پورشه

ارتقای چشمگیر پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid توسط تِک آرت

تک آرت از کیت قدرت جدید خود برای پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid رونمایی کرد. این خودرو در نمایشگاه تیونینگ Essen حضور خواهد داشت.


این تیونر می‌گوید کل قدرت خودرو از ۶۸۰ به ۷۷۰ اسب بخار رسیده است. گشتاور تولیدی هم از ۸۵۰ به ۹۸۰ نیوتون متر رسیده که کاملاً قابل‌توجه است. این پانامرای هیبریدی هم‌اکنون در عرض ۳.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که دودهم ثانیه سریع‌تر از حالت استاندارد می‌باشد. سقف سرعت نیز از ۳۱۰ به ۳۱۶ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا کرده است.


از دیگر بازنگری‌های صورت گرفته می‌توان به نصب سیستم اگزوز تک آرت اشاره کرد که بنا به گفته‌ها صدای عمیق‌تر و پرطنین‌تری ایجاد می‌کند. خب صحبت از اگزوز شد و باید گفت این سیستم از چهار خروجی تیتانیومی و انباره‌ی اگزوز فیبر کربنی سود می‌برد.


با سفارش پکیج ظاهری گرند جی‌تی تک آرت مشتریان شاهد نصب کاپوت فیبر کربنی، بچه گلگیرهای جدید، رکاب‌های جانبی عضلانی و… به خودرو خواهند بود. در بخش عقب نیز رفلکتورها در جای دیگری نصب شده‌اند و یک دیفیوزر گیرا هم ابهت خودرو را دوچندان می‌کند. رینگ‌های ۲۲ اینچی فرمولا V با طراحی چند پره نه تنها در پانامرا بلکه در کاین هم نصب می‌شوند.


اما در کابین هم صندلی‌های ویژه با دوخت خاص نصب شده‌اند. همچنین غربیلک فرمان با رنگ سبز، گاردهای نورانی ورودی و پدال‌های آلومینیومی به چشم می‌خورند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    ارتقا چیه / رسما گند زده به این جواهر / رنگ رینگ هارو چیکار کنم / اون طرح کنارصندلی ها / وای به اون خط خطی های روی بدنه / صفررررر ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sajjad

    ۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    مفهوم واقعی خراب کردن یه ماشین خوب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Fk

    ۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (232 ديدگاه)

    تک ارت جزو برترین هاس
    اینام عکسه
    گرچه تو همین عکسا هم هارمونی رنگا داخلو خارج طراحی خط کشی ها با فضای داخلی بیرونی
    شاید از نزدیک ببینید کلا نظرتون متفاوت باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا