هرچه به زمان معرفی رسمی تایکان کراس توریسمو در اوایل سال ۲۰۲۱ نزدیک میشویم، پورشه پوششهای استتاری پروتوتایپهای آنرا کمتر میکند تا ما بتوانیم دید کاملاً واضحی به طراحی این کراس استیشن الکتریکی داشته باشیم. حال عکاسان جاسوس یک پروتوتایپ در حال آزمایش از تایکان کراس توریسمو را با پوششهای استتاری بسیار سبک شکار کردهاند. با دقت به این تصاویر میتوان دید که خودرو در مرحلهٔ تولید نهایی قرار دارد اگر آن دیلایتهای دروغین روی سپر جلو را فاکتور بگیریم.
طراحی تایکان کراس توریسمو ویژگی خاصی ندارد و دقیقاً مشابه همان چیزی به نظر میرسد که از نسخهٔ استیشن تایکان انتظار داریم. این پروتوتایپ هم به نظر میرسد نسخهٔ توربو S باشد زیرا سپرها، دیسکهای ترمز عظیم و کالیپرهای آن به تایکان توربو S سدان شباهت دارند. نسخهٔ کراس توریسمو بهعنوان نسخهای کاربردیتر از تایکان به بازار عرضه خواهد شد که فضای بیشتری برای سرنشینان عقب (خصوصاً فضای سر) و همینطور ظرفیت بار بیشتری را ارائه میکند.
قوای محرکهٔ این نسخه اما با برادر سدان خود تفاوتی نخواهد داشت که این یعنی لیست مدلهای آن از نسخهٔ پایهٔ محرک عقب آغاز شده و تا مدلهای توربو و توربو S بالا میرود. پورشه در ابتدا قصد داشت تایکان کراس توریسمو را اواخر سال جاری به بازار عرضه کند اما این کار تا اوایل سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. دلیل اصلی این اتفاق تقاضای زیاد برای تایکان سدان در میان شیوع بیماری کرونا بوده است.
امیرعلی
۱۴ مهر ۱۳۹۹از جلوی محصولات پورشه خوشم نمیاد وی عقبشون عالیه
زیزیگولو
۱۴ مهر ۱۳۹۹نکتهی جالب درمورد طراحی محصولای پورشه ((مخصوصاً پورشه 911)) اینه که با وجود تغییرای فراوون تو هر نسل این ماشین آلمانی هنوزم میتونیم اصالت رو تو تک به تک تولیدای این کمپانی آلمانی ببینیم و حالا شاید یه عده به همین ویژگی پورشه ۹۱۱ ((مثل همین نمای جلو که شما میگی)) انتقادای زیادی داشته باشن ولی با این حال باید قبول کنیم که حفظ همچین اصالتی در عین ظرافت طراحی انصافاً هنر این خودروساز آلمانی رو میرسونه که به لطف همین ویژگی پورشه 911 همیشه خواستنیو لوکسو اصیل بحساب میاد
زیزیگولو
۱۴ مهر ۱۳۹۹یه کراس اور تمام الکتریکی با پلتفرم و تجهزات فنی مشابه تایکان
Hadi
۱۴ مهر ۱۳۹۹نه کراس اوور نیست استیشنه…
ولی احتمالا شتابش از تایکان سدان به خاطر وزن بیشتر کمتره…
ولی بازم عملکردش فوق العادس ?
زیزیگولو
۱۴ مهر ۱۳۹۹هادی جان توریسمو یه کراس اور سایز کوچیکه
Hadi
۱۴ مهر ۱۳۹۹زیزیگولو جان
پورشه به ماشین های استیشنش میگه توریسمو
مثل پانامرا اسپرت توریسمو که یه استیشنه نه کراس اوور
یا همین تایکان توریسمو
که استیشن هست نه کراس اوور
زیزیگولو
۱۴ مهر ۱۳۹۹هادی داری اشتباه میکنی
Reza ar
۱۴ مهر ۱۳۹۹بهترین روش افزایش سود و بازدهی توسعه سبد محصولات از روی یک محصول هست حالا چه پورشه باشه چه سایپا!!!(مثل وانت پراید )
من جای پورشه باشم از همین ماشین ده نسخه مختلف با کاربرد و ویژگی و احساس مختلف میسازم درست کاری که با ۹۱۱کرد ! پورشه ۹۱۱ توی هر نسخه یه ذات خاص خودشو داره !!!! و این خاصیت حتی توی محصولات دیگر پورشه مثل پانامرا یا کاین هم خیلی وجود نداره تقریبا فرق اساسیشون توی قدرت خروجی و تفاوت های جزئی هست
کادیلاک
۱۴ مهر ۱۳۹۹به نظرم زیبا نیست
محمد
۱۴ مهر ۱۳۹۹به نظرم این بیشتر شبیه نسخه استیشن هست تا کراس.به فاصله رکاب تا زمین و همینطور محل نشستن راننده توجه کنین.
یه نکته اى که برام خیلى جالب بود دریچه فاضلابى هست که دقیقاً هم سطح آسفالته نه بالاتر نه پایینتر.تازه اونم توى یه خیابون فرعى…
Amin
۱۴ مهر ۱۳۹۹من خیلی استیشن دوست دارم البته پر قدرت اینم که عالیه rs7استیشن هم خیلی خوبه یا مثلاً gtc4lusso
Mehran (fox)
۱۵ مهر ۱۳۹۹منظورت rs6 هستش؟ چون rs7 سدان کوپست نه استیشن
پارسا عشق ماشین
۱۴ مهر ۱۳۹۹بهش خیلی میاد چه قدر خوب شده
Maserati
۱۴ مهر ۱۳۹۹اگه تایکان مدل بنزینی داشت عالی میشد الان که نداره انتخاب من پانامرا هست بعدم تایکان چراغ جلوش اصلا خوشگل نیست mission e خیلیییی قشنگ تر بود
MAF
۱۴ مهر ۱۳۹۹اخه این چیه پورشه ورداشته ساخته!!!
قیافه تایکانو گرفته استیشن کرده
کجای اون قیافه استیشن میخورد اخه!!!
با تمام احترامی که به پورشه دارم این یکی از مزخرف ترین ماشینای تاریخه :/