پورشه

پورشه 911 توربو S کابریولت سری Exclusive، طلای واقعی دنیای خودرو!

یک دستگاه پورشه ۹۱۱ توربو S سری Exclusive کمیاب در حال حاضر به فروش می‌رسد و اگر می‌خواهید مالک یک ۹۱۱ متفاوت باشید این یک فرصت عالی برای جلب‌توجه کردن است.


پورشه این خودرو را برای اولین بار در نسل ۹۹۱ معرفی کرد و البته تمامی ۵۰۰ دستگاه مدنظر از نوع سقف سخت بودند؛ اما پس از تقاضای زیاد برای چنین خودروهایی، ژرمن‌ها تصمیم گرفتند تا سری Exclusive را به مدل توربو S کابریولت نیز گسترش داده و ۲۰۰ دستگاه از آن را روانه‌ی بازار آمریکای شمالی نمایند. این نسخه‌ی ویژه سی و یکمین دستگاه تولیدی بوده و قیمتی که مالک برای فروش آن در نظر گرفته ۳۱۹۹۹۱ دلار می‌باشد.


درست همانند برادر سقف سخت، توربو S کابریولت سری Exclusive نیز رنگ بدنه‌ی طلایی روشن را دارد که واقعاً جلب نظر کرده و این خودرو را از سایر نسخه‌های استاندارد ۹۱۱ جدا می‌کند. همچنین خودروی موردبحث دارای گرافیک‌های مشکی‌رنگ و رینگ‌های طلایی و مشکی جذاب است. از دیگر ویژگی‌های بدنه می‌توان به آپرون و بال عقب جدید، ورودی‌های هوای فیبر کربنی و سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ اشاره کرد.


نیروبخش پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت سری Exclusive پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۹۹ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری است که نشان‌دهنده‌ی افزایش قدرت ۲۶ اسبی در مقایسه با نسخه‌های استاندارد توربو S می‌باشد. مدل سقف سخت در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حدس می‌زنیم مدل روباز نیز به همین اندازه سریع باشد. حداکثر سرعت این خودرو به راحتی از ۳۳۰ کیلومتر در ساعت عبور می‌کند و حتی یک مجله‌ی آلمانی توانسته با مدل کوپه به سرعت ۳۴۳ کیلومتر در ساعت نیز برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. M

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    جناب آقای جرمی کلارکسون و برخی امریکایی باز های عزیز !
    50 ساله قیافش همینه و تغییر نکرده فدا سرش ! اصلا بهتر مگه داریم از این بهتر !
    خدا کنه 50 سال دیگه هم همین بمونه !
    ادم پرستیژ خاص فراری و خشم لامبورگینی و اشراف زاده بودن مک لارنو به راحتی از قیافشون تشخیص میده وازشون لذت میبره اما پورشه یه لذتی به ادم میده که نمیدنی منشا این لذته کجاس و چی تو 911 هست که باعث این لذته میشه فقط اینو میدونی که این لذته هست!

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. AMIR / ARMI

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1286 ديدگاه)

      خدا صداتو نشنید
      پورشه بعد این نسل تغیر قیافه میده
      زبان طراحی جدید پورشه روی سدان الکتریکیش هست

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. M

        ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        هه
        دوست عزیز پیش بینیاتو واسه خودت نگه دار حیف میکنی میایی این اطلاعت گران بهاتو در اختیار من میزاری!
        https://www.pedal.ir/پورشه/معرفی-پایه-نسل-جدید-پورشه-911/
        یک هته از معرفی رسمی گذشته عکس خیلی مدلای دیگه رو هم با پوشش های بسیار کم دیدیم هممون بعد اقا میگه زبان طراحی قراره عوض شه!

        موافقم 2
        مخالفم 0
  2. P.K.H

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    خدای من

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    به هیچ‌چیزی کاری ندارم فقط رنگش خیلی خوب شده!!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. Saeed

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    فقط چه رنگی داره اینم کنار اون قدرت باور نکردنی و شتاب معرکه‌اش

    موافقم 3
    مخالفم 0
  5. مهراد

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (755 ديدگاه)

    پورشه های پایه (منظورم نسخه های پایه و نچندان گران) زیادی از نزدیک دیدم

    از جمله باکستر ، کیمن ، مدلای پایه کاین و پانامرا
    همشون صدای بسیار پر طنین و زیبایی داشتن . بنابراین دارم فکر میکنم این غول با این سیستم اگزوز وحشتناک دیگه چه صدایی می‌تونه داشته باشه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. مانی

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    یکمی مشکوکه!!!با ۶۰۰ اسب ۳۴۳کیلومتر میره
    مهندساشو از کجا آورده

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا