اوپلپژو

اتحادیه اروپا خرید اوپل توسط پژو-سیتروئن را تأیید کرد

گروه خودروسازی پژو-سیتروئن تأییدیه بی قید و شرط خرید اوپل/واکسهال از جنرال موتورز توسط مقامات اتحادیه اروپا را دریافت کرد. این حرکت باعث می‌شود پژو-سیتروئن پس از گروه فولکس‌واگن بزرگ‌ترین خودروساز قاره اروپا لقب بگیرد.


این معامله ۲.۳ میلیارد دلاری برای اولین بار در ماه مارس اعلام شده و تا پایان سال تکمیل می‌شود. جنرال موتورز قبلاً با امضای قراردادهایی موافقت خود با حفظ شغل‌های مربوطه را اعلام کرده بود و به همین خاطر انجام کارهای نهایی معامله پژو-سیتروئن با این غول آمریکایی زمان می‌برد.


این معامله همچنین شامل خرید عملیات مالی جنرال موتورز در اروپا می‌باشد. البته مقامات اتحادیه اروپا بررسی‌های جداگانه‌ای روی این بخش انجام خواهند داد و انتظار می‌رود تصمیم نهایی در این باره نیمه دوم سال جاری گرفته شود.


پاتریس لوکاس، مدیر برنامه‌ها و استراتژی گروه گفته است:

امروز ما قدم قابل‌توجهی را رو به جلو برداشتیم. هم‌اکنون تیم‌ها روی به دست گرفتن تمامی شرایط ضروری دیگر برای نزدیک شدن به برنامه‌های انتهای سال تمرکز دارند.


پژو-سیتروئن تلاش دارد تا اوپل و واکسهال را سود ده کند و سود عملیاتی ۲ درصد را تا ۳ سال آینده و سود ۶ درصد تا سال ۲۰۲۶ را هدف خود قرار داده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا