پورشهلوازم جانبی و تیونینگ

ساعت ویژه پورشه برای گرامی‌داشت 70 سالگی

هفتاد سال زمان بسیار زیادی است و قطعاً باید آن را گرامی داشت؛ و به همین دلیل است که بخش پورشه دیزاین برنامه ویژه‌ای برای پربارتر کردن کلکسیون ارزشمند خود تدارک دیده است.


پورشه دیزاین ساعت جدیدی با نام ۱۹۱۹ Daytimer 70Y اسپورت کار لیمیتد ادیشن را معرفی کرده است. در طراحی این ساعت از عناصر طراحی پورشه ۳۵۶ و به‌طور مشخص پشت آمپرهای این خودرو الهام گرفته شده است.


این ساعت دارای ساختار تیتانیومی ۲ میلی‌متری است که از طرح تیتانیوم مشکی مات برخوردار بوده و تا ۱۰ اتمسفر در برابر آب مقاوم است. داخل این ساعت تنظیمات اتوماتیک سوئیسی با ۳۸ ساعت نیروی ذخیره قرار دارد. نشانگرهای ساعت مورد بحث مشکی بوده و دارای نیمرخ پورشه ۳۵۶ بوده و سال ۱۹۴۸ را گرامی می‌دارد. بند ساعت سفید رنگ بوده و نشانگرها از نوع سرامیکی هستند. روی ساختار ساعت لوگوی ۷۰ سالگی حک شده است.

اگر خواهان این ساعت هستید بهتر است عجله کنید زیرا پورشه تنها ۱۹۴۸ نمونه از آن را به یاد سال تأسیس کمپانی خواهد ساخت. هر ساعت قیمت ۲۹۴۸ یورویی داشته و از طریق ۱۳۰ فروشگاه پورشه دیزاین در سراسر جهان و همچنین از نمایندگی‌های پورشه می‌توان آن را سفارش داد؛ اما اگر فرصت خرید این ساعت را از دست دادید می‌توانید از ۱۳ نسخه دیگر کلکسیون ۱۹۱۹ پورشه یکی را انتخاب کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. King 918

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    عاشقتم پورشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا