پورشه

برنامه مفصل تِک آرت برای ارتقای پورشه 718

مالکان پورشه ۷۱۸ کیمن و باکستر ۴ سیلندر شاید باعرضه‌ی مدل‌های پرقدرت‌تر و عضلانی‌تر کیمن GT4 و باکستر اسپایدر ۶ سیلندر اندکی احساس سرخوردگی داشته باشند اما…


اما نباید نگران بود زیرا کمپانی تیونینگ تِک آرت دوباره بازگشته است. این تیونر آلمانی پکیج‌های ارتقایی طراحی و پرفورمنس را برای این خودروهای اسپورت پیشرانه وسط تدارک دیده است.


پکیج GT که به مدت محدودی در دسترس است باعث اضافه شدن اسپویلر جلو و بال عقب GT مانند به خودرو می‌شود. این کیت بدون هزینه‌های مربوط به مالیات، رنگ و نصب ۲۳۹۰ یورو قیمت دارد.


این تیونر همچنین کیت‌های آئرودینامیکی را برای مدل‌های ۷۱۸ کیمن و باکستر توسعه داده است. این کیت شامل اسپویلر جلوی دوتکه با اسپلیتر یکپارچه، اسپویلر عقب و همچنین یک سری قطعات فیبر کربنی شامل تیغه‌های هوایی، آینه‌های جانبی، ورودی‌های هوای کناری، دیفیوزر عقب، رینگ‌ها و پروفایل بال عقب می‌باشد. همچنین آپشن های کربنی زیادی نیز برای کابین این خودروها در نظر گرفته شده است.


افرادی که خواهان پرفورمنس بهتر هم باشند کیت‌های قدرت تک آرت را باید انتخاب کنند. این کیت‌ها که برای مدل‌های ۷۱۸ S و ۷۱۸ GTS در نظر گرفته شده‌اند قدرت و گشتاور پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوی تخت را در مدل ۷۱۸ S از ۳۵۰ اسب بخار و ۴۲۰ نیوتون متر به ۴۰۰ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتون متر می‌رسانند. به همین خاطر شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این مدل به ۳.۹ ثانیه کاهش و حداکثر سرعت نیز به ۲۹۶ کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.


اما کیت قدرت تک آرت برای مدل ۷۱۸ GTS باعث می‌شود قدرت و گشتاور ۳۶۵ اسبی و ۴۳۰ نیوتون متری به ۴۱۵ اسب بخار و ۴۹۰ نیوتون متر برسد. شتاب این مدل نیز به ۳.۸ درصد رسیده و بنابراین ۷۱۸ کیمن و باکستر GTS تیون شده شش‌دهم ثانیه سریع‌تر از نسخه‌های ۷۱۸ کیمن GT4 و باکستر اسپایدر می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. M

    ۳ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    عالیه حالا خیلی کوچولو خز شده ولی خوبه
    با این وجود من میگم M2 منهارت:
    http://www.hdcarwallpapers.com/walls/bmw_manhart_racing_mh2_550-HD.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا