پژو

فیس‌لیفت پژو 208 با تغییرات کم‌رنگ

پژو فیس‌لیفت و تغییراتی برای مدل ۲۰۸ خود تدارک دیده تا آن را در نمایشگاه ژنو امسال به یک ستاره تبدیل کند.

Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
قسمت جلوی پژو ۲۰۸ فیس‌لیفت کمی تغییر کرده است. چراغ‌های جلو از گرافیک جدیدی بهره می‌گیرند. جلوپنجره مشبک رادیاتور نیز طرحی تازه دارد. سپر جلو و هواکش‌های زیر آن و چراغ‌های مه شکن نیز تغییر کرده‌اند. در مجموع کمی از پیچیدگی و شلوغی نمای جلوپنجره کاسته شده و هواکش‌ها نیز به دو سوی سپر رانده شده‌اند.

Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
در قسمت پشتی خودرو تغییرات محسوسی به چشم نمی‌خورد به جز تغییر قسمت پایینی چراغ‌ها که با چراغ‌های LED و به شکل سه بعدی، کمی متنوع شده‌اند. پژو همچنین رنگ‌های جدید برای بدنه این خودرو نیز ارائه خواهد کرد.

Peugeot 208 facelift Interior
Peugeot 208 facelift Interior
در داخل کابین ۲۰۸ جدید، غربیلک فرمان با روکش چرم، تریم جدید داشبورد و صفحه نمایشگر ۷ اینچی لمسی همراه با سیستم سرگرمی و بلوتوث و اتصال USB و هماهنگی با گوشی‌های هوشمند از طریق نرم‌افزار اتصال پژو که امکان نمایش اطلاعات روی گوشی را در نمایشگر خودرو نیز مهیا می‌سازد، از موارد قابل توجه می‌باشند.

Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
پژو همچنین مدل GT این خودرو را با حاشیه جلوپنجره کرومی براق، مه شکن جلو، چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی و خروجی اگزوز کرومی نیز عرضه خواهد کرد. داخل کابین ۲۰۸ GT با چرم سیاه و قرمز پوشش یافته است.

Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
همچنین نسخه ویژه ۳۰ سالگی GTi هم به‌صورت تولید محدود با ویژگی‌هایی چون تعلیق کاهش ارتفاع یافته، چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، صندلی‌های مسابقه ای سطلی شکل، کف‌پوش ویژه قرمز رنگ، رنگ‌آمیزی بدنه به رنگ مشکی و قرمز، کالیپرهای قرمز رنگ ترمز و یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۵ اسب بخار، معرفی شده است.

Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
طیف وسیعی از پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی برای ۲۰۸ قابل انتخاب می‌باشند. موتور ۱.۶ لیتری HDI با قدرت ۷۵ اسب بخار، سرآغاز این موتورهاست. دو نسخه دیگر از همین موتور با قدرت ۱۰۰ و ۱۲۰ اسب بخار نیز وجود دارد. موتور ۱.۲ لیتری توربوشارژر جدید هم با قدرت ۱۱۰ اسب بخار یکی دیگر از انتخاب‌های ممکن است. برای انتقال نیرو هم می‌توان از گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک بهره برد.

[jwplayer mediaid=”103403″] فروش مدل فیس‌لیفت ۲۰۸ از اواسط ژوئن (اواخر تیرماه) ۲۰۱۵ آغاز می‌شود. جزئیات بیشتر این خودرو هم تا نمایشگاه ژنو امسال فاش خواهند شد. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”103404″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. #REZA#

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    کلا از چراغ های عقب پژو خوشم نمیاد

    http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Peugeot-208-facelift-taillight.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      ولی در نوع خودش جالبه،چراغ عقبش مثل کف دسته فقط یه انگشت کم داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NA-NikandreosApotheon-NA

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (126 ديدگاه)

        برا زنم یدونه میگیرم!!!>>>؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. fj

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (231 ديدگاه)

      کلا از فرانسه بدم میاد خیلی بد ذاته اا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. afish

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (32 ديدگاه)

        حداقل برای من که هشت ساله 206 دارم و مجبورم ده سال دیگه ام داشته باشم همینشم رویاست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. 4MATIC

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        کلا با پزو حال نمی کنم جز چند تا مدل

        اوه الان امیر حسین می اد از پزو تا حد مر گ دفاع می کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    ما که دستمون از خودروهای روز دنیا کوتاهه .ولی خدا کنه این پژو نامردی نکنه حداقل محصولاته روزشو بیاره ایران منتاژ کنه به اسم این خودروسازای بدبخت به ما بفروشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      احمد جان برا پژو فرقی نمی کنه چه مدل از محصولاتشو به ما بده
      ایران خودرو میره یه مدل ساده از پژو میاره تا راحت تر بتونه چند سال بعد داخلی سازیش کنه و کیفیتشو بیاره پایین
      نمونش همون 301 که قراره ایران خودرو بیاره ساده ترین مدل پژوست
      اگه برا پژو مهم بود همون موقع هم پژو 405 بهترین خودروی اروپاشو نمیداد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. فرید

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (76 ديدگاه)

    ایران خودرویی هاتازه 3ماه پیش باخوشحالی تمام جشن گرفتندکه 206 تیپ 2که مدل 1998 راخودشان موفق به تولیدداخلی شده اند وانشاالله تاسال 2100این موفقیت بزرگ راادامه می دهند.واقعاجای تاسف داره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (513 ديدگاه)

      فرید جان داخلی سازی نشده
      چینی سازی شده اونم با بدترین کیفیت موجود
      امیدوارم هرچه زودتر که دولت بودجه کمک به خودروسازان رو نداره ورشکست شن بلکه یه شرکت خارجی خریداریشون کنه حداقل محصولات باکیفیت و به روز بخورد مردم بدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. PEUGEOT

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    طراحی داخلی و خارجی قشنگی داره
    تنوع موتوراشم عالیه
    از 75اسب داره تا 205اسب
    پژو واقعا عالی کار می کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علیرضا

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (102 ديدگاه)

    متاسفانه نسبت به رقباش توی این رده حرفی واسه گفتن نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. یه پسر

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    یاریس جدید طراحی خیلی بهتری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. پیکان جوانان

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    208 با فولکس پولو و آئودی A1 همکلاسه ولی از هر دو اونا یک پله عقبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    پژو نسبت به گذشته ماشینای زیباتری میسازه اما هیچوقت نتونست مثل اوایل 2000 فروش داشته باشهومثلا همین 208 پژو بطور متوسط سالانه 220 هزار دستگاه فروخته که در برابر جدش 206 که سالانه به طور متوسط 600 تا 700 هزار دستگاه میفروخته.کوچولوهای جدید پژو از فورد و تویوتا و فولکس تو اروپا کم اوردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. رامتین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    بنظرم 208 اتومبیل بسیار خوبیه و با قدرت 200 اسب و موتور 1600 واقعا پرتوانه. محصولاتی مثه امجی3،هیوندا i20، رنو اسکالا، و حتی آلفا میتو یا هیوندا ولوستر (مدل ساده نه توربو) نمیتونه در برابرش رقابت کنه و با قیمت حدود 110 تومن میتونه بسیار فروش خوبی در ایران داشته باشه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. MoahmmadTSR

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    عشق منه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. h112

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    خوبه…ولی باید دید که آیا قیمتش در حد خودشه یا نه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. omid

    ۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    رنو کلیو و فولکس پولو به نظرم خودروهای بهتری توی این کلاس باشند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. علیرضاcar

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (72 ديدگاه)

    به پا تیبا هاچ بک نمیرسه!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا