پژو

برنامه پژو برای بازگشت به بازار امریکا

پژو از سال ۱۹۹۱ تاکنون در صنعت خودروی آمریکا حضور نداشته است و آخرین خودرویی از پژو که در آمریکا فروخته شد، خودروی آشنای ما یعنی سدان ۴۰۵ بود که به مدت سه سال در این کشور عرضه شده و سپس منسوخ گردید. این مدل، به هیچوجه یک خودروی هیجان‌انگیز نبود؛ ولی در عین‌حال تولید بسیار بالایی را داشت. امروزه شاید بتوان یکی از آنها را زیر ۵ هزار دلار تهیه کرد.

بازگشت پژو به آمریکا
بازگشت پژو به آمریکا

خبرهایی که از PSA به گوش می‌رسد، نشان می‌دهد که پژو برای بازگشت به بازار خودروی امریکا برنامه‌هایی در سر دارد. همچنین، خبرها نشان می‌دهد که این تنها پژو نیست که تصمیم به چنین کاری گرفته است؛ سیتروئن و تمام گروه خودروسازی PSA این برنامه را در سر می‌پرورانند. این موضوع، جزئی از برنامه‌های مدیر عامل جدید، کارلوس تاوارز است که می‌خواهد پژو- سیتروئن بتواند در همه جای دنیا فعالیت خود را داشته باشد.

Peugeot interior

پژو-سیتروئن، ظاهراً قبل از نهایی کردن بازگشتش به بازار امریکا، باید به چهار هدف اولیه برسد؛ اجماع کلی سهام سه برند، کاهش خط تولید از ۴۵ به ۲۶ مدل ، رشد تولید در سراسر جهان و بهبود کارایی تولیداتش.

اگر برنامه‌های پژو به خوبی پیش برود، سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ احتمالاً بتواند به این چهار هدف اولیه دست پیدا کند. تنها پس از رسیدن به این اهداف است که گروه خودروسازی می‌تواند یک بازگشت آبرومندانه داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. sj

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (187 ديدگاه)

    ما فقط باید بیایم ببینیم دنیا چطور پیشرفت میکنه کاش تو ایران جوونها فرصت پیشرفت داشتن نه صبح تا شب دنبال لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. javid

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (93 ديدگاه)

      اگه بخواد وارد آمریکا بشه باید موتور های دیگه ای طراحی کنه چون موتور های فعلیش خیلی خیلی ضعیف هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        لیست کامل موتورهای PSA رو میتونین از این لینک مشاهده کنین.با تشکر.
        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PSA_engines

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          عالی بود شاهین جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. PEUGEOT

        ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (999 ديدگاه)

        دقیقا جاوید جان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          ارادتمندم پژو جان.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. ارمان

        ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (79 ديدگاه)

        خداییش موتورهای جدید پزو زیادی اروپایی و ضعیف شدن، اون وقت تو بازار آمریکا با اون ماشینای قلچماق میخوان چیکار کنن؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. زیگما

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    لابد میخواد با اون موتور ها نیم لیتریش وارد امریکا بشه! زرشــــــــک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Blindman

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      ایول زیگما با جملت حال کردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. PEUGEOT

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      زیگما جان من خودم زیاد از موتوراش راضی نیستم ولی این جور موتورا بیشتر در اروپا طرفدار دارن
      پزو باید برای ورودش به هر بازاری سلیقه مردم اون کشور رو بدونه و مطابق با اون موتور و خودرو طراحی کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Blindman

        ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        پژو فقط به این فکره که آشغالاش رو رد کنه بره و از ورشکستی نجات پیدا کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          شما اینجوری فکر کن که ماشیناش آشغالن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. زیگما

        ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        بله بازار امریکای شمالی کاملا متفاوت هست . البته انجین های پژو برای سدان های سایز متوسطش مناسب هست. هم چنین برای کراس آوور های شهریش که میتونه در امریکا در کوتاه مدت خیلی فروش خوبی داشته باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. امیررضا

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یعنی لیاقته ما همون ۴۰۵ و ۲۰۶ چرا اینا واسه ما نمیاد بعضی وقتی به خودم میگم بله اینجا ایرانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. شاهین

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    فکر نکنم بتونه توی این بازار به شدت رقابتی موفق بشه.راستی توی یه کلیپ یه 405 روباز دیدم خیلی قشنگ بود.

    “حـالـم بـه هـم خـورد از اون پـسـر پـولـدار دانـشـگـاه کـه از کـنـار دخـتـر مـعـلـولـی کـه بـا ویـلـچـر مـیـومـد دانـشـگـاه رد شـد و گـفـت :
    ” کـوچـولـو مـاشـیـنـتـو مـیـدی مـنـم یـه دور بـاهـاش بـزنـم؟؟؟
    و دخـتـر بـا سـادگـی گـفـت : مـاشـیـن تـو کـه خـیـلـی قـشـنـگ تـر از ویـلـچـر مـنـه ..
    آهـای پـسـر , تـو وجـدانـم داری ؟”

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پژو سیتروئن

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      یه سوالی دارم الان اینی که گفتی چه ربطی بهه موضوع داش؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. reza3303

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    آخرین خودرویی از پژو که در آمریکا فروخته شد، یک مدل با ظاهری کلاسیک و متناسب به نام سدان ۴۰۵ بود که سه سال قبل تولید شده بود. یعنی 405 و پارس ما چیزی حدود 27 سال از تولیدشون میگذره به نظز شما منطقی هست ساخت چنین ماشین های برا خانواده های ایرانی که از نظر امنیت، ظاهر، قدرت، مصرف سوخت ،راحتی و … واقعا قدیمی هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Zonda R

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    پژو اگرچه بدرد ایران نمیخوره
    اما
    لاستیکش به چینیا میرزه
    ولی دیگه همین پژو هم شد ارزو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مصطفی

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    چرا پژو برنامه ای برای ورود به ایران نمی ذاره؟آخه چرا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یه پسل باهوش

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1135 ديدگاه)

      این دیگه از اون سوالا هاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Blindman

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    نره تو بازار امریکا سنگین تره چون با وضع موتوراش عمرا بتونه خوب بفروشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. فرامرز

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    ٬٬امروزه شاید بتوان یکی از آنها را زیر ۵ هزار دلار تهیه کرد.٬٬پدال جان بعید میدونم ۴۰۵ تو آمریکا به ۵۰۰۰ دلار برسه. من تو آلمان هر چی گشتم از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو بود (بدون هیچ گونه تصادف و از نظر کارکرد و رنگ و رو رفتگی مشابه مدل بالای ۱۳۸۰ تو ایران)! بی ام و سری ۳ ده سال کار کرده تو آلمان کمتر از ۴۰۰۰ یورو (۵۵۰۰ دلار) هست. این در حالیه که خودرو تو آلمان از آمریکا گرونتره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      اره منم قبول دارم فرامرز جان
      فکر کنم پدال اشتیاه نوشته
      چند روز پیش 405 با موتور 2000 مدل 80 بسیار سالم و تمیز در یک بنگاه گفت 8 تومن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      فرامرز جان نبودی ؟؟؟

      اون یکی دوستمون اقای خاوری مازراتی هم چند وقته پیداش نیست .

      دوستان کسی خبر داره ؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        منم از خاوری عزیز بی خبرم……
        ولی امیدوارم سالم و سرحال باشه و مشکلی نداشته باشه ایشالا

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. f

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    به نظر من میتونه چرا که تو این چند ماه اخیر پژو پیشرفت خوبی داشته و مطمین باشید که برنامه ای برای تقویت موتورهاش برای ورود به آمریکا داره چرا که خودشون بهتر از ما شرایط ورود به امرکا را میدونن
    امیدوارم یروزی برسه که ایرانم بهشت بشه هر چند ما دیگه نیستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      سلام بر دوستان عزیزم میلاد و رضای عزیز
      خیلی دلم تنگ شده بود برا پدال اما متاسفانه برای لب تابم مشکلی ایجاد شده بود که دوسه روزی از کراماتش بی بهره بودم!!
      ممنون که به فکرمن بودید..آدما به دوست داشتن زنده ن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. پوریا

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    405 هنوز هم داریم ، SLX با موتور تی یو قایو !!!
    خ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پژو سیتروئن

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      تی یو قققققایو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یا تی یو فایو؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. امید

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    خوشبحال همه بجز ما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ROLSE ROISE

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    آره والا آقا امید!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ما هم برنامه می ریزیم برای فروش سمند در افغانستان!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امید

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1323 ديدگاه)

      چیزی نگیم بهتره بخدا ROLSE ROISE جان والا با این گاریاشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    امیدوارم که با دست پر و موتورهای جوندار بره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. رضا

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    زمان همه چیز رو مشخص میکنه ولی بنظر من 208 و 308 میتونن موفق باشن
    دور کلاس سدان رو باید خط بکشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Un4given

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    شما فعلا همون بفکر بازگشت به بازار ایران باش US رو بذار برای رویای شبونت …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (123 ديدگاه)

    اینارو تازه دارن واسه فروش تو امریکا جون میکنن
    انگار خبر ندارن شریک صابقشون انقدر پشرفت کرده که
    تو افغانستان هم فروش داره
    حیف که بازار امریکا در حد ایران نیست وگر نه
    اونجا هم خودرو میصادراتیدیم که حتی یدونه لاستیکم
    نتو نن بفروشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. behnam

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    Enter The PEUGEOT …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. interceptor

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    ظاهرا پژو برای بازارایران ناز می کنه و مسولان […] ما همجنان دنبال پژو هستن و بهش التماس می کنن که تورو خدا برگرد
    پژو رفت یکی دیگه البته ترجیحا غیرچینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. YaShaR

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (294 ديدگاه)

      شرکتهای بزرگ مثل بچه ها نیستن که بخان قهر کنن یا کسی نازشون رو بکشه اونا فقط به دنبال سود هستند در این بین یک عده شون بلند مدت فکر می کنن و بخاطر درصدی سود بیشتر، اعتبارشونو خدشه دار نمیکنن و یه عده شون هم یکم از اعتبارشون مایه می زارن ، صد البته فقط و فقط بخاطر سود بیشتر! مشکل ما بیشتر از خود پژو یا دیگران ، با شرکتهای داخلی هستش که با رانت و مافیا این وضع رو بوجود آوردن و الاه همه می دونن که این شرکت های قطعه سازی هستند که در پشت پرده ،هدایت خودروسازها رو در اختیار دارن و بطور پیچیده ای سهمامدار همدیگه هستن .شرکتهای بزرگ قطعه سازی برای سود بیشتر تمایلی به سرمایه گذاری برای ساخت قطعات جدید ندارن و کارخونه های خودرو سازی بیشتر بکار مونتاژ مشغول هستند صد البته دستهای پنهانی ار مسئولین و سیاستمداران هم در این بین هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. hero

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    فکر نمیکنم تو بازار آمریکا موفق بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mohammad

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان باید بگم پژو برند بسیار بزرگ و معتبری در سطح دنیاست
    این توانایی پژو هست که suv قدرتمندش یعنی 4008 فقط مصرفش
    6.2 لیتر در 100 کیلومتر هست
    حق ما همین ماشین های بی کیفیت چینی و کره ایی هست که مثل لوله افتابه بنزین میخورن…
    و شما پیشینه پژو رو با دیگر شرکت ها مقایسه کنید
    27 سال پیش که 405 متولد شد خداییش کدوم ماشین کیفیت 405 رو داشت؟؟؟
    که هنوز که هنوزه محبوب ترین خودرو داخلیه
    تو اینترنت ماشینای 27 سال پیشو نگاه کنید خدتون میفهمید 405 و پژو چی بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. پژو سیتروئن

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    yes for all of you

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا