پورشه

انتشار مجدد دفترچه راهنمای تمامی محصولات کلاسیک پورشه

پورشه کلاسیک بیش از ۷۰۰ دفترچه راهنمای محصولات قبلی خود را منتشر کرده است. به این ترتیب اسناد دست‌اول تقریباً تمامی محصولات این خودروساز آلمانی در دسترس دوستداران پورشه می‌باشد.


این مجموعه با دفترچه راهنمای خودروی ۳۵۶ مدل سال ۱۹۵۲ شروع شده و به پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۶ می‌رسد. مشتریان می‌توانند این دفترچه‌ها را در سراسر نمایندگی‌های پورشه در اقصی نقاط جهان سفارش داده و یا به وب‌سایت پورشه کلاسیک مراجعه کنند.


این شرکت همچنین امکان سفارش آنلاین مجموعه‌های فنی را نیز مهیا کرده است. این اسناد شامل اطلاعات فنی کامل، تنظیمات و نکات کاربردی است که از مواردی چون رادیو تا رنگ بدنه و شماره پیشرانه‌ها را دربرمی گیرد.

مواردی همچون ابعاد، میزان مقاومت، تنظیمات پیشرانه و شاسی و همچنین فرم‌ها و ابعاد بدنه نیز در دسترس مالکان محصولات کلاسیک و مدرن‌تر پورشه قرار داشته و تمامی جزئیات این خودروها به‌صورت مبسوط منتشر شده است.


این دفترچه‌های راهنما احتمالاً در طول چند دهه‌ی گذشته یا از بین رفته‌اند یا گم شده‌اند و به همین خاطر پورشه کلاسیک اقدام به چاپ مجدد این اسناد کرده است. هر دفترچه از نظر پرینت، ظاهر و کیفیت با نمونه‌ی اصلی خود همخوانی دارد.


دفترچه‌های راهنمای پورشه کلاسیک شامل نسخه‌هایی به زبان‌های گوناگون و برخی مدل‌های متنوع است. این دفترچه‌ها همچنین دربردارنده‌ی بیش از ۱۰۰ دفترچه‌ی کوچک برای گارانتی و نگهداری و کیف‌های مشابه نسخه‌های اصلی قدیمی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. هادی

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (168 ديدگاه)

    خیلی دلم میخواست یکشو سفارش میدادم داشته باشم
    ولی حیف اینجا ایرانه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا