پورشه

مشخصات احتمالی نسل بعدی پورشه 911 توربو S

نسل بعدی پورشه ۹۱۱ توربو S اسطوره‌ای می‌تواند قدرتی ۶۳۰ اسب بخاری داشته و بدین ترتیب پرفورمنس این خودروی ترسناک را وارد مرحله جدیدی بکند.


اتوکار گزارش داده که مهندسان پورشه پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی کنونی را با استفاده از قطعات نسخه GT2 RS اصلاح خواهند کرد و نتیجه این کار افزایش قدرت ۵۰ اسبی نسبت به نسل کنونی ۹۱۱ توربو S خواهد بود.


اگر اسطوره آلمانی چنین قدرتی داشته باشد نسل جدید توربو S به راحتی عنوان سریع‌ترین مدل تاریخ خود را کسب خواهد کرد. مدل ۹۹۱.۲ توربو S علیرغم اینکه قدرت بسیار کمتری نسبت به برخی از رقبای شاخص از جمله مک لارن، لامبورگینی و فراری دارد اما یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای دنیا محسوب می‌شود.

نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ که گفته می‌شود در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد بهبودهای قابل‌توجهی نسبت به نسل فعلی خواهد داشت. جدای از افزایش قدرت و گشتاور تمامی مدل‌ها، نسل جدید ۹۹۲ دارای شاسی جدید و سیستم تعلیق ارتقا یافته‌ای خواهد بود. همچنین نسل ۹۹۲ پورشه اولین نسل از ۹۱۱ خواهد بود که دارای نسخه‌ای پلاگین هیبریدی می‌باشد.


علاوه بر تغییرات فنی و مکانیکی، نسل جدید این خودروی اسپورت دارای بدنه‌ای سفارشی خواهد بود و در طراحی چراغ‌های عقب از کانسپت میشن E الهام گرفته خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    کاشکی طراحیش مثل عکس اخر بود هرچند که تو عکس اول و دوم هم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۶ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (347 ديدگاه)

      عکس اول و دوم بدنه همین نسل رو روی نسل بعدی سوار کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ارش

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    شتاب صفر تاصد 1.7 رو خواهد زد.و چهارصد متر رو در 8 ثانیه رکورد میزنه مطمئن باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۶ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2025 ديدگاه)

      راستش آرش عزیز فکر کنم باید به پورشه تخفیف بدی
      این عدد ها برای دو نسل آینده ۹۱۱ هم نیست
      من پیش بینی میکنم صفر تاصد ۲.۵ تا حداکثر ۲.۴ بزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ارش

        ۶ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1549 ديدگاه)

        منم طبق ادعای تسلا که اینطوری مدعی شده و رو کاغذ رکورد جا به جا میکنه برای پورشه ادعا میکنم کی به کیه حالا که شیر تو شیره یکی از گوشه تایوان که اصلا نمیدونه ماشین یعنی چی ادعای 1.7 میکنه بزار ما هم ادعا کنیم والا

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Muty

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1829 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظره میشن E هستم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. آرش آمریکایی

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    اوفففف 630 اسب بخار رو با هندلینگ و مهندسی پورشه قاطی کن ببین چی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi Chevrolet

      ۶ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      جوابشو تو دو کلمه میگم
      «نوربینگ رینگ»

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. افشار

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    مهدی جان سری gt بیشتر روی پیست متمرکز شده هرچند توربو اس هم ماشین دست و پا بسته ای نیست. و از ماشینای سریتر از خودش تو نوربرگ رینگ که تعداشون انگشت شماره قابلیت اطمینان بالاتر داره که بنظرم مهمترین جزو هندلینگ حساب میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Abbas_us.c

    ۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (269 ديدگاه)

    پورشه ماشینیه که باید از 20اسب بخاریش هم ترسید.
    این اسما 630اسب بخاره ولی در مقایسه با رقبا 700اسب بخار به بالا تلقی میشه(با قدرت کمتر پرفورمنس یه ماشین قدرتمند تر و داره)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا