پژو

رندری زیبا از نسل جدید پژو 508

در زمان کنونی دوقلوهای سیتروئن C5 و پژو ۵۰۸ قادر نیستند تا با رقبای ژرمنی شانه به شانه بتازند. به همین دلیل است که این سدان های میدسایز در نسل جدید خود دگرگونی‌های عمیقی را تجربه خواهند کرد. محصول سیتروئن استایلی شبیه کانسپت این شرکت خواهد داشت درحالی‌که پژو فرم جذاب‌تر فست بک را به خود خواهد گرفت. این را تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند.


نسل بعدی پژو ۵۰۸ که کاملاً از صفر کار خود را شروع کرده بسیار متفاوت‌تر از مدل کنونی خواهد بود. کانسپت Exalt متعلق به سال ۲۰۱۴ احتمالا نشانی خوب از چیزی خواهد بود که انتظار داریم و از آنجایی که این خودرو بسیار برجسته است شانس زیادی برای زیبا بودن ۵۰۸ جدید وجود دارد. کانسپت جدیدتر Instinct نیز می‌تواند نقشه راه دیگری برای پژو باشد.

نسل جدید ۵۰۸ که سال آینده از راه خواهد رسید بر پایه پلتفرم EMP2 گروه پژو-سیتروئن ساخته خواهد شد و کابین کاملاً جدیدی خواهد داشت. تصاویر جاسوسی اخیر به‌کارگیری دومین نسل کابین i-Cockpit را نشان داده‌اند. علاوه بر این موضوع، کیفیت کابین نیز افزایش خواهد یافت تا پژو بتواند رقابت بهتری با نمونه‌هایی چون اینسیگنیا، موندئو، پاسات و ساپرب داشته باشد.

اگرچه توسعه سیتروئن C5 نیز ادامه دارد اما شانس حضور آن در اروپا کم است بنابراین پژو ۵۰۸ باید تک و تنها به جنگ رقبا برود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    پژو روز به روز داره از اون پژویی که کسی دل‌خوشی ازش نداشت، فاصله می‌گیره و گاها شاهدیم که نسبت به رقباش کیفیت و طراحی بهتری ارائه میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hosein

    ۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    آهان این شد حالا اون رندر اولی میتونه با هم رده هاش رقابت کنه بشرطی که همین باشه.پژو واقعا از برندای موفق از نظر اصالت و استعداد و قدرت طراحی و فنی چیزی کم نداره ولی نمیدونم بخاطر مدیریت یا مشکل مالی خیلی افول کرده و لی انگار داره یه تکونایی میده به خودش و تواناییش رو هم داره.من که دوسش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ونوم اف ۵

    ۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    اگه مدل تولیدی شبیه عکس شماره ۲ باشه و یه انجین بالای ۲.۵ لیتر داشته باشه چیز خوبی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. #ali.m#

    ۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    پژو رو همیشه دوست داشتم مخصوصا الان که داره دلبری میکنه .با طراحی های زیباش
    و معتقدم از نظر حس و حال اسپرت یکی از بهترین هاست .توی بحث کابین هم همیشه بهترین طراحی رو داشته .از نظر فنی هم ک دیگه پژو های فرانسوی قدیمی توی ایران اینقدر خوب هستن که دلیلی واسه توضیح اضافی نمیذارن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امید

    ۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    بنظر من رشد صنعت خودروی فرانسه بعد از نزدیک به دو دهه کاملا مشهوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. A.B

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (208 ديدگاه)

    اسم پژو که میاد یاد 301 میوفتم که چجوری قیمت گذاریش کردن یاد دزدای سرگردنه میوفتم یاد مردمی میوفتم که حقشون نیست ولی بازم هرچی با هر قیمتی بدن صف میبندن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا