پژو

رونمایی از دو کمپر ون کوچک پژو برای گشت‌وگذار در اروپا

کمپر ون‌ها با شکل‌ها و ابعاد گوناگونی تولید می‌شوند اما در دنیای ون‌ها معمولاً گزینه‌های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک را می‌بینیم. برخی خودروهای تفریحی بزرگ‌تر از خانه‌ها بوده و برخی نیز به حدی کوچک هستند که تنها دو نفر را در خود جای داده اما به خاطر فضاسازی هوشمندانه‌ی خود تحسین می‌شوند. پژو قطعاً در دسته‌ی دوم جای می‌گیرد.


این خودروساز فرانسوی به تازگی از دو کمپر ون کوچک رونمایی کرده که یکی از آن‌ها بر پایه‌ی مدل پارتنر شکل گرفته است. کار تغییر این خودرو توسط شرکت آلمانی آلپین کمپر صورت گرفته است. با نگاه از بیرون هرگز نخواهید توانست که این ون نقره‌ای می‌تواند افراد را در یک گشت‌وگذار آخر هفته‌ای همراهی کند اما همین موضوع بخشی از جذابیت خودروی موردبحث است. تنها با باز کردن درب خواهد بود که فضای صمیمی داخل را درک خواهید کرد.


یک کاناپه در بخش چپ ون قرار گرفته و می‌توان آن را به دو تخت خواب تبدیل کرد. آشپزخانه هم در سمت راست قرار داشته و شامل ظرف‌شویی و بخش ذخیره‌ای است. فضای کافی هم زیر کاناپه و آشپزخانه تعبیه شده و برای قرار دادن وسایل شخصی و تفریحی کاملاً ایده آل است.


اما مدل بزرگ‌تر که تراولر نام دارد ونی سه ردیفه است که فضای بیشتری داشته و ولی همچنان سواری راحتی دارد. این خودرو دارای ماژول کمپری است که Ischer iBox نام داشته و همان‌گونه که مشاهده می‌کنید فضای بیشتری را نسبت به پارتنر ایجاد می‌کند. این سیستم محفظه‌ی بار راحتی را ایجاد می‌کند و آشپزخانه هم شامل دو اجاق، ظرف‌شویی و فضایی برای کولر است.


پژو هر دو ون یاد شده را در نمایشگاه کاروان ۲۰۱۹ که از ۳۱ آگوست تا ۸ سپتامبر در دوسلدورف برگزار می‌شود به نمایش خواهد گذاشت.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. جواد

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (18 ديدگاه)

    جون میده برای مسافرت
    هر جا دوست داشتی نگه داری و توش بخوابی
    نه هتل می خوای نه هیچی
    عاشقشم

    موافقم 2
    مخالفم 1
  2. Me

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (59 ديدگاه)

    اون صندلی سوم تو ردیف جلو پارتنر ینی چی؟ کاش زودتر بقیه جزییاتش بیادخیلی کنجکاوم.تو المان پژو پارتنر و مرسدس سیتان خیلی محبوبه .اکثر جوونای تنها یا زوجای جوون بجای ترانسپورتر یه دونه پارتنر یا سیتان رو تجهیزات میبندن تبدیل به کمپر میکنن.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. (Saeed(peugeot

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    واقعا فضای داخلش یه چیز دیگه هست
    خیلی بزرگتر نسبت به بیرونش نشون داده میشه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. حمیدرضا

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چقدر اولی خوب بود خوراک سفر هست ادم با این ماشین راحت میتونه هرجا دلش بخاد بره و نگران نرسیدن به مقصد در راه باشه
    البته در یک کشور امن

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا