پورشه

معرفی پورشه 718 کیمن GT4 اسپورت کاپ ادیشن

پورشه با معرفی نسخه‌ی سفارشی اسپورت کاپ ادیشن از ۷۱۸ کیمن GT4 خون تازه‌ای به رگ‌های این خودرو تزریق کرده است.


این خودرو که در زمان بازگشایی مرکز تجربه‌ی جدید پورشه به نمایش درآمده تنها به مدت کوتاه و از ۱۴ اکتبر در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.


اما آن چیزهایی که باعث تمایز این خودرو با سایر نسخه‌های استاندارد می‌شوند رنگ‌های مشکی و سفید بدنه به همراه عناصر قرمز رنگ است که ما را به یاد طراحی‌های الهام گرفته از موتور اسپورت می‌اندازند. این خودرو در دو طرف خود عدد ۱۵ را نشان می‌دهد که ادای احترامی به پانزدهمین حضور پورشه در مسابقات اسپورت کاپ آلمان می‌باشد. رینگ‌های ۲۰ اینچی و کالیپرهای ترمز مشکی نیز جزو دیگر ویژگی‌های ۷۱۸ کیمن GT4 اسپورت کاپ ادیشن هستند.


برخی از متریال باکیفیت و رنگ‌های متمایز نیز کابین را دست‌خوش تغییر کرده‌اند. پورشه پوشش چرم مشکی و آلکانترا را با دوخت های متضاد همراه کرده و کمربندهای ایمنی قرمز رنگ، ساعت خاص، عناصر تیتانیومی برس خورده، نوشته‌های ۷۱۸ کیمن GT4 اسپورت کاپ ادیشن، لوگوی خاص این برند، کف‌پوش‌های ویژه و… نیز جزو دیگر ویژگی‌ها هستند.


نیروبخش این خودروی سفارشی همان پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی است که قدرت ۴۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری دارد. این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته دستی همکاری کرده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۰۴ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. P.K.H

    ۲۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    فقط یک کلمه پورشه همیشه عالی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا