پژو

ثبت تصاویر جاسوسی از پژو 208 جدید

نسل جدید پژو ۵۰۸ بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرده است. این خودرو از جدیدترین سیستم i-Cockpit پژو سود برده و همین سیستم به همراه تجهیزات رفاهی و ایمنی برجسته باعث شده‌اند ۵۰۸ در کلاس خود خودرویی متمایز باشد؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که نسل جدید پژو ۲۰۸ هم در بخش کابین دنباله‌روی برادر بزرگ خود باشد. البته کابین این خودرو کپی تمام‌عیار ۵۰۸ نخواهد بود.


همان‌گونه که در تمامی پژوهای عرضه شده با این کاکپیت دیجیتال دیده‌ایم، پشت آمپرها جایگاهی بالاتر در داشبورد را به خود اختصاص داده‌اند. دلیل اینکه پشت آمپرها کاملاً مشکی هستند به صفحه‌نمایش کاملاً دیجیتال راننده و همچنین خاموش بودن پیشرانه در زمان تصویربرداری مربوط می‌شود. برخلاف ۵۰۸ که از صفحه‌نمایشی با جایگاه پایین‌تر در کنسول مرکزی و زیر ورودی‌های هوا استفاده می‌کند، صفحه لمسی ۲۰۸ کمی روی راننده متمرکز بوده و در ارتفاعی بالاتر و در سطح پشت آمپرها قرار گرفته است.


غربیلک فرمان کوچک ۲۰۸ جدید کاملاً برای طرفداران پژو آشنا بوده و پشت آن نیز پدال شیفترها قرار گرفته‌اند که نشان می‌دهند خودروی تست شده به گیربکس اتوماتیک مجهز بوده است. سوئیچ‌های مشاهده شده روی کنسول مرکزی نیز از خودروهایی همچون ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ و همان ۵۰۸ یاد شده گرفته شده‌اند.


اما نگاهی به ظاهر نسل جدید ۲۰۸ بیندازیم. این هاچبک ساب کامپکت همچنان از پوشش‌های استتاری زیادی استفاده می‌کند اما با این وجود هم می‌توانیم به طراحی چراغ‌های عقب آشنا که دارای پنجه‌ی ببر است اشاره کنیم. نسل جدید پژو ۲۰۸ خودرویی شیک خواهد بود و به نظر می‌رسد دیلایت های LED عمودی در بخش جلو نیز ما را به یاد ۵۰۸ خواهد انداخت.


نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ چند ساعت دیگر آغاز بکار می‌کند اما پژو ۲۰۸ جدید در این رویداد حضور نخواهد داشت. این خودروساز فرانسوی در نمایشگاه ژنو اقدام به معرفی نسل جدید هاچبک محبوب خود خواهد کرد. نسخه‌ی اسپورت GTi نیز در آینده عرضه خواهد شد و شاید قوای محرکه الکتریکی داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ahmad

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    اگر طرح نهایی مثل عکس اولی باشه زیباست ، جالبه اونا هر دو ، سه سالی مدلهای جدیدی از 208 ، 308 و 508 تولید میکنند ، که هرکدام از مدلهای قبلی قشنگتره وامکانات بیشتری داره ، ما هنوز 206 و 405 بیست و سی سال پیشو تولید میکنیم ، اونم با قیمتهای فضایی ، و جالبتر اینکه هر چقدر هم که خودرو تو این مملکت گرونتر میشه ، مردم باز هم بیشتر میخرند ، ادم میمونه بخنده یا گریه کنه به حال این ملت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ,,majid

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (71 ديدگاه)

    عالیه. ابعاد اتاق هم بزرگتر شده. پژو عالی داره کار میکنه امیدوارم با تمامی مدل های جدید وارد بازار ایران بشه بصورت مستقل مثل دی اس نه با ایرانخودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چه فایده داره ما اینها رو ببینیم که حرس بخوریم تا وقتی ایران خودرو و سایپا خودرو تولید می‌کنند ما عکس اینها روهم نمی‌تونیم درک کنیم به امید اون روز که خودرو سازهای داخلی ورشکست بشن و گمرک خودرو آزاد بشه و هر ایرانی بهترین ماشین رو سوار بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا