پورشهسایر خودروهای اروپایی

با تیونرها در ژنو – FAB دیزاین

اختصاصی از نمایشگاه ژنو:

محصولات کاملا متفاوت از این تیونر سوئیسی باعث شده توجه همگان به این غرفه در ژنو جلب بشود به خصوص اینکه این تیونر دستی به سر و روی مک لارن MP4 کشیده است.

Geneva 2012 FAB Design McLaren MP4-12C Terso

مک لارن TERSO محصول جدیدی است که برای اولین بار در ژنو رونمایی شده است به همین دلیل اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست.مهم ترین نکته در TERSO که توجه همگان را به خود جلب کرده استفاده از بال سربی می باشد.آقای Rysanek مدیر عامل شرکت در این باره گفته است که این بال تنها با ۶ پیچ به بدنه متصل است و مشتری خود می تواند تصمیم بگیرد که بال را از بدنه جدا کند و یا با بال نصب شده به رانندگی بپردازد.

مقصد این مک لارن سفید رنگ بعد از ژنو ، جایی نیست جز خاورمیانه تا یکی از شیخ های عرب اولین کسی باشد که تجربه رانندگی با آن را داشته باشد.از این مدل ۴ عدد دیگر ساخته شده که همگی فروش رفته اند و در آینده مسافر کشورهای قطر ، امارت و ژاپن خواهند بود و یکی از این تعداد هم در سوئیس محل شرکت FAB دیزاین خواهد ماند.

Geneva 2012 FAB Design Widebody Porsche Cayenne

محصول دیگر FAB دیزاین با تغییرات بر روی نسل دوم پورشه کاین حاصل شده است. کیت بدنه ارائه شده با اندکی تغییرات در دوره قبلی نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته بود.با این حال کیت بدنه جدید دربرگیرنده ی ورودی هوای بزرگتر ، بال های بزرگتر ، اسپویلر عقب و دیفیوزر یکپارچه که خروجی های اگزوز را در خود جای داده ، می باشد.

در فضای داخل استفاده از قطعات کربنی ، آلومینیومی و یا روکش چرم و یا روکش آلکانترا از هر نوع با توجه به سفارش مشتری امکان پذیر است.

 

با دستکاری های انجام شده قدرت این مدل با ۵۰ اسب بخار افزایش به ۵۵۰ اسب بخار رسیده و همچنین به گشتاور۸۰۰ نیوتن متر دسترسی پیدا کرده است.

از دیگر موارد اضافه شده می توان به سیستم اگزوز جدید ساخته شده از فولاد ضد زنگ و رینگ های کامپوزیتی ۲۲ اینچی اشاره کرد.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. بردیا

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (99 ديدگاه)

    به این می گن ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      به کدومش؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمادی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    عالیه چ بگیم دیگه نمیتونیم سوارش بشیم که

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا