پورشه

افزایش فعالیت پورشه در چین با شوروم جدید

حدس می‌زنید بزرگ‌ترین بازار پورشه در جهان کدام است؟ آلمان؟ ایالات‌متحده؟ نه! بزرگ‌ترین بازار پورشه در چین است که البته توجیه‌پذیر می‌باشد زیرا این کشور بزرگ‌ترین بازار خودرویی دنیا را نیز دارد.


خودروساز آلمانی پورشه یک صدمین شوروم خود را در این کشور آسیایی افتتاح کرده اما این یک نمایندگی سنتی نیست. شوروم جدید که “استودیوی پورشه” نام دارد بین فروشگاه‌های سطح بالا در گوانگژو قرار گرفته است. این شهر از نظر جمعیت دو برابر شلوغ‌تر از پکن می‌باشد.


مدیر ارشد فروش و بازاریابی پورشه می‌گوید:

در سال‌های اخیر چین به بزرگ‌ترین بازار پورشه تبدیل ‌شده است. خودروهای اسپورت چهار درب ما در آسیا محبوبیت ویژه‌ای دارند اما تقاضا برای مدل‌های دو نفره نیز به سرعت در حال افزایش است.

پورشه بین ۵ هزار دستگاه باکستر و کیمن را در سال گذشته تحویل مشتریان چینی داده که بیش از هر کشور دیگری در دنیا می‌باشد.


به همین دلیل بوده که پورشه تمایل زیادی برای افتتاح استودیوی جدید خود در گوانگ ژو داشته است. این فضای نمایشگاهی شامل مکانی برای نمایش هر ۵ مدل پورشه بوده و پیکربندی‌های آنلاین با استفاده از آیپد نیز ارائه می‌شوند.


به منظور جذب خریداران بیشتر، پورشه مرکز تجربه دیگری را در شانگهای افتتاح کرده است. این مرکز که شبیه ساختمان افتتاح شده در آتلانتا، لس‌آنجلس، لایپزیک، سیلورستون و لمانز می‌باشد جدیدترین تأسیساتی است که به مشتریان اجازه خواهد داد تا با محصولات این شرکت به پیست و حتی آفرود بروند.


مدیر فروش و بازاریابی پورشه در خاتمه می‌افزاید:

اگرچه که ما در عصری دیجیتال زندگی می‌کنیم اما امکان ارائه تجربه رانندگی واقعی هیچ‌گاه توسط پورشه کنار گذاشته نشده است. مراکز تجربه ما در اروپا و آمریکا بخش مهمی از چشم‌انداز فروش هستند. افتتاح مرکز دیگری در آسیا با توجه به اهمیت رو به افزون این منطقه یک ‌قدم مهم محسوب می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Muty

    ۱۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1841 ديدگاه)

    ” به مشتریان اجازه خواهد داد تا با محصولات این شرکت به پیست و حتی آفرود بروند ”

    من :-(
    کشورم :-(
    ماشین ام :-(

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا