پورشه

تیونینگ جامع پورشه کاین توسط تِک آرت

تک آرت با ارتقای محصولات پورشه کاملاً آشناست و هم‌اکنون نیز پکیج تیونینگ جامعی را برای شاسی‌بلند کاین در نظر گرفته که شامل کیت‌های بدنه، پکیج‌های کابین و البته ارتقای قدرت تولیدی می‌باشد.

این تیونر کیت قدرت خود را برای کاین GTS معرفی کرده که قدرت ۴۵۴ اسبی و گشتاور ۶۲۰ نیوتون متری نسخه استاندارد را به ترتیب به ۶۳۱ اسب بخار و ۸۷۰ نیوتون متر می‌رساند که بهبود ۱۷۷ اسبی و ۲۵۰ نیوتون متری را نشان می‌دهد.

به این ترتیب پورشه کاین GTS تک آرت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن به ۳۰۰ کیلومتر رسیده است. نسخه استاندارد این قدبلند لوکس شتاب ۴.۵ ثانیه‌ای دارد.

جدای از کاین GTS، تک آرت پکیج‌ها تیونینگ را برای تمامی مدل‌های کاین از جمله نسخه‌های پایه و S، E-Hybrid، توربو و… ارائه می‌کند. همچنین این تیونر می‌تواند قدرت و گشتاور مدل توربو S E-Hybrid را به اعداد قابل‌توجه ۷۴۰ اسب بخار و ۱۰۳۰ نیوتون متر برساند.

مالکان کاین و کاین کوپه می‌توانند طیف وسیعی از قطعات آئرودینامیک بدنه را سفارش دهند. کاپوت جدید تک آرت از جنس فیبر کربن بوده و به این موارد باید لبه جلوی سپر، اسپویلر عقب، آپرون جدید با دیفیوزر در عقب و… را نیز اضافه کرد.

طیف وسیعی از رینگ‌های افترمارکتی نیز وجود دارد که از طرح‌های کلاسیک تا نمونه‌های خاص‌تر را شامل می‌شود. تک آرت حتی عناصر دکوراتیو با رنگ مدنظر شما را برای رینگ‌های جدید ارائه کرده است.

این رینگ‌های فورج کاری شده حداکثر ابعاد ۲۳ اینچی داشته و طرح و رنگ‌های مختلفی دارند. رینگ‌های یاد شده را می‌توان با اسپیسرهای تک آرت و همچنین کالیپرهای ترمز رنگی همراه کرد. مدل‌های بدون سیستم تعلیق بادی را نیز می‌توان به فنرهای اسپورت این تیونر مجهز کرد که ارتفاع خودرو را تا ۳۵ میلی‌متر کاهش می‌دهند.

اما افرادی که خواهان خاص‌تر شدن کابین نیز هستند می‌توانند طیف تقریباً نامحدودی از آپشن های چرم، فرمان، تریم های فیبر کربن، دوخت ها و… را سفارش دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (99 ديدگاه)

    مشابه این شرکت ها را در ایران داریم؟
    مثلا پکیج ارتقا برای محصولات موجود در بازار ایران ارائه کنند؟
    البته منظورم نمایندگی شرکت های خارجی تیونینگ کننده نیست! بلکه یک شرکت ایرانی با برند ایرانی و ثبت شده در ایران منظورم هست!
    مثلا برای 206 میشه پکیج ارتقا فنی زیر را ارائه کند:
    – هدرز و کیت کامل اگزوز ساخت شرکت انجین آرتز ایران
    – پیستون ، میل سوپاپ و ورودی هوا هورنت ساخت ایران
    – فولی سبک چیتا ساخت ایران
    – کیت مکش هوا ساخت ایران
    و …
    که قدرذت 206 را به 150 اسب میرساند

    موافقم 14
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (99 ديدگاه)

      تازه شرکت هایی داریم که قطعات سبک و قطعات زیباکننده ( مثل بال عقب از جنس فایبرگلاس یا فیبر کربن) میسازند و با رنگ های مختلف و هیدروگرافی های مختلف عرضه میکنند!
      یا قطعات داخل کابین را ارتقا ظاهری میدهند!
      پس میشه گفت بسترش امادست!
      شرکت هایی مثل آپکو بنظرم نمیتونن اون چیزی باشن که ما توقع داریم! یک چیز فراتر نیاز داریم!

      موافقم 7
      مخالفم 0
    2. پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??

      ۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (238 ديدگاه)

      خب معلومه نه

      موافقم 5
      مخالفم 2
    3. زیزیگولو

      ۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (4444 ديدگاه)

      تیونینگ دنیای عجیبی داره که اگه واردش بشی باید حداقل یه پنجم قیمت ماشینتو هزینه کنی تا تیونینگش به دلت بشینه!! در کل دنیای پر رمزو رازیه که هر آدم ماشین بازی رو میکشه سمت خودشو باعث میشه تا خیلی از لوازمی که حتی اسمشونو نشنیدی رو ماشینت نصب کنی …… الآنم بازار تیونینگ تو تهرانو شیراز با همه جای دنیا متفاوته!!!

      موافقم 9
      مخالفم 0
    4. امیر

      ۱۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (11 ديدگاه)

      ۱۵۰ اسب سر چرخ؟؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. challenger

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (178 ديدگاه)

    عکس اولی نگاه کنید وجود یه باله چقدر نما و ظاهر پشت ماشینو عوض کرده
    البته از زاویه عکس

    موافقم 5
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    پورشه خودش تیونینگه دیگه نیازی به تقویت نداره .راستی دوستان موتور ترند برنامه best driver car رو رو یوتیوب قرار داده فعلا فراری فورد لامبورگینی و پورشه تست پیست رو انجام دادن و رکوردهای خوبی بدست نیامده و تا برگذاری درک یکی دو روز مونده .

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      برگزاری درگ سال .

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. Ho3in

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    پورشه خودش دوست داشتنیه
    احتیاج به تغیرات نمای داخلی نیست ولی تغیرات موتوری و بدنه به سلیقه صاحبشه

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا