پورشه

قمار بزرگ پورشه بر روی خودروهای پلاگین هیبریدی

بیش از نیمی از فروش محصولات پورشه تا سال ۲۰۲۵ را خودروهای پلاگین هیبریدی تشکیل خواهد داد.


بنا به گفته مدیر اجرایی پورشه‌ی آمریکای شمالی، تقاضا برای ۶ مدل پلاگین هیبریدی این برند منجر به گسترش قابل‌توجه محصولات الکتریکی خواهد شد.


کلاوس زلنر در گفت‌وگو با گرین کار ریپورتز گفته که نیمی از فروش پورشه تا سال ۲۰۲۵ را خودروهای پلاگین هیبریدی یا تمام الکتریکی تشکیل خواهد داد. از این مقدار فروش حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد از نوع پلاگین هیبریدی خواهند بود اما با گذشت زمان خودروهای الکتریکی نقش پررنگ‌تری خواهند داشت.


یک محصول کلیدی برای آینده الکتریکی پورشه مدل میشن E خواهد بود که اولین محصول تمام الکتریکی این برند آلمانی می‌باشد. زلنر گفته که این سدان در دو تیپ عرضه خواهد شد که یکی دارای سیستم شارژ سریع بوده و می‌تواند تنها در ۲۰ دقیقه ۸۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند.


برای ممکن شدن چنین زمان شارژ سریعی جایگاه‌های شارژ قدرتمند در دسترس خواهند بود که ابتدا در تمامی ۱۸۹ نمایندگی پورشه در آمریکا و قبل از عرضه میشن E راه‌اندازی خواهند شد.


علاوه بر موضوعات یاد شده، گروه فولکس‌واگن پروژه‌ای ۲ میلیارد دلاری برای ساخت زیرساخت‌های شارژ در سراسر آمریکا در نظر دارد. پورشه همچنین در نظر دارد شارژرهایی را در هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر مکان‌های سراسر آمریکا افتتاح کند و از این نظر شاید رقیبی برای تسلا باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. mohammad_FM 480

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    این واقعا میتونه خوب باشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایلیا

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    عجب طراحی داره پورشه
    متفاوت ترین طراحی رو بین تمام خودروسازها داره
    باید چند بار عکس های این مطلب رو دید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Saeed Boroomand

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (477 ديدگاه)

    برای پورش که روی حاشیه سود بالا مانور میده و قیمت ماشین هاش هم زیاده ، تفاوتی نمیکنه که ماشین هاش چند هزار دلار گرون تر پاش در بیاد، این طرح خیلی خوبه اما با سرعتی که الان همه چی در تغییره این طرح به درد پارسال میخورد.
    حداقل این که برای کاربرد روزمره ماشین هاش گشتاور بهتری خواهند داد و مصرف سوخت کمتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا