پورشه

پورشه علاقه‌ای به مینی ون‌ها ندارد

کانسپت کاملاً متمایز و برجسته پورشه ویژن رندینست که سال پیش رونمایی شد راهی به خط تولید نخواهد یافت.

این خودرو که به همراه چندین کانسپت مرموز دیگر پورشه در نوامبر ۲۰۲۰ پدیدار شده بود محصول سال ۲۰۱۸ بوده و از ون‌های فولکس‌واگن و خودروهای سرویس پورشه برای موتور اسپورت در دهه ۵۰ میلادی الهام گرفته بود.

اگرچه ما هرگز شانسی برای تولید این خودرو قائل نبودیم اما مدیر فروش پورشه تائید کرده این خودرو فقط یک کانسپت است نه بیشتر.

او گفته است:

ما همیشه سازنده خودروهای اسپورت بوده، هستیم و خواهیم بود. به همین خاطر علاقه‌ای به حضور در کلاس خودروهای کوچک و شهری همچون کلاس‌هایی با میزان تولید بالا نداریم. ما هنوز هم یک برند تولید کننده خودروهای اسپورت و انحصاری هستیم و تنها در کلاس‌هایی حضور خواهیم یافت که معتقدیم محصولات اسپورت را می‌توان در آن بخش تعریف کرد؛ بنابراین اصلاً برنامه‌ای برای تولید کانسپت مینی ون خود نداریم.

این موضوع جای تأسف دارد زیرا پورشه سختی زیادی را در تبدیل این کانسپت به محصولی تولیدی متحمل نخواهد شد زیرا این خودرو می‌تواند بر پایه فولکس‌واگن ID.Buzz بنا شود.

در خبر مرتبط دیگر باید گفت پورشه هفته پیش از برنامه خود برای توسعه سلول‌های باتری با آندهای سیلیکونی پرده برداشته است. این برند دوست‌داشتنی می‌گوید سلول‌های یاد شده می‌توانند به راحتی در دماهای بالای ۷۵ درجه سلسیوس دوام آورده و عملکرد راحت خود را داشته باشند. این امر به تولید باتری‌هایی با تراکم بیشتر و شارژ سریع‌تر کمک شایانی خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Mahyar.M.A.R

    ۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (93 ديدگاه)

    قابل پیش بینی بود

    موافقم 6
    مخالفم 2
  2. Benz SLR

    ۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    در حد همین کانسپت هستش کافیه و قدرت پورشه رو نشون میده

    موافقم 5
    مخالفم 0
  3. افشار

    ۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (705 ديدگاه)

    پورشه دقیقاً درست فکر کرده و تصمیم گرفته

    موافقم 6
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا