پژو

قوی‌ترین و داغ‌ترین پژو 208

پژو ۲۰۸ همان راهی را می‌رود که برادر بزرگ‌ترش یعنی ۳۰۸ رفته و حالا با معرفی قوی‌ترین مدل از این خودرو، در کارایی و توانایی پا جای پای ۳۰۸R نیز گذاشته است.

Peugeot 208 GTi
Peugeot 208 GTi
مدیر پژو Maxime Picat اعلام کرد که ۲۰۸R در صدر تولیدات این کلاس و بالاتر از ۲۰۸GTI قرار خواهد گرفت. این یعنی ۲۰۸R از ویژگی‌های اسپرت تر و موتور قوی‌تری نسبت به GTI برخوردار است.

Peugeot 208 GTi
Peugeot 208 GTi
پژو ۲۰۸R به خودروهایی نظیر ۳۰۸R و RCZ R خواهد پیوست که هر کدام بالاترین مدل اسپرت در تولیدات این شرکت می‌باشند.
در حالی که ۲۰۸ GTI می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار نیرو را از موتور ۱.۶ لیتری خود بیرون بکشد، انتظار می‌رود که با تقویت توربوشارژرها، قدرت تولیدی در مدل R به ۲۶۷ اسب بخار بالغ گردد. بدین ترتیب یکی از هاچ بک‌های کوچک و آتشین پای به میدان رقابت می‌گذارد. هنوز مشخص نیست که این خودرو در چه تاریخی و با چه مشخصات دقیقی معرفی خواهد شد. (تصاویر مربوط به مدل GTI می‌باشد).

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    197 اسب بخار فقط از یک موتور1.6 لیتری

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. یارو

      ۴ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (290 ديدگاه)

      این که از موتور کوچیک قدرت زیادی بگیری هنر نیست چون شما با توربو هوای متراکم و زیادتری رو نسبت به یک متور بدون توربو وارد موتور می کنی پس مصرف سوخت همونه ویا کمی کمتره اما هر کدوم معایب و مزایایی داره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۴ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      اصلا از پژو خوشم نمیاد.

      یعنی از زمانی که نشریه ها نوشتند که با ایران چه کرد!!!!!

      ولی داره یه تکونی به خودش میده.

      جدیدا هم برای کوچولوهای اروپایی داره خط و نشون میکشه.

      رنو = لایک

      پژو = دیسلایک

      ((( مردم از شما تقاضای انتقاد و خرده گیری دارند ، اما در انتظار

      تحسین هم هستند )))

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. یارو

        ۴ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (290 ديدگاه)

        توی ماشینای کوچیک نه رنو نه پزو نه سیتروعن فقط فلوکس واگن . تویوتا و الفارومعو

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. امیدبرتر

          ۱۷ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (108 ديدگاه)

          بسیارطراحی زشتی داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مجید

        ۴ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (114 ديدگاه)

        زیادی موافقم. البته تو مسائل فنی. در طراحی نمره قبولی رو همیشه گرفتن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. مک میسل

        ۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (6 ديدگاه)

        من هم همینطور.البته خودم پژو دارم.405-2000 از اون مدل قدیمی ها.البته پژوحقّشو گرفت.ورشکست شد دلم خنک شد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. ابی

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (121 ديدگاه)

      طراحی جلوش قشنگه ولی برعکس عقبش افتضاح
      قدرتشم که عالیه
      یکی نیست به این سران بی خرد ایران خودرو بگه تو که عشق پژو داری لااقل از اینا بیار بده دست مردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهمان 1

        ۶ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        با چه قیمتی?
        قیمت های فضایی که بعد از عید هم قراره 25درصد گرون تر بشه
        حواستون باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. Yashar

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (89 ديدگاه)

      208 قیافش عین بچه تخص می مونه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محسن.د

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    GTi 208 هم اومد، ما هنوز اندرخم 206 هستیم! (تازه اونم با چه کیفیتی!!!)

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. فقط سری۳

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (129 ديدگاه)

      محسن جون نگو این حرفو ببین این ۲۰۷وتنی عجب چیزیه این۲۰۸باید بره بوق بزنه:)))))
      خدایی شوخی بود دلم برای خودمون سوخت درسته اصلا ماشین فرانسوی دوست ندارم ولی ما داریم هنوز اشغال اونارو تولید میکنیم تازه دوباره راه وارد کردن قطعه بازشد یعنی به حول قوه الهی تا ۱۰۰سال اینده ماشاهد تولید۴۰۷،پارس،۲۰۶،و… خواهیم بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فقط سری۳

        ۵ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (129 ديدگاه)

        البته درست کنم ۴۰۵

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. 405 دوست

          ۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (6 ديدگاه)

          باعرض اطلاع رسانی 405 های 2000 کیفیت دارند.عناوین اصلی.هههههههههههههههههههههههههه عین اخبار بود نه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. محسن.د

        ۵ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        یکی از اقوام ما حدودا3سال پیش 206SDتیپV8 خرید. شاید باورتون نشه،” به جای یک جاسوئیچی، ازین بندهای سبزی فروش ها داده بودند!!!؟؟؟”

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. km

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    تصوری که ما از پژو، کیا و نیسان داریم چقدر با تصور خارجیا فرق داره!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی62

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (132 ديدگاه)

    با پژو حال نمی کنم ولی خوب خودشو تو کورس رقابت حفظ کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رامتین

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    آخه توربوشارژ فناوری بحساب نمیاد که! اتومبیل ایرانی دنا هم توربوشارژ داره و قدرتش از 105 معمولی (همون موتور سورن) به 150 رسیده. مثلا هیچگاه فراری از توربو استفاده نمیکنه وگرنه اگه تویین توربو شارژ استفاده میکرد، دیگر خبری از بوگاتی نبود.
    علم مکانیک اونی هست که مثه تویوتا جی تی86 از یک موتور 2 لیتری قدرت 200 اسب بگیری. اگه همین 208 با موتور 1.6 بتونه در حالت تنفس طبیعی قدرت 150 تا 180 کسب کنه واقعا فوق العادست. ضمنا در کشور ایران، اصلا دنبال موتور توربوشارژ بدلیل کیفیت سوخت نباید باشیم که بهمین دلیل آلفارومئو از موتور 1.3 لیتری توربوشارژ خودش با قدرت 170 اسب، به مدل 2014 خودش که 2 لیتری شده ولی با تنفس طبیعی و قدرت 150 اسب برگشته است!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. PEUGEOT

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    با سلام
    من به بعضی ها پیشنهاد می کنم اینقدر سطحی به مسائل نگاه نکنن و بدون مطالعه درباره پژو کامنت نذارن
    اگه پژو با ایران خودو قطع رابطه کرد به دلیل تحریم غرب علیه ایران(که در همه زمینه ها بود نه فقط در زمینه خودرو) و فشار شریک تجاری پژو یعنی جنرال موتور بود که پژو هم مجبور به قطع رابطه با ایران شد که باعث ضررهای زیادی برای پژو شد
    یادمون نره تاسیس کمپانی پژو بیش از 200 ساله که از نظر تولید دومین خودروساز اروپا و هفتمین خودروساز جهانه
    و حرف آخرم این که حداقل کیفیت خودروهای پژو(فرانسوی ها نه ایرانی) از خیلی از خودرو های خارجی بهتره
    درود به همه دوستداران پژو

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. یارو

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (290 ديدگاه)

      کسی بادید سطحی و بدون مطالعه به مساعل نگاه نکرد . همه میدونن امار فروش شرکت های پزو . رنو و سیتروعن افت چشم گیری داشته و سهام و ازرش کارخانه ها سقوط کرده و اینو منابع خبری سایت پدال و روزنامه ی دنیای اقصاد و منحنی سهام کارخانه های اروپایی هم تایید میکنن علت این افت فروش این سه کار خونه
      تراحی های ضعیف .
      رکود اقتصادی
      و حضور رقبای بسیار قدرت مند چون فولکس واگن . تویوتا . مزدا و…. در بازار اروپ بوده اگر شرکای امریکایی و چینی چون جنرال موتوز و دانگ فنگ به داد این سه کار خونه ی فرانسوی نمی رسیدند اونا برشکست شده بودند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      پژو جان اینجا معلوم شد که شما اطلاعات خوبی نداری.

      حدود 2 الی 3 سال پیش بود که رابطه ی ایران و فرانسه برای یک برهه ی

      زمانی تیره و تار شد.از همین رو بین ایرانخودرو و پژو هم رابطه تیره شد.

      مدیر عامل ازگل پژو تو خبر گذاری های دنیا اعلام کرد که فروش پژو در

      ایران در مقایسه با کل دنیا فقط 1 درصد است.

      بعد از گذشت 2 الی 3 سال معلوم شد که چند درصد بوده.

      اگر 1 درصد بود 800 هزار نفر از کارخونه اخراج نمیشدند.

      بعدشم شما نشریات کم میخونی.برو بخون تا پی به کار و گند کاری های پژو

      ببری.وقتشو نداشتم برات بنویسم متاسفانه.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. اسی 2160

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    پژو به اینا میگن نه به ایران خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. جلال

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    جالبه که این ها نمیان مثل ایرانخودرو سپر206 رو عوض کنن و با اسم 207 بندازن به مردم!
    خدایی این ایرانخودرو مردم رو چی فرض کرده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (375 ديدگاه)

      نه بابا سپر چیه من به شخصه شاهدم کلی چراغا و صفحه کیلومترشم عوض کرده
      تازه 80 اُلاغ بی بخارم قدرت داره
      با این همه چیز حالا قیمتش یه کم زیاد شده
      20 تومن که چیزی نیست :d

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. PEUGEOT

    ۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    با سلام
    یاور جان طراحی خودروهای پژو هرچقدر هم ضعیف باشه حداقل طراحیش خیلی از فولکس و تویوتا بهتر و قشنگتره(اگه بنز و بی ام دبلیو میگفتی قبول می کردم). اگر هم طراحیش تکراری شده به خاطر اصالت 200 ساله پژو هست(مثل بی ام دبلیو)
    ولی قبول دارم کیفیت قطعات تویوتا و فولکس بهتر از پژوست.(اصلا مزدا در حدی نیست که بخواد با پژو رقابت کنه)
    به نظر من شرکای آمریکایی پژو بیشتر از اینکه پژو رو از ورشکستگی نجات بدن باعث ورشکستگی پژو شدن. جهت اطلاع شما دوست عزیز باید بگم که شرکت پژو اختلافاتی با جنرال موتور پیدا کرده که دلیلش فشار جنرال موتور به پژو مبنی بر جدایی این شرکت با ایران خودرو است.
    البته من قبول دارم که پژو در این 2 سال اخیر از رقبای خودش عقب افتاده که باعت افت تولید خودروهاش شده.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. یارو

      ۶ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (290 ديدگاه)

      درود
      اگر طراحی پزو از فولوکس وتویوتا بهتر بود انقدر عقب نمی افتاد شما به تویوتا کمری نگاه کن با این که چندین سال قیافش یه شکله و تغیر خیلی کمی داشه ولی هنوز خریدار های خودشو داره واصالتش هم حفظ کرده اینم بگم اصالت فلوکس وتویوتا از پزو بیشتر نباشه کم تر هم نیست و کفیت این ماشین ها به خصوص تویوتا زبان زد کل مردم دنیاست . اینم بدون که الان که رکود اقصادیه قیمت برای مشتری خیلی مهمه وچون فرانسه کشور گرونه و کارگر ومهندس ها دست مزد خیلی بالا تری نسبت به زاپن و کره می خوان محصولات پزو نمی تونن با مزدا ویا هیوندا رقابت کنن. توی همین ایران پزو407 همه ی قطعاتش فرانسویه و کیفیتش مثل همونیه که در فرانسه عرضه می شه ولی بااین حال مردم گرایش بیشتری به رقبای این خودرو یعنی .تویوتا کمری . مزدا3 . سوناتا . ازرا و…. دارن . قبول کن که پزو توی این رقابت شکست خورده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. PEUGEOT

        ۶ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        با سلام
        دوست عزیز من نمیگم طراحی خودرو های پژو ضعیف نیست اما قیافه های جذاب تری نسبت به خودروهای تویوتا به خصوص فولکس و مزدا داره. مثلا مدلهای پژو 208, new308, onyx , rc4 , new rcz, 4008 ,hx1 رو برو با مدل خودرو های تویوتا و فولکس و مزدا مقایسه کن ببین کدوم قشنگتر و جذاب تره. و طراحی ضعیف پژو تنها دلیل عقب افتادگیش نیست.(با شما درباره گرون بودن کشور فرانسه موافقم)
        دوست عزیز اگه منظورت از اصالت تاریخ ساخت کارخونه های خودرو سازیه باید به اطلاعتون برسونم:
        سال تاسیس شرکت خودرو سازی پژو: 1882
        ” ” ” ” ” مزدا: 1931
        ” ” ” ” ” تویوتا: 1935
        ” ” ” ” ” فولکس: 1937
        (البته من سال تاسیس شرکت های خودرو سازی این 4 کمپانی رو گفتم و تاسیس خود کارخانه ها از این قبل تر تاسیس شده که به هر حال باز هم فرقی نمیکنه چون پژو سال تاسیسش از این سه کمپانی بیشتره و برمیگرده به سال 1810. منبعشم ویکی پدیاست)
        و دلیل این که 407 فروش کمتری نسبت به رقباش داره:
        موتور 2000 که نسبت به قیمتش خیلی ضعیفه(رقباش از موتور قوی تری برخوردارن)
        آپشن های کمتر نسبت به رقبا
        و خدمات پس از فروش بسیار ضعیف(گارانتی خودرو و نایاب بودن قطعات)در مقایسه با کیا و هیوندای و مزدا و تویوتا.
        شما زمانی می تونی بگی پژو شکست خورده که همونطور که اکثر مدل های تویوتا و کیا و هیوندای و مزدا در ایران هست مدل های جدید پژو هم در ایران بیاد و فروش خودروهاش کمتر از اینها باشه.
        الان مثلا شما فروش مدل های 405 و پرشیا و 206 و 207 رو با هم مدلهای تویوتا و کیا و هیوندای(مثل کرولا و ریو و یاریس و آوانته و ورنا)مقایسه کن ببین کدوم فروشش بیشتره با اینکه این مدل ها ایرانی و چینی هستند.
        (جهت اطلاعتون باید بگم همین مدل های پژو که در ایران هست 40 درصد خودروهای خیابونامون رو تشکیل میدن).

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. یارو

          ۶ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (290 ديدگاه)

          درود
          پزو جان 405 و 206 مال ده سال پیش پزو هستند و اوناهم دارن به دست ایرانیا ساخته میشه . می خوای ببینی کی توی این رقابت برده .امار همه چیزو مشخص می کنه

          بر اساس امار سایت برترین ها بزرگ تریت قدرت های خودرو در نیمه ی اول سال 2013 به صورت زیر است

          1فولکس واگن (البته با کار خانه های زیر مجموعش مثل پورشه اعودی و..)
          2تویوتا
          3دایملر (مالک شرکت مرسدس)
          4فورد موتورز
          5گروه بی ام دبلیو
          6جنرال موتورز (البته فقط تشکیلات ماشین سازیش)
          و خیلی جالب چون تو گفته بودی پزو هفتمینه
          7نیسان موتورز
          8هوندا موتورز
          9هیوندای موتورز
          10سایک موتور
          قبول کن پزو شکست خورده چون سهمامش هم داره ارزون میشه و پیش رفتی نداره
          راستی یه سوال تو این مطلب رو نوشتی؟ چون از خودرو اطلاعات زیادی داری منم هنرجوی مکانیک خودرو هستم و مطالعه ی زیادی دارم و هیچ کس و ندیدم که اندازه ی تو اطلاعات داشه باشه و این جوری از یه کار خونه ی در حال مرگ دفاع کنه من دلیلی نمی بینم به جز این که تو اینو نوشته باشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. PEUGEOT

    ۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    با سلام
    میلاد جان شما اول گفتی توی یه برهه زمانی رابطه پژو با ایران خودرو تیره شد که باعث جدایی این دو شرکت از هم شد ولی علت این جدایی رو نگفتی
    اگه یادت باشه 4و 5 سال پیش خودروهای 405 آتیش میگرفتن که ایران خودرو شرکت پژو رو مقصر کرد ولی همه میدونیم که 405 بیشتر از 20 ساله که توی فرانسه تولید نمیشه
    ایران خودرو پژو 206+ رو بجای پژو 207 وارد ایران کرد(206+ همون 207 هست که در ایرانه) و داد دست مردم بدون این که هیچ آپشن اضافی نسبت به 206 تیپ 5 داشته باشه( گذشته از اینکه ایران خودرو کلاه برداری کرده)
    الان هم از کیفیت محصولاتش همه با خبریم
    همه اینها مقصرش ایران خودروست که به ناچار دودش میره به چشم مردممون.
    حالا من می خوام یه سوال از شما بپرسم که واقعا ایران خودرو لیاقت شراکت با پژو داره یا نه؟
    به نظر من شرکت پژو باید خودروهاش رو مثل کمپانی های بنز و bmw و تویوتا و کیا و هیوندای و خیلی شرکت های دیگه با نمایندگی وارد ایران می کرد و میداد دست مردم تا شرکت هایی مثل ایران خودرو اعتبار پژو رو زیر سوال نبرن
    دوم اینکه گفتی اگه فروشش به ایران 1 درصد بود 800 هزار نفر اخراج نمیشدن من با این حرف شما موافقم.
    وسوم اینکه چون شما گفتی من مطالعم کمه شما لطف کن منابعی که گفتی گند کاری های پژو هست معرفی کن تا من هم برم بخونم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASHKAN

      ۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (258 ديدگاه)

      دوست گرامی PEUGEOT مطالب جالبی گفتی استفاده کردیم تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. 405 دوست

      ۸ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      حالا من یه مطالب جالب تر بگم:اول اینکه پژو یه اشتباهی کرد.ان اشتباه این بود که گذاشت برزیل سایت پژو تاسیس کنه وماشین بزنه.
      دوم:سایت برزیل206+را درست کرد و به ایران گفت که میتونی اینو با نام207iوارد ایران کنی.
      یه سوالم داشتم اگر کسی میدونه به من بگه:چرا در ایران تولید405-موتور2000 در ایران قطع شد و چرا موتور1800 زدن دادن دست مردم؟چرا؟مگه اونا بهتر نبودن؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. PEUGEOT

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    با سلام
    دوست عزیز(یارو) من آماری که دادی رو کاملا قبول دارم و آماری که من داده بودم برای سال 2008 بود. ببخشید که در کامنت بالا ذکر نکردم.
    خیلی خوشحال شدم که با شما دوستانه بحث کردم واقعا از اطلاعات مفیدت استفاده کردم. اطلاعات شما درباره خودرو بسیار بالاست. درضمن من نمی دونستم که پورشه و آئودی زیر مجموعه فولکس هستند.
    در رابطه با سوالتون هم باید بگم بله خودم نوشتم چون هم دانشجوی مهندسی مکانیک هستم وهم علاقه زیادی به خودرو دارم درباره خودرو زیاد مطالعه می کنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. PEUGEOT

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    دوست عزیز ashkan از تعریفتون بسیار ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مجید

    ۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    اون کسایی که میگن پژو خوب نیست حق دارن چون پژوی واقعی سوار نشدن. شما بیا پژو 405 ساخت1372 مارو سوار شو. اصلا داخلش بشین یه دستی به داشبوردو فرمونش بکش فقط همین کارو کن. ببین پژو چیه. ما از پژو دو مدل 405 و 206 دیدیم که ساخت ایران خودرو هست مونتاژ و قطعات ایران خودرو با پژو وارداتی فرانسه از زمین تا آسمون فرقشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یه دوست

      ۱۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (31 ديدگاه)

      واقعا پژو واقعی 405-مدل قدیمی هستند.ماهم یه405 1374 داریم.اگر405دست ایران خودرو نمی افتاد خیلی خوب بود.توفقط یه رینگه بارز بنداز ببین چه دستی هایی میشه باهاش کشید.مجید بهت علامت مثبت دادم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. mammad

    ۱۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    ماشین خیلی شیک و قشنگی
    اگه مدل توربوشارژش هم بیاد عالیی میشه
    اگه تو ایران بیاد قطعا فروش خوبی داره
    فقط اگه امد خداوکیلی ایرانی ها سدانش نکنن که…………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. حسین 522

    ۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    خودرو را باید از نزدیک دید و نظر داد از روی عکس همش الکی نظر دادنه مثلا 207 هم توی عکس جلوش خوشکل بود و از نزدیک خیلی ها چراغ هاشو نپسندیدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    این قوی ترین پژو است من که اصلا به حساب نمیارمش!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. نیما

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    من یک پژو 308 جی تی ای وارد کردم تو سایت http://www.bama.ir اگهی گذاشتم از مالزی وارد کردم مدا 2014 با موتور توربو 120 میلیون میفروشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهدی

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    یاخدا! 267 اسب از موتور 1.6 لیتری؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا