پورشه

پورشه پانامرا توربو Executive، با بیشترین و گران‌ترین آپشن‌ها

نسخهٔ فاصله محوری کشیدهٔ پانامرا هرچند فضای بیشتری برای سرنشینان فراهم می‌کند اما هنوز هم عملکرد بالایی را برای لذت بردن راننده ارائه می‌کند

نسخهٔ فاصله محوری کشیدهٔ نسل جدید پورشه پانامرا ۲۰۱۷ که Executive نامیده می‌شود، از هم‌اکنون در ایالات‌متحده قابل خریداری است. این سدان لوکس اسپرت دارای بیشترین و گران‌قیمت‌ترین آپشن‌ها است به‌گونه‌ای که قیمت پایهٔ آن در مدل توربو از ۱۶۱ هزار دلار آغاز می‌شود اما پس از سفارش کلیهٔ آپشن‌ها قیمتش به رقم باورنکردنی ۲۳۶ هزار دلار می‌رسد. این یعنی قیمت آپشن‌های این خودرو ۷۵ هزار دلار است که می‌توان با آن به‌راحتی یک پورشه ۷۱۸ کیمن یا باکستر خریداری کرد.

panamera-turbo-executive-3

نسخۀ Executive پانامرا به میزان ۱۵۰ میلی‌متر فاصلهٔ محوری بیشتری نسبت به نسخهٔ استاندارد دارد و پورشه آن‌را برای مدل‌های ۴، ۴S، ۴ E-Hybrid و توربو ارائه می‌کند. بالاترین نسخهٔ حال حاضر پانامرای جدید، مدل توربو است که مجهز به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 بای‌توربو است که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور خود را از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌ها انتقال می‌دهد.

panamera-turbo-executive-2

پورشه برای خریداران پانامرا طیف بسیار گسترده‌ای از آپشن‌ها را ارائه کرده است. به‌عنوان‌مثال خریداران پانامرا توربو Executive می‌توانند از بین ۱۵ رنگ بیرونی مختلف، رنگ موردعلاقهٔ خود را انتخاب کنند. البته پنج نمونه از این رنگ‌ها با پرداخت ۳ هزار دلار مبلغ بیشتر ارائه می‌شوند. این شرکت همچنین هشت نوع رینگ مختلف را برای پانامرا تدارک دیده است.

panamera-turbo-executive-1

علاوه بر این، سازندهٔ آلمانی گزینه‌های زیادی برای لباس بیرونی پانامرا ارائه کرده است. یکی از آن‌ها پکیج SportDesign است که ۶ هزار دلار قیمت داشته و شامل سپر جلوی جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت و دیفیوزر عقب می‌شود. از دیگر آپشن‌های سفارشی این سدان لوکس آلمانی نیز می‌توان به دریچه‌های تهویهٔ داخلی (۵۶۵ دلار)، آینه‌های جانبی (۵۴۵ دلار) و اگزوز اسپرت (۳۸۵۵ دلار) اشاره کرد که مورد آخر با سر اگزوزهای مشکی‌رنگ، نمایی تهاجمی به بخش عقبی خودرو افزوده و صدا را نیز بهبود می‌بخشد.

خریدارانی که خواهان ارتقاء تکنولوژی پانامرای خود هستند نیز انتخاب‌های فراوانی پیش روی خود دارند. تعدادی از این آپشن‌ها عبارت‌اند از چراغ‌های جلو LED ماتریسی با نور وابسته به سرعت و تغییر جهت در پیچ‌ها به قیمت ۱۲۰۰ دلار، دوربین‌های دید فراگیر جلو و کمک پارک‌های عقب با قیمت ۱۱۹۰ دلار و کروز کنترل تطبیقی با سیستم کمکی ترافیک به قیمت ۳۹۱۰ دلار. خریدارانی هم که خواهان ارتقاء عملکرد پانامرا توربو هستند نیز می‌توانند تثبیت‌کنندهٔ فعال با تنظیمات الکترومکانیکی برای بهبود عملکرد چرخ‌های جلو و عقب در پیچ‌ها را با قیمت ۵ هزار دلار و ترمزهای سرامیک کامپوزیتی را با ۸۹۶۰ دلار سفارش دهند.

porsche-panamera_executive-2017-1024-08

پانامرا توربو Executive همچنین برای فضای داخلی هم گزینه‌های فراوانی را ارائه می‌کند. برای تودوزی این خودرو ۹ چرم مختلف قابل انتخاب بوده و خریداران می‌توانند از بین تریم‌های مختلف چوب، آلومینیوم و یا فیبر کربن یکی را انتخاب کنند. شیشه‌های عایق صدا (۱۲۴۰ دلار) که موجب سکوت کابین می‌شوند، گرم‌کن، تهویه و ماساژور برای صندلی‌های جلو و عقب (۴۰۶۰ دلار) و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی برای سرنشینان عقب (۲۶۳۰ دلار) نیز از دیگر آپشن‌های داخلی پورشه پانامرا هستند.

porsche-panamera_executive-2017-1024-15

همان‌طور که اشاره شد، مدل توربو بالاترین تیپ حال حاضر پانامرا است اما در آینده مدل بالاتر و گران‌تری معرفی خواهد شد. این مدل، توربو S خواهد بود که قدرت بیشتری نسبت به توربو S نسل قبلی خواهد داشت. شایعه شده است که نسل جدید پانامرا توربو S از نوع هیبریدی بوده و ۷۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

porsche-panamera_executive-2017-1024-0e

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. mehran911

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2026 ديدگاه)

    چقدر خوبی تو
    لوکس + اسپرت + سریع + مدرن + تکنولوژیک + خاص = پورشه پانامرا
    .
    .
    .
    ever ahead ?

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. vahid 956

      ۱۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (474 ديدگاه)

      اگه نظر منو بخوای بهترین و کاملترین خودرویی که بشر تونسته تولید بکنه نسل جدید پانامراست بدون تعارف
      فوق العادست این ماشین💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۱۲ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        واقعا هم فوق العاده است وحید جان .
        .
        .
        به گفته خود پورشه در این نسل همه چیز نسبت به نسل قبل تغییر کرده
        .
        راستش من منتظر توربو اس ۷۰۰ اسبی هستم

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. Daniel

      ۱۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (952 ديدگاه)

      دیشب تو سایت پورشه بودم. یدونشو ورداشتم و شروع کردم به گذاشتن آپشن های انتخابی روش. واقعا عبارت (خیلی عالی بود) واسش کمه.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. dice

        ۱۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (166 ديدگاه)

        به به… اقا دانیال… چطوری پورشه باز؟… منم تو سایت پورشه همچین کاری رو کردم…. ولی حال داشتی برو سایت mercedes amg … مرسدس نه ها… mercedes amg… اون موقعه شخصی سازی واقعی رو می بینی…. صدای موتور ماشین ها هم گذاشته تا دنده 4….

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Daniel

          ۱۲ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (952 ديدگاه)

          :) :) :)
          فداااااات عشق مرسدس بنز
          رفیق گرمابه و گلستان دایملر :) :) :)
          آقا عذرخواهی بابت دفعه قبلی. زیادی داغ کردم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. dice

          ۱۲ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (166 ديدگاه)

          عزیزی اقا دانیال…..
          شرمنده اگه ناراحت شده بودی…❤❤❤

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. فرشاد سجادیان

      ۱۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      پورشه پانامرا توربو Executive فول آپشن: لایک
      مرسدس بنز S65/63 AMG فول آپشن: دیسلایک

      نظر شخصی خودم, قطعا مرسدس ۱۲ سیلندر ۶۲۱ اسبی (S65),؛ خداوندگار پرستیژ و اصالت

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. mehran911

        ۱۲ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        S65 فوق العاده است
        اما پانامرا سریعتر چابکتر خاصتر و اسپرت تره
        به نظر من حداقل تا معرفی شدن نسل جدید کلاس اس
        این مدل از پانامرا برتر از S65 است

        موافقم 0
        مخالفم 1
    4. علي

      ۱۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (848 ديدگاه)

      دست رو دلم نذار . این ماشین کاملترین و مناسبترین قیمتو تو رقیبای خودش داره . هر چی میخوام ازش ایراد بگیرم نمیشه .
      با تچکر فراوان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیرسابق

        ۱۲ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (161 ديدگاه)

        شما خودت رو در چه حدی میدونی که برای بهترین مدل پورشه ایراد بگیری؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. Delport

      ۱۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (73 ديدگاه)

      سلام به دوستان
      یه جمله ای تو یکی از برنامه ها تاپ گر جرمی گفت که نه تا حالا تونستم درکش کنم نه اینکه ماشینایه لوکس یا اسپرت داشتم که بخوام بینشون مقایسه کنم که صحت حرفشو بفهمم.جملش این بود
      (پورشه تنها شرکت خودرو سازیه که در قباله کمترین اپشن و امکانات بیشترین پولو از حسابتون خالی میکنه) ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. Erfan

      ۱۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (43 ديدگاه)

      من پورش باز نیستم…
      ولی این شاهکاره….
      کابینش دیوانه کنندس…
      درود بر صنعت خودرو سازی آلمان….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. (M.J.A.R)&(L.F.K.B.B)

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    واو عجب چیزیه… :O
    مگه داریم بهتر از این هیچ ایرادی بهش وارد نیست…
    طراحی داخلی پورشه رو همیشه دوست داشتم ولی این یکی دیگه دیوونم کرد.
    منم یکی از اون پورشه دوستام.
    دست مریزاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Scuderia italia

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    عالیه.
    700 اسب بخار برای توربو اس دیگه واقعا شاهکاره…
    ایول…
    پورشه رو نمیشه دوست نداشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامکال

      ۱۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (594 ديدگاه)

      مجید دارم دیوونه میشم.
      امروز صبح گوشیم رو گذاشتم توی شارژ و بی گوشی رفتم بیرون یک تابی بخورم.
      وای کاشکی با گوشیم میرفتم .
      اولش یک دونه پورشه کاین جی تی اس سیاه رنگ خخخخخخخخخخخخخخخخوووووووووشششششششششگگگگگگگگگللللللل دیدم.
      وای مجید واااااااییییییییییییییی.
      از چرخهای پهن و پر ابهتش واست تعریف بکنم یا از طراحی شکیل داخلش؟؟؟؟؟
      پسر فکر کنم پایین محل قرار گیری دسته دندش بود که چشمم به یک مجموعه دکمه افتاد که حالت قرار گیریشون مثل یک نیم دایره بود حالا من نمیدونم اون قسمتمثل یک دایره تاب میخورد و در هر بار تاب خوردن یک تعداد دکمه رو نمایش میداد یا فقط حالتش اینجوری بود.
      خلاصه هرچی بگم راجع بهش کم گفتم.
      این که پارک کرده بود ولی جلو تر که رفتم یک سفید رنگشو (فکر کنم کاین اس بود) در حال حرکت دیدم.
      دیگه تا رسیدم خونه تلو تلو میخوردم.
      این جور مواقع هم به دو دسته میخندم .اونایی که هی میان میگن قیافه پورشه فلان و بمان.
      ماشین آلمانی فقط برای آب و هوای معتدل مناسبه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Scuderia italia

        ۱۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        راس میگی رامکال جان، Cayenne GTS خیلی خفنه
        منم خیلی دوستش دارم.

        منم دیروز یک بنز SL دیدم , از جلو فکر کردم AMG-GT هست.
        خیلی خیلی زیبا بود.

        ببین این ها اینقدر از نزدیک خفن اند، خدا میدونه 918 و SLR و هایپرکار مرسدس از نزدیک باید چقدر خفن باشند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. dice

          ۱۱ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (166 ديدگاه)

          گفتی slr……
          من چند وقت پیش یه عکس دیدم که واسه خیلی وقت پیش بود….اون زمان که پلاک های گذر موقت کامل سفید نبود..سفید زرد بود… یه slr جلوی یه نمایشگاه.. اگه اشتباه نکنم نمایشگاه آرمانی بود که هنوز هم هست..و کلی ماشین های خفن داره ….
          اما افسوووسسس…

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. sina

      ۱۳ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شاهکار مهندسین آلمان…?
      این ماشین به معنای واقعی کلمه شاهکاره…
      تلفیق نهایت تکنولوژی و هنر…
      لوکس+اسپرت+اصالت+کیفیت
      واقعا بعضی وقتا شک میکنم این ماشین ساخته ی دست بشر باشه…
      پیشنهاد میکنم ویدئو های رسمیش رو از یوتیوب ببینید تمام قابلیت ها و پرفورمنس و دیزاین این ماشین رو نشون داده…اونوقت پی میبرید این چه شاهکاریه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. شایان

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    ایکاش میشد براش مرد….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Scuderia italia

      ۱۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      خدا نکنه…
      عمرت به دنیا باشه،
      دعا کن خدا بدنت رو سالم نگه داره، بدن سالم رو بنداز وسط کار و تلاش ، کار کن و با پول حلال یکی بهتر از این رو بخر.
      کسی که در آفتاب کار میکنه حقشه در سایه استراحت کنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. X6

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (584 ديدگاه)

    هرچی نسل قبل کم داشت تو این نسخه برطرف شده مخصوصا طراحیش که فوق العاده شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دانيال

      ۱۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11 ديدگاه)

      انصافا نصل قبلیش هنوزم از همه رقباش سر تره حتی فیس لیفت نشدش واقعا خوشگله بنظر من همین طراحی ۵-۶ سال دیگه بود بازم از همه رقیباش سرتر بود تنها بدی پورشه اینه که اپشناش خیلی گرونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. KING 918

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    هیچی نمیتونم بگم ….
    هنگ کردم …
    مگه میشه یه چیزی به وسیله بشر درست شده اینقدر خوب باشه …..
    خدایا خودت فرجی کن …..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حسين

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (134 ديدگاه)

    این ماشینه یا …. نفسم بند اومد !!!! مادر جاااااان
    کامنت منو پاک نکن پداااااااال !!!!!!!! آخه چرا ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. GOD BLESS AMERICA

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    این خودرو متفاوت ترین سدان اسپرت حال حاضر آلمانه ، گرچه هنگام خرید همیشه نا دیده گرفتن ام5 جدید خیلی سخته .

    اما خدایا یه قولی میدم:
    تو پولش رو بده من نمیخرمش باشه ;-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ارمان

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    یغماگرانه طراحی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سیاوش

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (85 ديدگاه)

    بهترین بهترین بهترین دیووونشم فوق العادست طراحی کابینو ترو خدا چقدر شیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. نویدی

    ۱۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    فقط یه ایراد میشه ازش گرفت»»» قیمتش معقول نیست!
    .
    .
    .
    بهترین و کامل ترین سدان اسپرت دنیا، BMW M5 جدید…واقعا هیچ ایرادی بهش وارد نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamed Ferrari

      ۱۴ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (67 ديدگاه)

      ایرادی وارد نیست؟ صفحه نماشو مقایسه کن دو برابره اندازش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. Saied

    ۱۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    اینجور که داره میره s بنز کارش سخت میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمد جواد

    ۱۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    نسل قبلیشو تو ایران سوار شدم مدل توربوش عجب چیزی بود نمیذاشت لامصب آدم نفس بکشه از بس شتابش بالا بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. فیصل

    ۱۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (350 ديدگاه)

    همیشه پورش رو که میبینم ایمان میارم که بدون اغراق از لحاظ طراحی تو تمام دهه ها رتبه 1 هست در مقایسه با رقباش. از 911 دهه 80 تا همین پانامرا 2017 بدون اغراق از تمام رقباشون خاص تر و شیک تر هستند. از لحاظ فنی هم هیچ کم و کسری ندارن. تنها ایرادش قیمتشه. تو سایتش یدفعه باکستر 220هزار درهمی انتخاب کردم آخرش نصف آپشنا که انتخاب کردم شد 315000 درهم، یعنی سرد کن و گرمکن صندلیش حدود 5 هزار درهم قیمتش بود بی انصاف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. faramarz

    ۱۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    وای خدایا واقعا محشرهههههههههههههههههه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا