پورشه

حضور پورشه 911 اسپیدستر در نمایشگاه نیویورک؟

قرار است هفته‌ی آینده و در نمایشگاه خودروی نیویورک پورشه کنفرانس خبری خود را برگزار کند و به نظر می‌رسد در این رویداد شاهد رونمایی خودروی جدیدی خواهیم بود.


اگرچه قبلاً گفته شده بود شاسی‌بلند کاین کوپه‌ی جدید در نیویورک معرفی می‌شود اما یکی از سخنگویان پورشه اعلام کرده این خبر صحیح نمی‌باشد. البته او برنامه‌های این برند برای نمایش خودروی جدیدی را تأیید کرده است.


پورشه از اشاره به نام این خودروی مرموز خودداری کرده اما برخی منابع خبری می‌گویند مشتری یک دستگاه ۹۱۱ اسپیدستر جدید با این خبرگزاری‌ها تماس گرفته و جزئیات بیشتری را در اختیارشان قرار داده است.


پیش‌نمایش این خودرو با کانسپت ۹۱۱ اسپیدستر صورت گرفته و نسخه‌ی تولیدی هم به عنوان آخرین نسخه از نسل ۹۹۱ محسوب می‌شود. پورشه چیز زیادی را اعلام نکرده اما احتمالاً این خودرو از قطعات مدل‌های ۹۱۱ کررا ۴ کابریولت و ۹۱۱ GT3 برخوردار خواهد بود.


از جمله بزرگ‌ترین تغییرات اسپیدستر می‌توان به شیشه‌ی جلوی خمیده‌تر و کوتاه‌تری اشاره کرد که ادای احترامی به مدل ۳۵۶ ۱۵۰۰ اسپیدستر می‌باشد. این خودرو از پوشش خاصی در بخش عقب برخوردار خواهد بود که دارای دو تونل بوده و ارتباط این دو تونل با چراغ سوم ترمز برقرار می‌شود.


هنوز مشخصات فنی محصول جدید پورشه منتشر نشده اما کانسپت یاد شده از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر تخت با قدرت فراتر از ۴۹۳ اسب بخار استفاده می‌کرد. به این ترتیب مدل تولیدی احتمالاً از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۴ لیتری ارتقا یافته‌ی مدل GT3 که هم‌اکنون قدرت ۴۹۳ اسبی و گشتاور ۴۶۰ نیوتون متری دارد سود خواهد برد. البته فعلاً مشخص نیست که آیا قدرت مدل اسپیدستر از قدرت ۵۱۳ اسبی GT3 RS عبور خواهد کرد یا خیر.

پورشه قبلاً تأیید کرده تولید این خودرو از نیمه اول سال جاری شروع خواهد شد و تنها ۱۹۴۸ دستگاه از آن کارخانه را ترک خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. M

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    نمیبینم ماشینی رو که این همه سال رو قله بوده باشه
    واقعاسخته کار پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hemichan

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (715 ديدگاه)

    پورشه جذابیت خاصی به طرح های جدید داده
    یه بار دیگه ام اوایل دهه نود طرحی مشابهه عکس اول داشت که نوع خودش جزو جذابترین ها بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا