پورشه

برنامه‌های مهم پورشه برای حضور در لس‌آنجلس

پورشه امسال حضور بسیار پررنگی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۷ خواهد داشت و نه تنها یک یا دو بلکه چهار خودروی جدید را برای اولین بار در جهان رونمایی عمومی خواهد کرد. همچنین یک مدل دیگر نیز رونمایی عمومی خود در آمریکای شمالی را تجربه خواهد نمود.


خودروهای جدید پورشه که در نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۷ حضور می‌یابند عبارت‌اند از ۷۱۸ باکستر GTS، ۷۱۸ کیمن GTS، پانامرا توربو S E-Hybrid اسپورت توریسمو، ۹۱۱ کررا T و نسل جدید کاین.


البته که برخی از این خودروها را قبلاً دیده‌ایم. همه آن‌ها قبلاً به‌صورت آنلاین رونمایی شده‌اند اما این اولین باری خواهد بود که اعضای تیم پورشه را از نزدیک می‌توان لمس نمود.

Porsche 718 GTS
نسخه‌های GTS از مدل‌های ۷۱۸ دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو با قدرت ۳۶۵ اسب بخار در دو نسخه کوپه (کیمن) و کانورتیبل (باکستر) بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۱ ثانیه‌ای دارند. این بچه پورشه‌ها بهایی حدود ۸۰ هزار دلار داشته و تحویل آن‌ها از ماه مارس آغاز خواهد شد.


پانامرا توربو S E-Hybrid اسپورت توریسمو مدل واگن پرفورمنس هیبریدی است که پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی آن به یک واحد الکتریکی متصل شده و خروجی ترکیبی آن به ۶۸۰ اسب بخار می‌رسد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت خودروی موردبحث ۳.۲ ثانیه بوده و سقف سرعت آن به ۳۰۹ کیلومتر در ساعت می‌رسد. برای خرید باید حداقل ۱۸۸۴۰۰ دلار هزینه کنید.

اما ۹۱۱ کررا T جدید نیز ادای احترامی به خودروی اسپورت نمادین پورشه بوده و دارای گیربکس دستی، وزن کمتر و عناصر ارتقا یافته می‌باشد. تحویل اولین نمونه‌های این خودروی ۳۷۰ اسبی که قیمت ۱۰۲۱۰۰ دلاری دارد از ماه مارس استارت خواهد خورد.

نهایتاً به سومین نسل پورشه کاین می‌رسیم که برای اولین بار در آمریکا حضور می‌یابد. مدل پایه دارای خروجی ۳۴۰ اسبی و مدل S قدرت ۴۴۰ اسب بخاری داشته و بهای آن‌ها به ترتیب از ۶۵۷۰۰ و ۸۲۹۰۰ دلار آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. shirko.mercedesbenz

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (499 ديدگاه)

    اوج مهندسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. hamid

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (277 ديدگاه)

    پورشه عشقه!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا