پورشه

عقد قرارداد چندساله پورشه با برند مد Hugo Boss

پورشه و Hugo Boss برای همکاری چندساله به توافق رسیدند. طی این قرارداد، Hugo Boss که یک برند مد آلمانی است به عنوان همکار رسمی تأمین لباس تیم موتور اسپورت پورشه در سراسر دنیا و هم در پیست و هم در کارخانه عمل خواهد کرد.


این توافقنامه همچنین شامل تأمین لباس تیم پورشه فرمول E می‌باشد. کار این تیم از دسامبر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.


مدیرعامل پورشه آقای اولیور بلوم می‌گوید:

فرمول E مسابقات بسیار جذابی است. این مسابقات محیطی عالی برای توسعه‌ی بیشتر محصولات هم از نظر راندمان و هم از نظر پایداری است. ما به دنبال ورود به این مسابقات در فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ هستیم. برند مد Hugo Boss یک همکار فوق‌العاده از نظر تأمین لباس تیم‌های ماست.

این قرارداد همچنین شامل دیگر فعالیت‌های غیرمرتبط با موتور اسپورت هم خواهد بود. برای مثال Hugo Boss اقدام به ساخت کلکسیون پورشه x BOSS برای مغازه‌های خود خواهد کرد. این کلکسیون از ماه مارس ۲۰۱۹ در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.


مارک لانگر مدیرعامل این برند مد هم درباره همکاری با پورشه گفته است:

Hugo Boss و پورشه به خاطر خلاقیت و نوآوری شناخته شده‌اند. ما قبلاً همکاری موفقی در بخش موتور اسپورت داشته‌ایم. به همین خاطر است که از همکاری سطح بالای جدید که شامل حضور در مسابقات فرمول E هم می‌باشد بسیار خرسندم.

ورود پورشه به سری مسابقات فرمول E بخشی از برنامه‌های جدید این برند است. این برند به مصاف هم‌وطنان سرشناس خود همچون مرسدس، آئودی و ب ام و خواهد رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. عرفان

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (480 ديدگاه)

    قرارداد دوسر سود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا