا امید شدم ِ

      کمری و ماکسیما و سری 5 بی ام و و خیلی های دیگه که نمونه های قدیمیشون تو ایران زیاده بعد از این همه سال هنوز دارن کار میکنن یا مثلا اون مرسدس های کلاسیک
      پس چرا توسان های قدیمی به این روز افتادن
      پس چرا یه النترا 2015 صفر . صفرررررررررر موتور بد استارت میخوره

      همین هست دیگه چون رنجرورر خیلی با کیا هیوندای فاصله داره خیلی از اونا کمتره ( اهایییی مردم سانتافه بخرین سراغ این ر……ا….ت نرین)

      تا حالا فقط یک بار فقط یک بار برای توصیف لکسس از جی دی پاور استفاده کردم اون هم به دلایلی و گرنه اصلا معلوم نیست این رتبه بندی چه طور هست
      بر چه مبنایی هست

      جگوار و رنجرورر الان یکی شدن به قول خودشون ( جگوار رنجرورر لندرورر ) اینا تو یه کارخونه ساخته میشن ولی تفاوت رتبه ها رو داشته باش
      رابطه رنجرورر با جگوار یه چیزی مث لکسس و سایون هست

      مثل اینکه شما طرفدار لامبورگینی هستین (اگه اشتباه نکرده باشم )
      الان یه دفعه یه کمپانی عجیب به وجود میاد یه سوپر اسپورت میسازه . اون وقت هر چقدر هم ازش تعریف کنن و مقام بیاره شما با لامبو مقایسش میکنین . نه این کار رو نمی کنین

      پس اگه اینطور باشه شما یک ماشین 160 میلیونی (توسان) رو با قیمت 80 میلیون( s5) میخرین

      اگه اینطور باشه یعنی پورشه قبلا با کیفیت نبود ، به یک باره بهترین جی دی پاور شد!

      الان از تویوتا چیزی کم شده که از هیوندای پایین تر اومد. نه هیچ فرقی نکرده . روز به روز هم بهتر میشه

      المان ها بیشتر وقت ها در اینجور چیزا رتبه پایینی میارن ولی ایا چیزی ازشون کم میشه . نه نمیشه !

      وقتی ماشین چینی داره پیشرفت میکنه میگین دو سال دیگه از کره ای ها بهتر میشن . ولی این درست نیست چون کره ای ها هم پیشرفت میکنن ( مثل مترسک اونجا نمیشینن چینی ها رو نگاه کنن)
      همینطور ژاپنی ها هم مث شلغم نمیشینن کره ای ها رونگاه کنن که اونا ازشون رد کنن و براشون بای بای کنن و دست تکون بدن

      دارین درباره ابر قدرتی به نام تویوتا نیسان مزدا و …. حرف میزنین و همینطور المان ها و انگلیسی ها و امریکایی ها

      پس حواستون باشه چی میگین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Lord Cezar

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (300 ديدگاه)

        داداش حرف شما صحیح . من تو نظرم هیچ وقت به برند های المانی و ژاپنی تویهن نکردم یا ازشون ایرادی نگرفتم . منظور من این بود کره ای ها داری قدم تو راهی میذارن که چند سال بعد همین حرف هایی که واسه یه ژاپنی میگیم اونموقع به کره ای ها میگیم . شما الان جنسیس جدید رو برونید و از نزدیک ببینید نظتون عوض میشه یا سورنتو مدل جدیدش رو . نمیگم با لکسوس و بیمر و مرسدس یا تویوتا برابر هستن یا بهتر اما یه قدمیشون هستن و روز به روز این فاصله کمتر میشه . مثلا من تو منطقه ازاد هم مزدا 6 روندم هم اپتیما و با یه رانندگی ساده و مختصر میشه تفاوت دو ماشین رو تو کیفیت سواری و بقیه موارد مشاهده کرد ولی بازم میگم دیگه کره ای ها او کره ی قدیمی نیستن و هر روز بهتر میشن .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فواد

          ۱ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (291 ديدگاه)

          آفرین!! بهتر میشن. هنوز نرسیدن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. amin

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (99 ديدگاه)

        داداشمون راست میگه من مامانم I30 اتومات داره از صفرش دست خودمون بوده 2 سال داریم هر روز یکجاش خراب میشه…هر یک سال 4 تا لنتش باید عوض کرد با اینکه کلا ماشین 50000 کارکرده…اعصاب نذاشته واسمون الانم گذاشتیم واسه فروش ماشین تمیز تمیز ولی توش میشنی هم راه میفتی کل اتاق میلرزه !!! اون دوستمونم که میگن شتاب کره ای ها خوبه ولستر تو درگ از سمند موتور تی یو فایو عقب میفته یک جنسیس کوپه تو کل سری ماشین های کره ای خوبه فقط از نظر شتاب !!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ممل

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (14 ديدگاه)

          برادر من مشکل خودرو شما راننده و نگهداری اون هستش. وگرنه I30 ها اتفاقا خودرو های خوبی هستن.
          البته خیابان های مزخرف و پرچاله و چوله و ترافیک های فضایی تهران هم مزید بر علت هستند. در ضمن نگهداری خودرو بسیار بسیار مهمه.
          برای مثال خیلی های موضوع تعویض روغن 5000 کیلومتری ماشین های کره ای رو شوخی میگیرند ولی اشتباه میکنند.
          در ضمن در مورد تعویض لنت ها ساله هم مجددا موضوع بر میگرده به نحوه رانندگی شما ( در صورت استفاده از لنت های اصلی) یعنی کرفتن ترمز های شدید ناگهانی و بی مورد. شما رانندگی رو درست کن تغییرات رو مشاهده کن.
          در ضمن بده دیسک هاتون رو هم یه چک بکنن شاید تاب برداشته و باعث خراب شدن لنت پیش از موعد میشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. amin

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (99 ديدگاه)

          ممل جان ماشین اتومات چون کلاچ نداره خیلی رانندگی توش مهم نیست …اونم مخصوصا که دست یک خانونم بوده و اصولا خانوما لاک پشتی رانندگی میکنن…نه داداش ماشین مثل دسته گل نگهداری میشد !!! اینم که شما میگی قبل از i30 ماشین دیگه بوده اصلا این خرا رو نداشته پس قطعا مشکل از ماشین نه رانندش

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. erfan

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (61 ديدگاه)

        چرا انقد جوش میزنی.
        پس نتیجه میگیریم چون کرولا خرجش کمتره بهتر از بوگاتیه
        بس کنید بابا صبح تا شب سایتو پر کردید با این حرفای بی معنی و پرستش یه کشور و تخریب یه کشور دیگه.این همه اومدید ضد کره حرف زدید یه بارم تحمل یه آمار و داشته باشید دیگه.آدم و از هزچی ماشین ژاپنیه زده میکنید امثال شما.
        والا من طرفدار خیلی از ماشینای ژاپنی بودم و هستم ولی این کامنت های تعصبی شمارو آدم میخونه زده میشه
        کی اسپورتیج و توسان و با s5 مقایسه کرده جز امثال تو؟
        (کره هر کار کنه به المان و ژاپن و امریکا نمی رسه) آخه این چه حرفیه میزنی. یکی از بچه گونه ترین حرفاییه ک میشه تو پدال شنید
        چطور ژاپن بعد از اروپا شروع کرد تو خیلی از مدلا تونست برسه به آلمان ولی لامصب کره هرکارییییییم بکنه نمیتونه برسه به ژاپن چون تو دوسش داری!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. RETOLEX

          ۱ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          به خدا ژاپن تو خیلی چیز ها از المان عقب هست ( همینه دیگه به باطن ماشین توجه نمیکنین )
          مثلا شما تکنولوژی سری 7 ( همون نسل قبل ) رو با ls مقایسه کن
          خُب معلومه تکنولوژی ماشین های المانی خیلی بیشتر از ژاپنی ها هست ( ژاپنی ها هم خیلی بیشتر از کره ای ها )

          ( تو یوتیوب درباره s5 و توسان یه سرچ بکن برات فیلم های جالبی میاره )

          اصلا من از مصرف و اینجور چیزا حرف زدم که شما فقط این جمله رو یاد گرفتی و همیشه اینو میگی (پس نتیجه میگیریم چون کرولا خرجش کمتره بهتر از بوگاتیه)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. K.MAK.MISEL

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        والا ما نبودیم تا دیروز هی رتبه هامونو به رخ المانی بازا میکشیدیم
        امثالی مثل شما بودن که مدام میگفتن ما اینیم ما اونیم
        و بعدا هم شروع میکردن به مسخره بازی
        اون موقع ما هیچی نگفتیم
        شما دیروز با همین دی جی پاورتون داشتید جفتک مینداختید تو سایت
        حالا که جی دی پاور به المانی ها رتبه داده قبولش ندارید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. RETOLEX

          ۱ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          خوب شد تو اون کامنت نوشته بودم تا حالا حرفی درمورد جی دی پاور نزدم

          هیچ وقت حرف از جی دی پاور نمیزدم چون در حق بعضی ها کم لطفی میکرد که یکیشون هم مرسدس بنز هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ali

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (969 ديدگاه)

      ماشین ها خوبی هستند ولی نه اینکه چینی ها آشغال باشن اینا خوب، تو یک رده اند یه جورایی،
      علت حضور کره ای ها تو امریکا به خاطر شریک بودن کیا و هیوندای با فورد و… هست، اقتصادی و سیاسی هست والا بهترین برندهای اروپایی تو امریکا نیستن
      وهمینطور تو اروپا تشریف ببرین به جز یکی دوتا برند هیوندا و کیا هیچ کدوم اجازه ورود به بازار سختگیر اروپا رو ندارن و اصلا دیده نمیشن
      همین اپتیما گل سرسبد کیا از پلت فرم هیوندا سوناتا استفاده میکنه! و شتابش با موتور 2400 فرقی با سمند نداره
      همین ایران خودرو هم سابقه کر ه ای ها هست میتونست مثل کره ای ماشین های بزک شده درست کنه و مثل اینها طراح های خارجی رو بیاره تا براشون یکم اصالت بیاره
      الان کره ای ارزون قیمت رو پول گزاف نمیدادن به ملت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. رضا

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    درود بر کره ای ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احسان(احسان سابق)

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    بنظر میاد ژاپنیا رقباشون رو دستکم گرفته بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. RETOLEX

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      همه هم این کار رو نکردن ولی تویوتا مخصوصا در مورد کمری این کار رو کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. sunmartin

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    دقیقا درسته اینها فقط سوار پراید شدن اونم از نوع سایه بان *(سایپای سابق) و نه کره ایش در سایت مجاور دنده 6 مدام کره ای ها میکوبن و از لیفان و ام جی و ام وی ام (چری)تعریف میکنن طرف با جک اس 5 2 هزار کیلومتر راه نرفته اومده میگه :کیفیت مثال زدنی جک دیگه معلومه من راضیم و تا این 500 کیلومتر مشکلی نداشته و عالیه همسایمون اسپرتیح داشت فروخت با من حک خرید حالا هردومون خوشحالیم!! :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. sunmartin

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    اقا من اعتراض دارم ام جی صد در صد چینی باید اول میشد….خخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (969 ديدگاه)

      عیب بابا برادر سخت نگیر، چینی و کره ای جه فرقی دارن با هم، موتور 2400 اپتیما شتاب سمند رو داره بقیش بماند
      این گزارش jd power برای محصولاتی هست که تو امریکا هست، کیا و هیوندا کره ای هم هستند جون شریک فورد و… هستند
      همونطور که می بینی پژو و رنو و سیتروین والفا رومیو و ام جی و خیلی های دیگه هم نیستند که دلیلش فقط سیاسی و اقتصادی هست
      هر چیزی جای خودشو داره
      همونطور که محصولات کره ای تو اروپا اصلا اجازه ورود ندارن بجز یکی 2 تا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (810 ديدگاه)

    آفرین بر پورشه و کیا و هیوندای.

    و جونم شورولت که بیشترین جوایز رو از J.D Power دریافت کرده.
    کادیلاک میتونس بهتر باشه و هم چنین مرسدس.
    اما کره ای ها انصافا گل کاشتن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      امریکا داره بازگشت به دوران شکوهشو نوید میده شکوه نیم قرنی بی رقیبش با ماشین های بی نظیرش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. K.MAK.MISEL

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      سلام باربد جان
      من دوباره این کامارو رو دیدم یاد شما افتادم
      اقا باربد من امروز رسما کامارو شد عشق سومم!بعد بیتل و گلف ار
      بگم چرا؟چون امروز هنر نمایی بامبلی تو تبدیل شوندگان رو دیدم و دوباره صدای اگزوزش رو شنیدم
      واقعا اسطوره ای هست این کامارو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. سامان از تبریز

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    سیستم ناوبری چه ربطی به کیفیت خودرو داره ????
    کیفیت خودرو یعنی این که 1میلیونو 500 هزار کیلومتر برونی ماشین جیکشم در نیاد
    مثل لکسوسی ls که چند وقت پیش تو همین پدال گذارشش رو خوندیم
    نه سیستم ناوبری و امکانات سرگرمی خودرو
    البته این نظر شخصیمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سروش

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (135 ديدگاه)

      دقیقا.همچنین مشکلات در هر ضمینه نباید یه یک اندازه مهم باشن. مثلا مشکل موتور به همون اندازه که مشکل نرم افزاری سیستم سرگرمی گفته شده مهم نیست . یا اینگه نگفته هر برند تو چه ضمینه هایی مشکل داشتن . هر خودروی مرسدس بنز میانگین بیشتر از ۱ مشکل در 90روز اول یه ذره عجیبه . تعریف کیفیت هم مشکله . کیفیت بنظر من ۹۰ روزه قابل تشخیص نیست . کیفیت و دوام جداناپذیرن .
      در آخر چقدر کامنتای پر بغض و کینه زیاد شده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان از تبریز

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        حدود یک ماه پیش بود که تو همین پدال کم دردسر ترین ماشینهارو مقایسه کرده
        بودن که لکسوس اول تویوتا دوم بود
        حالا نمیدونم چیشد یه هویی همه چیز برعکس شد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سجاد

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      تا دیروز که جی دی پاور معتبر بود امروز ازش ایراد میگیرید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. کیارش

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      شما ژاپنی بازا دقیقا فازتون چیه ؟؟
      تا دیروز یه المانی باز بهتون سلام میکرد به جا جواب سلام میگفتید جی دی پاور حالا یهو اخ شد ؟؟؟
      شمام بس کنید لکسوس با فلان قدر کیلومتر تویوتا با فلان کیلومتر، لکسوس و تویوتا بیشترین فراخوان رو دارن
      همون لکسوس ال اس هایی که جناب عالی داری دم از کارکردش (مدلای 1989) میزنی همشون دو بار فراخوان شدن
      لابد لکسوس برا احترام به مشتری فراخوان داده بود واسه شست و شو ماشین اره ؟؟
      یه کم فک کنید،یه کم تحقیق کنید بعد اعاده فضل کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان از تبریز

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        حدود یک ماه پیش بود که تو همین پدال کم دردسر ترین ماشینهارو مقایسه کرده
        بودن که لکسوس اول تویوتا دوم بود
        حالا نمیدونم چیشد یه هویی همه چیز برعکس شد
        http://www.pedal.ir/ویژه/کمترین-بیشترین-قابلیت-اطمینان-در-خو/comment-page-1/

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۱ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          من اون موقع گفتم بازم میگم
          نتایج این موسسه دو زار نمی ارزه
          ملاکش واسه کیفیت حرف مردم عامه و وجود یا عدم وجود جا لیوانیه
          اصلا اعتبار نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. بنتلی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    این آمار خیلی مسخرس!!!سه ماه برا بررسی کمه،کیفیت با زمان مشخص میشه،بیشترخودرو ها اولش عالی کارمیکنن،ازطرفی سطح انتظارات ازخودروفرق میکنه،شاید افرادی ک خودرو های لوکس میخرن سخت گیرانه تر نظربدن و این دلیل نمیشه که رتبه اون شرکت پایین ترازبقیه باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Armin

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (421 ديدگاه)

    ما اخر نفهمیدیم کره خوبه یا بد؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. AHMADREZA

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    هی بگید بنز بهتره از ب ام و است فعلا که ب ام و بهتره
    تازه توی لیست مدل ها ب ام و چند تا مقام داره و بنز
    هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Soroosh.english.Aston Martin v12

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (117 ديدگاه)

    خودتونو گوول بزنید با ماشین کره ای ماهم تا صبح می خندیم اتفاقا من اپتیما 2013 داشتم ماشین 10000 را رفت هیدرولیکش از کار افتاد فروختم رافور گرفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. erfan

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (61 ديدگاه)

      ای بابا حالا من برعکس تو کمری داشتم بعد 10000 تا هیدرولیکش از کار افتاد فروختم آزرا گرفتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .
    زیاد به نمرات منفیه جی دی پاور نمیشه اعتنا کرد . مثلا به قول دوستمون و یک مطلبی که قبلا خوندم ، نمرات منفی مشکلات موتوری با نداشتن جا لیوانی و …. یکی است .
    در کل باید به خودروهایی که بیشترین جهش رو داشتند تبریک گفت و ستایششون کرد . قطعا خوش نامی ، کیفیت و …. برندهای ژاپنی هم با یک آمار جا به جا نمیشه . چون سالیان سال ، امتحانشون رو پس دادن و ید طولایی در این زمینه دارند .
    درهرحال به طرفداران خودروی تبریک میگم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Fsport

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (48 ديدگاه)

      هه…نمیشه اعتماد کرد؟؟؟؟؟؟باز بنز آخر آخراست که نمیتونی اعتماد کنی؟؟؟؟؟اگه اول بود میشد اعتماد کرد نه؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Fsport

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (48 ديدگاه)

        هه اینجاروووووو…
        خودروهای بزرگ لوکس(لکسس ال اس)…
        حالا باز بیاید بگید اس کلاس و سری ۷…
        هی بیاید بگید کیفیت فلان بسار…
        به آمار ها بجای حرف های پوچ توجه کنید عزیزان.
        تو کیفیت اولیه هم لکسس از بنز بالاتره…هه هه هه…و توی کیفیت همیشگی باز هم لکسس از بنز که هیچی از تمامی برند های پر مدعا بالاتره…
        مهم همیشه در دراز مدته که ارزش ماشین مشخص میشه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. AHMADREZA

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          عزیزم سری 7 جدید تازه معرفی شده نمیتونه بیاد تو این لیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  19. بهزاد

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2413 ديدگاه)

    اگر یک یا دو سیستم واحد سرگرمی و کاربری مانند دنیای موبایل عامه پسند و ساده فراگیر بشه و تقریبا اکثریت با اون آشنا بشن به احتمال زیاد آمار کیفیت صنعت خودرو 67 درصد رشد خواهد داشت!
    این شکل آمار گیری با توجه به اینکه بخش اعظم تشکیلات یک خودرو ادوات مکانیکی هست و همچنین مواردی چون ایمنی و آرامش و راحتی و کاربری آسان در اون اهمیت زیادی داره نمیتونه بازگو کننده ی تمامی جوانب باشه.
    در وهله اول هر سیستم کاربری نرم افزاری نیاز به مطالعه دفترچه راهنما یا یادگیری در هنگام خرید داره و اگر کمی وقت گذاشته بشه میتونه گوشی رو به مانیتور متصل کنه و اونقدری که دید این موسسات به این معظلات معطوف شده که به نظر میرسه جاده ها برای ورود گوگل و اپل داره هموار میشه تا این دو غول در آینده بتونند این بخش را هم به تصرف خودشون در بیارند.
    دوستان فیلم های آموزشی زیادی در یوتیوب هست که خودروسازان نحوه اتصال و کار با سیستم کاربری خودرو را آموزش میدهند و اگر فیلم های مخصوص تویوتا رو مشاهده کنید میبینید که اتصال گوشی به خودرو به سادگی تمام انجام میشه و با آموزش 2 دقیقه ای میتوان به راحتی متصل شد!
    صنعت خودرو با بلوتوث و کابل usb و … دچار کاهش کیفیت شده و جایگاه ها تغییر کرده و الان حل این مشکل در اولویت قرار داره!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. luis

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    درود بر پورشه عالی کار کرده و به همه دوستان ثابت کرد که ماشین های با مهندسی دینامیک و میکانیک بالا و پیچیده هم اگه بخش کنترل کیفیت خط تولید خودشونو سختگیر کنن میتونن در صدر جدول باشن بالا اومدن بی ام دبلیو هم تحسین بر انگیزه بی ام هم با بالاتر قرار گرفتن نسبت به رنکینگ قبلی این حرفو ثابت کرد.ماشین های کره ای هم خوب عمل کردن به شخصه از امروز علاقم بشون بیشتر شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیارش

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      سلام luis جان چطوری ؟
      ببین اقا الان اگه اسم لکسوس اول بود ژاپنی بازا خودشون و ما رو کشته بودن
      ولی الان که بی ام و بالاتر از لکسوسه،من به شخصه خودم جو گیر نمیشم
      این رده بندیا خیلی حرفی برا گفتن نداره و ارزش نداره
      نظر یه کارشناس مهمه نه مردم عادی نه کسی که ملاکش واسه کیفیت وجود جا لیوانی باشه
      این موسسه اصولا چیز خاصی نیست
      برید توی کار اند درایور نگاه کنید،این موسسه یا نهاد یا هرچی هرساله از کارخونه ها پول میگیره
      اصلا نمیشه به نتایجش اعتماد کرد
      اون موقع که لکسوسم اول بود،والا ما هرکیو دیده بودیم از خرج لکسوسش شاکی بود
      همون موقع هم لکسوسای 2007-2008 در مقایسه با بی ام و های اون دوره ظاهر کاملا رنگ و رو رفته و کدر و تو دوزی خرابتری داشتن حتی با کارکرد کمتر
      بحثم اینه نه اون موقع بی ام و اشغال بوده نه الان
      نه اون موقع لکسوس خفن بوده نه الان داغون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        سلام چاکر داش کیارش بله درست میگی متاسفانه بعضی ادم ها ی بی اطلاع متعصب بازی در میارن و باعث سر درد منو شما میشن در کل با اولی پورشه حال کردم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .
    بهزاد جان کاملا حق با شماست . اما خب در 99درصد مطلب و تست ها ازسیستم idrive ب ام و تعریف شده . پس قطعا میشه سیستم ساده تر و راحت تری را ارائه داد و عرضه کرد .
    تویوتا و لکسس در کنار تمام ویژگی های مثبتشون ، این پاشنه آشیل را به هم راه دارند .

    ممنون میشم توضیح بیشتری بدهید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. فریا

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (684 ديدگاه)

    کانسومر ریپورتز یه چیزی میگه ، j.d یه چیز دیگه . البته یکی چه عرض کنم چندتا ! چند وقت پیش یه لیست داد قابل اعتماد ترین ها که کلا با قابل اعتماد ترین های کانسومر ریپورتز زمین تا آسمون تفاوت داشت .
    بعد ، اونجا بیووک دوم بود اینجا یازدهم . کادلاک چهارم بود اینجا 22ام !! مرسدس هشت بود اینچا 15 ! پورش ششم بود اینجا اول !
    اصن یه وضی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Fsport

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (48 ديدگاه)

      آقای فریا…
      از شما این حرف بعید بود…توی جی دی پاور و کانسومر ریپورتس هم لکسس و تویوتا مقام اول و دوم رو داشتند…این نشون میده که کیفیت تویوتا و لکسس در همه موارد و تست ها یکسانه…اینه قدرت تویوتا و لکسس.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        این فرید کلا اسباب خنده بچه های سایته :) خدا خیرت بده
        اره قدرت لکسوس اینه که از کره ای ها عقب مونده :))))))

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. فریا

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (684 ديدگاه)

        برادر توی jd لیست قبلی ، به ترتیب اینجوری بود : لکسس ، بیوک ، تویوتا ، کادلاک !

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Fsport

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (48 ديدگاه)

          درسته…حالا کانسومر ریپورتس چی؟؟؟رتبه هارو بلدی که انشاالله…حالا من بهت میگم…
          لکسس…مزدا…تویوتا…
          این نشون داده که نظر سنجی هر دو درست بوده که لکسس و تویوتا هر دو در هر دو موسسه ۱ مقام رو آوردند…اینه کیفیت تویوتا و لکسس که مه جا ثابته..بعد شما میگی زمییییییییین تا آآآآآآآسمون فرق میکنه …بمیشه نشون بدی زمینش کجاست آسمونش کجاست؟؟؟؟؟با نگو توروخدا آدم خندش میگیره با این حرفات.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  23. بهزاد

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2413 ديدگاه)

    درود میلاد جان.
    اگر سیستم های ناوبری و اتصال و سرگرمی مثلا تویوتا و لکسوس و برخی دیگر را که امسال مورد استفاده قرار گرفته اند و تفاوت زیادی با 2014 ندارند یا در برخی موارد اصلاحاتی در اونها انجام گرفته را در نظر بگیریم پس نباید نتایج انحراف چندانی با سال گذشته داشته باشه و اگر به خاطر داشته باشی در اون مطلب قبلی هم گفتم که این قبیل مشکلات برای گرفتن نتیجه نهایی چندان درست نیست.
    اگر به زبان ساده تر بخوام بیان کنم هدف نهایی در اختیار گرفتن بخش سرگرمی خودرو که شامل استفاده از سیستم های نقشه و دستیار صوتی و رادیو و موسیقی و… توسط گوگل و اپل هست و به صورت کاملا هوشمندانه ای چه در آمارگیری یا رویو این مشکلات بزرگنمایی میشوند و گاهی هم تحلیلگر میگه گوشیم متصل نشد! در حالی که اتصال بلوتوث کاری سختی نیست اون هم از تحلیلگری که سال قبل در اون مجله گوشیش به تویوتا براحتی وصل شده اما امسال متصل نمیشه! یا تا سال 2013 سیستم ناوبری لکسوس خوب بود اما به یکباره از 2014 کار کردن با اون خیلی سخت میشه و کلی هم تاخیر داره در صورتی که تحلیل گر چندین لکسوس را قبلش تست کرده!
    کافیه در یوتیوب فیلم های تست قبل 2013 ناوبری برخی خودروهارو ببینید که تحلیل گر و تستر مجله معروف براحتی آدرسشو وارد میکنه یا گوشیشو به صورت وایرلس متصل میکنه اونم در چند ثانیه و با دستیار صوتی کار میکنه و لبخند هم میزنه ولی چطور میشه که همون تحلیلگر خبره که چندین سال هست با ماشینها سر و کار داره نمیتونه با نرم افزارهای امسال که برخیشون مثل قبله کار کنه و فراموشی گرفته خدا میدونه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. mds

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (219 ديدگاه)

    عاشقتم کره، درود بر شرفتون هیوندای و کیا و سامسونگ و الجی…

    […]

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      دوستان یه سوال؟ بخدا جددی میپرسم
      تو این تست ها چینی ها هستن مقام نمیارن؟ یا اصلا نیستن؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        به گمانم هستنgreat wall کمپانی عظیمیه اگه نباشن که نمیشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سام

          ۱ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (899 ديدگاه)

          موسسه jdpower در چین هم شعبه دارد و تمامی خودروهای ساخت آن کشور را نیزطبق استاندارهای جهانی بررسی می کند.آمار مربوط به کیفیت اولیه (IQS )خودروهای چینی در سال 2014 ،نیز در این سایت درج شده است.از آنجایی که خودروهای چینی به آمریکا صادر نمی شوند در این لیست وارد نشدند.این لیست تنها خودروهایی را شامل می گردد که در بازار آمریکا عرضه می شوند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  25. erfan

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (62 ديدگاه)

    امین خان از نمایندگی هاشمی […] سراغ نداشتی؟ هاشمی اگه میگه بیا تویوتا بخر واسه منافع خودشه که میره دوبی تویوتا مفت میخره اینجا به اسم ایرتویا تو پاچه ملت میکنه من نمیخام از ماشین کره ای دفاع کنم ولی چون حرف نمایندگی هاشمی شد کامنت گذاشتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      عرفان جان نمایندگی هاشمی از نمایندگی مرکزی تویوتا در تهران تو جاده دماوند ماشین میگیره نه آزاد از دبی…دوما اگه اینجور باشه خب ماشین های کیاش رو هم از دبی میاره پس بازم سودش یکی براش فرقی نمیکنه…بعدش سود تو جیب مالکش میره نه پرسنلش که اونجا کار میکنن و با مشتری در ارتباط هستن حقوق ثابت دارن هیچ فرقی براشون نمیکنه تو چی بخری !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. کیارش

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (207 ديدگاه)

    به به دور دور ضایع شدن ژاپنی بازاس
    نه اسمشون تو موتورای برتر بود نه اینجا
    اون فرید که هی بحث جی دی پاور رو وسط میکشید کجاست ؟؟؟؟
    بنده خدا فک کنم بعد از رو شدن سری هفت جدید و لیست موتورای برتر و این لیست خود کشی کرده
    روحش شاد و یادش گرامی :))))))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (35 ديدگاه)

      داداش اولا اطلاع نداری زود قضاوت نکن این کیفیت اولیه…اون که توش لکسس اول این نیست اون یکساله است….دوما اون بیچاره رو اکانتش حذف کردن ..الکی جو نده ;-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. MjM

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (721 ديدگاه)

    بازم بگید کره ای ها بدرد نمیخورن…..واقع بین باید بود…البته حتما اونایی که میگن کرهای بدرد نمیخوره پورشه و بنز و بی ام و و.. زیر پاشونه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Cosworth

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    همونطور که در کامنت قبلی خدمت دوستان عرض کردم اینجور موسسات نتایجشون بر پایه تست فنی و ارزیابی خودروها نیست و فقط بر اساس جمع آوری ارا و نظر سنجی از صاحبان خودرو هستش.

    از آخرین کامنتی که در این زمینه گذاشتم حتی 1 ماه هم نگذشته که در این جدول می بینید تمام رتبه ها جا به جا شده!!

    هم آلمان و هم ژاپن هر دو ماشینهای با دوامی میسازند و اختلافشون هم از این نظر کمه. این مورد هیچ جای بحثی نداره و چیزی هم نیست که با این نظر سنجی های Subjective بشه بهش پی برد.

    کلام آخر:

    یه جز خودروهای ساخت (یا مونتاژ) ایران و چین، هیچ خودرویی در دنیا نیست که در صورت “رسیدگی” منظم بی دوام باشه و همچنین هیچ خودرویی در دنیا نیست که در صورت “عدم رسیدگی” منظم با دوام باشه.

    از نظر تکنولوژی فنی هم هیچ بحثی تو برتری آلمانی ها وجود ندارد و آمار هر ساله موتورهای برتر سال رو که ببینید بیشتر طبقه بندی ها توسط آلمانی ها اشغال شده.

    بحث بیش از این وقت تلف کردنه دوستان عزیز.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. محمد

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پس پژو کجاس؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. رامکال

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (594 ديدگاه)

    بهـــرام که گـــور میگرفتی همـــه عمـــــــر / دیـــدی چـــه گونـــه گـــور بهـرام گـــرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا