پورشه

ایجاد تغییرات برجسته و متمایز در پورشه کاین توسط نبولوس

وقتی بحث درباره تیونینگ باشد پورشه کاین اولین خودرویی نیست که به ذهن خواهد آمد اما این موضوع باعث نشده نبولوس دست روی این شاسی‌بلند لوکس نگذارد. کاین نبولوس هم‌اکنون ظاهری برجسته و قدرتی فوق‌العاده بالا دارد.

با استفاده از قطعات توربوی HGP، فیلتر هوای اسپورت و بازنگری در ECU هم‌اکنون قدرت شاسی‌بلند پرچم‌دار پورشه به ۹۴۸ اسب بخار و گشتاور آن به عدد حیرت‌انگیز ۱۲۵۰ نیوتون متر رسیده است.

بد نیست بدانید پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی کاین توربو در حالت استاندارد قدرت ۵۴۲ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ های کاین فرستاده می‌شود.

این تیونر اشاره‌ای به مشخصات عملکردی محصول خود نکرده و تنها گفته که محدود کننده سرعت آن حذف شده است. نسخه استاندارد کاین توربو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن به ۲۸۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اما نبولوس برای پوشش جالب بدنه یک هفته زمان نیاز داشته است. در واقع خودروی استفاده شده رنگ بدنه سفید داشته و پوشش مشکی مات اوبسیدین روی آن کشیده شده است. نبولوس سپس لایه‌ای دیگر از وینیل قرمز رنگ را روی بدنه کشیده و الگوی خاصی را بکار برده است. تنها کالیپرهای ترمز زرد رنگ هستند که باعث ایجاد تضاد بصری در بدنه می‌شوند.

جدیدترین پروژه‌ی نبولوس ما را به یاد آئودی RS7 تیون شده می‌اندازد که بهبودهای مشابهی را تجربه کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. nikzad

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    رنگ باحالی داره.فکر کنم شتابش طرفای ۳ثانیه برسه و سرعت حداقل ۳۱۰بشه.

    موافقم 14
    مخالفم 3
  2. AMG_73///

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    من نفهمیدم ?

    موافقم 4
    مخالفم 2
  3. AMH-mc20

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    پورشه سلطان حفظ اصالت بین المانی ها!!!!

    موافقم 10
    مخالفم 3
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    اوه
    قدرتشو
    ویرانگره
    این کاور کردن ماشین‌ها چه خوب شده ، دیگه نیازی به رنگ نیست و هر رنگ که دوست دارید ، کاور می‌کنید .

    حواستون باشه در ایران چه کاوری استفاده می‌کنند و فقط از برندهای معروف استفاده کنید ، چرا که در غیر این صورت عوارض جبران ناپذیری برای رنگ بدنه ماشینتون داره و به جز اینکه رنگ بدنه را تغییر ، حتی احتمالش هست که با کندن کاور ، رنگ بدنه هم کنده و جدا بشه از ورق فلزی .

    موافقم 8
    مخالفم 3
  5. دی جی70

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (303 ديدگاه)

    میشه اینقدر به ایم ماشین ور نرید سادش به این خوبی

    موافقم 10
    مخالفم 1
  6. Mohamad

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    من آئودی بیشتر دوست دارم ولی پورشه بهتره

    موافقم 10
    مخالفم 1
  7. بهراد

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (753 ديدگاه)

    چه خبره!حالا این پورشس ساخته ی مهندسای آلمانیه حتما قابلیت اطمینانشو داره.ماشینای ایرانیو توربو می کنن یه تیون ریز یه مدت همه جا جولان میده و یهو غیب میشن. البته ماشینای پرفورمنس کارخانه مثل M power باید هر 1900 کیلومتر روغنش عوض بشه در صورتی که تیون بشه حرارت و فشار موتورم بیشتر میشه طبیعتا باید زودتر عوض بشه.بحث نوع سوخت و مکمل و واترمتانول هم هست.
    شاید خیلیا فک کنن یه ماشین متوسط میگیرن در حد سوپر کار ازش قدرت میگیرن کلیم پول صرفه جویی میشه ولی بر عکس هزینه سرویس و نگهداریش خیلی زیاد میشه و ماشینای تولید داخل اصلا برا تیون ساخته نشدن…

    موافقم 3
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا