پورشه

پورشه ماکان S دست‌پرورده Exclusive Manufaktur

افرادی که به دنبال خرید خودروهای لوکس هستند به ندرت نسخه‌های پایه را انتخاب می‌کنند به همین دلیل است که بسیاری از لوکس سازان روش‌های متعددی برای شخصی‌سازی خودروها پیش روی مشتریان گذاشته‌اند. این بار درباره‌ی پورشه سخن می‌گوییم که بخش سفارشی ساز خاص خود را داشته و این بخش پورشه Exclusive Manufaktur نامیده می‌شود. این بخش قبلاً هم روی ماکان کار کرده است.


در اکتبر سال ۲۰۱۷ نسخه‌ی پیش از فیس لیفت ماکان توربو دارای تمامی بهبودهای بصری و داخلی ممکن بوده و قیمت چشمگیر ۱۶۶۰۹۱ یورویی داشته است. این قیمت فراتر از بهای دو مدل پایه‌ی ماکان بوده است.

هم‌اکنون پورشه Exclusive دست خود را روی ماکان S مدل ۲۰۱۹ فیس لیفت گذاشته و تصمیم به استفاده از رنگ خاکستری متالیک ولکانو و رینگ‌های ۲۰ اینچی گرفته است. برادر کوچک‌تر کاین با استفاده از پکیج اسپورت دیزاین خاص‌تر هم شده است. از جمله تغییرات این خودرو می‌توان به بخش جلو با رنگ متفاوت، پانل‌های کناری رنگ شده و برخی بازنگری‌های جزئی در عقب خودرو همچون دیفیوزر برگرفته از موتور اسپورت اشاره کرد. پورشه همچنین از طرح مشکی براق برای دستگیره درب‌ها و چهار خروجی اگزوز استفاده کرده است.


کابین این کراس اوور اسپورت هم به اندازه‌ی ظاهر آن خاص بوده و پورشه Exclusive از پوشش چرم دو رنگ مشکی و بژ استفاده کرده است. به منظور افزایش تأثیر بصری روی بیننده، این خودروساز از نوارهای مشکی مرکزی برای صندلی سود برده است. همچنین در دیگر بخش‌های کابین همچون ستون فرمان، کنسول‌ها و حتی گوشه‌های کف‌پوش‌ها از چرم استفاده شده است. با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان درخواست کرد نشان‌های پورشه روی پشت‌سری‌ها و استراحتگاه‌های دست حک شود.

اگرچه ماکان S مورد بحث کاملاً جذاب و خیال‌انگیز است اما ما منتظر معرفی ماکان توربوی فیس لیفت توسط پورشه هستیم…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    خیر / فابریک کارخونه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۸ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (4526 ديدگاه)

      سلام
      این خودرو فابریک کارخونه هستش.
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Khosrow

        ۸ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        سلام – مرسی / تیترو دیدم گفتم کار تیون کاراست / ممنون ..

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. مهدی

    ۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (552 ديدگاه)

    گلگیر جلوش دو تیکه است چرا چجوری توجیه نیستم چرا !!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا