پژو

اولین تصاویر جاسوسی از پژو پارتنر 2018

پژو سیتروئن در حال انجام کارهای نهایی روی نسل جدید ون‌های خود بوده و به تازگی اولین تصاویر جاسوسی از پژو پارتنر ۲۰۱۸ در خلال برخی آزمون‌ها ثبت شده است.


این اولین باری است که ما نسل جدید این خودرو را با بدنه‌ی تولیدی می‌بینیم و البته جای تعجبی ندارد که پوشش سنگینی روی خودرو خودنمایی می‌کند.


نسل جدید پارتنر از پلتفرم یکسان با نسل بعدی سیتروئن برلینگو و اوپل کومبو استفاده می‌کند. این خودرو در کارخانه پژو سیتروئن در ویگوی اسپانیا تولید می‌شوند.


انتظار می‌رود ابعاد نسل جدید این خودرو رشد کند تا فضای سرنشین و بار بیشتری را ارائه نماید. نسل فعلی پارتنر از این نظر پشت سر رقبای جدید خود قرار می‌گیرد. از نظر طراحی گفته شده هر سه خودروی پژو، سیتروئن و اوپل بر مبنای زبان طراحی برند خود متمایز خواهند شد.


مطابق انتظارات تمامی ون‌ها از طیف مناسب سیستم‌های کمک‌راننده استفاده خواهند کرد و پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی نیز در دسترس خریداران خواهند بود.

2015 Peugeot Partner
۲۰۱۵ Peugeot Partner
گفته می‌شود نسل جدید پژو پارتنر ۲۰۱۸ اواخر سال جاری معرفی و فروش آن از اوایل سال ۲۰۱۸ شروع شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا