پورشه

تصاویر جاسوسی کاملاً بدون پوشش از پورشه تایکان کراس توریسمو

هرچه به زمان معرفی رسمی تایکان کراس توریسمو در اوایل سال ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم، پورشه پوشش‌های استتاری پروتوتایپ‌های آن‌را کمتر می‌کند تا ما بتوانیم دید کاملاً واضحی به طراحی این کراس استیشن الکتریکی داشته باشیم. حال عکاسان جاسوس یک پروتوتایپ در حال آزمایش از تایکان کراس توریسمو را با پوشش‌های استتاری بسیار سبک شکار کرده‌اند. با دقت به این تصاویر می‌توان دید که خودرو در مرحلهٔ تولید نهایی قرار دارد اگر آن دی‌لایت‌های دروغین روی سپر جلو را فاکتور بگیریم.

طراحی تایکان کراس توریسمو ویژگی خاصی ندارد و دقیقاً مشابه همان چیزی به نظر می‌رسد که از نسخهٔ استیشن تایکان انتظار داریم. این پروتوتایپ هم به نظر می‌رسد نسخهٔ توربو S باشد زیرا سپرها، دیسک‌های ترمز عظیم و کالیپرهای آن به تایکان توربو S سدان شباهت دارند. نسخهٔ کراس توریسمو به‌عنوان نسخه‌ای کاربردی‌تر از تایکان به بازار عرضه خواهد شد که فضای بیشتری برای سرنشینان عقب (خصوصاً فضای سر) و همین‌طور ظرفیت بار بیشتری را ارائه می‌کند.

قوای محرکهٔ این نسخه اما با برادر سدان خود تفاوتی نخواهد داشت که این یعنی لیست مدل‌های آن از نسخهٔ پایهٔ محرک عقب آغاز شده و تا مدل‌های توربو و توربو S بالا می‌رود. پورشه در ابتدا قصد داشت تایکان کراس توریسمو را اواخر سال جاری به بازار عرضه کند اما این کار تا اوایل سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. دلیل اصلی این اتفاق تقاضای زیاد برای تایکان سدان در میان شیوع بیماری کرونا بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. امیرعلی

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (9 ديدگاه)

    از جلوی محصولات پورشه خوشم نمیاد وی عقبشون عالیه

    موافقم 6
    مخالفم 59
    1. زیزیگولو

      ۱۴ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (4895 ديدگاه)

      نکته‌ی جالب درمورد طراحی محصولای پورشه ((مخصوصاً پورشه 911)) اینه که با وجود تغییرای فراوون تو هر نسل این ماشین آلمانی هنوزم میتونیم اصالت رو تو تک به تک تولیدای این کمپانی آلمانی ببینیم و حالا شاید یه عده به همین ویژگی پورشه ۹۱۱ ((مثل همین نمای جلو که شما میگی)) انتقادای زیادی داشته باشن ولی با این حال باید قبول کنیم که حفظ همچین اصالتی در عین ظرافت طراحی انصافاً هنر این خودروساز آلمانی رو میرسونه که به لطف همین ویژگی پورشه 911 همیشه خواستنیو لوکسو اصیل بحساب میاد

      موافقم 33
      مخالفم 3
  2. زیزیگولو

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4895 ديدگاه)

    یه کراس ‌اور تمام الکتریکی با پلتفرم و تجهزات فنی مشابه تایکان

    موافقم 43
    مخالفم 6
    1. Hadi

      ۱۴ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      نه کراس اوور نیست استیشنه…
      ولی احتمالا شتابش از تایکان سدان به خاطر وزن بیشتر کمتره…
      ولی بازم عملکردش فوق العادس ?

      موافقم 13
      مخالفم 31
      1. زیزیگولو

        ۱۴ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (4895 ديدگاه)

        هادی جان توریسمو یه کراس اور سایز کوچیکه

        موافقم 22
        مخالفم 6
        1. Hadi

          ۱۴ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (2200 ديدگاه)

          زیزیگولو جان
          پورشه به ماشین های استیشنش میگه توریسمو
          مثل پانامرا اسپرت توریسمو که یه استیشنه نه کراس اوور
          یا همین تایکان توریسمو
          که استیشن هست نه کراس اوور

          موافقم 14
          مخالفم 12
        2. زیزیگولو

          ۱۴ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (4895 ديدگاه)

          هادی داری اشتباه میکنی

          موافقم 6
          مخالفم 5
  3. Reza ar

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (257 ديدگاه)

    بهترین روش افزایش سود و بازدهی توسعه سبد محصولات از روی یک محصول هست حالا چه پورشه باشه چه سایپا!!!(مثل وانت پراید )
    من جای پورشه باشم از همین ماشین ده نسخه مختلف با کاربرد و ویژگی و احساس مختلف میسازم درست کاری که با ۹۱۱کرد ! پورشه ۹۱۱ توی هر نسخه یه ذات خاص خودشو داره !!!! و این خاصیت حتی توی محصولات دیگر پورشه مثل پانامرا یا کاین هم خیلی وجود نداره تقریبا فرق اساسیشون توی قدرت خروجی و تفاوت های جزئی هست

    موافقم 8
    مخالفم 1
  4. کادیلاک

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (74 ديدگاه)

    به نظرم زیبا نیست

    موافقم 6
    مخالفم 21
  5. محمد

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (218 ديدگاه)

    به نظرم این بیشتر شبیه نسخه استیشن هست تا کراس.به فاصله رکاب تا زمین و همینطور محل نشستن راننده توجه کنین.
    یه نکته اى که برام خیلى جالب بود دریچه فاضلابى هست که دقیقاً هم سطح آسفالته نه بالاتر نه پایینتر.تازه اونم توى یه خیابون فرعى…

    موافقم 10
    مخالفم 5
  6. Amin

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (119 ديدگاه)

    من خیلی استیشن دوست دارم البته پر قدرت اینم که عالیه rs7استیشن هم خیلی خوبه یا مثلاً gtc4lusso

    موافقم 3
    مخالفم 4
    1. Mehran (fox)

      ۱۵ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (214 ديدگاه)

      منظورت rs6 هستش؟ چون rs7 سدان کوپست نه استیشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. پارسا عشق ماشین

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (190 ديدگاه)

    بهش خیلی میاد چه قدر خوب شده

    موافقم 10
    مخالفم 1
  8. Maserati

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    اگه تایکان مدل بنزینی داشت عالی میشد الان که نداره انتخاب من پانامرا هست بعدم تایکان چراغ جلوش اصلا خوشگل نیست mission e خیلیییی قشنگ تر بود

    موافقم 3
    مخالفم 6
  9. MAF

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    اخه این چیه پورشه ورداشته ساخته!!!
    قیافه تایکانو گرفته استیشن کرده
    کجای اون قیافه استیشن میخورد اخه!!!
    با تمام احترامی که به پورشه دارم این یکی از مزخرف ترین ماشینای تاریخه :/

    موافقم 3
    مخالفم 17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا