پورشه

تأیید تولید پورشه میشن E کراس توریسمو

پیرو رونمایی در چند ماه گذشته، پورشه به‌صورت رسمی اعلام کرد کانسپت میشن E کراس توریسمو وارد خط تولید خواهد شد و به همراه مدل تایکان در تأسیسات Zuffenhausen روی خط مونتاژ خواهد رفت.


هنوز مشخص نیست تولید این خودرو چه زمانی آغاز خواهد شد زیرا پورشه اکثر جزئیات را منتشر نکرده ولی گفته می‌شود میشن E کراس توریسمو احتمالاً در سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد. تا آن زمان پورشه ۳۰۰ نفر دیگر را در کارخانه یاد شده استخدام خواهد کرد تا دانش لازم برای مونتاژ این خودرو را به دست آورند.


این خودرو که اساساً مشتق پورشه تایکان ۲۰۱۹ می‌باشد در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ معرفی شد.


این خودروی مطالعاتی ظاهری آینده‌نگرانه و کابینی جادارتر داشته و می‌تواند تجهیزات متفاوت را به آسانی حمل نماید. مدل مفهومی یاد شده دارای برخی تکنولوژی‌های مدرن و آینده‌نگرانه همچون کنترل ردیابی حرکات چشم برای پشت آمپرها بود و ما هم بی‌صبرانه منتظر معرفی نسخه تولیدی هستیم تا ببینیم که آیا این تکنولوژی‌ها در این خودرو نیز بکار خواهند رفت یا خیر.

گفته می‌شود پورشه در حال آماده‌سازی دو پیشرانه الکتریکی برای میشن E کراس توریسمو می‌باشد. احتمالاً این پیشرانه‌ها قدرت ترکیبی بیش از ۶۰۰ اسب بخار خواهند داشت. این قوای محرکه به همراه سیستم چهار چرخ محرک شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت کمتر از ۳.۵ ثانیه‌ای ایجاد خواهد کرد و در حدود ۱۲ ثانیه هم شاهد عبور سرعت خودرو از ۲۰۰ کیلومتر در ساعت خواهیم بود.


مدل تولیدی میشن E کراس توریسمو شاید با یک بار شارژ بیش از ۵۰۰ کیلومتر را طی کند. البته بیش از ۲ سال تا زمان عرضه‌ی این خودرو فاصله وجود دارد بنابراین پورشه زمان کافی برای کار روی تمامی جنبه‌های محصول جدید خود را دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Ali.usa

    ۳۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    تسلا رو بیشتر میپسندم
    این دیگه خیلی از ماشین بودن جدا شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آآآآرماااانننن

      ۳۰ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (262 ديدگاه)

      البته علی جون شما ۴٠۵ رو هم بیشتر از توسان میپسندیدی و میگفتی خیلی بهتره :)
      طبیعیه !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Reza

    ۳۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5337 ديدگاه)

    این پورشه هستش

    میتونه خودشو تو این کلاس به رقبا برسونه ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Amin

    ۳۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    پورشه اگه کاری بخواد انجام بده به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا