پورشه

معرفی رسمی پورشه ماکان

دومین شاسی بلند پورشه سرانجام رونمایی شد. ماکان، برادر کوچک‌تر کاین که می‌تواند به خوبی بیانگر یک خودروی اسپرت شاسی بلند و لذت بخش باشد.

 2014 Porsche Macan S
۲۰۱۴ Porsche Macan S

استفاده از پلتفرم مشترک MLB فولکس واگن، باعث کاهش هزینه های توسعه و تحقیق و قیمت تمام شده ماکان شده است. روی همین ساختار آئودی Q5 و A4 نیز ساخته می‌شوند. با این وجود، ماکان تنها در ۲۰ درصد قطعات با آئودی مشترک می‌باشد و در بسیاری از قطعات و ژنتیک بیشتر به برادران خود در پورشه وابسته است.

2015 Porsche Macan Turbo
۲۰۱۵ Porsche Macan Turbo

ماکان در دو مدل بنزینی S و توربو به بازار می‌آید. پیشرانه ماکان S با پانامرا ۲۰۱۴ مشابه است و از یک موتور شش سیلندر V شکل ۳.۰ لیتری مجهز به توربوی دوقلو ۳۴۰ اسب بخار نیرو و گشتاور ۴۶۰ نیوتن متر بیرون می‌کشد. با چنین قدرتی این SUV قادر است در مدت ۵.۲ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر برسد. یک موتور ۳.۰ لیتری توربو دیزل با توان ۲۵۵ اسب بخار برای بازارهای عمدتاً اروپایی هم در نظر گرفته شده است. اما گل سر سبد پیشرانه ها را باید موتور ۳.۶ لیتری V6 با توربوی دوقلو دانست که ۴۰۰ اسب بخار نیرو و گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند تا برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر تنها به ۴.۶ ثانیه (۴.۴ ثانیه با بسته سفارشی اسپرت کرونو) نیاز داشته باشد. نهایت سرعت ماکان اس ۲۵۱ کیلومتر بر ساعت و مدل توربو ۲۶۴ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. برای انتقال نیرو به همه چرخ‌ها، از یک گیربکس هفت سرعته خودکار PDK دوکلاچه پورشه استفاده می‌شود.

 2014 Porsche Macan diesel
۲۰۱۴ Porsche Macan diesel

برای تعلیق از سیستم مدیریت فعال تعلیق پورشه (PASM) استفاده شده است. استفاده از یک تعلیق گازی با حالتهای قابل انتخاب ارتفاع سواری نیز، کیفیت راندن خودرو را می‌افزاید. چرخهای ۱۹ اینچی با تایر های اندازه ۲۳۵/۵۵ در جلو و ۲۵۵/۵۰ در عقب پوشیده می‌شوند.

 Porsche Macan turbo interior 2015
Porsche Macan turbo interior 2015

درون کابین با طراحی‌تر و تمیز و آشنای دو رنگ روبرو می‌شوید. صندلی‌ها در هشت جهت و به صورت الکتریکی تنظیم می‌شوند و با روکش آلکانترا پوشانده شده‌اند. سیستم صوتی ۲۳۵ وات و پدالهای تعویض دنده از روی فرمان نیز طبق معمول به صورت استاندارد دیده می‌شوند. در عوض مدل توربو با صندلیهای ۱۸ جهته و ۱۶ بلندگوی استریو Burmester و چرخهای ۱۹ اینچی متفاوت و سیستمهایی نظیر هشدار برخورد، کروز تطبیقی، سقف شیشه ای پانوراما، سیستم چراغهای پویا و سیستم هشدار خروج از خط عرضه خواهد شد.

پورشه هدف تولید ۵۰ هزار دستگاه ماکان را در سال برای خود در نظر گرفته است. این ماشین با قیمت پایه ۵۰ هزار دلاری از بهار سال آینده قابل سفارش خواهد بود. قیمت پایه مدلهای ۳.۶ لیتری نیز از ۷۳ هزار دلار آغاز می‌شود. ب ام و X3، آکورا RDX، لکسس RX، رنجروور اووک و بسیاری از شاسی بلندهای اسپرت دیگر در انتظار یک مصاف جانانه با ماکان پورشه اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. VAHID JINPACHI

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    بی نظیره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      جلوش خیلی تغییر زیادی نسبت به کاین نمیکنه.

      طوری که اگر در فاصله ای دور بایستی و دقیقا رو به روی اتومبیل باشی

      نمیتونی تشخیص بدی که این کاین هست یا ماکان!!!

      ولی عقبش خوب از اب در امده. چهره ی خندانی برای ماشین به ارمغان اورده

      است.

      به نظر من چراغ های عقبش شبیه مرسدس بنز SLS AMG هستند.

      ((( از روی رنگ خاکستری مو نمیتوان عمر قلب را شناخت )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیانوش

        ۲ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (289 ديدگاه)

        ویژگی های فنی خوبی داره اما از همه بیشتر داخل کابین و اون داشبرد مرتبش به دل میشینه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. alireza

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    پورشه عشق منه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۲۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (14 ديدگاه)

      اگه میتونی یه چرخشو بخر :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. B.M.W

        ۴ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (18 ديدگاه)

        ما لاستیکش هم باد کنیم راضی هستیم خخخخخخخخخ

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. امیراتابک

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    پورشه برنده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مصطفی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    زیبا و با وقار ولی حیف گرونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محسن.د

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    زنده باد پورشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. bl4ckd0om

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (50 ديدگاه)

    ماشین عالیه هم زیباست و هم قدرتمند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محسن.د

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    طراحی جذاب و با اصالت + کیفیت ناب آلمانی + عملکرد فوق العاده = پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. mehran911

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2027 ديدگاه)

    باز پورشه همه رو غافلگیر کرد این ماشین هیچ حرفی توش نیست پس انتقاد الکی نکنید ماکان علاوه بر سیستم (pdk(porsche doppelkupplung وسیستم تعلیق هوشمند pasm که 3 حالت sport comfort وnormal را در اختیار راننده قرار می دهد از سیستم asr و ptm نیز استفاده می کند. روی خصوصیات دینامیکی این ماشین خیلی کار شده وقیمت خیلی خوبی داره خلاصه کلام مهندسی فقط پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امین

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (433 ديدگاه)

    صندلی 18 جهته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کروز تطبیقی چیه ؟ میشه یکی توضیح بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      بچه ها کسی میدونه این 18 جهت صندلی ها دقیقا به کدام سمت ها میره؟؟؟

      من تونستم 10 تاشو تصور بکنم.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درو امین جان.

      من مطمئن نیستم.ولی فکر کنم این مدل از کروز کنترل در صورت فعال شدن سرعت

      ماشین رو با سرعت ماشین جلویی تطبیق میده.

      طوری که اگر ماشین جلویی سرعت خود را کم کرد ، این ماشین هم سرعت خودشو

      کم میکنه و اگر ماشین جلویی به سرعت خود افزود ، این ماشین هم به با

      سرعت بیشتری حرکت میکند.

      به نوعی میشه گفت این کروز سرعت ماشین رو با ماشین جلویی تنظیم میکنه

      در عین حال فاصله ی استادارد رو.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امین

        ۲۹ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (433 ديدگاه)

        ممنون میلاد جان. ولی من تا اون جایی که میدونم به این کروز کنترلی که گفتی میگن کروز کنترل هوشمند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. mehran911

      ۳۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (2027 ديدگاه)

      عزیزان منظور از صندلی 18 جهته این نیست که صندلی به 18 جهت حرکت می کنه دراین آپشن علاوه بر تغیر جهت صندلی قسمت کف صندلی و قسمت تکیه گاه نیز تغییر میکنند یعنی قسمت های کف صندلی وتکیه گاه نازک و قطور تر میشوند یا به عقب وجلو و حرکت می کنند در مورد کروز کنترل تطبیقی میلاد جان درست گفت ولی اینم بگم در ابن سیستم ماشین سرعت خودشو با ماشین جلویی عقبی وکناری تطبیق میده به عنوان مثال اگر ماشینی بخواهد از شما سبقت بگیرد راهنماهای اینه بقل به شما و فرد سبقت گیرنده هشتار می دهد
      ببخشید اگه خوب توضیح ندادم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۳۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        خیلی هم عالی بود مهران جان.

        امروز از شما یک مطلب جدید یاد گرفتم.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. km

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    از اون چیزی که فکرشو میکردم خیلی بهتره. حرفمو پس میگیرم خیلی خوبه. بنز هم باید برای GLK یه مدل amg بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.
      کسری مگه نداره؟؟؟؟

      پس اونهایی که اینجا هست خودشون ارم AMG میچسبونند!!!!!

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. km

        ۲۹ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (679 ديدگاه)

        آره بابا جم کنن این خز بازیارو. بنز فقط GLK350 داره. شنیدم شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا قراره بیان ایران تا شاید نمایندگی بزنن. میلاد فک کن AMG بیاد ایران. قیمتا هم اگه اینطوری شه افت میکنن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۲۹ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          خدا از دهنت بشنوه.

          من میدوم سمت المان ها.

          حداقل همه ی بچه ها عشقشون رو توخیابان های ایران

          میبینند.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. امیرحسین

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    بازم یه حریف گردن کلفت آلمانی به جهانیان معرفی شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. saied

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    من که عاشق شدم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. رضا

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    خیلی خوشکله بابا
    قیمتش هم که ارزونه البته نه واسه ماها
    دوسش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Sina.fb

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    **ماشین خوب وخوشگلیه همون طور که میلاد گفت جلوش خیلی به کاین شباهت داره فقط یکم عقبش تغییر کرده؛درمورد داخلشم حرف توش نیست فقط رنگی که انتخاب کردن(قرمز) بهش نمیاد بهتر بود از رنگ سیاه یا کرم استفاده بکنن؛درمورد قیمتش هم خیلی عالیه ولی این گمرکی حالمونو میگیره.بنظرم این ماشین تو ایران با مدل بهتر کاربرد داره البته اگه ‏به ایران بیاد که اکثرا ماشین کاین رو تو آذربایجان شرقی ‏میبینم ‏اونم با پلاک ارس باران s

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Sina.fb

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    **ماشین خوب وخوشگلیه همون طور که میلاد گفت جلوش خیلی به کاین شباهت داره فقط یکم عقبش تغییر کرده؛درمورد داخلشم حرف توش نیست فقط رنگی که انتخاب کردن(قرمز) بهش نمیاد بهتر بود از رنگ سیاه یا کرم استفاده بکنن؛درمورد قیمتش هم خیلی عالیه ولی این گمرکی حالمونو میگیره.بنظرم این ماشین تو ایران با مدل بهتر کاربرد داره البته اگه ‏به ایران بیاد که اکثرا ماشین کاین رو تو آذربایجان شرقی ‏میبینم ‏اونم با پلاک ارس باران sبه هر حال آلمان تو کارش همیشه موفقه**

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. parsa

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    زیباوجمع و جور
    خوش به حال المانیها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. amir.t.

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    خدایش جای برا نظر دادن نزاشته …بی نظره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امین

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    مثل همیشه با وقار و ابهتی فقط مختص پورشه
    عالیه…. ما که از پورشه چیز بدی تاحالا ندیدیم ولی جلو و داخلش زیادی شبیه کاین شده
    به هر حال اوج مهندسیه دیگه ، هم تو طراحی هم تو موتور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. محسن

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    تو رو خدا ببینید قیمت پایه 50 تا با دلار 3 تومنی میشه 150 تا و 40 درصد گمرک میشه 60 تومن که در مجموع میشه 210 تا حالا با تعداد خودرویی که باید از رده خارج کنه و حجم موتور بالا اصلا بگو 50 تا دیگه اضافه بشه میشه 260 تا ولی خداوکیلی بیارن تو مملکت کمتر از یک میلیارد میدن؟؟؟؟
    اخه تا کی این داستان بخور بخور خودروادامه داره؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. altima3600

      ۲ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (138 ديدگاه)

      گمرکی 40 درصد […] مرد حسابی گمرکی ایران بالای 100در صد هست اون 40درصدی که حساب کردی برای تعیین پلاک و عوارض و سندملی میباشد در غیر اینصورت این ماشین با گمرکی بالای صددرصد محاسبه میشود ودر کل ماشین تا بدست خریدار برسد بالای 450 میباشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. BMW

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    بهتره فقط بگم اووووووووووووووووووووووووووووف!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. جلال

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    خیلی جالبه
    ولی73000 دلار خیلی گرون نیست؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیررضا

      ۴ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      به نسبت بقیه ماشینها که سرعت و شتابشون تقریبا تو همین محدوده است واقعا ارزونتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. e.scamp

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1895 ديدگاه)

    به نظر من پورشه یه طرح اصلی واسه شاسی بلندها داره یه طرح هم واسه سواری ها بعد تا ابد از روی این 2تا طرح ماشین میسازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن.د

      ۳۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      درمورد شاسی بلند که مگه کلا کاین چندتا نسل عوض کرده که پورشه بخواد تحول اساسی به طراحیش بده؟!. کیمن و باکستر هم که اگه یه نگاهی به نسل قبلی و جدیدش انداخته بودین فکر نمیکنم این حرف رو میزدین! 911 هم که باید اصالت داشته باشه وگرنه911نیست و مردم هم911رو با همین چهره اصیلشه که انقد دوسش دارن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهران

        ۱ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (7 ديدگاه)

        در مورد 911 موافقم.ولی در مورد بقیه نه .طراحی ماشین ها کاملا سلیقه ایه ولی به نطرم این طرح ها برای پورشه کلا قدیمی شده ماشین المانی در سطح پورشه که تو سال 2014 نسل اولش تولید شده باید قشنگتر از این میشد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن.د

          ۱ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          همونطوری که خودتون گفتین، طراحی بیشتر یک چیز سلیقه ایه! به نظر من طراحی این ماشین اگر زیباتر از همه رقیباش نباشه، به هیچ وجه کمتر از اونها نیست!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. امیرحسین

          ۲ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (239 ديدگاه)

          خدا خیرت بده من تو پیج کاین گفتم از یه مدل بودن طراحی پورش خوشم نمیاد یکی اومده میگه پورش هیجان داره .
          حالا جای شکرش باقیه که آقا محسن قبول کرده بستگی به سلیقه داره
          ولی 911 از اولش 911 بوده الانشم باید 911 باشه. پشتشم که از قبل قشنگ تر شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. امیرحسین

      ۲ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (239 ديدگاه)

      دقیقا . . .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. میلاد

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    قبول دارم ماشین زیبا،خوب و باامکاناتی امااز نظر من هنوز قشنگترین شاسی بلند x6

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Hermidas

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (75 ديدگاه)

    کاشکی امشب خوابم ببره!!!…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. altima3600

      ۲ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (138 ديدگاه)

      بابا غش نکنی از بی خوابی بی جنبه بازی در نیارین مثل اون بند خدایی که بعد از خدا حافظی فرهاد مجیدی سکته کرد و مرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. محمد

    ۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    یه خودروی قابل احترام دیگه از پورشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. امین

    ۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    با احترام به نظرات کلیه دوستانی که این ماشین رو تائید کردند باید بگم یه طرح تکراریه.جلوش که کاملا شکل کاینه.چراغای عقبش هم چندان جذاب نیست.داشبوردش هم باز یه طرح تکراریه.پورشه ای که نسل دوم کاین رو اون جوری متحول کرد باید روی این مدل خیلی کار می کرد تا حد اقل یه چیز کاملا جدید معرفی کنه.نه خودرویی که جلوش عین کاین باشه و باهاش مو نزنه.به نظر من پورشه بیشتر به یه ماشین E کلاس نیاز داشت تا یه کراس اور.یه ماشین E کلاس که بین آئودی و بنز و ب ام و سری تو سرها در بیاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیرحسین

      ۲ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (239 ديدگاه)

      ببین چه قیافه ای داره ای کلاس پورش 2 تا چراغ گرد میندازه جولوش مردم میگن این چیه میگه شما چی میدونین این خاص و کلاسیکه . . .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۲۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      امین جان درسته پورشه توی بحث طراحی، زیادی به اصالت خودش پایبنده

      ولی با همۀ این اوصاف دوست داشتنیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. مجتبی

    ۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    سلا به همه.اول یه توضیح در مورد کلمه ماکان بدم:این کلمه تو ترجمه اندونزیایی به معنای ببره.خوب،بریم سراخ خود ماشین:
    در مقدمه باید گفت:آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است؟؟
    اگه یه نگاه به خودروهای SUV ساخت شرکت پورشه بندازیم،میبینیم که تو این زمینه شرکت پورشه عملکرد قابل قبولی داشته،پس از انتظاراتمون از ماکان فراتر میره،در نتیجه رقیبای سرسختی هم براش دست و پامیکنم که باهاش مقایسه بشن،برا همین این کارو میذاریم بعهده کسایی که دستشون به این ماشینا میرسه…
    در مورد پولشم صحبتی نمیکنم،چون ما که نمیتونیم به قیمت واقعی بخریم،ما باید به اندازه جیب دلال پول بدیم!!!
    اما سیستم های خاص ماشین از جمله:کلاچPDK،تعلیقPASM و سیستمPTM حرفی برای گفتن باقی نمیذاره،پس مستقیم میرم سراغ معرفی قابلیت های جذاب پورشه ماکان:
    1.عبور از انواع سطح های ناهموار تا شیب45 درجه
    2.عملکرد عالی ترمز در شیب 45 درجه
    3.حرکت در جاده ها با شیب40 درجه(جلوگیری از چپ کردن)
    4.تعادل در مسیر هایی که باعث معلق مانده 2 چرخ بصورت / یا\ میشود
    5.چسبندگی و جلوگیری از لغزل در سرعت های بالا(عادیه!!!نبود تعجب داشت)
    ودر آخر،حرفی که معرفی کنندش موقع توضیح گفت:برانید و بخوانید!!!!
    سیستم صوتی خوب که خوراکه آهنگه…
    راستی،بنظرم رنجروور اویک قدرت رقابت با اینو نداره،بیشتر ایکس3 و آئودی به این میخورن.
    درکل،بازم باید بگم که هنوز قضاوت زوده،مخصوصا بااین قیمت بالا…
    موفق باشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. shahin

    ۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    پشتش خیلی جالب نشده اما در کل خوب هست قیمتش هم نسبت به ماشین های اونور اب مناسب هست اما تا بخاد برسه ایران اگر دلار رو 3 تومن حساب کنیم میشه 150 ملیون گمرکی هم چون بالای 2500 هست 140 درصد میشه 360 ملیون با احتساب خرج های دیگه حداقل باید 500 به پول گذاشت کنار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Amir Mahdi

    ۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    من ماکان رو بیشتر از کاین دوست دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. سالار

    ۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    منآرزومه از روم رد شه زیرم بگیره ……….. ای خدا یعنی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا