پورشه

کمک مارک وبر به توسعه محصولات آینده پورشه

مارک وبر در توسعه پورشه ۹۱۱ GT2 RS کمک‌های شایانی به این کمک نمود و هم‌اکنون این مرد مسابقه‌ای نقشی کلیدی در توسعه محصولات آینده پورشه خواهد داشت.

Mark Webber
Mark Webber
برنده اسبق مسابقات فرمول ۱ و قهرمان مسابقات استقامتی سال ۲۰۱۵ در مصاحبه با نشریه درایو گفت که با پورشه برای توسعه GT2 RS همکاری داشته و البته نسل قبلی این خودرو را نیز خریده است.


او گفت:

من همیشه در تلاش برای همکاری با پورشه بودم و می‌دانستم که این اتفاق خواهد افتاد. کار در نوردشلایف برای فهمیدن محدودیت‌های خودرو در شرایط تست این پیست بسیار مهم بود. من درخواست را دریافت کرده و به سرعت کار با آن‌ها را شروع کردم… این همکاری واقعاً جذاب و لذت‌بخش بود و با مسابقه دادن بسیار متفاوت است. ما با تولید محصول نهایی بسیار خوشحال هستیم.


وبر که سال پیش بازنشستگی خود از مسابقات را اعلام کرد گفت کارهای توسعه خودرو به‌صورت تمام‌وقت نخواهد بود اما کمک به توسعه و تست خودروهای مخصوص پیست یک فرایند طبیعی است.

او گفت:

این کار قطعاً شغل تمام‌وقت من نبوده و از آن بسیار فاصله دارد. با همراهی پورشه من فرصت‌های بسیاری برای انجام پروژه‌های متفاوت دارم.


تنها با مطالعه مشخصات GT2 RS می‌فهمیم که توسعه این خودرو یک قدم مهم برای وبر بوده تا به دنیای کارهای توسعه و تست خودرو وارد شود. با قدرت ۶۹۰ اسبی، این خودرو قدرتمندترین مدل تاریخ ۹۱۱ بوده و کمپانی قول داده در پیست شاهد یک هیولای کاملاً وحشی خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. جواد

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    همکنون نیازمند یک طرفدار دواتیشه پورشه هستم تاااااااااااا تمام مدلهای 911 حتی نسخه های خاص از اخرین نسل معرفی کنه اینقدر زیادن نمیشه همه تو یاد ادم بمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۱۷ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (2025 ديدگاه)

      جواد عزیز
      ببخشید من دیر رسیدم و نتونستم پست رو بخونم
      .
      جواب کامنتت رو تو پست بعدی پورشه کامل میدم

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا