پورشه

معرفی نسل ششم سیستم اطلاعات و سرگرمی پورشه با پشتیبانی از اندروید

سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی به بخش اصلی از تجربه مالکیت خودروها تبدیل شده‌اند و پورشه نیز در تلاش است تا با معرفی ششمین نسل از سیستم مدیریت ارتباطات پورشه، این تجربه را بهبود بخشد.

این سیستم اطلاعات و سرگرمی به‌روز شده که قرار است از تابستان امسال روی مدل‌های ۹۱۱، کاین و پانامرا ارائه شود دارای گرافیک بهبود یافته، طراحی بصری بهتر و پشتیبانی از اندروید اتو است. با این وجود پشتیبانی از Android Auto به‌صورت بی‌سیم نخواهد بود و تنها با رابط کابل USB صورت می‌گیرد.

دارندگان آیفون با اپل CarPlay بی‌سیم و پشتیبانی یکپارچه با اپل موزیک و اپل پادکست، دردسر کمتری خواهند داشت. مشتریان به‌راحتی می‌توانند اپل آی دی خود را در برنامه پورشه کانکت وارد و ارتباط بین دستگاه خود و سیستم را برقرار نمایند.

علاوه بر این‌ها سیستم سرگرمی Voice Pilot نیز ارتقا یافته و با گفتن واژه “هی پورشه” پاسخ می‌دهد. این سیستم می‌تواند به درخواست‌های عادی چون نیاز به بنزین دارم یا من سردم است پاسخ دهد.

سیستم جدید اطلاعات و سرگرمی پورشه، علاوه بر نرم‌افزار، از سخت‌افزار جدیدی هم سود می‌برد که عملکرد سریع‌تری دارد و محاسباتی چون سیستم ناوبری را با در نظر گرفتن اطلاعات ترافیکی در زمان کمتری انجام می‌دهد.

آخرین موارد در این سیستم هم که بر گرفته شده از تایکان است، یک دفترچه راهنمای عملکرد تعاملی به نام “Good to know” و یک تقویم هوشمند و پشتیبانی از به‌روزرسانی از راه دور و آنلاین است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Farzad

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    لذت خاصی داره که با ماشین خودت حرف بزنی ، خودروها از این نظر دارن روز به روز پیشرفت میکنن و بیشتر شبیه یه ربات سخنگو میشن !

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. محمد مختاری آذر

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      واقعا درست میگین دستیار صوتی یکی از باحال ترین تکنولوژی ها است

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Audi e_tron gt

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (757 ديدگاه)

        بله بنظر من هم تکنولوژی خیلی خوبی است

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      راستش من زیاد خوشم نمیاد!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. mahan

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    از اقا مهران خبری نیست کاربر پورشه فن فوق العاده استاد و فنی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا