پورشه

مراحل پایانی تحقیق و توسعه پورشه 911 جدید

وقتی که بحث نسل جدید پورشه ۹۱۱ به میان می‌آید با کلیات کاملاً آشنا هستیم چراکه تصاویر جاسوسی این خودرو ۹۹ درصد جزئیات بدنه را نشان داده‌اند. حتی رسانه‌ها نسخه‌ی پیش‌تولیدی ۹۱۱ جدید را رانده‌اند و از طرف دیگر تأیید شده این خودرو در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس معرفی خواهد شد.


این خودروساز آلمانی از سه هفته‌ی پایانی منتهی به معرفی رسمی ۹۱۱ جدید برای شروع کمپین تیزرهای خود استفاده کرده است. در پنجم نوامبر اولین تصاویر جاسوسی رسمی از این خودرو که به عنوان پیش‌نمایش رسمی محسوب می‌شوند منتشر شدند.


پورشه با افتخار اعلام کرده ۹۱۱ جدید را تحت‌فشارهای زیادی قرار داده و آن را در مناطق آب و هوایی متفاوت با دماهای گوناگون تست کرده است. این شرکت می‌خواهد از عملکرد صحیح تمامی اجزای فنی و قابلیت اطمینان آن در تمامی جنبه‌ها مطمئن شود.

مدیر پروژه‌ی نسل جدید پورشه ۹۱۱ دراین‌باره گفته است:

علاوه بر پرفورمنس فوق‌العاده، این قابلیت استفاده‌ی روزمره‌ی مناسب است که همیشه باعث شده ۹۱۱ در کلاس خود پیشرو باشد. به همین دلیل است که ما این خودرو را در تمامی شرایط تست می‌کنیم و هر نوع آب‌وهوا و منطقه‌ای را در نظر گرفته‌ایم. قوای محرکه‌ی ۹۱۱ جدید باید بدون نقص کار کنند و این تست‌های شدید تنها روشی هستند که باعث می‌شوند از کارکرد بی‌عیب این خودرو اطلاع پیدا کنیم.

نسخه‌های پیش‌تولیدی ۹۱۱ جدید همچنین پای ثابت پیست نوربرگ رینگ هستند، جایی که پیشرانه، گیربکس و ترمزها تحت شدیدترین فشارها قرار می‌گیرند. چندین پروتوتایپ از این خودرو در پیست ناردوی ایتالیا هم رویت شده‌اند. ناردو نه تنها باعث تمرکز روی حداکثر سرعت می‌شود بلکه مکانی عالی برای بررسی سیستم‌های خنک‌کنندگی و هندلینگ هم هست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۱۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    با چه عبارتی میشه این شاهکار رو توصیف کرد واقعا کلمات کمن.موندم می خوان چه چیزی اضافه کنن که بشه نسل جدید در حالی که همین نسل حاضر بی نقصه و بهترین ماشین اسپرت دنیاست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdy

      ۱۵ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      بهترین سوپر اسپرت دنیا …
      هر چی فکرشو میکنم لقب بینهایت بزرگیه
      ولی خب 911 هم ماشین بینهایت بزرگیه
      واقعا ادم میمونه چی بگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    911افسانه ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shirko

    ۱۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    خیلی وقته منتظرشم بیاد ، ولی پورشه یه فیس لیفت ساده روش انجام داده که این همهوقته مانور روش انجام می ده ، یه فیس لیفت کامل بود چیکار می کرد؟!؟!؟!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. جنوب

    ۱۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (315 ديدگاه)

    عاشقتم پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. دانیال روشنی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (175 ديدگاه)

    اسطوره….
    اما باید از نظر ظاهری کارای بیشتری میکرد . دستشم باز بود کاملا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Khosrow

    ۱۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    اولین باره انقدر از 911 خوشم اومده / متاسفانه اکثریت تو ایران جوری از این و بقیه جواهرات استفاده میکنن و کار میکشن که ادم شک میکنه / ماشین 20 تا کار رو میبینی انگار از دوزخ برگشته و ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا