پورشه

پرچم‌دار قدیم یا جدید؟ درگ پورشه 911 توربو S و GT2 RS

پورشه‌ها به‌طورکلی از محبوبیت فراری‌ها و لامبورگینی‌ها برخوردار نیستند اما چه در پیست و چه در خط مستقیم به طرز وحشیانه‌ای سریع‌اند. این خودروهای اسپرت به دلیل محل قرارگیری پیشرانهٔ خود، از کشش بسیار خوبی برخوردارند و از همهٔ تکنولوژی‌های گران‌قیمت آلمانی در آن‌ها استفاده شده است. امسال پورشه به همه یادآوری کرد که پرچم‌دار خانوادهٔ ۹۱۱ یعنی توربو S هنوز هم می‌تواند بسیاری از سوپراسپرت‌ها را تحقیر کند. توربو S جدید آن‌قدر در مسابقات درگ مختلف پیروز شده است که تقریباً فراموش کرده‌ایم پرفورمنس پرچم‌دار نسل قبلی ۹۱۱ یعنی GT2 RS چقدر شگفت‌انگیز بود. به همین دلیل، برای یادآوری، کانال یوتیوب ۸۸۸MF درگی بین ۹۱۱ توربو S جدید و GT2 RS نسل قبلی برگزار کرده است.

حتی اگر این دو ۹۱۱ در ظاهر شبیه به یکدیگر باشند اما برای اهداف مختلفی ساخته شده‌اند. توربو S خودرویی همه‌کاره است و هدف آن ارائهٔ حداکثر پرفورمنس هم در جاده‌های عادی و هم در پیست است. پیشرانهٔ شش سیلندر تخت پورشه در اینجا ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. به گفتهٔ پورشه، توربو S جدید ظرف تنها ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. از سوی دیگر، GT2 RS نسخهٔ نهایی نسل قبلی ۹۱۱ است. این ماشین که تنها دو سال پیش ساخته شده، ۷۰۰ اسب بخار قدرت را فقط به چرخ‌های عقب می‌فرستد که این آن‌را به یک هیولای وحشی برای پیست تبدیل می‌کند. GT2 RS همچنین علیرغم نداشتن سامانهٔ چهارچرخ محرک، ظرف ۲.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

این درگ اما در شرایط بارانی برگزار شده که آب‌وهوای ایده‌آلی نیست و زمین خیس می‌تواند به ضرر GT2 RS باشد. به همین دلیل با آغاز درگ، همان‌طور که انتظار می‌رفت، توربو S به دلیل برخورداری از سامانهٔ چهارچرخ محرک در ابتدا جلو می‌افتد اما عمر این برتری کوتاه است و GT2 RS به لطف قدرت بیشتر و وزن کمتر خود، عقب‌ماندگی را جبران کرده و از برادر جدیدتر خود پیشی می‌گیرد؛ اما بااین‌حال این پیروزی با اختلاف بسیار کمی به دست می‌آید.

مشخصات فنی

پورشه ۹۱۱ توربو S

پورشه ۹۱۱ GT2 RS

پیشرانه ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو
قدرت ۶۵۰ اسب بخار ۷۰۰ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ۷۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ عقب
وزن ۱۶۴۰ کیلوگرم ۱۴۷۰ کیلوگرم
قیمت ۲۰۴,۸۵۰ دلار ۲۹۴,۴۵۰ دلار
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    یه رقابت فوق‌العاده جذاب بین 911 ها

    موافقم 47
    مخالفم 8
    1. سهند

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (662 ديدگاه)

      به نظر شما پورشه ۹۱۱ توربو اس بهتر است یا فراری f8؟

      پورشه ۹۱۱ توربو s: لایک?

      فراری f8: دیسلایک?

      موافقم 132
      مخالفم 79
      1. MAHDI

        ۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        نمیدونم والا. هرکدوم جذابیت و پرفومنس فوق‌العاده ای دارن. یکی از یکی بهتر

        موافقم 32
        مخالفم 5
        1. Hadi

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2200 ديدگاه)

          آخ ام که چقد منتظر این درگ بودم…
          دو تا هیولای واقعی و دوتا برادر آلمانی فوق العاده خفن ?
          به طرز وحشتناکی GT2RS رو دوست دارم و همینطور turbo s…
          واقعاً درگ جذابی بود اگه زمین خیس نبود خیلی بهتر هم میشد…
          این GT2RS این‌قدر خوبه که نمیدونم چطوری میخوان نسل بعدیش رو بهتر از این بسازن…
          GT2RS:لایک
          Turbo s: دیسلایک

          موافقم 43
          مخالفم 25
      2. ??Amin_sto??

        ۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (293 ديدگاه)

        ماشین های rwd نسبت به چهار چرخ ها لانچ ضعیف تری دارن که دلیلش هم کمبود کشش اما شتاب ثانویه شون بیشتره و دلیلش هم این هست که مثل چهار چرخ ها تمام قدرت موتور یکدفعه آزاد نمیشه بلکه این اتفاق آروم تر اتفاق می افته والبته دلایل دیگه ایم داشت برد gt2 rs مثل وزن کمتر و قدرت بیشتر
        جواب به Amin mc20

        موافقم 4
        مخالفم 11
        1. OMID

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          مگه فنره که انرژیش کم کم ازاد بشه :/
          علت عملکرد بهتر دیفرانسیل عقب ها در رولینگ وزن معمولا کمتر هست
          دیفرانسیل جلو هم هدر رفت انرژی جداگانه داره که اونم تا حدی تاثیر داره

          موافقم 18
          مخالفم 1
      3. Reza

        ۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (5340 ديدگاه)

        صد در صد پورش ♥️♥️♥️

        موافقم 9
        مخالفم 4
      4. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        اسپم

        کسی میدونه لامبورگینی چنتناریو AWD یا RWD

        موافقم 5
        مخالفم 4
        1. ??Amin_sto??

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (293 ديدگاه)

          لامبورگینی چنتاریو AWD هست امین mc20

          موافقم 9
          مخالفم 1
    2. ممد ژانگولر

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (3529 ديدگاه)

      تو خود آمریکا جلوی پورشه دولا میشن

      آمریکاییها به پورشه طلای ناب لقب دادن

      تو ماشینای آلمان خیلی به پورشه و بنز احترام میذارن

      واقعا قوه تشخیصشون خیلی بالاست و وقتی فکر میکنی بیشتر به صلیغش‌ت پی میبری

      البته تو آمریکا غیر از پورشه و بنز به برندهای فراری و لامبو هم خیلی علاقه دارن

      موافقم 25
      مخالفم 12
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    واقعاً خیلی سخته تشخیص پورشه‌ها از هم ، مثل مکلارن و محصولاتش هم این مدلیه و سخت میشه قاطی نکرد .

    به شخصه نمیدونم کدوم ۹۱۱ کدوم ۹۱۱ هست در صورتی که محصولات لامبورگینی یا فراری یا بنز این طور نیست و راحت میشه مدل‌ها را از هم تشخیص داد .

    موافقم 20
    مخالفم 29
    1. ??Amin_sto??

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (293 ديدگاه)

      همه چیز یه ماشین فقط سرعتش نیست بلکه هیجان و دیوانه بود هم عضو جدایی ناپذیری از یک سوپر ماشین هست
      و جفتشون هم در 911 وجود نداره اما شما اون هارو توی فراری ، مکلارن و لامبورگینی پیدا می کنید

      موافقم 13
      مخالفم 52
      1. R@min

        ۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        من میرم خودمو از ساختمون پرت کنم پایین همگی خداحافظ

        موافقم 38
        مخالفم 4
        1. M.A.S

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (816 ديدگاه)

          میدونی منظورشو گرفتن کلا یه کوچولو سخته
          ولی وقتی بگیری میبینی کاملا درست میگه
          شاید پورشه سریع باشه
          و حتی هیجان انگیز
          رکورد شکن
          و کامل
          ولی یه جوریه که انگار خیلی به راننده متکی نیست
          یعنی هر کسی تو هر سن و سطح رانندگی میتونه باهاش برونه
          مثلا هلکت یا ردای رو ببینید(نمیخوام مقایسه کنما فقط یه مثالن)اینا ماشینایین که خیلی کار باهاشون راحت نیست و راننده میتونه در این حالت مهارت خودشو تقویت کنه و از تایما لذت ببره و یا صدای بلند موتورشونو در بیاره
          مثلا درگ بزرگ موتور ترند که پورشه توش دوم شد رو یادتون هست
          تو همون درگ همین ردای بود که نهم شد در صورتی که تایم 10.2 یا 10.1 هم داره
          این نشون میده پورشه خیلی نیاز به مهارت نداره
          ولی ردای یا سوپر کارایی مثل لامبو یا فراری به راننده شونم خیلی وابستن و اینجوری یه جورایی هر دوشون لذت میبرن
          اگه منظورشون این بوده باشه
          به نظرم خیلیم چیز بدی نگفتن

          موافقم 24
          مخالفم 22
        2. ??Amin_sto??

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (293 ديدگاه)

          دلیل شما برای سقوط از ارتفاع چیه

          موافقم 4
          مخالفم 11
        3. OMID

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          داداش صبر کن منم بیام:/

          موافقم 13
          مخالفم 3
        4. Reza

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (5340 ديدگاه)

          صبر کن منم میام نتونستم هضم کنم ???

          موافقم 10
          مخالفم 0
        5. اشکان

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (188 ديدگاه)

          جواب M.A.S
          عزیز دل دیگه داری زیادی بزرگش میکنی

          موافقم 6
          مخالفم 3
      2. OMID

        ۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2172 ديدگاه)

        اون هیجان وقتی ببازی تبدیل به حرص میشه
        هیجان یعنی پیروزی و سرعت
        که پورشه نشون داده استادشه
        جواب @M.A.S
        قابل تکرار بودن نتایج نقطه قوت هست نه ضعف که مهندسی زیادی میطلبه
        این که پورشه ۹۱۱ توربو اس همیشه یه تایم رو میزنه قابل اتکا بودنش رو می‌رسونه
        نه مثل مثال خودتون دیمن که یه بار به m5 میبازه یه بار از ۷۲۰ می‌بره

        موافقم 17
        مخالفم 5
        1. M.A.S

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (816 ديدگاه)

          میدونین من تعصبی حرف نمیزنم
          من بر اساس سلیقه خودم میگم و خواستم منظورو برسونم
          هلکت ردای هم یه مثال بود و گرنه من خودم بین المانیا اصلا عاشق پورشه هستم
          میدونین خب شاید از نظر من دیمن برترین ماشین روی زمین باشه چون به مهارت شدید نیاز داره
          از نظر شما پورشه
          ولی من نظرم به سلیقم برمیگرده (فک کنم چون اینو نگفتم یه همچین حالتی پیش اومده)
          وگرنه هرکسی خودرویی رو برتر میدونه که پشت فرمونش لذت بیشتری ببره و به نظر من
          اینجوری یه ماشین هیجان انگیز تره
          در خوبی و استادی پورشه که شکی نیستش

          موافقم 2
          مخالفم 5
      3. X

        ۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        هر کی با gt2rs رانندگی کرده مثا استیگ گفته رانندگیش دیوانه واره بعد تو میگی………………… من باهات میام R@min خودمو پرت کنم پایین

        موافقم 9
        مخالفم 1
    2. پدر خودروسازی جهان

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (436 ديدگاه)

      آقای NAVID۰۰۹۸
      یعنی سخت تر از شناسایی کوپه های مرسدس ( e ، s ، c ) کلاس?
      اونا را خود مرسدس با هم قاطی میکنه

      موافقم 19
      مخالفم 5
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        نه بابا کجا سخته تشخیص محصولات بنز !

        موافقم 11
        مخالفم 8
        1. پدر خودروسازی جهان

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (436 ديدگاه)

          تشخیص این سه مدل کوپه فقط نه بقیه اش

          موافقم 4
          مخالفم 0
      2. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

        ۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1200 ديدگاه)

        راست میگه خدایی سخته
        ولی بقیه مدلاش خوبن

        موافقم 5
        مخالفم 0
    3. محمد

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (804 ديدگاه)

      مرسی از اطلاعاتی که دادی و کلمات قصارت?

      موافقم 3
      مخالفم 0
    4. mehran (fox)

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (214 ديدگاه)

      کلا نظراتتو دوست دارم ولی واقعا انتظار داری یه مدل از 911 شبیه مدل دیگش نباشه.الان مثلا لامبو هوراکان اوو با پرفورمانته یا نسخه معمولیش تفاوت ظاهریشون خیلی بیشتر از تفاوت ظاهری 911 gt3 با کاررا یا توربو اسه….
      تفاوت هوراکان با آونتادور مثل تفاوت 911 با پانامراست…

      موافقم 11
      مخالفم 1
      1. Alireza

        ۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (754 ديدگاه)

        منظورش نسل به نسل بود فک کنم که اگه همین بود کاملا حق با ایشون هست بهتره تغییراتشو بیشتر باشه تو نسل های متفاوت

        موافقم 3
        مخالفم 4
  3. OMID

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    یکی از مجری هاشون کلا فلج مغزیه
    اصلا نمیتونه لانچ کنه با این که لانچ ۹۱۱ خیلی آسونه نسبت به بقیه
    از اون گذشته جاده محل فیلمبرداری هم خیلی داغون بود ماشینا توی هوا پرت میشدن
    نتیجه زیاد غیر قابل باور نیست چون gt2rs قبلا تایم زیر ده داشته ولی اینجا هوا بارونیه و gt2rs دیفرانسیل عقبه
    شک دارم به نتایج تا حدی
    کاش یه کانال دیگه همین درگ رو برگزار کنه

    موافقم 15
    مخالفم 2
  4. ارش

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    حال نکردم نتایج چندان دقیق و درست نبودن .

    موافقم 7
    مخالفم 0
  5. پدر خودروسازی جهان

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (436 ديدگاه)

    عاشق این توربو اس جدیدم ?

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. محمدهادی

      ۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2142 ديدگاه)

      اتفاقا جی تی تو یه پورشه اصیله
      این جی تی تو همون نسخه ایه که با اس وی جی تو نوربورگ خیلی سرشاخ شد
      ماشین زهرداریه توی خروج سریع از پیچ ها
      واقعا اس وی جی عجب کار بزرگی کرد این هیولای بیرحم رو آخر شکست داد
      حی تی تو اومده بود برای برد

      موافقم 1
      مخالفم 0
  6. مجید

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اخ اخ این پورشه عجب ماشینیه. دلم یه ۹۱۱ توربو اس میخواد. میدونین اگه بخرم چیکارا باهاش میکنم؟ با مادرم میریم میگردیم. گور پدر زید و دوس دختر. صد رحمت به اون دختر غربی که وقتی با یکی هست خیانت نمیکنه.
    یکی بدجور گولم زد. دوس پسر داشت. ۲۰۷ داشتم نصف پولشو مادرم بهم داد. گفت بیا منو ببر مشهد. گفتم باشه مادر جان سرم خلوت بشه میبرمت. یه دختری که از قدیم به خاطر کاری باهاش اشنا بودم خورد به پستم. جوری خامم کرد که اوردمش به مادرم نشون دادم گفتم مادر عروست اینه. اخرش فهمیدم دوس پسر یا نامزد داره. عمدا نزدیک شده بود. میدونین چیکار کردم؟ ۲۰۷ رو به اسمش کردم. طی این چند ماه دو تا سکه کادو بهش دادم. چندباری قرض خواست بهش دادم. اتفاقی فهمیدم با یکی دیگه هستش. ماشین و پولی که چندسال به زحمت کار کردم رفت.
    مواظب مادراتون باشین.

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. اشکان

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (188 ديدگاه)

      زن حقه باز اینطوری که گفتی همه جا هست و توی غرب وضعیت بدتره چون اونجا آزادی بیشتره و اکثرا هم تحط هر شرایطی حق رو به زن میدن

      موافقم 5
      مخالفم 6
      1. فرزین

        ۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اتفاقا تو غرب خیلی خیلی کمه طرف بگه عاشقتم و بعدم گولت بزنه. این کار تو غرب جرمه. عنوان حقوقی جرم کلاهبرداری احساسی یا عاطفی هست. تو غرب شما میتونی بری شکایت کنی بگی فلان دختر اومد با احساساتم بازی کرد برا اینکه پول بگیره .
        اون چیزی که شما میگی تو غرب زیاده چون ازادیه اسمش call girl هست. اتفاقا تا جایی که میدونم قانونیه. یعنی یه جاهایی هست شما زنگ میزنی میگی شب پارتی دارم چندتا دختر همراه بفرستید سرگرم بشیم. و میدونی چرا قانونی هست؟ چون دختر همراه وقتی میاد شما روش جش بندازی پلیس زنگ میزنن. شما دختره رو اذیت کنین راحت زنگ میزنن پلیس میاد میندازتت زندان.اینا برا همراه بودن دستمزد میگیرن.
        مجید خان درکتون میکنم. برا منم پیش اومد و به قولی دختری منو تیغید. بدجورم تیغید. اما به ماشین و اینا نرسید. اما یه مقدار طلا و کادو هایی که دادم ۵۰ میلیونی میشد قیمتشون.

        موافقم 6
        مخالفم 1
        1. اشکان

          ۶ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (188 ديدگاه)

          من هم تو یک جمله کوتاه همه اینایی که گفتی گفتم پس خواهشا حرفهای خودم رو به خودم تحویل نده و انقدر خود کم بین نباش و مردم کشور خودت رو دست پایین نگیر

          موافقم 3
          مخالفم 0
    2. OMID

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      حالا کاری با اون زنه ندارم
      ولی آخه چرا ماشینتو به اسمش زدی؟:/

      موافقم 6
      مخالفم 0
    3. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      فقط یک چیز میتونم بهت بگم:
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_[WTF]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 5
      مخالفم 1
    4. NAVID۰۰۹۸

      ۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      آقا مجید
      خوبی
      جان

      موافقم 6
      مخالفم 1
    5. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

      ۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      من هیچوقت تاحالا همچین اتفاقی برام نیفتاده?

      موافقم 5
      مخالفم 0
  7. Ahmadreza2002

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    عجیب بود برام نتیجه
    زیاد مطمعن نباشین ب این

    موافقم 6
    مخالفم 0
  8. JDM

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    عشق یعنی 765LT
    البته 911 خیلی دوست داشتنیه مخصوصا GT2RS
    راستی نسل جدید 911 GT3 با 503hp رونمایی شد

    موافقم 8
    مخالفم 7
  9. [—{^AMIN_MC20^}—]

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    مگه gt2rs دیفرانسیل عقب نیست؟چطور برد؟
    مگه حجم توربو اس 3.8‌نیست؟زده 3.7
    صفر تا صدشو نوشته 2.6 هرجا یه چیزی میزنن ولی من بیشتر 2.7 دیدم

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      نه اینو که میدونم awd چون بکسباتشون کمتره شتاب اولیشون بیشتره ولی تعجبم از این بود که gt2rs با وجود پیست محور بودن از توربو اس که زده خیلی ماشین هارو ترکونده برده!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  10. مهرداد كمال

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1824 ديدگاه)

    اخرش این غول کش رو یکی بُرد

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. ارشیاSVJ

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (307 ديدگاه)

      زیادم مطمئن نباش.

      موافقم 3
      مخالفم 0
  11. Ramin

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    فقط قیمت هارو برم ????
    آیا واقعا ارزش داره 300 هزار دلار برای پورشه 911 gt2 rs ؟؟؟؟؟ ???

    موافقم 4
    مخالفم 21
    1. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      صافمون کردی زیر هر پست میای حالمونو به هم میزنی
      چندشی هم حدی داره

      موافقم 12
      مخالفم 1
    2. افشار

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (705 ديدگاه)

      پول زبان بسته رو بدی چانگان بی کیفیت بخری ارزش داره ؟

      موافقم 9
      مخالفم 1
    3. Mahdi

      ۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (163 ديدگاه)

      نه اصلا ارزش نداره فقط ماشین های فوق العاده پیشرفته چینی ارزش 300هزار دلار رو دارن متوجهی که

      موافقم 7
      مخالفم 1
    4. Mahdi

      ۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (140 ديدگاه)

      911 GT RS ماشین کمی نیست غولیه برا خودش مخصوصا تو پیست البته وقتش شده پورشه یه دستی روش بکشه بعدش باید سلطنتش تو نوربررینگ رو ببینیم

      موافقم 1
      مخالفم 0
  12. Reza ar

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (257 ديدگاه)

    این دو تا که هر دو بینظیرن و تو سبک خودشون عالین ولی به نظرم بهترین مدل های ۹۱۱ اسپیدستر و مدرgt3تورینگ هستند با موتور های اتمسفریک۴لیتری و ردلاین۹۰۰۰ و گریبکس ۷سرعته دستی و فنر بندی نه خیلی سفت مثل gt2rsو gt3rs و نه خیلی نرم مثل کاررا و توربوs اوج لذت رانندگی رو دارن!!!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  13. زیزیگولو

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (4883 ديدگاه)

    911 توربو S پوز اکثر رقیباشو به خاک مالیده

    موافقم 8
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا