پژودوچرخه

معرفی دوچرخه الکتریکی پژو با برد قابل‌توجه

دوچرخه‌ها تنها برای خودنمایی در مراسم‌های مختلف حمایت از آب‌وهوای پاک ظاهر نمی‌شوند زیرا افراد بسیاری از آن‌ها برای تردد روزانه استفاده می‌کنند و با این کار به کاهش ترافیک و میزان آلودگی هوا کمک شایانی می‌کنند. توسعه‌ی هرچه بیشتر تکنولوژی الکتریکی باعث جذابیت بیشتر دوچرخه‌ها شده و پژو نیز جدیدترین محصول خود با نام eM0 FS PowerTube را معرفی کرده است.


این دوچرخه‌ی کوهستان از نهم تا سیزدهم اکتبر در فرانسه به نمایش درخواهد آمد و از اوایل سال آینده میلادی با ۵ نسخه‌ی گوناگون در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.


حرف e در نام این دوچرخه مخفف کلمه‌ی الکتریک بوده درحالی‌که حرف M نشان دهنده‌ی کلمه‌ی کوهستان، ۰۱ مخفف سطح بالا، FS مخفف سیستم تعلیق کامل و PowerTube هم نشان دهنده‌ی باتری یکپارچه و ادغام شده در فریم می‌باشد. نیروبخش این دوچرخه پیشرانه‌ی الکتریکی CX پرفورمنس جدید بوش است که گشتاور ۷۵ نیوتون متری دارد. پژو شتاب این دوچرخه را با کلمه‌ی “انفجاری” توصیف کرده و در سرعت بالای ۲۵ کیلومتر در ساعت تقریباً اصطکاکی ندارد.


باتری ۶۲ وات ساعتی این دوچرخه باعث ایجاد برد ۱۴۰ کیلومتری می‌شود که از محدوده حرکتی برخی از خودروهای الکتریکی حال حاضر بازار بهتر می‌باشد. برای مثال مینی ون جدید مان eTGE کومبی تنها ۱۱۴ کیلومتر محدوده حرکتی دارد.

مدیر بخش دوچرخه‌های پژو می‌گوید:

فریم سبک‌وزن این دوچرخه‌ی جدید مخصوص دوچرخه‌های پژو بوده و با همکاری دفتر طراحی آنتی دوت توسعه یافته است. راک شاکس به عنوان تأمین کننده‌ی محصولات ما اقدام به توسعه‌ی سیستم‌های تعلیق جلو و عقب پرفورمنس کرده است. چرخ های ۲۹ اینچی این دوچرخه نیز توانایی‌های آن را در روی زمین بهبود بخشیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. OMID

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    همه چیز تموم

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. P.K.H

      ۲۴ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (110 ديدگاه)

      چه باحاله.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. مسعود

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    پژو از برند های خوب دوچرخه سازیه و این کارش جز ساخته های خوب صنعت دوچرخه سازیه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. (Saeed(peugeot

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    این دوچرخه پژو عالیه و همچنین یه شاخه موتورسیکلت سازی الکتریکی هم داره که عالی کار میکنه…..به امید روزی که مردم ایران کنار همه ی برندهای خوب و مورد علاقشون بروز ترین خودروهای پژو هم وارد شه …. نه ۴۰۵ تا ابد تولید شه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. بهراد

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (537 ديدگاه)

    کاش ترمز و دندش برقی بود، برند شیمانو یه همچین محصولی داده، یه برند دوچرخه (که اسمش یادم نیست)بود که همینکارو کرده بود منتها چراغ جلو و عقب رو هم داخل بدنه جاساز کرده بود اصلا هیچ سیمی نمیدیدی فقط فریم دوچرخه و چرخ ها و فرمون و زین خالی دیده میشد.فقط موتور برقی نداشت.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. farhad

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (25 ديدگاه)

    گشتاور 75 نیوتون متری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. حسین دهمرد

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    قیمتش احتمالا از یه موتور 250cc ژاپنی هم بیشتره.
    :/

    موافقم 2
    مخالفم 0
  7. علی

    ۲۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چه فایده . ماها که نمیتونیم بخریم واستفاده کنیم فقط حسرتشو میکشیم حسرت

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا