پورشه

تیزر پکیج تیونینگ جدید تِک آرت برای پورشه کاین

حدود یک سال از معرفی سومین نسل پورشه کاین می‌گذرد و از آن زمان تاکنون تیونرهای گوناگون سخت در تلاش بوده‌اند تا کیت‌های بدنه‌ی شخصی، کیت‌های قدرت و کابین‌های سفارشی را برای شاسی‌بلند تاپ پورشه معرفی کنند.


تِک آرت هم در ۲۲ سپتامبر از پروژه‌ی تیونینگ خود برای این شاسی‌بلند لوکس رونمایی خواهد کرد. تا آن زمان باید با این تصویر تیزری و ویدئویی کوتاه از طراحی جدید کاپوت، سپر جلوی متفاوت با عناصر LED، اسپویلر روی صندوق و اسپویلر سقف جدید سر کنیم.

کاین همچنین از کیت آئرودینامیک جدید، بهبود قوای محرکه، رینگ‌های متفاوت فرمولا V و تریم کابین نوینی سود خواهد برد که با همکاری رولف بنز یک کمپانی سفارشی ساز مشهور سود می‌برد.

بنا به گفته‌ی تِک آرت، این همکاری منجر به ایجاد کابینی نفس‌گیر شده که از بهترین متریال سود برده و صندلی‌های بسیار راحتی دارد. اگرچه در تصویر یاد شده کابین را مشاهده می‌کنیم اما زاویه دید از بالا بوده بنابراین ما واقعاً نمی‌توانیم تفاوت‌های رخ داده را تشخیص دهیم اما حدس می‌زنیم این تغییرات به تریم های جدید و احتمالاً صندلی‌های متفاوت مربوط می‌شود.

ما همچنین می‌دانیم که کاین تیون شده توسط تِک آرت از نوع توربو است که از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی ۵۵۰ اسب بخاری سود می‌برد. کاین توربو تنها در ۳.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۸۶ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد مهدی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    نسخه بعدی پورشه کاین کی معرفی می شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (10061 ديدگاه)

    پورشه کاین بدجور پرستیژ داره .
    نسل جدیدش که دیگه معرکست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    این تیزرو اگه نصف شب تو تنهایی ببینی درجا سکته رو زدی?. بیشتر فیلم ترسناک بود تا تیزر . منو یاد فیلم ترسناک رینگ(((?the ring))) انداخت.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. mahdy

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    بیشتر شبیه تیزر فیلم ترسناک بود تا تیونینگ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا